למרות המטר חמישים, היא אוהבת אתכם גבוהים. ניתנו הזדמנויות, אבל היא עדיין נאמנה לגדולים

מטר חמישים מחפשת גבוה

יש לי וידוי, הגובה שלי הוא 1.50, מה שמהווה אטראקציה בלתי רגילה בקרב הגברים הנמוכים בארצנו. כשהם רואים את הפרופיל שלי באתר ההכרויות, מיד הם שמחים ועולזים, וחושבים לעצמם, או הנה מצאתי את הבחורה שתהיה יותר נמוכה לידי. בלב שמח ובתקווה בוערת הם פונים אלי בקריאה נרגשת. אבל אני ברוב עוונותי אוהבת אותם גבוהים.
יום אחד אמרתי לעצמי, די לשיטחיות ונעניתי לפנייתו של אחד מהם. שיחות הטלפון זרמו, הבחור אינטילגנט, משכיל מעניין. ואז נפגשנו, הוא יצא מהאוטו ואז הפתעה, העיניים שלי היו בגובה העיניים שלו. מיד חשתי רתיעה.
אבל אמרתי לעצמי, נו, לא נורא, הוא אחלה בן אדם. הלכנו קצת ברחוב והמחשבה הטורדנית על המחסור הקשה בסנטימטרים לא פסקה מלהציק לי לרגע.
ישבנו זה מול זה בבר אפלולי, ראשו הקט מבצבץ מעל צווארו הקצרצר, וידיו הקטנות מנפנפות אל על.
כבר לא יכולתי לראות את המחזות הללו יותר והערב הסתיים. שוחחתי איתו שוב בטלפון, ואמרתי לעצמי, תפסיקי להסתכל רק לגובה, הנה מול עינייך, בחור קט אבל נחמד.
וכך יצאתי איתו לעוד דייט, ממש הייתי צריכה להתכופף בשביל לתת לו נשיקה על הלחי, ההתכופפות הזאת גרמה לי לבחילה קלה. נכנסנו אל הבר, הוא טיפס למעלה אל כיסא הבר.
כל הערב בהיתי בידיו הקטנטנות, בצווארו הקצר, הבחילה הקלה שחשתי בהתחלה כבר הפכה להיות לא קלה בכלל.
דימיינתי אותו מטפס על גופי, דימיינתי שהוא לא מצליח לחבק אותי עם ידיו הקצרות, גם לא עזרו המיתוסים שלקטנים יש גדול. זה פשוט לא עבד. כנראה שאני מעדיפה גדולים עם קטן.

קרן דובקובסקי

מדריכת פסיכומטרי ומהנדסת תעשייה וניהול בהווה, ציירת ורקדנית בעבר

תגובות

  1. עוד גבר

    ראשית, את לא צריכה להתנצל על העדפות שלך. לדעתי, זה חלק חשוב בהוויה של רובנו. אני מנחש שזה במידה מסויימת טבוע בנו. יש כמובן כמוך נמוכות שאוהבות גבוהים בהרבה מהן ויש די הרבה שדווקא תעדפנה מישהו גבוה מהן רק במעט (ויש עוד..).

    שנית, ניסיון להסביר: לדעתי במה שקשור למשיכה פיזית, יש שני מרכיבים: אחד של דימיון ואחר של שונות (זו בעצם מעין אמירה טאוטולוגית..). נתת דוגמא לשונות, יש עוד דוגמאות. למשל יש זוגות שאחד/ת הוא בהיר מאד, נניח ג'ינג'י/ת והשני כהה. ידוע שמראה ממוצע נחשב ליפה (למשל ניסוי(/ים) ידוע שכשיוצרים פרצוף ממוחשב מממוצע פני נשים (או בהתאמה מממוצע פני גברים) וככל שמספר הפרצופים ממנו מבצעים את הממוצע גדול יותר כך, בעיקרון, הפרצוף יפה יותר, בעיני אנשים אחרים). הגיוני שנשאף להדמות לממוצע (בני/ות מיננו), ממוצע פירושו (בגלל למשל מבנה התפלגות ה"פעמון" (הת' נורמלית)) שאת/ה נמצא בקבוצת הרוב, משמע גם יותר בני/ות פוטנציאליים כלומר הצלחה ברבייה (כח רב עוצמה שמניע את רובנו) ועוד יתרונות. גם להיפך הצלחה ברבייה (לאורך דורות) פרושה כנראה שאת/ה בקבוצת הרוב…
    ולכן, לפחות לפי הרעיון הזה, אם אדם שונה מהותית מהממוצע ייתכן (במקרים מסויימים) שהוא "ישאף" (לאו דווקא בצורה מודעת, הגנים שלו "ישאפו" לחילופין מי שהגנים שלו שאפו כך שרדו יותר?) להתקרב לממוצע בדור הבא, כלומר בצאציו/ה. בדוגמא שלך: נמוכה+גבוה =(דור הבא) גובה ממוצע, בדוגמא עם הג'ינג'ית והכהה: בהירה+כהה=(דור הבא) צבע ממוצע.

    שלישית, גילוי נאות: אני לא ממש גבוה (1.70 מ') וגם לי יש העדפות גובה כלליות, אני בד"כ מעדיף מישהי קצת נמוכה ממני (דימיון). לגבי רוב האוכלוסיה כבר פורסם כמדומני מחקר המצביע על יחס גובה של 1.09 גובה גבר חלקי גובה אישה (אם אמצא קישור אביא) וגם צויין שזה פחות נכון בקצוות הגבהים כלומר זה כנראה נכון בממוצע.

  2. נורית

    ובסוף אנחנו, הגבוהות, נשארות עם הנמוכים 🙂
    סתם, כל אחד והעדפותיו. כבר יצאתי עם נמוכים ממני, לא קרה כלום.

  3. נמוך עם ראש מעוך

    מתוך זווית ראייה אבולוציונית הנמוכים שורדים (וזה מקבל גם ביטוי תרבותי: איך עוד אפשר להסביר את "שר הטבעות"?)

  4. הכותבת בודה מדמיונה, וזה מצער.
    ההבדל בין גבר לא נמוך לגבר נמוך יכול להיות גם 10 סנטימטרים (למשל, האחד גובהו 1.65 והאחר גובהו 1.75). ההבדל של 10 הסנטימטרים לא הופך את הנמוך לבעל ידיים קצרות, צוואר קצר וכדומה, כנאמר בתיאור המגחיך שלך. כי עשרת הסנטימרים "חסרים" בדרך כלל ברגליו של הנמוך, ולא באיברים השונים שבגופו (כמו צוואר וידיים).
    אגב, יכול להיות אדם גבוה בעל פרופורציות שיוצרות מראה מגושם, ואדם נמוך יותר ובעל פרופורציות היוצרות גוף יפה לעין.

  5. מאמר מיותר, לא ברור איך פירסמו קישקוש כזה.

  6. מאמר מיותר.
    מה רצית לומר במאה וחמישים המילים שלך? שאת לא אוהבת גברים נמוכים? את חושבת שהם לא יודעים את זה? תהיי בטוחה שהם יודעים גם יודעים.

    בכמה השורות שלך הצלחת לגרום סבל ועוגמת נפש לקוראינו הנמוכים מבלי להביא שום תועלת לאף אחד. גאווה גדולה באמת. תחשבי מה זה אומר עליך ומי ירצה להיות עם בחורה מהסוג שלך.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *