ספיידרמן יחליף את הקומנדו

חלומות ירוקים

איתרע מזלי לשבור את הקרסול דווקא בזמן בו המשט ההומניטרי מעזה לרצועה נתקל בכמה לוחמי קומנדו מסוקסים. פעם גם אני חלמתי להתחכך, או לפחות להיתקל, בלוחם קומנדו מסוקס מהשייטת. עד שאחי הקטן התגייס לשייטת, בתוך שבועות הוא הפך מגור טוב לב שמקשקש בזנבו לאמסטף אכזרי עם אינסטינקטים של חיה פצועה, שמאיימת לטרוף כל מי שיעז להתקרב.
אז פתחתי את הבוקר עם עדן הראל וחיים אתגר שהאסון שנחת עליהם הוא בעיקר שהם נאלצים לעשות פרצופים רציניים על הבוקר. חיים מחזיק את החיוך עמוק בפנים, הוא מצליח לעשות זאת בגבורה. ואני כמעט מצליחה לראות את הגמד הקטן בתוך ראשו שמנסה לדחוף לו את הבדיחה וחיים אומר לו: "די גמד זה לא זמן לבדיחות, אני איש חדשות רציני עכשיו!". ועדן מתרגלת מבטים רציניים אמפטיים א-לה מיקי חיימוביץ ומבטים חמורי סבר א-לה יונית לוי.

הביוב זורם ברחובות

בשיחתם עם הכתבים הזרים עדן מנסה לשכנע את כתב הטלוויזיה הספרדית לכתוב ידיעות מפרגנות: "אבל אנחנו נחמדים" וחיים מבקש, מערוף, תכתבו איזו כתבה מפרגנת.
חיים ועדן היקרים, אתם באמת נחמדים אבל עזה סגורה ומסוגרת מזה זמן רב. אין שם מקדונלדס ואין בריכה לילדים, הים אינו נגיש ובדיקות בסיסיות בהריון הן לא חלק מסל הבריאות, גם לא תרופות מצילות חיים, עזרה נפשית בעקבות נזקי המלחמה, מי חולם על זה בכלל? התפריט של הילדים אינו מגוון ואין אחות טיפת חלב או פקידת סעד או עובדת סוציאלית, הביוב זורם ברחובות וחליפת טריקו זולה לילד עולה מאה שקל, כי יש מחסור בסחורה ומה שמגיע מהמנהרות עולה כסף ולעיתים גם בחיי החופרים.

התרה

ואין אשמים וכולם אשמים ומה זה משנה מי אשם ומי התחיל? העזתים חיים תחת מצור, אנשי המשט באו למחות על המצור. אולי היינו צריכים לעצור את המשט, אולי היינו צריכים לנסות למנוע אותו. מה שבטוח הוא, שלוחמים מיומנים עם כוחות של ספיידרמן שמשתלשלים מחבלים באמצע הלילה הם לא בדיוק דרך מסבירת פנים לעשות את זה.
אני יודעת, אצל ספיידרמן זה תמיד עובד. מצד שני, גם ספיידרמן אף פעם לא ניסה את כוחות העל שלו במזרח התיכון. אולי בפעם הבאה נוריד ממסוק ורוד צרורות של פרחים ועדן וחיים ישתלשלו מחבלים היישר אל ההמון, הם באמת מאוד נחמדים.

תגובות

  1. הלוואי שיהיו פרחים אבל זה רק חלום ואפשר לחלום

  2. מהדהדת

    קטע מעולה! תודה ש.ש.
    מחכה לעוד

  3. עורכת הרשימות

    יש משהו מפתה וקליל בהצעה להחליף את הקומנדו בספיידרמן. זה מזמין הרהור ממושך במציאות חלופית שבה באטמן מתפקד במקום המוסד, סופרמן הוא ראש הממשלה ושוורצנגר הוא המושל (בעצם….אולי בכל זאת אסור לאבד תקווה ;))….

  4. מוניקה לוינסקי

    המקסימום שתקבלי זה צרור פרחים ,
    ורוד
    אם את ממש רוצה ורוד
    אז שיהיה ורוד
    פרחים
    להחלמה מהירה
    מהפציעה ברגל וממקסמי השווא שאת שבויה בהם.
    החלמה מהירה

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *