לטוס עם תינוקות – מדריך להורים

רוצים לטוס לחו"ל אבל יש לכם תינוק בבית? כדאי שתתארגנו על הטיסה עם התינוק. תינוקות מתחת לגיל שנתיים לא משלמים על כרטיס טיסה (אלא תשלום סמלי על הביטוח) ולכן האם אינם מקבלים מושב במטוס. לכן, אם אתם טסים עם התינוק עליכם לקחת בחשבון שהוא יהיה עליכם לאורך כל הטיסה. הדברים שחשוב שתיקחו בחשבון בזמן שאתם מתארגנים לטיסה הם:
– מהם זמני הטיסה
– הרגלי השינה של התינוק
– מוצרים המיועדים לתינוקות שיוכלו לעזור לכם
– אוכל לפני הטיסה, במהלכה ואחרי


זמני הטיסה

עליכם לקחת בחשבון כי התינוק שלכם לא מקבל מושב במטוס. לכן, אם אתם מתכננים טיול בחו"ל ולא טיסה למשפחה ליעד מסוים, רצוי שתשקלו לטוס למרחק סביר כך שהטיסה עצמה לא תהיה למעמסה עבורכם או עבור התינוק. היעדים באירופה נחשבים לקרובים יחסית אך אם אתם מתכננים לטוס לארה"ב כדאי שתבררו האם במטוס יש ערסל לתינוק בו הוא יוכל לישון. ככל שהטיסה ארוכה יותר כך אתם עלולים להתעייף ממנה יותר. עם זאת, חשוב לציין שאפשר לתכנן גם את היום שאחרי הטיסה וכיוון שניתן לשער שרוב הטיסה התינוק יהיה עליכם מומלץ אחר כך פשוט לנוח ולא לחפש אתגרים ומקומות בילוי.


שינה

התכנון של הטיסה יכול להיות לפי הנוחות שלכם או לפי הכרטיסים הטובים ביותר שמצאתם. יכול להיות שיהיה לכם נוח יותר לטוס דווקא בלילה כשהתינוק ישן, אך אם הוא מתקשה לישון מחוץ לבית, עליכם לקחת בחשבון שיכול להיות שעדיף שתטוסו דווקא בשעות האור בהן בכל מקרה התינוק לא ישן ואז יכול להיות שתסתובבו הרבה בטיסה. בכל מקרה, נסו לקחת אתכם למטוס מוצרים המיועדים לתינוקות שיכולים לעזור לתינוק שלכם לישון כמו למשל שמיכה אהובה, דובי או אפילו משהו חדש שיתאים במיוחד לטיסה.


מוצץ

מבין השלל הגדול של מוצרים המיועדים לתינוקות, מה שהכי יעזור לכם בעת הטיסה הוא דווקא המוצץ ובמיוחד בנחיתה. תינוקות יונקים יכולים לינוק בזמן הנחיתה ומומלץ לעודד אותם לעשות זאת ותינוקות אשר לוקחים מוצץ יוכלו להשתמש בו. בשעת הנחיתה מופעל לחץ על האוזניים והתינוקות לא יודעים כיצד לשחרר אותו. המבוגרים יכולים ללעוס מסטיק או למצוץ סוכריה על מנת להקל על הכאב והתינוקות יכולים למצוץ מוצץ. יכול מאד להיות שתראו את התינוק מתחיל למצוץ במרץ בעת הנחיתה וזה סימן שהוא פשוט עושה את הפעולה הטובה ביותר עבורו.


אוכל

חשוב מאד לקחת לטיסה את האוכל של התינוק ותמיד לקחת טיפה יותר. בטיסה עצמה ניתן לשער שלא יהיה לכם פתרון האכלה לתינוק ולכן עליכם להתארגן על כך מראש ולהקפיד שאת האוכל אתם מעלים יחד אתכם לתיק המטוס ושהאוכל יהיה מוכן בכל רגע שתצטרכו, מבלי שתתאמצו יותר מידי להוציא אותו או להכין אותו.

מערכת בננות

הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *