מה הקטע הזה שאת נשארת תקועה עם גרביים במחיצת הבחור? שירי מילר בוחנת את הסוגייה

ומה עם הגרביים?

על סדר היום

הנה נושא שמסעיר את מוחי בכל פעם מחדש: גרביים. ולא סתם גרביים, גרביים בסקס. בהתחלה חשבתי שזה רק אצלי עם הבחור המסוים שהייתי איתו בזמנו, אחר כך גיליתי תבנית שחוזרת על עצמה עם כל בחור אחריו. ניהלתי שיחות מעמיקות וגיליתי שהתופעה הזו היא ממש כלל אנושית. סקס עם גרביים.

גרביים סאקס

על מה אני מדברת? אז ככה. פגשת בחור, דילגתם על שלב הדייטים הרשמי והחלטתם באומץ לב ובחרמנות אין קץ לעבור למצב מאוזן (או מאונך, או חצי חצי, לפי בחירה). הבחור מנשק אותך בצוואר, בגב, בפנים, אוחז בך, מלטף, מתנשף. את נשאבת איתו לתוך האווירה, מתמתחת כמו חתלתולה לעברו. כעבור זמן לא רב מתחילה מלאכת ההפשטה. הוא מוריד לך את החולצה, את החזייה, את עוזרת לו עם החגורה של הג'ינס, וכך הלאה עד ש(כמעט) כל פרטי הלבוש שלך שרועים על רצפת החדר. ולמה כמעט? כי תמיד, אבל תמיד (טוב, כמעט תמיד), הוא לא מוריד לך את הגרביים. כאילו הידיים שלו לא מגיעות לאזור או שאולי הוא לא יודע איך מבצעים את המלאכה, או במקרה הסביר יותר – זה פשוט לא תחום העניין שלו. באופן אוטומטי המחשבות שלך מוסחות. את מרגישה חוסר נוחות פיזי, כל זרם הסקס שפורץ מגופף מטה את ריכוזו לסוגיית הגרביים: להוריד? להשאיר? למה הוא לא מוריד? שיוריד! שאני אוריד?!" וכו' וכו' וכו'.
בפעמים מסוימות, את מחליטה להוריד אותן בעזרת כף הרגל השנייה, מה שמשווה לך תנועה של חסיד ברסלב באמצע תל אביב רוקד בהתלהבות וללא קשר למוסיקה. איך אפשר להרגיש סקסית ומושכת ולשחק את משחק הרחוב הזה, כשאת מרגישה כמו ליצן עירום עם אף אדום בולט בנשף השנתי של חצר המלוכה?

ולסיכום כפות הרגליים

מה העניין הזה עם הגרביים? מילא זה היה פטיש כלשהו, הייתי מבינה, הייתי מפנימה והייתי מבליגה. אבל הרי זה לא. איכשהו מרבית הגברים בכלל לא שמים לב שיש לך כפות רגליים. לרגליים הם מתייחסים רק כי הן מחזיקות את הג'ינס שסוגר על מערת הזהב הנכספת. בחורים ובחורות יקרים – תעשו טובה, למעננו, למענכן, למען סקס טוב יותר – תורידו את הגרביים. עוד שבריר שניה בדרך אל אושר חתולי מרטיט.

תגובות

  1. קוראים לזה party socks. בדיוק דיברתי על זה עם הבנזוג, די מגוחך לעשות סקס עם גרביים, הרי כפות רגליים הן לא באיבר המוצנע ביותר ומוזר להתבייש דווקא בהן.
    בכל אופן, כשקר, אפשר.

  2. עוד גבר

    לא יודע לגבי הגרביים ו/או הרגליים, אבל אני אוהב את הנשיות של הנעליים שבתמונה.

  3. איציק

    המממ… אולי זה בגלל שזה לא ממש משנה עבורנו ?
    הרי כבר הורדנו את החזייה והתחתונים, המקומות האסטרטגיים כבר חשופים, אפשר להמשיך לעיקר…

  4. מירה

    אני דווקא אוהבת לעשות זאת עם גרביים…. בייחוד אם הן עד הברך..

    • מממ…. את אוהבת לעשות את זה עם גרביים עד הברך….. זה מדליק לאללה…. אם בא לך צרי קשר ונדסקס על כך….

  5. אישית, אני חולה על רגליים וכפות רגליים
    ולעולם לא מדלג עליהם בדרך אל "האושר"
    זה שבמקרה שלי היא לא רוצה כמעט אף פעם להישאר בלי גרביים (כי קר לה) זה סיפור אחר, ואולי יוצא מן הכלל

  6. אני מכירה בחור שכפות רגליים זה המשיכה שלו. אם את רוצה אני מסדרת לך… כבר שבועות שהוא מתחנן שאני אכיר לו מישהי, הייתי מכירה לו את עצמי אבל לשמחתי אני תפוסה, בקיצור אם מישהי מחפשת בחור שיקדיש תשומת לב לכפות רגליה, תדעו שיש בחורים כאלו – ואני מוכנה להכיר לכם באופן אישי מישהו. זה תושב ירושלים שנראה טוב.ואני דחוף מחפשת שיכיר מישהי ויפסיק לקנא בי.

  7. אני מת להריח כפות רגליים

  8. שלומי

    אני מת שמישהי תתקע את הכפות רגליים שלה בפה שלי כוס דינק אין אחת כזאת פה?

  9. אני הייתי משאירה את הגרביים עלי במהלך הסקס בחורף
    http://ilhafuzy.fav.co.il/
    סקס

  10. סקסי

    אני מת ואוהב להריח כפות רגליים יש מישהי אני מתחנן

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *