שווה גיהוץ


מסקרה Lash Queen Waterproof מבית הלנה רובינשטיין

כבר שנים אני בחיפושים אחר המסקרה המושלמת. כזו שמעניקה כיסוי מלא לריסים החצי בלונדיניים שלי, מאריכה, מעבה, מפרידה, מעגלת, ובעיקר כזו שלא נמרחת עם הדמעה הראשונה של בחורות רגישות כמוני. כאשר נפלה לידי המסקרה החדשה של הלנה רובינשטיין, Lash Queen Waterproof התמלאתי אושר גדול. המסקרה מעניקה כיסוי מושלם לריסים ומשווה לעיניים נופך חתולי ודרמתי. הריסים נשארים מופרדים גם אחרי משיחה חוזרת והכי חשוב היא לא נמרחת! גם לא אחרי יום שלם בסאונה הציבורית שנקראת תל אביב ואפילו לא אחרי שיעור 'פאאור יוגה' מאמץ במיוחד.

ציון:
5 בננות

מחיר:
165 ש"ח. להשיג ברשת חנויות אפריל ובפרפומריות המובחרות.

סדרת הגלוסים והשפתונים Stellars showlight מבית הלנה רובינשטיין

בכל פעם שאני מורחת את שפתי בליפגלוס אני נזכרת בסצנה ההיא מאלי מקביל, שבה מיס מקביל, ברגע מר ונמהר, הלכה והזריקה סיליקון לשפתיה, התוצאה הייתה די עגומה. אני בטוחה שכל מי שצפתה באותו פרק נשבעה שאצלה סיליקון לא נכנס, לא לחלב העמיד ובטח שלא לשפתיים, אלא אם כן היא חובבת בבילון 5. אני באופן עקרוני נגד המראה הביוני ומסתפקת במשיחת שפתיי בליפגלוס איכותי.
Stellars showlight הליפגלוס החדש של הלנה רובנשטיין מעניק לשפתיים מראה מלא, מבריק וחושני כמובטח. האפקט הזוהר והפלורסנטי, תוצאה של תוספת אם הפנינה למוצר, הופך אותו מתאים בעיקר לשעות הערב. הליפגלוס בעל מרקם עשיר ועמיד במשך זמן רב. הסדרה מגיעה ב –9 גוונים שונים של גלוסים או שפתונים, למי שמעדיפה את המראה המט.

ציון:
4 בננות

מחיר:
140 ₪ לגלוס, 155 ₪ לשפתון. להשיג ברשת חנויות אפריל ובפרפומריות המובחרות.

שיטת דאנס דיזיין בהדרכת רביד נויהוס

כיום כשספינינג, קיקבוקסינג ופאואר יוגה השתלטו על סיבולת לב הריאה שלנו, ההצעה להתנסות בשיעור אירובי פרטי בשיטת דאנס דיזיין נראתה לי אטרקטיבית במיוחד, בעיקר בזכות ניחוח האייטיז החזק שנדף ממנה. מי מאתנו לא מתגעגעת לימי התיכון העליזים כשורד צבעון היתה גיבורת תרבות וכולן היו עושות אירובי בסטודיו השכונתי. את השיעור קבענו בביתה של המדריכה רביד נויהוס, אבל אפשר, כמובן, גם אצלכן בבית. כשהגעתי לפנטהאוז המפואר, באחת השכונות הצפוניות של תל אביב, הדבר הראשון שעלה לי לראש זה איך בעוד מספר דקות יחתימו אגלי הזיעה שלי את רצפת השיש המבהיקה. חיבתה הגדולה לריקוד והניסיון שלה בתחום הביא את רביד נויהוס (30), דוגמנית עבר ומדריכת אירובי בהווה, לפתח את שיטת הדאנס דיזיין, שמשלבת אימון אירובי עם תנועות מעולם המחול. האימון היה אינטנסיבי אבל זורם וכיפי. אחרי 50 דקות של אימון בדיוק כפי שצפיתי, אגלי הזיעה שלי טפטפו על רצפת השיש הלבנה, אבל זה הדבר האחרון שהטריד אותי.

ציון:
4 בננות

מחיר:
שיעור פרטי עם רביד אצלך בבית, אם את יכולה להרשות לעצמך, יעלה 150 שקלים ל50 דקות. אפשר לצרף חברות וליצור קבוצה מצומצמת.

תגובות

  1. תל אביבית

    מעניין ת'תחת.

  2. מומין

    המאמר נקרא כמאמר פירסומי.
    חשוב לציין לפחות בשולי המאמר שהוא נכתב לשם פירסום.

  3. המטופחת

    המסקרות של הלנה רובנשטיין מספר אחת. מומלץ בחום.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *