סינגל שירי

יא יא – "נשתגע"

לאחר שסולן "הדג נחש", שאנן סטריט, הפתיע עם אלבום סולו, בסיסט הלהקה, יא יא כהן אהרונוב, משחרר סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה שלו, שייצא בקרוב לחנויות. יא יא, שניגן בעבר עם הרכבים ייחודיים כמו "צ'אקלקה" ו"אניקוקו" והפיק מוזיקלית אומנים כמו ארי גורלי וגליה ירון, צועד אל עבר קדמת הבמה בתור הסולן, ומצליח לעמוד יפה תחת עומס הציפיות. "נשתגע", הסינגל הראשון מתוך האלבום עליו עבד בשלוש שנים האחרונות, מדבר על הרצון שלנו בחופש והיכולת להשתחרר מן מוסכמות החברה. על כתיבתו אחראים יא יא ודן תורן. זמר הסול הישראלי, רוי (רויאל) אדרי, מגוון עם קולות רקע. "נשתגע" לא מתיימר לדבר על החיים ברצינות ובניגוד ללהקת האם, "הדג נחש", הוא לא מדבר על עוולות החברה. הוא פשוט שיר שכיף להאזין לו בבית ולהתפרע איתו במועדונים.
הד ארצי 2007

למיי ספייס של יא יא: http://www.myspace.com/yayabass

אורי מור – "צעד ביום"

"צעד ביום" הוא שיר הנושא מתוך אלבום הבכורה של אורי מור. מור החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 2000 בתור סולן להקת "בייב". הלהקה שיחררה את הסינגל "כשתמי עוברת דירה" ומאז נעלמו עקבותיה. בשנים האחרונות מור התפרנס כטכנאי הבמה (בק-ליינר) של אומנים ישראלים רבים כמו ברי סחרוף, אהוד בנאי, משינה ועברי לידר, בזמן שהוא חולם על הופעות ענק משלו. באביב יצא אלבומו הראשון, "צעד ביום". השבוע, כחודש לפני ההופעה החגיגית שלו במועדון ה"בארבי", מור משחרר את הסינגל השני שלו. "צעד ביום" (הסינגל) ממשיך את קודמו, "אל תתני לזה לקרות", מבחינת סגנון מוזיקלי. בכוונה או לא בכוונה, הסינגלים של מור נשמעים נורא ידידותיים למשתמשת ויכולים בקלות להתאים לפלייליסט האימתני. מדובר בשיר שמזכיר את ימיו של מור בלהקת "בייב" עם גיטרות אקוסטיות ושירה רכה. גלגל"צ או לא, אורי מור מצליח לרגש ולממש חלומות מימים עברו.
עננה 2007

למיי ספייס של אורי מור: http://www.myspace.com/urimor

חדשות טובות

להקת ההיפ הופ המצליחה, ה- Black Eyed Peas, ולהקת ה- Commitments יופיעו בפסטיבל מוזיקה בינלאומי, שיתרחש בספטמבר בירושלים. מפיקי האירוע, רובם תושבי העיר, ייסדו את הפסטיבל במטרה להציג לעולם ירושלים תרבותית יותר. האירוע אמור להחזיר לירושלים את כבודה האבוד כעיר בירה מגוונת וצעירה וכסמל לתקווה ושלום. לדברי כרמי וורטמן, מייסדי הפסטיבל ומפיק "פסטיבל בשקל", הפסטיבל נוצר מתוך אהבה גדולה לירושלים ומתוך הכרה בכוח של המוזיקה לשנות.
ביקורם הראשון של ה- "Black Eyed Peas" בישראל התרחש לפני כשנה. לאחר ההצלחה המסחררת של המופע בארץ, הם חוזרים להופעה מיוחדת בפסטיבל Jerusalem Rocks! עם דגש על אלבומי הסולו של שני האומנים הבולטים בהרכב. פרגי תגיש להיטים מאלבומה The Dutchess, ו- Will.I.Am יפתיע בהופעת בכורה עם שירים מאלבומו שייצא ב- 25 לספטמבר.
הלהקה האירית, שיצרה את פסקול הסרט The Commitments, גם היא תגיע לפסטיבל על מנת לבצע, בין השאר, את גרסאותיה ללהיטים "Mustang Sally", "Try a Little Tenderness" ו- "Chain Of Fools".
הפסטיבל יתקיים ב-9 לספטמבר באצטדיון טדי. אתן יותר ממוזמנות.
פרטים נוספים באתר: http://www.jerusalemrocks.co.il/

שירי רבר

ילידת 1981, מתגוררת בתל אביב. הוצאתי ב - 2005 אלבום ראפ-רוק בשם אמ.סי שירי - "נסיכת המיקרופון" תחת הלייבל של קובי אוז-לבנטיני.הכתיבה שלי מתעסקת בנושאים חברתיים בכלל, ובנשים בפרט. הסינגל הראשון מהאלבום הוא "מתי תחייכי", שעוסק בנפגעות אונס.האתר שלי:http://www.mcshiri.com

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *