תתפלאו- הריח שלכם אומר עליכם הרבה

מה אתם באמת יודעים על חוש הריח שלכם? האם ריח גופכם אומר משהו על אישיותכם? זה הזמן לצאת למסע מרתק בעקבות חוש הריח.


מספר עובדות על חוש הריח

חוש הריח הינו אחד מחמשת החושים המאפיינים את המין האנושי (חוש הטעם, חוש הריח, חוש המישוש, חוש הראייה וחוש השמיעה). חוש הריח זהה באופיו לחוש הטעם ובדומה לחוש הטעם גם חוש הריח בנוי על כימוצפטורים הקיימים בגופינו. פעילות חוש הריח מתרחשת במקביל לפעילות חוש הטעם, וזאת מסיבות הישרדותיות אשר נועדו לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להימנע מאכילת מזון מקולקל באמצעות השימוש בחוש הריח בטרם הפעלת חוש הטעם. בגוף האדם מצויים קרוב ל-1000 כימוצפטורים, כאשר משך חייו של כל רצפטור הוא בממוצע כחודשיים, עובדה ההופכת את חוש הריח לאחד החושים הנותרים במוחנו לאורך זמן ממושך יותר מכל חוש אחר.


מה ריח גופכם אומר על אישיותכם?

חברות בשמים לאישה וחברות בשמים לגבר, עושות שימוש מוגבר במחקרים שונים בתחום חוש הריח, וזאת על מנת לאפיין את ניחוחות הפרפיום אותו הן מייצרות. כיום, שוק הבשמים מעמיד לרשותכם מגוון עצום של תכשירי בישום בניחוחות שונים אשר משפיעים בצורה כזו או אחרת על המסרים הבלתי מילוליים אותם תרצו להעביר לאנשים הבאים איתכם במגע.
בחירת בושם בהתאם למסר הבלתי מילולי אותו תרצו להעביר, מאפשרת גם לכם ליהנות ממגוון נרחב של ניחוחות הכוללים בין היתר: ניחוחות קלילים המשדרים אווירה ספונטנית, קלילה ונינוחה, ניחוחות יוקרתיים המשדרים מסר סמכותי, יוקרתי ודומיננטי, ניחוחות ספורטיביים המשדרים מסר דינמי, תזזיתי ונמרץ, ניחוחות סקסיים המשרדים מסר של אינטימיות, קרבה וחום, ניחוחות עדינים המשדרים מסרים של רוגע ועדינות ועוד מגוון נרחב של ניחוחות אותן מפיקות חברות הבישום על מנת להתאים את ניחוחות הבושם לאופייכם ולמסר הלא מילולי אותו תרצו להעביר באמצעות חוש הריח.
בחירת הבושם היא ברוב המקרים פעולה אותה מומלץ לקיים בהתאם לריח גופכם הטבעי. כיום, בכל מחלקת בישום הפועלות ברשתות הפארם הגדולות, תוכלו למצוא יועצות יופי המתמחות בהתאמת ניחוחות בושם בהתאם לריח גופכם הטבעי ובהתאם לאופי אותו תרצו להעניק לעצמכם במסגרת השימוש בבושם המיועד. כפועל יוצא מכך, מומלץ לרכוש בשמים כאשר אתם נטולי בישום על גופכם ועל בגדיכם. בנוסף, הקפידו לבחור בושם בהתאם לאופי השימוש בו. במידה ואתם מתיזים על עצמכם בושם בשעות הבוקר ומכאן ואילך אתם מבלים את רוב שעות היום והצהריים מחוץ לבית, אנו ממליצים לכם לרכוש בשמים בעלי ניחוח הנותר על הגוף לפרקי זמן ממושכים יותר.
לסיכום, לכל אחד ואחת מאיתנו ריח גוף טבעי המאפיין אותו. ריח זה ניתן להסוואה באמצעות תכשירי בישום בניחוחות שונים המעניקים לנו ריח גוף נעים ולאורך זמן. כיום, ייצור ניחוחות הבשמים מתבסס בין היתר על מחקרים שונים הנערכים בנוגע לחוש הריח, דבר המאפשר לכם ליהנות מהיצע עשיר ומרשים של ניחוחות.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *