אני צריכה לכתוב דיאלוג - שיהיה הידברות בין שתי גלית. אחת מהן אני יכולה להגדיר גלית שיש בה פגמים. השניה - יותר קשה להגדיר אותה

אני צריכה לכתוב דיאלוג

אני צריכה לכתוב דיאלוג – שיהיה הידברות בין שתי גלית.
אחת מהן אני יכולה להגדיר גלית שיש בה פגמים. השניה – יותר קשה להגדיר אותה – אולי נקרא לה גלית שיכול להיות לה טוב, או גלית כשהיא אוהבת את עצמה.
אני צריכה לכתוב דיאלוג בין שתיהן אבל יותר קל לי לכתוב מונולוג על שתיהן. קשה לי להביא אותן לדבר זו עם זו.
אם הן היו מדברות היתה האחת אומרת לשניה שהן חלק זו מזו, שהן חלק אבל – הן לא רוצות להאמין לזה לכן הן לא מדברות.

בעקרון יש בניהן מלחמה רוב הזמן. בעקרון הן יודעות שהן צריכות להשלים. אני רוצה להכריח אותן לדבר. אני רוצה שהן יתמזגו זו בזו ולא יהיו נפרדות.

1996

גלית גרוס

ילידת 1971. דוקומנטריסטית, צלמת וכותבת. המוטו העכשוי בחייה: הכל ידוע והרשות נתונה. מצלמת סיטואציות גם בכתיבה. ''כותבת סצנות עם המצלמה''

תגובות

  1. ממממ

    כתבת שאת צריכה. כתבת דיאלוג. אני כותבת דיאלוג בין שתי גלית. את זה לא כתבת. למה. כי את צריכה לכתוב דיאלוג כו'. הצופה מהצד. מי כתבה שהיא צריכה. גלית א' או גלית ב'. אולי גלית ג'. יש גלית ג'. אולי היא גלית א'. את מבינה. ברדק. בכל מקרה ביום שהם יתמזגו יגמרו החיים כמו שאת מכירה אותם. החיים, ומרים שהם מאבק בין שתי הגליות האליה. אין מה לעשות. תשרפי את הזמן ותראי מה יהיה. בינתיי תמשיכי לצלם את התמונות המשתקות האלה שלך שהעום באהבתו אליך זימן לך. יחד עם המצלמה והעירנות שיש לשתי הגלית האלה.

  2. כמה מוכר…אבל אולי תפתחי את זה עוד טיפה?…נדמה לי שבסך הכל אצל כל אחד מאיתנו יש לפחות שני "הוא" (או שני "היא" כמובן), ולכולם קצת קשה להכיר בפרצוף אחד כשהפרצוף האחר מתפקד, ואולי זה רק עניין של התבגרות?

  3. סקס שחרחר

    אם את אוהבת חרמן שאוהב לרדת ולמצוץ את הכוס שלך כמו עבד שיש לו חולשה למין אבל בסופו של יום אני שחרחר תימני שנראה טוב ויש לי אמא פולניה שעושה אותי עוד יותר חרמן לנשים מתוסבכות וחרמניות. אני אוהב בלונדיניות אם תחת יפה. אם את מספיק אמיצה להרים טלפון לחרמן שחור כמוני ואני נראה טוב ואני חרמן מסכן שכל היום חושב על סקס ולא משיג אותו בדרך כלל. את צריכה להיות אציצה בטרוף לטלפן אליי ולקבל טיפול משחור יפה חרמן ומושפל שכל היום חושב על סקס ולא משיג אותו . אני ישפיל את עצמי וימצוץ אותך שעות בלי הפסקה תוך כדי השתחוות וכבוד לחרמן מסכן כמוני. בסופו של דבר אני אחזור לחדר שלי ויאונן בטרוף על מישהי. אני דיסקרטי ונותן את הנשמה. את צריכה להיות נחמדה ולפתוח את הרגליים ולתת לחרמן עם 3 כוכבי צלילה לחקור אותך. תרימי טל, 052-5271444 רן מיולר.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *