רעיונות מקוריים למתנות לידה, לאימא הטרייה

מתנות הן דבר שתמיד כיף להעניק, אך לא פעם קורה שנתקלים בקושי בבחירת המתנה המתאימה לאירוע ולאדם המקבל אותה. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בחברה טובה, אחות או בת, שרק לא מזמן הפכה לאימא טרייה. לצד ההתרגשות והציפייה לתינוק החדש, ישנם לא מעט חששות ודאגות מהעתיד לבוא ועל כן, המתנה שתבחרו להעניק לאם הטרייה, צריכה להיות כזו שתרומם את רוחה, תהיה שימושית ויעילה ותגרום לה להרגיש במקום יציב ובטוח. אילו מתנות יעשו זאת? מיד תגלו.


להתרכז באם ולהשקיע בה – איך לבחור מתנה

האלמנט הכי חשוב, אותו יש לכלול כאשר ניגשים לבחור מתנה ליולדת, הוא לדאוג שהמתנה תתרכז בה ולא בתינוק החדש. כמובן, שרצוי ואף מומלץ להעניק מתנה עבור התינוק שתעזור בטיפול בו, אך לשם כך קיימים הברית או הבריתה.
המתנה ליולדת צריכה להיות מכוונת אליה ולהביע כוונה ומחשבה אישית, אשר תגרום לה להבין שאתם שם בשבילה, ברגעים בהם היא חשה בהתרגשות רבה, אך גם בעייפות ותשישות. כמו כן, רצוי מאוד לא לבחור במוצרים שסביר להניח שהיולדת רכשה כבר מבעוד מועד כמו חזיית הנקה, בגדים לתינוק, מעמד למוצריי התינוק ועוד.


אוכל, ביגוד, בילוי ופינוק – מתנה לאם החדשה

אם כן, המתנה המושלמת והמקורית ביותר עבור האם החדשה, תהיה מתנה שממנה היא תוכל ליהנות מבלי לדאוג ולהתפנק ולהטעין מצברים לקראת התקופה העמוסה המתקרבת. באופן זה, ניתן לחשוב על הרבה מאוד רעיונות שיכולים להתאים ולהלן כמה מהמרכזיים שבהם.


ארוחה חמה וטעימה
– תקופת ההיריון מלווה במגוון איסורים החלים על ההריונית גם בתחום השתייה והמזון. איסורים אלו נמשכים במידה מסוימת גם לאורך תקופת ההנקה, אך הפתעה כמו ארוחה טעימה ואהובה, המאופיינת בסגנון ביתי ובמאכלים שהיולדת אוהבת, תוכל לרומם את רוחה ולחמם את ליבה. רצוי להוסיף לארוחה זו גם קינוח בריא כמו סלט פירות, שמכיל רמות מכובדות של סוכר טבעי, אשר חיוני לגוף לאחר חווית הלידה.

פריט לבוש ייחודי
– אין אישה שלא אוהבת לקבל במתנה פריט לבוש ייחודי ואופנתי, במיוחד לאחר שגופה השתנה, כמו במהלך תקופת ההיריון. על כן, לא מומלץ לבחור בפריט לבוש תלוי מידה כמו מכנסיים וחולצה, אך פריט מתחום האקססוריז כמו שרשרת, עגילים, צעיף, כובע, עליונית וכדומה, יכולים להיות מתנה מושלמת ומשמחת עבורה. כמו כן, פריט לבוש חדש יכול להעלות ליולדת את הביטחון העצמי בנשיותה ולשמש אותה לאחר מכן, גם באירועי השמחה לתינוק וגם בכל אירוע אחר.

שובר לטיפול מפנק
– בחודשים הראשונים לאחר הלידה, אורח חייה של האישה משתנה וכמעט ואין לה זמן לעצמה, לגופה או לסתם בילוי שובר שגרה. לכן, שובר מפנק לספא, טיפול הכולל עיסוי, מניקור, פדיקור, או אפילו תור במספרה מדליקה, יכולים להיות מתנה נהדרת, מקורית ומיוחדת במינה. לצד השובר, תוכלו להבטיח לשמש כבייביסיטר, כך שהאם הטרייה רק תצטרך לבחור מתי לממש את המתנה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *