פלוסים עיצוביים למטבח

המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית וככזה רוב האנשים דואגים לעיצוב אסתטי ופונקציונאלי שלו. במאמר זה נציג בפניכם רעיונות עיצוביים למטבח שיהפכו אותו לחלל פונקציונאלי יותר ומיוחד במראהו.


משדרגים ללא מאמץ- הוצאה מינימאלית

ישנם מצבים בהם אנשים מסתכלים על המטבח שלהם וחשים שהעיצוב שלו משעמם וישן. במצבים אלו יש מספר אפשרויות, הראשונה היא להשלים עם המצב, השנייה היא לשפץ את המטבח ולעצב אותו מחדש והשלישית היא להחליט על קנייה של פריט אחד או כמה פרטים של אקססוריז, ריהוט ו/או ציוד חשמלי מעוצב למטבח וזאת על מנת להעניק למטבח את המראה החדש בו אתם מעוניינים. כיוון שרוב האנשים מעוניינים לשנות את המראה של המטבח בתדירות של לפחות פעם בשנה שנתיים ואין הם מעוניינים או יכולים לספוג הוצאה כספית גדולה, הם מחליטים לפעול בהתאם לאפשרות השלישית ולרכוש אביזר, ריהוט, ציוד חשמלי או מספר פריטים בעיצוב מיוחד שישנו את כל המראה של המטבח.


מעצבים את המטבח- שלל רעיונות ליישום

– ארונות המטבח – אם אתם מעוניינים לסגנן את המטבח שלכם, בוודאי תשמחו לשמוע שאחד הפרמטרים הבולטים ביותר הוא ארונות המטבח ומשום כך, כל שינוי מעניין בארונות המטבח יורגש ויעניק למטבח את הייחודיות שלו. כאן, ניתן להחליט האם אתם מעוניינים להחליף את הידיות של הארון, אם זה אינו מספיק, יש אפשרות לבחור טפט מיוחד שמתאים לארונות המטבח בכל צבע ומרקם בו אתם מעוניינים.
– כסאות – אם הכיסאות של המטבח משמימים, הצמדה של כריות צבעוניות לכל כסא, או צביעה של חלקים מהכסא יפיחו חיים במראה של כל המטבח.
מיני בר – נכון להיום יש אפשרות לבחור מתקן מים בו אתם מעוניינים ולהציב אותו בחלל הבית. המיני בר נמכר בצבעים מגוונים ובעיצובים מרהיבים, כך שכל אדם יכול לבחור את המתאים לו באופן אישי. ישנה אפשרות לבחור מתקן מים בצבעים ססגוניים, בצבעים חמים ועוד. משום שמתקן המים בולט מאוד במטבח ומשום שכל אדם משתמש בו (הן בעלי ודירי הבית והן האורחים שמגיעים לביקור), יש להשקיע מחשבה בבחירת המתקן ולוודא כי הוא מותאם לחלל מבחינה עיצובית.
– תאורה – תאורה עתידה לחולל שינוי משמעותי במראה של המטבח. תאורה יכולה לצמצם שטחים מסוימים במטבח, למקד אזורים מסוימים במטבח ועוד. בחירת גופי תאורה מעניינים ובהתאמה לצרכים האישיים שלכם, יכולה להכניס אור גדול לחייכם.
– מדפים – ישנה אפשרות להתקין במטבח מגוון מדפים ארוכים וקצרים בצבעים שונים ובעיצובים מגוונים. המדפים ישמשו אתכם הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה אסתטית.

לסיכום, נכון להיום ניתן לסגנן את המראה של המטבח ולהפוך אותו למטבח צבעוני, מרשים, טרנדי, כפרי או בעל כל סגנון אחר בו אתם מעוניינים. כל שצריך לעשות הוא לחשוב מה הסגנון האהוב עליכם ומהו התקציב אותו אתם מייעדים לעיצוב חלל המטבח.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *