לא לוותר על ביקור בבירה


יש חיים מחוץ לתל אביב

כשאתם חושבים על תיירות או בילוי בארץ, על מה אתם חושבים? סביר להניח שאת רוב התשובות ננחש – קודם כל תל אביב, ואחר כך מוקדי משיכה אחרים כמו אילת, ים המלח ואזור הצפון. ובכן, אתם לא לגמרי טועים, אבל גם לא לגמרי צודקים. מוקד המשיכה התיירותי העיקרי בישראל תמיד היה ותמיד יהיה ירושלים. נשים רגע בצד את המשיכה הדתית לעיר הקודש – ירושלים היא יותר מהיסטוריה – היא צעירה, היא יפה והיא חווייתית.


קודש וחול

כמובן, כשאנחנו מדברים על ירושלים אנחנו חושבים קודם כל, ובצדק, על מוקדי המשיכה הדתיים. וגם אם נתמקד רק בהם – ירושלים שווה ביקור של יום, של חודש ושל שנה. בעיר העתיקה יש היסטוריה שהיא לא רק הכותל המערבי – גם הבנה של המקורות הנוצריים והמוסלמים של בירת מדינתנו לא תזיק לילדים שלכם. בקרו בחפירות עיר דוד או במנהרות הכותל – הערך המוסף של ביקור כזה הוא עצום ומרגש, לכל המשפחה.

אבל ירושלים היא יותר מזה – ירושלים המתחדשת והצעירה, מנערת מעליה את קמטי העבר. המרכזים הצעירים של ירושלים מתרכזים בשכונות המאכלסות סטודנטים מהאוניברסיטה העברית וזוגות ושותפים צעירים – ובאזורים אלה, רוויי פאבים ומסעדות, לא יחסרו לכם טיפת בירה או גרגר אוכל, באיכות גבוהה ובאווירה ירושלמית. כן – בירושלים, לא בתל אביב. ויש עוד הרבה יותר – אירועי תרבות בירושלים תופסים מקום מרכזי בחיי היום-יום בעיר הבירה, וניתן לציין הופעות שמתרחשות מדי יום במרכזים רבים ובתמיכת העירייה, פסטיבל סרטים בין-לאומי ופרויקטים תרבותיים ממושכים.

במרכז כל זה ניצבת לה העיר שחוברה לה יחדיו – דתית וחילונית, ותיקה וצעירה, קודש וחול. גם הבילוי הפרוע ביותר, כשהוא מתרחש בירושלים, סופג מהאווירה הייחודית לעיר הזאת – שאין דומה לה בשום מקום בעולם. כמובן שאנחנו לא מנסים לשכנע אתכם לעבור דירה מחר, אבל בהחלט אומרים לכם – בילוי בירושלים ייחודי ומהנה יותר מכל מקום אחר בארץ.


תנשמו קצת חורף

אנחנו עומדים בפתחו של החורף, וכמו בכל חורף – צפו שירושלים תהיה בכותרות, ומהסיבות הכי נכונות. בכל זאת – איפה עוד תמצאו פסגות מושלגות במרחק שעה נסיעה? ירושלים היא המוקד הכמעט בלעדי בו תוכלו להרגיש בישראל חורף אמיתי – בלי מוקד משיכה מיוחד חוץ מהשלג. סעו מוקדם ותימנעו מהפקקים, תתקשרו לחבר או בן משפחה שגר בעיר ותבשרו לו שאתם באים ליום כיף אצלו. לילדים שלכם, השלג עצמו יהווה אטרקציה חזקה ומשמעותית יותר מכל מוקד משיכה או בילוי אחר. ולמה לא בעצם?


עלו על כביש 1

צאו מהתפיסות שכובלות אתכם, לגבי איך אמור להיראות בילוי ואיפה הוא אמור להתרחש. אפילו אם זה אומר, באופן חד פעמי, לא לנסוע השנה לאילת אלא להזמין מקום באחד מהמלונות הנפלאים בעיר הבירה שלנו. אנחנו מבטיחים לכם – החד פעמי לא יישאר חד פעמי, אם רק תתנו לירושלים הזדמנות.

1 תגובות

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *