תאונת טיפוח

חיי כלב

להיות סלב בארץ נראה לי קצת מבעס. מה הם בסך הכל רצו? לעשות סרט פעם בשנה, ללכת על השטיח האדום ושישאלו אותם מי עיצב את השמלה שהם לובשים, לשכור כמה שומרי ראש כדי שירחיקו מהם את הפפראצי, או בקיצור – להיות פריס הילטון. אבל בארץ הסלבריטאיות כאמור היא קטנה מאוד, ורוב האנשים שאנחנו מכירות מהפרסומות ומהטלוויזיה עושים קניות בשינקין כמו כולם. יצא לי בשבוע האחרון לראות את מיכל ינאי הולכת לתומה ברחוב בלי אף אחד שרדף אחריה עם מצלמה או שם לב בכלל, את מיקי קם יושבת בבית קפה ומחכה למלצרית שתואיל בטובה לבוא, ואת ליאור אשכנזי מנסה לחצות במעבר חצייה ואף מכונית אפילו לא שוקלת לעצור לו. אולי מרן דנקר תיכוניסטיות מתרגשות, אבל השאר יכולים רק לחלום על הרגע שבו יושיבו אותם במסעדה ידועה בלי להזמין מקום מראש. קשים הם חיי הסלבס.

בלונדיניות נהנות יותר

מסיבות עיתונאים לעומת זאת, הן עולם אחר לגמרי. זה המקום שאליו באים הידוענים במטרה ברורה – להצטלם – כשהם יודעים שלאירוע הוזמנו גם כל הצלמים מהעיתונים החשובים, ואף אחד מהאנשים הרגילים לא יטריד אותם שם. זו ההזדמנות המושלמת עבורם להעמיד פנים שהם בהוליווד, ושכל רגע מישהו יכריז עליהם כזוכים בפרס השחקן המא-מם ביותר.
יצא לי להיות במסיבת עיתונאים כזאת לאחרונה – חוויה מומלצת במיוחד למי שרוצה להתחכך קצת בעולם הזוהר המקומי. כבר בכניסה הסתנוורתי מעשרות הפלאשים שהופנו אל דוגמניות בלונדיניות שחייכו אליהם באיפור מושלם. גם אני קיבלתי חיוך זוהר כשרק נכנסתי, אבל כולם מיד קלטו שזו רק אני והלכו לחייך לאנשים אטרקטיביים יותר. האוכל המיניאטורי הסתובב במגשים, אבל מעולם לא הגיע אלי. איך המלצרים ידעו שאני לא התגלית האחרונה של ערוץ 2 אני לא מבינה.
ישבתי עם שאר פשוטי העם והסתכלתי על ההצגה, כשפתאום התיישבו לידי שלי גפני, סנדרה רינגלר ואורלי ויינרמן, סתם ככה, והתחילו לדבר על השופינג שעשו בשבוע שעבר. קשה שלא להיות מושפע, וגם אני, הציניקנית הידועה, כבר התחלתי להתרגש – אולי קצת מהבלונד ידבק גם בי? עם קצת איפור והרבה מזל, החלטתי, גם אני אוכל לזכות באיזה פלאש מצלם מתחיל שיהיה בטוח שאני הפנים החדשות של ערוץ הילדים. קפיצה קלה למראה בשירותים הייתה אמורה לשדרג אותי בכמה רמות, אבל החושך האופנתי והכמעט מוחלט ששרר שם הכריח אותי לעבור למטבח, שם בין צלחת יוצאת למחבת רותחת יצאתי למשימה.

השקה 1

חברת לוריאל פריז השיקה את
True Match Minerals
– מייק-אפ שנראה כמו אבקה, נמרח כמו פודרה, אבל מתנהג כמו מייק-אפ לכל דבר. אוספים קצת אבקה במברשת המצורפת, מורחים על הפנים בסיבובים זריזים, ופתאום יש עלייך כיסוי מייק-אפ אחיד, רך ונעים במיוחד. הוא לא כבד אבל לא יורד בקלות, גם לא בחום הישראלי. אפילו טעונת טיפוח כמוני הצליחה להשתמש בו בקלילות ובמהירות. הוא לא מורגש על הפנים, חוסך את השימוש בפודרה נוספת, ומוצלח מאוד מאוד. המייק-אפ מורכב מ- 95% מינרלים טבעיים, ללא בושם או חומרים משמרים, עם מקדם הגנה, ומגיע ב- 5 צבעים.

מחיר היכרות לחודש ספטמבר:
108.99 ₪,
מחיר רגיל:
154.99 ₪ ל- 10 גר'.
ציון:
5 מתוך 5.

השקה 2

חברת מאדינה מילאנו יצאה עם קולקציית איפור לסתיו בשם
Drama Queen
, בהשראת הזוהר ההוליוודי. שמתי קצת סומק
Beauty Secret all Over
, שהגיע בגוון משולב של ורוד עתיק וורוד בייבי. הסומק נעים, נוח לשימוש, נמרח בקלות ומחזיק מעמד יפה על העור. העובדה שיש שני גוונים מאפשרת משחק ביניהם לפי הטעם האישי, ותמיד כיף לקבל שניים במחיר אחד.

מחיר:
179 ₪.
ציון:
4 מתוך 5.
למגע אחרון מרחתי את
Queen Lipstick
– שפתון נעים במיוחד, רך ומבריק מעט. הוא קל למריחה, נשאר לאורך זמן, מכיל ויטמין E וחומצות שומן, ומגיע בשלושה גוונים – אדום לוהט, ורוד עתיק ובז' טבעי הלכתי על הורוד העתיק כדי שיתאים למראה הכללי, ויצאתי החוצה כולי זוהרת ומוכנה לפרסומי העתידי.

מחיר:
108 ₪.
ציון:
4 מתוך 5.

דנה כובשת

אני אשבור כאן את המתח ואבטיח לכן שלא, אף אחד לא צילם אותי כשחזרתי למסיבה. בגובה מטר וחצי אני כנראה לא אוכל לעולם להתחזות לדוגמנית. אבל לפחות זכיתי לפלרטוט קטן מאחד המלצרים – תמיד הסתפקתי במועט. טיילתי בנונשלנטיות חזרה למקומי, מנסה שלא להפריע יותר מדי לצילומים, וחייכתי לעצמי כששמעתי את אחת הדוגמניות מבקשת מהצלם שישלח לה במייל את התמונות שלה.


שרשרת שם
שרשרת זהב
עגילים

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *