פרידתם המתוקשרת של הזוג המלכותי אהוד ונאווה ברק, הביאה את אריאלה רביב לבחון מחדש את התפיסות שלה בנוגע לאהבה, זוגיות והעיתונות הצהובה בארץ

היום שבו אהוד ונאוה נפרדו

צהוב בעיניים

חלק מהאוטיזם החברתי שלי כולל חוסר עניין מוחלט במה שקורה מעבר לגבולות עולמי הצר. פיגועים? בעסה. הופלו התאומים? חבל. הודנא? יופי. בזה בערך מסתכמת רמת העדכון שלי בענייני דיומא. למשל, בשבוע שעבר חברה שגרה בפריז היא זו שסיפרה לי שנפל קסאם באשקלון, מזל שיש מישהו שקורא עיתונים. אבל כשזה מגיע לרכילות, שם אני מקור בלתי אכזב של מידע מעודכן. מאוד אני אוהבת מדורי רכילות (יוחזר גיל ריבה לאלתר) ולמרות זאת, במשך כמה שעות ארוכות לא הייתי מודעת לפרידתם של נאווה ואהוד. בעצם, קיבלתי את הידיעה המרה כשאמא שלי שעטה למשרד, ונבחה, "תדליקי את האינטרנט! אני רוצה לקרוא על הפרידה של אהוד ברק ונאווה" (תדמיינו את זה במבטא ארגנטינאי כבד, כמובן). בעד זה שאצלנו בבית מאוד מכבדים את ההורים, התחברתי לרשת ובשעה שלאחר מכן שוטטנו בין אתרים, מנסות לדוג מידע כמה שיותר עסיסי על הפרידה. לא היה שום דבר מסעיר מלבד ציון העובדה שהם נשואים כבר 34 שנים, מה שגרם לאישה היקרה למלמל בפחד: "אבא שלך ואני נשואים רק 33 שנים", ונזכרתי איך א. סיפר לי כמה אמא שלו חרדה בתקופה בה כל החברים שלהם החליפו את הנשים במודל חדש יותר.
בעיתוני סוף השבוע כבר היה שיטפון של מידע, החל מדיונים של מי תומך במי (הידעתם? אחיה של נאווה הוא העו"ד של אהוד, אללי) וכלה בספקולציות בנוגע לבית בכפר שמריהו, שבנייתו אמורה לעלות כשני מיליון דולר, ומה יעשו בו עכשיו? (ועוד תהייה יש לי, קראתי שאהוד גובה כ-100 אלף דולר להרצאה, מי למען השם מוכן לשלם סכומים כאלה לראש ממשלה כושל לשעבר?).
למרבה הצער העיתונים לא חשפו פרטים באמת מלוכלכים, אפילו קריאה תוך התמקדות בסאב-טקסט לא הניבה תובנות משמעותיות. אלי טוען שמהסאב-טקסט נדמה לו שדווקא היא בגדה בו, אבל זו הפרשנות האישית שלו, מי יודע? תמיד חשבתי שלעיתונות הצהובה בארץ יש הרבה לאן לשאוף אליו.

איך נפלו גיבורים

אחת התפיסות שלי בנוגע לאהבה, לזוגיות, היא שאחרי שכל הסערות נגמרות, התשוקה דעכה, הילדים עזבו, מה שנשאר הוא שני אנשים שהם בעצם אחד. אז את משתגעת כשהוא שותה קפה ברעש, ובא לך להרוג אותה כשהיא מגיעה בלילה למיטה מרוחה בקרם פנים שמנוני, אבל עדיין, אי אפשר לתאר חיים בלי הדברים האלה.
לשמחתי, או לצערי, גדלתי מוקפת בזוגות יציבים. סבא וסבתא שלי רבים בצעקות כבר שישים שנים, אבא ואמא שלי עובדים ביחד וכל החברים של ההורים שלי עדיין נשואים לאשתם הראשונה, ונראים מרוצים למדי מהעניין. כנראה כאן זה המקום להגיד, "טוב, הם שייכים לדור אחר", אבל לא, הם בדיוק מהדור של אהוד ונאווה.
אולי, אולי, הכל נובע מזה שאהוד ונאווה לא באמת היו נשואים? הם היו זוג ישראלי קלאסי, איש קבע ומורה, כמה הם כבר התראו? יצא להם להכיר בכלל? את יכולה להכיר את בנזוגך כשכל חייו הוא עסק בתפקידים כל כך תובעניים? ואיזו מין אישיות צריך כדי להיות מוכנה לחיות בעצם לבד, למרות שבאופן רשמי יש מישהו, רק לכי תתפסי אותו עכשיו כשהוא בבור בקריה כדי לספר לו שהילדה נפלה ושברה שן. אולי זה עניין של גיל? ההבנה שהחיים נגמרים ומה שיש הוא מה שיהיה, ובגלל זה צריך להספיק מהר? אולי כשהוא התחיל להיות יותר בבית הגיעה ההבנה שלא באמת רוצים להיות שם?
הזוגיות שלהם ושברה מעידה על משהו, הם מקרה פרטי? יש מקרים פרטיים? ואם זוג שחי ביחד 34 שנים יכול להיפרד, מה זה אומר עלי, שעוד לא סגרתי אפילו 34 שנים בגלגול הזה? והם? הם בכלל עוד גדלו בתקופה שלא התגרשו בה כל כך הרבה. יש להם שלוש בנות, בית של שני מיליון דולר והמון עבר משותף, אי אפשר לבקש קצת יציבות בעולם הזה? הרי תמיד הם היו דוגמה כזו לזוג מוצלח, נראו חמודים ביחד, נוגעים אחד בשני. אני אוהבת לראות זוגות ותיקים שעוד נוגעים, זה נותן לי תקווה. פתאום, שוב אני מקבלת הוכחה לזה שאי אפשר אף פעם לדעת מה קורה אצל אנשים באמת. טוב, בעצם, איך אני רוצה לדעת מה קורה אצל אנשים אחרים, כשמה שקורה ממש בתוכי לא תמיד ברור לי?

הלכה התקווה

למרות הכל, אנשים ממשיכים להתחתן באותו מרץ, ואני יודעת שסטטיסטית כל חתונה שלישית שאני הולכת אליה תסתיים בפרידה, וששני השלישים שנשארים ביחד לא בהכרח עושים את זה בגלל אהבה, חברות או כבוד. אנשים נשארים ביחד גם בגלל סיבות הרבה פחות נעלות.
ועדיין, אנחנו ממשיכים לחיות ולקוות, למצוא את האיש או האישה שהנוכחות שלהם בחיים שלנו תגרום להם להיות מלאים יותר. אנחנו יוצאים לבליינדייטס, משוחחים, מפלרטטים כדי למצוא מישהו שנרצה לקום לידו בבוקר ושלא נורא יפריע לנו אם יפזר גרביים מלוכלכים בסלון. וזוגות כמו נאווה ואהוד? הם לוח המודעות של התקווה הזו. הנה, תראו, להם זה מצליח, יש סיכוי, ואם להם זה לא מצליח, איפה זה משאיר אותי?

אריאלה רביב

בת 30, סיימה ממש עכשיו לחפש את עצמה; הממצאים מפוזרים בכל רחבי האתר. כשתהיה גדולה היא רוצה להתפרנס מכתיבה, חולמת שתהיה לה מספיק משמעת עצמית כדי לכתוב ספר.

תגובות

  1. אחת, בביקור מולדת

    ודווקא בעיניי, יש משהו מאוד יפה בפרידה כזאת (*כזאת* ולא *זאת* כי מחליא אותי העיסוק _המוגזם_ של התקשורת בארץ בחוט מאריך של הברקים). נצחון התקווה אני קוראת לזה.
    כי אפילו אחרי שלושים וכמה שנות נישואים, אחרי איקס ילדים, אינסוף נכדים, כלבה זקנה ובית בשלבי בניה, אחרי שכבר הפכו כל כך דומים אחד לשני ככה שהמוכר במכולת לא יכול להישבע אם הפלולה שקנתה היום בבוקר חלב היתה שייכת לבעל או לאישה, אחרי כל אלה, יחד עם כל החברים המשותפים והתפיסה של העולם אתכם כזוג עדיין יכול לקום אדם בבוקר לעשות את חשבון הנפש של החיים שלו ולהכריז *מגיע לי אושר*.
    מאוד אמיץ בעיניי צעד כזה. אמיץ ומלא תקווה. כבר שלושים ומשהו לפחות הם לא היו לבד ועדיין יש בהם את התקווה להאמין שמגיע להם יותר טוב מזה. שהיותר טוב מזה הוא בר השגה. שאולי יהיה יותר רע בהתחלה אבל הסיכוי לאושר נמצא שם גם.
    אם סיפורים כאלה הם לא המחשה של נצחון התקוה, אני לא יודעת איזה כן.

  2. אופטימית…..
    אבל נראה לי שפשוט את וכל אחד מאיתנו מכיר חוג מאד מצומצם של זוגות נשואים (או כל סטטוס אחר)
    ולא את כל האוכלוסייה הקיימת…..
    אם נסתכל על זה בצורה כזו, אולי נקבל אחוז גבוה יותר של נשואים מאשר אחוז המתגרשים.
    גם אני וגם את (שלא נדבר על רוב המדינה הזו מלבד המקורבים אליהם) לא יודעים מה הסיפור
    שמאחורי הגירושין של אהוד ונאוה…
    לי עושה טוב שישנם עוד רבים מבוגרים מאוד בסביבות גיל ה80 שעוד מתהלכים להם יד ביד בפארקים בת"א או סתם מתהלכים להם ברחוב… ומדברים על הא ועל דא.
    ויש עוד כאלה. ורבים.
    והעובדה שהעיתונות הצהובה אוהבת רק שלילי- (יותר רייטינג) ולא כתבות מסוג "בחייהם ובמותם לא נפרדו" אבל בכוונה חיובית של אהבה נצחית… חושפת אותנו ל-0 זוגות מוכרים שאנחנו מכירים וששמענו עליהם בתקשורת על חייהם הזוגיים הנצחיים…
    מה שמותיר לנו רק את האחוז הקטן של זוגות נשואים שאנחנו מכירים בחיינו הפרטיים מתוך אחוז גבוה מאוד של האוכלוסייה הכללית.
    אז לסיכום- את אני וכל השאר, שעדיין לא נשואים, יכולים לישון בשקט כי אולי בעתיד אנחנו נהווה אחוז מכלל הנשואים המאושרים (או שלא)…. אך העיתונות הצהובה היא האחרונה שאנחנו צריכים להסיק מסקנות ממנה.

  3. נסיך החלומות

    המקרה ששמעתי אכן עורר בי צער מסוים שמיהר לחלוף .
    יש הרגשה של אנשים עם כסף גדול חשיפה גדולה ופיתויים בהתאם.
    הרגשתי היא שהם משחקים בשדה משחקים אחר משלי.
    אינני רואה בהם דוגמא לחיי זוגיות.לשם כך מעדיף להסתכל על שכניי.

    נ.ב. הערות טכניות- מופיע "א.סיפר"…ו"אלי טוען" הם אותו אדם?לא ברור
    האם זוהי טעות או שפיספסתי משהו?

  4. ראשית תיקון- לדעתי יש להם רק שתי בנות אנא בדקי עצמך
    לגופו של עניין אין לאף אחד שמץ של מושג מה התרחיש האמיתי
    לנאווה מאהב לאהוד מאהבת, כאב של שנים של בדידות שיוצא לאור, הבנייה שאולי הטריפה אותם… אבל מסכימה עם האומרת שעל אף הכל…התקווה להיות במקום מאושר ..והגיל לא משנה במקרה הזה וגם לא הקילומטראז'.. התקווה הזו יכולה להיות בעלת משמעות אמיתית ונר לרגלי כל מי שעדיין לא נשוי….לשאוף למערכת זוגית שמייצרת אושר פנימי ולא געגוע מתמיד, כאב, חרדה, וחוסר יציבות…

  5. עם כל האהבה (לא אישי כי אנו לא מכירות, אוהבת את מה שכתבת כאן עד הלום) לא נראה לי שאמרת פה משהו. בטח לא משהו מחדש. …ברור שזה מפחיד, אבל מפחיד כמו כל זוג שמתגרש אחרי המון זמן וזה לא משנה אם הם מוכרים או לא.
    מאוד מפריעה לי כל ההתעסקות הזאת בהם. עמוד ראשון במשך 4 ימים?? למי לכל הרוחות אכפת?? שיהיה להם בכיף אני אומרת.
    לילה טוב.

  6. עוד גבר

    שלום אריאלה.
    ראשית, הרשי לי לברך אותך (לשם שינוי…) על המאמר:
    על הסגנון ורוח הדברים הכתובים בו, על הניתוח המעניין
    (הספקולטיבי, אני מניח) של מערכת יחסיהם ("איש קבע
    ומורה" וכו') ועל העדכניות (נחמד לקרא מאמר שדן במה
    שקורא ממש עכשיו).
    שנית, באופן אישי, כששמעתי על זה בלילה בהאזיני
    לרדיו בזמן נסיעה במכוניתי לביתי, הייתי קצת ב"הלם"
    וקצת עצוב… אולי זה רק זמני?… ובכל זאת הם יחזרו זה לזו?…

  7. סליחה על התהייה, אבל האם זה בכלל אכפת למישהו?? נכון שכראש ממשלה לשעבר, הוא בחר להיות חשוף לעיני הציבור – אבל בינינו – את מי מעניינים בכלל חייו הפרטיים של הצנון הזה?

  8. גם לי זה עשה עצוב ואני אפילו לא יודעת למה.
    קראתי את הכתבות בעצב רב ובמיוחד כקראתי שהוא ביקש מהחברים ומהמשפחה שישמרו עליה נצבט לי הלב.
    היכול להיות שזוגיות אמיתית לנצח נצחים זה רק פיקציה וזה לא קיים יותר בעולמנו ?

    • או שזאת פיקציה? כמה צריך להתאמץ כדי להיות מאושרים, והאם האושר בכלל שווה את זה?
      האם דברים שעשו לנו טוב בגיל 20 יעשו לנו טוב בגיל 40?
      אולי, ואולי לא. אי אפשר לדעת מראש וגם לא צריך.

      למה אנחנו עדיין שבויים בתמונת האושר המשפחתית ומפחדים עד מוות לחרוג ממנה?
      ממה אנחנו כל כך מפחדים שאנחנו מעדיפים להחזיק באידיאלים של "זוגיות לנצח" מאשר להגיד – אני מתחייב לכך שחי יהיו מלאים באהבה ובמשמעות, אני לא מתחייב לדרך. אני מתחייב לגדל את ילדי באהבה ולתת להם ככל שאוכל, אני לא מתחייב למסגרת בה אעשה זאת.
      אם הקידמה לא הביאה איתה חופש מחשבתי, לאן בדיוק התקדמנו?

      • כוכבית

        קשה לי להבין מה את שואלת. את מי בדיוק את שואפת לאהוב אם לא את חברך לחיים? מה זאת אומרת "אני מתחייב למלא את חיי באהבה ומשמעות אבל לא לדרך" או "לגדל את ילדי באהבה אבל לא למסגרת שבה אעשה זאת"?
        הרי זה כל כך טבעי לרצות לעשות את זה עם עוד מישהו ולאהוב את זה שתלכי לישון איתו בלילה ותלדי לו ילד ותריבי איתו. קשה לי להבין איך את יכולה לדבר על אהבה מבלי לדבר עליה ביחס לבן זוג? את מי לאהוב? את החברים, ההורים, הילד שתביאי לבד (אם זו היתה הכוונה בדברייך)? מה איתך? לא מגיע לך להישען על מישהו ולחלוק את חייך איתו? לא משנה כמה קשה, אני לא יודעת איך אפשר לא לרצות את זה..

  9. היציב

    מסתובב לו איש עסקים עשיר בעולם עם 100 אלף דולר לבזבז אחרי איזו הרצאה
    שלב הבא קפה בלובי עם צעירה חטובה וההמשך ידוע …
    שורה תחתונה קורה לכולם

  10. עוקצת ב 60 שניות

    יש לו מאהבת וזה בדוק אבל לא מחייב שזו הסיבה לפרידה. פשוט מיצה את העניין. אין פה מתמטיקה מסובכת.

  11. בבל"ת

    אם הוא ניהל משא ומתן על הרכוש כמו שניהל עם הפלסטינאים,
    אפשר לשער שהיא קיבלה 95% ואולי אפילו לא הסתפקה בזה…
    הוא קיבל כנראה רק ת'חוט מאריך.

  12. מזדמנת

    אי אפשר שלא להזכר ביום החשוב הזה, בזוג אחר שהזוגיות ביניהם הפכה לאייטם לאומי, הלוא הם ביבי ושרה, וכדאי, אם לא מומלץ לערוך איזו השוואה נחמדת, ולהכניס איזה אצבע אל תוך המים העכורים, בלי התנצלות בכלל וגם בלי מחשבה נוספת . ראשי ממשלות לשעבר, ופוליטיקאים בהווה משדרים מסר כולל ומכיל הכל, בית, משפחה, ילדים, כלב ומה לא בעצם.
    אז אחרי שהם נותנים לנו את הכל כשהם מחדדים את התדמית המשויפת שלא יבואו בטענות שאנחנו מגרדים להם את הפצעים.

    אהוד ונאוה היו התשובה המוחצת לביבי ולשרה. אחרי שהשנים האחרונים העבירו אותנו טירונות קשה: ראש ממשלה עם אשה מוחצנת, ושני ילדים שלא דופקים חשבון לאף אחד, לרבות הנשיא הכי פוטוגני שנראה לאחרונה בוושינגטון, עם עוזרות מושלחות לרחוב, עם חשבונות בלתי משולמים, ובעיקר עם קלטת לוהטת, הרגיש העם שדי לו בחיי הניאופים של הראש, בטרור שמשליטה אשתו, בחמדנות הנוראית שהתברכו שניהם, ובכמה משפטי אפרים קישון נוסח שרה'לה בואי הביתה.

    החלפנו אותם בזוג מקסים. הוא פסנתרן חובב, היא אשה מאירת פנים, חיבוקים מלאי חום השכיחו את הזוגיות הקפואה משהו של בני נתניהו, הוא אכן לא הצליח מי יודע מה בתור ראש ממשלה, אבל הביא לנו, העם ידוע הסבל, זוגיות מהסרטים ההוליוודיים. היה ברור לכל, שמה שמלכד את השנים היא אהבה, אהבה אהבה, כי אחרת איך אפשר להסביר מערכת יחסים כל כך ממושכת בין שנים שכמעט לא נפגשו, ולמרות הכל האור בעיניהם להט והצטלם הכי נפלא שיש.

    בעוד שרה וביבי עושים חיל בהרצאות בחו"ל וממלאים את קופת המשפחה, ניהלו הברקים את המדינה. הפרידה ממדי השרד וההילה הפכה את שרה המוחצנת למופנמת אמיתית. פסק הזמן מהחיים האינטנסיביים במסדרונות הכוח הירושלמיים היטיבו כנראה עם בני הזוג. עובדה. ביבי שב אל לשכת השר בירושלים, ואנחנו נהנים משקט תעשייתי בזוגיות .

    ברק (שהיו כבר ששרטטו קוי אופי זהים לזה של נתניהו ) הלך בדרכו של ביביהו הזוג ברק עבר למחלקות הראשונות, כמי שהפרוטה מצויה בכיסם החליטו השנים על משכן הולם את חשבונותיהם בבנק והם מיהרו לרכוש, איך לא ,מגרש מנקר עינים במעוז העושר המקומי, ועוד הפליאו לתכנן מצודה שלא תבייש שום אחד שכשהוא עושה שרירים, רואים מיד את הדולרים. השנים הצנועים שדברו בשם האהבה, הפכו דומים מאד לזוג נתניהו בקדנציה הראשונה . הם החלו לדבר בשפת הכסף המוחצנת ופשוט לא דפקו חשבון לאף אחד.

    ובעוד הזוג נתניהו מלקקים את פצעי הזוגיות בלשכת האוצר בכנסת, הזוג ברק החליטו נפרדים. בלי להט, בלי קלטות, ועם תקווה פתטית למינימום סנסציה.

    כנראה שבמסדרונות הכוח והכסף יש רק מפסידים כשמדובר באהבה.גם העדר קריירה צהלית מסודרת, לינארית כזאת, כנראה מקשה מאד. יום אחד אתה ראש ממשלה, יום אחר אתה מרצה, יום אחר אתה רוצה להכנס חזרה לפוליטיקה, ויום אחד אתה רוצה להחליף את האשה.

    נראה לי ששני הזוגות עוד לא אמרו את המילה האחרונה אני ממתינה לתהפוכות הבאות בסבלנות ראויה

  13. השאלה הכי אמיתית בכל הכתבה הזאת
    מצויה לקראת הסוף
    "טוב בעצם,איך אני רוצה מה קורה אצל אחרים
    כשמה שקורה ממש בתוכי לא תמיד ברור לי"

  14. אחד שמזמן לא היה פה

    המאהבת שלו באמריקה היא בת 29 כוסית שחבל על הזמן

  15. מקור מוסמך

    די לספקולציות , כנסו לאתר "עניין מרכזי" ובכתבה לפני תחילת התקציר של מסקנות ועדת אור
    תקראו למה התגרשו:
    בימים אלו גילתה נאווה ברק שלבעלה יש בת מחוץ לנישואין והיא בת 15 מתקופת היותו קצין בצבא מחיילת ששירתה איתו.
    אותה חיילת נישאה ברבות הימים לאיש ציבור מוכר מאוד מאוד מאוד…
    הכל נשאר במישפחה..
    רגע , חיילת בת 18 או 19 וקצין בן 46 לא מוגזם ?
    אולי שווה העניין עוד ועדת חקירה ? האם ניצל את הדרגות כמו מרדכי יצחק ?

  16. הבלונדינית הסודית

    פרשת אהוד-נאוה "זוכה" להתעסקות יתר ברמות מדאיגות. האמנם לא נותר לנו במה להתעסק? מזל שהגיעה וועדת אור כדי להפנות את תשומת ליבנו מפרשיה לא מעניינת אחת לפרשיה לא מעניינת אחרת. לי אישית לא מזיז כהוא זה על מה ולמה נפרדו השניים. שיפרדו, שיחזרו, שיפרקו את הבית- אחרונת דאגותיי. להתחיל לקשקש על תהיות קיומיות והזוגיות לאן בגלל זוג שמתגרש- סליחה, אבל הם לא המציאו את זה, זוגות התגרשו לפניהם וככל הנראה יתגרשו גם אחריהם. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. מה חדש?

  17. בננל'ה

    אז אהודל'ה השכיב חיילת על שולחנו בלשכת הרמטכ"ל, או שהוא תפס לאחרונה עוזרת פרלמנטרית יהודיה באמריקה. הרי זה לא באמת משנה. ברור לכולם שבמהלך הקריירה המפוארת (?) שלו הוא השתעשע לא מעט עם בשר טרי בזמן שנאווה דפקה שניצלים במטבח בכוכב יאיר. גם נאוה עצמה ידעה. אבל כמו כל אישה שבוחרת לעמוד לצד בעלה ולשחק את משחק הרעיה המושלמת היא עוצמת עיניים וממשיכה לטפח את ביתם המשותף ומגדלת את הילדים בלי לעשות יותר מדי בלאגנים. לעיתים זה מתפוצץ ולעיתים לא.
    המערכה השנייה בסיפור הזה כבר הרבה הרבה יותר מעניינת. האם נאווה תשאר בגפה עד סוף ימי חייה, או שמא תציג לציבור הרעב את ידידה הטוב שליווה אותה בזמנים קשים ועכשיו השניים סוף סוף יתאחדו? האם אהוד ישא לאישה את המאהבת הסודית? רק שלא ישאירו אותנו באפילה.

  18. משנה

    אף אחד בכלל לא שם לב לזוגיות הזאת עד שהיא לא עלתה לכותרות. לא מובן לי כל הזעזוע והאכזבה.

  19. svatlena

    אני חושבת שהכל היה שם הצגה גדולה ! פוצי מוצי…אהוד הזה יבש כמו צנון ובטח שלא עשה אהבה כמו שצריך כבר הרבה שנים. יחול ליות שהוא מצא בחורה אחרט ,או שפשות שימם אותו כל העיסוק במין.
    אני מנוסה יוטר מסמנתה (מסקס והאיר הגדולה-ויכולה לתת לה שיאורים פרתיים) ולכן תסמחו עלי , מתי שסקס מת,הכל נגמר.אז אם יש אצל זוג חגיגה במיטה – השאר כבר מיסטדר.
    ומה זה ספור אם בית כזה גדול?! מי צריך זה . הכל פלוורא !!!!!!

    • אלמוני

      תגובה לסווטלנה
      לפני שאת מתעסקת בעיניני אהוד ונאווה,רצוי שתשפרי את העיברית שלך. אם את כל כך טובה כמו שאת מתגאה ("יכולה ללמד את סמנטה מסקס והעיר הגדולה שיעורים פרטיים") ואגב ככה כותבים זאת בלי שגיאות—אני מוכן ללמד אותך שעורים פרטיים בעיברית ואת תלמדי אותי את תחום ההתמחות שלך !!!!
      מה דעתך?? ?!!!

      • ווטלנה

        אתה נישמא בחור חמוד ! אני יודעת שיש לי שגיעות כטיב ,אבל אם יאזרו לי זה בטח ישטפר.
        חוץ מיזה אני ניראת שיגאון !!!!!!
        אז מה אדיף בחורה שכוטבת בלי שגיעות עקומה וקרה או פצצה סקסית כמוני אם קצט שגיעות כטיב אבל רוטחת במיטה !!!!!!!!!!!?? ?

    • נסיך החלומות

      את זה .:-)
      קצט יותר מידי תאויות לפיסכה כל כך כצרה.
      זה היה מצחיק בכל זאת .:-)

      • עוד גבר

        במיוחד כשמים לב שהמשפט הפותח ("^אני חושבת…
        … הרבה שנים^") מאוית בסדר, בניגוד צורם להמשך…

        • נסיך החלומות

          הייתי מסונוור מטעויות הכתיב שלא שמתי לב.
          שלא לדבר על איות שגוי של שמה באנגלית!!
          ישות *אופטימית* היא החשודה *העיקרית* במעל לדעתי.
          אם כי בדיעבד נראה לי שקטעתי באיבו התחלה של רומן לא רומנטי מהנה.
          חבל!

      • סווטלנה

        זה קצת (בעצם הרבה) מאליב שאתה עושה מימני צחוק ,אם אתה היית מפשל במיטה, הייתי עוזרת לך ולא צוחקט. מי שמכיר את סווטלנה (והמון בחורים מקירים אותי…לאומק!)יודע שאני בחורה אדינה וטובה(אז מה אם אני מתה על סקס טוב !?)
        הפעם השטדלטי לכתוב בלי שגיעות !!!!

        • שאת שונאת סקס.
          ואולי זה לא היית בכלל את(ה) ?

          • סווטלנה

            תמיד הסטדרתי יותר טוב אם גברים(מאניין למה!!!) ובחורות קינו בי (מאניין למה??!!)
            אז הינה מייל שלך מוחיח את זה!
            למה לא לפרגן קצט!?

        • בוריס

          סווטלנה החמודה !
          אני 4 שנים בארץ,כותב בלי שגיאות כתיב (לא"שגיעות כטיב") ומניסיוני באמת הבחורות הרוסיות חמות יותר מהישראליות , אולי בגלל זה כל כך הרבה גברים נמשכים אליך ומכירים אותך לעומק.
          למה שלא תלכי ללמוד באולפן ותשתפרי בכתיב- ואולי תכירי גם עוד בחורים שם!!!!לעומק….

  20. כל הרמיזות מובילות לזה שאהוד עזב את הבית . שילך ..ביג דיל
    אולי הוא בחיקה של נערונת בדמות המסעדנית עורכת הדין.. מרדכי לשעבר.
    למה צריך לפרסם בכלל כאילו חסרות צרות לישראלים.
    העיקר שיהיה בריא ונאווהלה תחייה בשקר/ט

  21. אוטיסטית חברתית

    בתור אוטיסטית חברתית, כזו שלא מבינה ולא מנסה להבין, אני רוצה להבין: לאן נעלמה היציבות?
    פתאום זה כבר לא בטוח שנישואים יחזיקו מעמד לנצח ופתאום זה לא בטוח שאהבה תמשך ותגבור על כל המכשולים. לאן נעלמה האהבה? לאן נעלם הכבוד? האם דגם משופר של אישה או גבר הוא באמת הדגם הטוב יותר? האם אין יותר דברים שמחזיקים לנצח?
    כמובן שיש יוצאים מן הכלל. אימא ואבא נשואים כבר 30 שנה עם ריבים וצעקות. אני מכירה זוגות מבוגרים שחיים באהבה ובהרמוניה.
    הנקודה היא, שהם היו ברי מזל למצוא את ה"אחד" או ה"אחת" שלהם. רוב האנשים לא מוצאים ולכן הם מתפשרים. לפעמים הפשרה קרובה לפנטזיה, אבל מה הטעם להגשים פנטזיות אם הולכים ומגשימים אותם?
    לפעמים זה לא כל כך נורא להתפשר. ולפעמים זה לא כל כך נורא להתגרש. העיקר להיות מאושרים. למי אכפת באיזו דרך?

  22. לפי מה ששמעתי ממקורות בכנסת, הוא בגד בה עם יולי תמיר ויש לו ממנה בת בת 15

  23. שלומצי

    לא זכור לי שכשרבקה ויצחק נפרדו זה היה כזה אייטם. ביום שבו איש הצבא (להלן "יצחק") ואשתו המזכירה הרפואית (להלן "רבקה"), הפרידו כוחות, היה לי ולאחים שלי עצוב. נכון שזה קרה אחרי 30 שנות נישואין, נכון שיש סטיגמות וריכולים על אנשי צבא ובעצם הכל נכון. אבל נאווה ואהוד כמו רבקה ויצחק, לא הכירו רו שנות נישואיהם ורק ברבות הימים, כשכבר גדלו הילדים והשירות הצבאי הפך למילואים, יצאו להם החוצה כל המרירות, הקנאה, השעמום והאכזבה. ובשלב כזה, אכן כדאי ואף מומלץ לפרק את הנשק ולהגיע לסטטוס קוו. נאווה ואהוד הם זוג כמו כולם ורק בעצם היותם סלבס, חייהם הופכים לדיון חברתי. בתור בת לפרידה שכזו, זה מספיק קשה גם בלי כל הציניות וזיוני השכל.

    לידע כללי – רבקה ויצחק מתקשרים היום ברמות שלא ידעו במשך כל 30 השנים.
    ליצחק יש חברה גרושה+2, מקסימה לחלוטין.
    רבקה רשומה לקופידון.

  24. אושר ועושר

    נו באמת… כן דוגמה, לא דוגמה! איש קבע וגאון (!!!) ואשה חייכנית מידי שעזבה הההכלללל בשבילו, לגדל את ילדיו ולאפות עוגות לו ולחבריו בצבא! ממש מקסים! הוא כבר איש העולם הגדול (מתראיין, מרוויח ומחוזר…נו שוין) והיא?? אותה אישה חייכנית מידי שיושבת בבית וכבר אין לה למי לאפות עוגות! הוא התקדם והיא?? אותה מנטרה! הבנתם??!?
    כמה ישראלי טיפוסי!
    זוגיות מושלמת?? זה משהו שהעיתונאים החליטו על איזשהו בסיס עלום כי זה היה נוח לבחירות.
    עצוב כמו כל סיפור אחר של פרידה ועצוב כמו כל סיפור אחר של זוגיות חסרת משוהו משותף!

    • אריאלה ר.

      גאון? גאון? במה זה מתבטא בדיוק? בזה שהוא קרא את יוליסס בחמש שעות?

      • אושר ועושר

        ומנגן בפסנתר! מפרק שעונים כבר אמרנו?? ??

        • אלמוני

          אדיוט גמור. וזה שהוא נבחר פעמיים מעורר תהיות לגבי מידת הטמטום שפושה כאן. יש סרט צרפתי על מי יביא את האידיוט הכי גדול ונראה שבישראל בחרו להביא את ברק. אלא שאדיוטים תמימים יכולים בתמימותם להוביל לטוב ואילו כאן מדובר באדיוט מתחכם קר וחסר לב שמביא לסביבתו נזק עצום.

          הקטע שברק נבחר על ידי "אינטלקטואלים" מראה שחכמת יתר משולה לעיתים לכיסלות ועומדת כנגד הגיון בריא. חכמת חלם כפי שאמרה מירנדה.

  25. לא קשור

    מה שטוב שמה שמעניין אותך זה רכילות ויש לך המון כבוד להורים למרות שאמא שלך נובחת

  26. אני קוראת בקביעות את הכתבות שלך. כתובות בשפה שכיף ומצחיק לקרוא. ממש נהינת!!!

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *