דיוקן בננה


דור המשך:
מקווה שאעמוד בלחץ המשפחתי (אמא, סבתא וכו'). כרגע הוא אינטנסיבי ומתגבר מיום ליום.


קינואה
באופן אישי עושה לי כאב בטן. אני אוהבת לאכול בריא ומסודר. כמובן שיש דברים לא כל-כך בריאים שאני אוהבת (קוראסון שקדים, שוקולד, גלידה) אבל אני מפרגנת לעצמי אותם מדי פעם. באופן כללי יש לי הסכם שבעל-פה עם הגוף שלי להאכיל אותו בדברים שעוזרים לו לטווח הארוך. זו שיטה מעולה לדחות סיפוקים שטובים רק לטווח הקצר.


הכי טוב לאפידרמיס
לישון ולא לדאוג, ככה אין קמטים. אני לא מהבחורות שיש להן שלושים סוגי קרמים לכל אזור בפנים. אני צריכה רוטינה פשוטה וקצרה שאפשר להתמיד בה. אני שוטפת פנים ושמה קרם לחות. אני מקווה שאני לא אצטער על זה עוד עשר שנים.


אמא שלי:
היא אשה חד פעמית. חכמה, אמיצה, יפה וטובה ואני מודה לאלוהים שאפשר לי להיות הבת שלה. היא תמיד דחפה אותנו לעשות מה שאנחנו רוצים. היא דיברה איתנו מגיל קטן על 'להגשים את הייעוד שלך בחיים' והיא איפשרה לנו להיות מי שאנחנו תמיד. אני יודעת שאלאמלא היתה לי התמיכה שלה לא בטוח שהייתי עושה את מה שאני עושה.


אבא שלי:
הוא איש מקסים, טוב לב שרוקד איתי באחת העבודות שלי. בנובמבר זה שבע שנים שאנחנו מופיעים ביחד וזו זכות גדולה. אבא שלי ממש לא רקדן, למעשה הוא הכי רחוק מרקדן שאפשר לחשוב. אבל ביצירה שלי "קראו לנו ללכת" חיפשתי דמות של גבר, בגילה של המדינה בערך, שהוא לא רקדן מקצועי ושמכיר ריקודי עם. הלכתי להרקדות לתור אחר איש כזה, ואחרי שהחלפתי כרטיסי ביקור עם כמה גברים שהיו בטוחים שאני מחפשת מאהב מבוגר, הבנתי שאני מחפשת רחוק מדי, ושהדבר המושלם נמצא ממש מתחת לידיים שלי. אז הצעתי לאבא שלי להשתתף, הוא הסכים מיד ומאז אנחנו מופיעים יחד. זו חוויה מדהימה ומקרבת להיות על הבמה עם בן משפחה שלך.


כשהייתי ילדה חלמתי להיות:
קופאית בסופר. יש לי חולשה לקופה רושמת שעושה רעשים, ולכל הגאדג'טים של התפקיד.


אייקון נשי נערץ:
וונדר וומן. אני מעריצה אותה מגיל ארבע, ואני שומרת לה נאמנות מאז.


מתנגן אצלי במערכת:
הדיסק החדש של לילי אלן. היא מגניבה לגמרי ואני אוהבת את המוסיקה שלה. חוץ מזה שלשמוע פופ עם מבטא בריטי כבד זה כבר סקסי.


ילדות:
מאושרת וכיפית. גדלתי בפתח-תקוה בשכונה עם מלא ילדים הרפתקנים וסקרנים.
אני זוכרת משחקי כדור, קלפים, חבורות ומלא משחקים שהמצאנו בעצמינו.


תל-אביב:
העיר הכי מעולה בעולם!!! אני אוהבת את העיר הזאת מאד ומקווה שיהיה לי כסף להישאר בה. היא עיר גדולה ובאותו זמן קטנה כל-כך. היא יכולה להיות זרה ומוכרת, ואת מרגישה שאת לא צריכה להשתנות בשבילה. אני תמיד מרגישה בטוחה ושפויה בה.


מתאהבת בגברים ש:
נראים בדיוק כמו הבן זוג שלי (:


חו"ל:
אוהבת לנסוע, נוסעת הרבה דרך העבודה דבר שהופך את החוויה בשבילי לשלמה יותר. הגעתי למקומות מסקרנים ומדהימים. החוויה הכי חזקה בשבילי היתה לבקר באפריקה. ביקור ביבשת הזו גורם לך להעריך מחדש כל דבר בחיים שלך, ואת פתאום מבינה את המשמעות של 'עולם שלישי' לא כאיזה ביטוי ב – National Geographic. המפגש המקצועי עם רקדנים משם היה מרתק ומעורר השראה. אני גם מאד אוהבת את אמריקה, שיצא לי לבקר בה הרבה השנה. בסין עוד לא הייתי ובאוסטרליה, אבל גם זה יגיע.


קריירה:
חלק מהותי מחיי. מאתגרת ותובענית. תמיד מזכירה לעצמי שיש לי מזל גדול שאני עובדת במה שאני באמת אוהבת.


לב שבור:
סיוט כשזה קורה אבל כשמסתכלים לאחור אז רבי נחמן צודק "אין שלם יותר מלב שבור" אי אפשר ממש להתמודד עם לב שבור, חבר טוב שלי אמר לי שבדמעות יש את אותו החומר שהמוח מפריש בגעגועים. אז נראה לי שפשוט כדאי לבכות והרבה ואולי להקל קצת על הלב השבור.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *