כל מה שרציתם לדעת על עיצוב המטבח

המטבח הוא אחד האזורים החשובים ביותר בבית, והמקום שמשמש כמקור להזנה וגיבוש של כל המשפחה. מעבר לכך שהמטבח נחשב לאחד המקומות ההומים במתחם הביתי, מבחינת הפעילות הנעשית בו, המטבח מורכב מאינספור אלמנטים שתפקידם לספק נוחות, בטיחות, חווית שימוש מספקת ועמידות לאורך שנים.
לכן, לא בכדי, שכאשר ניגשים לתכנן מטבח ולעצב אותו, יהווה הדבר משימה המצריכה תכנון שקול, חכם ומקצועי. ישנם הרבה אנשי מקצוע שמעניקים שירות זה, אך ישנה חשיבות לידע מוקדם ומקיף ככל האפשר עבור הצרכנים ומבקשי השירות. למרות שהעניין מורכב יש כמה קווים מנחים שיוכלו לסייע לכם במשימה זו והרי הם לפניכם.


בחירות נכונות בדרך למטבח המושלם

הצעד הראשון בהקמת המטבח החדש שלכם הוא תכנון נכון, שאמנם מהווה מושג כללי, אך נועד לכוון אתכם אל כמה אלמנטים, תוך מתן שימת לב לשימושיות, פונקציונליות וטעם אישי. בין אם מדובר בשיפוץ מטבח סטנדרטי או בהקמה של מטבח חדש ומפואר, יש לקחת בחשבון את כל האלמנטים הנוגעים לעיצובו, כמו בחירת מוצרי חשמל מתאימים, חומרי גלם עמידים וסגנון שיתאים לרוח הבית ולהעדפה האישית.
לפני בחירת הסגנון, תכננו את משטחי העבודה, שטחי האחסון ואת חלל המטבח כך שינוצל באופן מקסימלי.


בחירת הסגנון
– הסגנונות המוצעים עבור מטבח חדש או משופץ הם רבים, אך נעים בקשת הרחבה שבין הקלאסי למודרני. בעוד שהמטבח הקלאסי מורכב מאלמנטים המשלבים טכניקות עתיקות וטכניקות ניו אייג' מתקדמות, המטבח המודרני מורכב מטכניקות חדישות ומסגנון מינימליסטי יותר. שני הסגנונות יכולים להכיל בתוכם מטבח כפרי או מטבח משוכלל ומתקדם, אך השאלה היא כמובן מהי ההעדפה האישית שלכם ומה טעמכם הבלעדי.


בחירת חומרי גלם עבור משטחי העבודה והאחסון
– תעשיית חומרי הגלם עבור המטבחים התפתחה מאוד וכיום ניתן למצוא חומרי גלם המתנקים בקלות, המונעים צבירת לכלוך, שריטות ופגמים נוספים.
כמו כן, חומרי הגלם החדישים מורכבים מציפויים המאריכים את חיי החומר ומעניקים מראה חדיש לאורך זמן. באופן זה תוכלו ליהנות ממטבח שמור, איכותי ועמיד, שקל ונוח להתנהל בו ומהווה הוצאה כלכלית משתלמת.


בחירת מוצרי חשמל
– בבחירת מוצרי החשמל עליכם לתת את הדעת לתכנון נכון של החלל ולמדידה נכונה של הנישות כך שיתאפשר חסכון במקום. אוהבי המראה הנקי והיוקרתי, יוכלו לבחור בתנור אפיה בנוי
(Built in), וכן יעדיפו כיריים חשמליות, המתאימים למטבח מודרני ולעיצוב הנקי.
באותו אופן יש לבחור את מוצרי החשמל הנוספים ולדאוג למקם אותם במקום המתאים במטבח. בנוסף, עדיף לבחור מוצרים חסכוניים בחשמל ומוצרים שישפרו את איכות החיים שלכם ויקלו על העבודה במטבח. באופן זה תוכלו ליהנות מחוויות השימוש ולאפשר כמה שיותר פעילות בטוחה ומהנה בחלק הכי חשוב בבית.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *