שווה גיהוץ


סדרת C-GENIUS מבית הלנה רובינשטיין

הלנה רובינשטיין השיקה לאחרונה את סדרת Genius- C, סדרת טיפוח לעור הפנים המבוססת על ויטמין סי. הסדרה כוללת קרם יום וסרום שאמורים להלחם בסימני הגיל ולהשיב לעור הפנים את הזוהר הטבעי שלו. הקרם מיועד לנשים מבוגרות יותר ועל כן נתנו אותו לנסיינית א', שכבר חצתה את קו ה- 40 והסכימה בשמחה לשמש שפן הניסיונות שלנו. כשנפגשנו, שבוע מאוחר יותר, היא נראתה לי טוב במיוחד, אבל אולי זה סתם בגלל החופש שלקחה מהעבודה. בכל מקרה, לטענתה של א' המוצר עשה את עבודתו נאמנה. הקרם בעל מרקם עשיר אבל לא כבד מדי והתוצאות מידיות, לאחר מספר ימים של שימוש קבוע העור התמלא לחות ונראה רענן וקורן כמובטח.

ציון:
4 בננות.

מחיר:
500 ₪ (לכמות של 50 מ"ל).

מגבונים מסירי איפור של סופט-טאץ'

אם תשאלו את חברותיי, בעיקר האמהות שבהן, מה היא המצאת המאה, אני בטוחה שיגידו שאלו המגבונים הלחים. מנוע הסילון, אינטרנט, מה הם לעומת אותם מגבוני בד רטובים וריחניים שהפכו את חיי היומיום שלנו להרבה יותר קלים? אם פעם נהנו מהם בעיקר ישבניהם של תינוקות ועוללים, היום כבר אפשר לומר שהמגבונים הלחים השתלטו על כל תחומי החיים שלנו, לפחות במה שקשור בניקיון. ואם במגבונים עסקינן, חברת סופט–טאץ' יצאה עם מגבונים חדשים להסרת איפור מהעיניים ומהפנים. המגבונים הריחניים והעשירים בלחות, עשו עבודה לא רעה בניקוי הפנים. שאריות האיפור ירדו והעור נותר נקי ורענן.

ציון:
3 בננות.

מחיר:
34.99 ₪. להשיג ברשת סופר- פארם ובחנויות הפארם המובחרות.

סדרת מוצרי musk oil

Musk oil חונכת סדרת מוצרים עם ניחוחות חדשים הכוללת מיני פינוקים לגוף, תחליב לחות, ג'ל רחצה, חמאת גוף ועוד ויש גם גרסה מחודשת לבושם הישן. הריח המתוק והכבד של הבושם, החזיר אותי אחורה אל האייטיז, אז שלטו מוצרי Musk oil על שידות הטואלט הורדרדות של חברותיי המתבגרות ושלי. אני אמנם בעד רטרו באופן כללי, אבל כנראה שלא בתחום הבישום. לעומת זאת, המוצרים האחרים בסדרה היו מוצלחים הרבה יותר. אהבתי במיוחד את תחליב הלחות והסבון הנוזלי, שהפיצו ריח מעולה ועדין והשאירו את העור נעים ורענן.
סדרת Musk oil כוללת 8 מוצרים ב- 3 ניחוחות – הניחוח הקלאסי הזכור מפעם, Red Rose בעל ניחוח ורדים עדין, ו- Wood&Ambar האוריינטלי משהו. לסיכומו של עניין, תמורה הולמת למחיר עממי.

ציון:
3 בננות.

מחיר:
החל מ – 24.99 ₪. להשיג ברשתות הרבוע הכחול, שופרסל, המשביר לצרכן וברשתות הפארם.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *