הירושלמיות יכולות לצחוק, אבל דנה סער בדכאון חורף ולמרות שלא הוציאה את האף מהבית קבלו ביקורת צרכנות

תאונת טיפוח

תצחקו כמה שאתם רוצים

אני יודעת שכל ירושלמי ממוצע צוחק עלי, ושזה כלום לעומת מה שקורה באיסלנד. אני יודעת שזה טוב לחקלאות, ושתל אביב באוגוסט היא גרסה משודרגת של הגיהנום, אבל לי לא אכפת – ברגע שהמעלות צונחות מתחת ל- 20 בצל, וטיפת גשם בודדה מופיעה פעם בחודש – אני נכנסת לדיכאון חורף. ולא סתם דיכאון – כזה שמוציא את החשק והיכולת לעשות משהו, כזה ששולח אותי מהעבודה ישירות אל הפוך שלי לראות טלוויזיה כל הלילה, כזה שאפילו החבר לא מצליח להתגבר עליו ולשכנע אותי לבוא לבקר.
זה לא שאני לא רוצה, אני רוצה. בתיאוריה. . בעולם שלי קר.

נורבגיה זה כאן

אי לכך ובהתאם לזאת, לא יצאתי החודש לאף מקום מהרגע שהשמש שקעה, מה שהכניס אותי לדילמה קטנה: בתור פולניה עם רגשות אשמה מולדים אני לא יכולה לכתוב ש"הריח נעים, חושני אך עם זאת סוער, מוצק ומועיל". על מוצרי קוסמטיקה שלא ממש ניסיתי על עצמי, ואם אפשר גם על עוד כמה קורבנות תמימים שעברו לתומם. מה עושים, מה עושים? ישבתי לי בטרנינג, מול המראה בבית, ומרחתי על עצמי קרמים ובשמים, וכל מי שהגיע במקרה אליי לדירה (וסליחה לכל שליחי הפיצה, המנקה של חדר המדרגות, והדייטים של השותפה) נאלץ לחוות את דעתו המלומדת לגבי כמה רואים את הקמטים שלי באור הזה.
מרגיש קצת טיפשי לשים בושם ולא ללכת לאף מקום, אבל ממתי אני נותנת למגוחכות להרתיע אותי? הבושם
אמפוריו ארמני רמיקס
מבית
ג'ורג'יו ארמני
מגיע בגרסה גברית ונשית. הבושם לאישה הוא במיכל סגול ובהשראת הדיסקו ושנות ה- 70-80, וברחרוח ראשון היה נעים על הגוף ומעניין באף – קצת חמצמץ, אפילו חריף, אבל לא כבד. במבחן הצפייה בטלוויזיה במשך שעות התגלה הבושם כסביר ללבישה. חברות תועות חיבבו את הריח.
(425 ₪ ל- 50 מ"ל, 550 ₪ ל- 100 מ"ל. ציון: 3).

מייק-אפ, חמודה


ביותרם
הוציאו את המייקאפ
Matte Souffle
שאמור להיות במרקם מוס ההופך לפודרה, בגימור מט ובמרקם קטיפתי. למרות התיאורים המעניינים הוא התנהג כמו כל מייקאפ נוזלי, ולא הראה אף סימן למצבי צבירה משתנים. אבל אחרי שהתגברתי על ההבטחות גיליתי שהוא נמרח היטב ובמהירות, היה קליל ואוורירי, רך ולא מעיק. הוא יצר מראה אחיד לעור, ובכלל, הרגיש נעים על הפנים במשך ערב ארוך של פיצה וסרטים. כל המגזינים מבטיחים שמט זה המראה הנכון לחורף, אז שמחתי להיות גם מעודכנת, אופנתית וגם לא להחזיר את ההשתקפות של האור מהטלוויזיה.
(170 ₪ ל- 20 מ"ל. ציון: 4).

45 פלוס נפלו מהרגליים

למזלי, לא כולם חושבים שהחורף הוא הסימן הראשון לסוף העולם. חלק מהאנשים אפילו אוהבים קור וגשם, וטוענים שזה "מרענן". ניצלתי את ההצהרות הפרובוקטיביות האלה ותפסתי לי נסיינית. כיוון ש –

Biofirm Lift
– קרם יום נגד קמטים של ביותרם – מיועד לנשים בנות 45 ומעלה, נמנע ממני העונג להעלים את הקמטים הצעירים מדי שלי. כמה ימים אחרי שסחטתי מ-א' הבטחות לשימוש יומיומי, היא חזרה אליי נפעמת לחלוטין. לטענתה כבר בשימוש ראשון הקרם היה נעים במיוחד ולא שומני, וההרגשה הייתה שהעור פשוט מוצק יותר. למרות שקשה היה לה להצביע על שיפור במצב הקמטים (אולי בגלל שההוראות דורשות לפחות חודש של שימוש), א' המשיכה להתלהב בקריאיטיביות יתרה מהקרם המעולה: הוא עושה הרגשה כמו אחרי טיפול קוסמטי, הוא מחזיק את העור מוצק במשך כל היום, הוא הופך אותו לרך ונעים. בשלב הזה הפסקתי להקשיב וחזרתי לפוך.
(390 ₪ ל- 50 מ"ל. ציון: 5).


שרשרת זהב עם שם

1 תגובות

  1. יכול להיות שהשתרבב לאתר בטעות המדור "ברכה בודקת"?…..

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *