טיפים לנוחות מרבית ביום החתונה

יום החתונה הוא אחד הימים המרגשים ביותר בחייהם של כל זוג. כיוון שמדובר על אירוע משמעותי ביותר בחיים לו מצפים לאורך זמן ואירוע אליו מגיעים בני משפחה וחברים שיקרים לחתן ולכלה, פעמים רבות ההכנות לאירוע ביום החתונה מובילות למתחים אצל בני הזוג. מאמר זה יספק לקוראים טיפים לנוחות מקסימאלית ביום החתונה.


"מבוגר אחראי"

הדבר הראשון והחשוב ביותר ביום החתונה הוא שיהיה אדם שיהיה אחראי לכל הקשור אל החתונה. אין זה משנה אם מדובר על אחד החברים, בני המשפחה או מפיק חתונות ששכרתם על מנת למלא את התפקיד, העיקר הוא שיהיה מישהו "שיכבה את כל השריפות" וכתובת מתאימה לכל הקשור אל החתונה. "מבוגר אחראי" ימנע מצב בו יטלפנו אליכם כל כמה דקות על מנת לברר דברים, או לבקש מכם לפתור מיני בעיות אשר לא יותירו לכם זמן להתארגן ולהיראות במיטבכם ביום המיוחד שלכם.


רכב צמוד

יום החתונה מצריך נסיעה לסטודיו לאיפור כלות, נסיעה אל אזורים בהם אתם מחליטים להצטלם, נסיעה אל אולם האירועים ועוד. כל אלו ויעדים נוספים יכולים להיעשות במונית או ברכב שכור. כיוון שרוב הזוגות מעוניינים לחסוך בהוצאות מיותרות ואינם מעוניינים להיות תלויים בזמנים של נהגי המנויות, שירותי השכרת רכב יכולים לספק את הפתרון המושלם. ההחלטה על השכרת רכב תאפשר לכם להם ליהנות מהעובדה שיש לכם רכב זמין לכל מקום ובכל זמן בו אתם זקוקים לו. בנוסף, ניתן להחליט שהרכב ישמש מספר נהגים וכך כל הסידורים יבוצעו בקלות. לאחר כל הסידורים ניתן להשתמש ברכב השכור לשם הגעה לחתונה או להגיע להסדר עם אותה חברה להשכרת רכבים שתספק לכם שני רכבים ליום החתונה במחיר משתלם. אחד ישמש לסידורים והשני יהיה רכב מפואר להגעה לחתונה.


לא מוותרים על תזונה נכונה

אחד הדברים שיכולים להשפיע במידה ניכרת על המצב רוח ביום החתונה ועל רמת המתח והעצבים הוא האוכל שאתם אוכלים באותו יום. חשוב מאוד לא לוותר על ארוחת הבוקר וחשוב להקפיד על ארוחת צהרים ועל חטיף אנרגיה או פרי אותו תוכלו לאכול בין הארוחות. פעמים רבות החתן והכלה מוותרים על ארוחות אם משום שהם שכחו, או אם משום שהם אינם מעוניינים להיראות עם בטן בולטת בשמלת הכלה או החליפה, דבר שיכול להשפיע לרעה על המצב רוח ולגרום לתחושה של חולשה.


ללא צעדים קיצוניים

דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא שאין לבצע שינויים קיצוניים בשבוע שבועיים שלפני החתונה. כלומר, הכלה אינה צריכה לנסות לראשונה את מיטת השיזוף בשבוע החתונה, החתן אינו צריך להגשים את החלום של תספורת מוהיקני דווקא לחתונה ואין טעם לבצע שינויים מרחיקי לכת בכל הקשור אל ביגוד, נעליים חדשות, טיפולי פנים ואיפור חדש לו העור שלכם אינו רגיל.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *