חובבת טיולי שטח? הנה כמה אפשרויות לטיולי ג'יפים בארץ

חובבת טיולי שטח?

אם בעבר ניתן היה לראות בעיקר גברים בטיולי שטח המתנהלים באמצעות רכבי שטח, הרי שבעידן הנוכחי נשים רבות נמשכות לטיולים מאתגרים באמצעות כלי רכב מגוונים בין היתר ג'יפ, אופנוע, טרקטורון ועוד. אם גם את נמנית עם הנשים שאוהבות את השטח תני לנו להמליץ לך אודות טיולי ג'יפ בארץ.
מדינת ישראל הינה מדינה מיוחדת ביופייה. אזורים רבים מומלצים לטיולים, בין אם הם רגליים ובין אם באמצעות רכבי שטח. מרבית מהאיזורים המיועדים לטיולי שטח, מתוחזקים על ידי המדינה (בעיקר קק"ל) ועל כן ניתן ליהנות לא רק מנופים מרהיבים אלא גם מנסיעה בטוחה וטיול מענג.

טיולים עוצרי נשימה

טיולי ג'יפים הינם טיולים המאפשרים לכם ליהנות מנוף עוצר נשימה, לצד נסיעה מאתגרת ומלאת אדרנלין. אם אתן מחפשות אזור להתחיל בו את הטיול, להלן מספר המלצות למסלולים קלים, בינונים וקשים:


נחל עקרב
– נסיעה לאורך נחל עקרב תשאיר בך חוויה בלתי נשכחת ומעוררת התפעלות. המסלול מתבצע לצד ערוצי נחלים וגבהות שבין 600 ל- 700 מטרים מעל פני הים לצד צמחייה לא רבה. אחד היתרונות בטיול הג'יפים בנחל עקרב הם השממה והמדבר המאפשרים לכן ליהנות מאזור "בתולי" שטרם ביקרו בו רבים. במהלך הטיול תעברו בהר אריכה, בנחל עקרב, נחל לענה, נחל יתר, פסי, מחנות רמון ועוד.

כוכב השחר
– מסלול קשה ומאתגר במעלה המחורץ של מעלה השחר היישר אל ראש מצוק ההעתקים מעל בקעת הירדן, דרך ערוצי נחלים ושבילים. אזור זה הינו אזור מרהיב ומיוחד אשר לא רבים מבקרים בו ועל כן הנסיעה והטיול מהנה ומענג. במהלך הטיול תעברו דרך מישור וכפר אדומים, צומת רימונים, כוכב השחר, מצפה רחבעם, צומת הבקעה ועוד.

שמורת פורה
– טיול בג'יפ בשמורת פורה מאפשר לך לטייל בין שדות ומרחבים פתוחים בסביבתו של נחל שקמה דרך בתרונות רוחמה ועד קברם של אריק ולילי שרון זכרם לברכה. התקופה המומלצת היא באביב או לאחר הגשמים, אז האזור פורח והכלניות מכסות את השטח. בתקופת הקיץ עליכם לקחת בחשבון כי המסלול יהיה מהיר עד מאוד אך מאובק, לעומת חודשי החורף אז הדרך בוצית. במהלך המסלול תעברו דרך נחל סד, בתרונות רוחמה, גבעת הכלניות, חוות השקמים ועוד.

מעלה הגיהינום
– צאי להרפתקה אתגרית עם הג'יפ שלך וגלי כיצד טיול ג'יפים יכול להיות מסעיר. כדי לעבור את המסלול עלייך להיות נהגת מנוסה ולהגיע עם ג'יפ בעל שיפורים ועם נעילת דיפרנציאל אחורית. מסלול זה מוכר כמסלול בו נערכו בעבר תחרויות של מלך הסלעים. למעלה הגיהינום ישנן 3 מדרגות קשות וגבוהות מאוד כשהאמצעית ביניהן היא הקשה ביותר. המסלול נמצא בשטח הגן הלאומי "מבצר קולה" מדרום לכביש 465- כביש חוצה בנימין. חשוב לדעת כי המעלה נמצא בקצהו של שטח אש פעיל של צה"ל, ולכן דורש תיאום מראש. לתשומת לבכן!

טיולי שטח באמצעות ג'יפים היא חוויה מדהימה וייחודית במינה, במיוחד כאשר מדובר בג'יפ נוח ומפנק כמו דגם Compass, וכל עוד הבחירה במסלול עומדת בדרגת הקושי המתאימה לך באופן אישי ובהתאם לרכב שטח בו את מחזיקה, כמו גם המיומנויות שלך.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *