כל מה שאת צריכה לדעת על ליסינג מימוני

את מעוניינת ברכב, ולא מוכנה להתפשר באיכות שלו. הדרישה הברורה היא לכלי רכב חדיש, שתוכלי לצאת איתו לכביש בראש שקט לחלוטין. ואז את סוקרת את המחירים הנדרשים כיום לרכישת רכב חדש בישראל, והעיניים שלך חושכות – זוהי הוצאה שסביר שלא תוכלי לעמוד בה. אחד הפתרונות היעילים ביותר להצטיידות בדגם איכותי מהשורה הראשונה נמצא מעבר לפינה, וקוראים לו עסקת ליסינג. או ליתר דיוק: ליסינג מימוני.

על הליסינג המימוני

ליסינג מימוני, כפי שניתן להסיק משמו, הוא עסקת מימון לכלי רכב חדש. הבסיס של העסקה אינו מורכב יתר על המידה: הנהגת משלמת לחברת הליסינג סכום מקדמה ראשונית, לרוב בגובה של כחמישית ממחיר המחירון שלו. לאחר מכן, ולמשך כל תקופת הסכם הליסינג – לרוב פרק זמן שנע בין שלוש לחמש שנים – היא משלמת לחברת הליסינג תשלומים חודשיים, במסלול שהוגדר מראש. הרכב רשום עדיין על שם חברת הליסינג, אך הוא בחזקתה של הנהג לכל דבר ועניין.

ומה קורה בתום תקופת ההסכם? ובכן, אחת האפשרויות הנפוצות היא להשלים את רכישת הרכב הלכה למעשה, וזאת באמצעות קיזוז התשלומים שכבר הועברו לחברת הליסינג ממחיר המחירון שלו. אפשרויות אחרות הן לחדש את העסקה עם כלי רכב אחר, חדיש יותר, או לחילופין לבטל אותה. ברור שבעסקת ליסינג אין שום התחייבות לרכוש את הרכב, בסופה של תקופה.

על היתרונות של הליסינג המימוני

ליסינג מימוני, מעצם היותו כזה, כולל בתוכו מספר מעלות עיקריות. ראשית, ויש שיגידו שגם מעל הכול, הוא הופך את חלום הנהיגה ברכב חדש, ממורכב במיוחד למציאותי עד מאוד. זוהי ההזדמנות עבור אלה שאין באמתחתם הון כספי מספק לרכישת רכב להצטייד ברכב חדיש. חשוב לא פחות הוא שליסינג מונע גם את הצורך להתפשר בעת רכישת הרכב, כך שאין צורך לרכוש רכב מיושן מיד שנייה – פשוט כי התקציב לא מאפשר אחרת.

יתרון חשוב אחר של עסקאות הליסינג המימוני נוגע לגמישות שלהן, שנוטה להיות גבוהה במיוחד. כל נהגת יכולה למצוא את מסלול הליסינג המתאים ביותר ליכולות הכלכליות שלה בהווה, אך גם לציפיות בנוגע לעתיד. בעיקרו של דבר, הדברים אמורים לגבי משך פריסת התשלומים (עסקת הליסינג), סכום המקדמה הראשונית, גובה ההחזר החודשי וכיוצא בזה.

כמובן שבאפשרותך לבחור גם בעסקאות ליסינג תפעולי, הכוללות אחריות מלאה של חברת הליסינג לסוגיות דוגמת טסטים, ביטוחים וטיפולים, מה שמייקר את העסקה, אך מקל על התחזוקה. אבל זה כבר נושא שמצריך התייחסות נפרדת לחלוטין.

אז איך מתחילים?

שוק הליסינג בישראל נחשב לפועם במיוחד, והפופולאריות שלו עולה משנה לשנה. הדרך הנכונה להתחיל היא להגיע למרכזי המכירות של אחת מחברות הליסינג, להתרשם מכלי הרכב השונים המוצעים ולברר על אפשרויות העסקה. בתחום תחרותי כמו זה ניתן ואף מומלץ להשוות בין התנאים שמציעות מספר חברות ליסינג, ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר מביניהן.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *