מהפכה בתרבות הדיור- השינוי בפתח


מהי תרבות דיור ומה מרכיב את התחום הנרחב הזה בחיי היום יום שלנו?

תרבות הדיור היא תחום שנוגע למעשה באיכות החיים הכללית של המחייה בבניין משותף. איכות החיים בבניין מגורים שבו מתגוררים כמה וכמה דיירים מורכבת מהרבה מאוד פרטים קטנים וגדולים כאחד. איכות החיים הזו ותרבות הדיור כוללים את הרכוש המשותף של כלל הדיירים, טיפוח החיים בבית המשותף, ניהול תקין של ענייני הבניין באופן שוטף ואף בהשתתפות בפרויקטים שכונתיים שונים ויצירת מערכת שכנות איכותית ואדיבה בין השכנים בבניין. כעת ניגע בקצרה בסטנדרטים שאנחנו מכירים בתחום תרבות הדיור כפי שהיא מתבטאת במרבית משקי הבית בישראל כיום.


מהם הסטנדרטים שאנחנו מכירים בתחום תרבות הדיור נכון לכיום?

הסטנדרטים שאנחנו מכירים נכון להיות בכל הנוגע לתרבות הדיור הם סטנדרטים בסיסיים למדי שאין הרבה יותר מדי מה להרחיב עליהם. תרבות הדיור, שנתמכת באגודה לתרבות הדיור דרך השתתפות ועד הבית במימונו, חולשת בעיקר על סביבת הבניין ויצירת חזות איכותית וסביבה נעימה לדיירים שמתגוררים בו. הדבר מתבטא במרכיבים כמו גינון, ניקיון המובאה וחללי הבניין המשותפים השונים וניהול שוטף של תחזוקת הבית ובמידת הצורך גם של תיקון תקלות בו. עם זאת, הסטנדרטים הללו כפי שאנו מכירים אותם כיום הולכים להשתנות – והכל בזכות כמה פרויקטים מיוחדים שנבנים בימים אלה ממש.


תתכוננו לסטנדרטים חדשים של תרבות דיור בבניינים החדשים של גינדי

הפרויקטים היוקרתיים שבונה חברת גינדי החזקות הם שם דבר בתודעה הישראלית מזה זמן רב. עם זאת, הבנייה היוקרתית של המגדלים הללו היא רק החלק הראשון במהפכה שאנחנו עומדים לחוות בכל הנוגע לתרבות הדיור בהם. מי שמתגורר כיום בפרויקטים הקיימים כבר מכיר את איכות החיים המתלווה למגורים בבניין של גינדי, שמתבטאת בכל פרט ופרט, מחלל המבואה והחלק החיצוני של הבניין ועד לרמת האיכות הגבוהה ביותר בעיצוב כל מסדרון ופינה בבניין. המגדלים הללו, שחלקם בנויים ומאוכלסים וחלקם בתהליכי בנייה או שיווק, מציעים לנו את האפשרות לגדול ולהתפתח, ולחוות את תרבות הדיור ברמה הגבוהה ביותר כפי שהיא אמורה להיות. תרבות הדיור במגדלים הללו תגיע לרמות שכיום אנחנו יכולים לדמיין, כשהשאיפה בסופו של דבר היא לראות את הדיירים בבניין שגרים בשכנות זה לזה הופכים לקהילה באמצעות המתקנים האיכותיים השונים שקיימים בבניין ושמשמשים את רובם במידה שווה ואיכותית.


המהפכה מתקרבת, וכדאי לכם להרגיש אותה מקרוב

מהפכת תרבות הדיור מתקרבת. אנחנו יכולים להיות אדישים לזה, להתעלם מזה או לחשוב שהסטנדרטים שאליהם אנחנו רגילים מספיקים, אבל המגדלים החדשים שנבנים הופכים את כל תחום תרבות הדיור לתחום שהולך להתהפך על פיו כשאיכות החיים המשותפת של הדיירים בהם תעלה בצורה דרסטית. הדרך הטובה ביותר שאנחנו נוכל לחוש גם כן את המהפכה הזאת היא פשוטה – להצטרף אליה בהקדם האפשרי.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *