בתור בננות חסרות סבלנות הדוהרות במרחבי הווב, לאן עוד תגלשו? נטע איל-רז מביאה לכן חלק ראשון מסקירת מחוזות זרים על אתרי בנות

ומה עם הבננות האמריקאיות?

מילות פתיחה מדעיות, כיאה לגולשת עם פז"ם

האינטרנט הוא כלי זמין, יעיל ומהיר לקבלת מידע. תוצאה ישירה של זמינותו וזריזותו של כלי זה, היא יצירת קהילה של אנשים חסרי סבלנות שרוצים בדיוק את מה שהם מבקשים – ועכשיו. וכשזה מגיע לבנות – המצב מחמיר.
אני לא מדברת על קבוצת זקנות הממלמלות בארסיות בליל של מילים במגוון שפות מתחת לשפמן. אני מדברת על עדר עצבני של בננות הדוהרות במהירות עצומה אל האופק המעורפל של הפס הרחב. נשים באינטרנט, שיהפכו תוך שנים ספורות לרוב המכריע של גולשי האינטרנט, קצו בכתבות הצבע עתירות המילים ממגזיני הכרומו שעל כורסאות הספרית.
אנחנו רעבות למידע, אנחנו רוצות אותו ממוקד, קצר ויעיל. אין לנו זמן במשרד לכל מיני קישקושים, וערמות הספרים והמגזינים שאנחנו צריכות לקרוא ולהשלים בסוף השבוע רק גובהות והולכות. אנחנו רוצות את המידע שלנו בסלולארי בדרך לעבודה, אנחנו רוצות אותו באמצע היום בלי לבזבז יותר מידי זמן. לכן חמש התוצאות הראשונות במנועי החיפוש כל כך קריטיות.
ולמה הפתיחה המייגעת, אתן בטח שואלות? הייתי חייבת להסביר כמה דברים לפני שאפתח בדבריי על תוצאות מנועי החיפוש ואתרי האינטרנט לנשים בארץ, ולמה כדאי גם לפזול החוצה. רציתי לתת טעם מקומי לפני שאמשיך לשלוח לכן על תגליותיי של נשים במחוזות זרים ובשפות שאני לאו דווקא יכולה לקרוא.

למה יש מה לחפש בחו"ל, או מה בין אמא שלי ואיי או אל

החיפוש הראשון שביצעתי היה באינדקס המפואר של איי.או.אל. חמש התוצאות הראשונות הרתיחו אותי. הן מיצו שיחת טלפון ממוצעת עם אמא שלי. קהילת בריאות האישה ("מתי תביאי לי קצת נחת?"), קהילת הריון ("מתי תביאי לי קצת נחת?"), קהילת חתונות ("מתי תביאי לי קצת נחת?"), קהילת פוריות ("מתי תביאי לי קצת נחת?") וקהילת לסביות ("מתי תביאי לי קצת נחת?").
עם כל הכבוד לקהילות של איי.או.אל, הן מאד סטריאוטיפיות. או שהם קשורות במין הזכרי (ותרומתו האבולוציונית/גנטית), או שהן של לסביות. מיצינו. זה פאסה.
גם וואלה! לא סיפק את הסחורה נאמנה. מגוון האתרים שהוא הציע בשפת הקודש נעו בין עצות סקסולוגים ואופנה, ולבין (שוב) קהילות מקוונות של לסביות. התחלתי לגלות סימנים של חוסר סבלנות.
הראשון ששבה את ליבי הוא נענע, שהקטגוריה הראשונה אותה הוא הציג היתה "נשים ופמיניזם". למרות שהאתר הראשון ברשימת האתרים בארץ היא "לבני נשים סקסיים", אלו שבא אחריו הם-הם אשר לשמם אני כותבת מילים אלו.
בכל אופן ולמרות הכל, מצאתי את עצמי מדדה הלוך ושוב בין רשימות ארוכות של אתרים ישראליים, שרובם המוחלט נראו כמו יוזמות פרטיות שמטרתן העיקרית היא לצאת לידי החובה השיווניות. במילים פשוטות, בנו אתרי נשים כדי שנשתוק ולא נקים קול צעקה גדולה. לכן, כנראה, רבים מאתרי הנשים ברשת הישראלית לא רחוקים מכתבות הצבע בחוברות העיון של קופת חולים כללית.

הבננות האמריקאיות שיחקו אותה

אתר הבנות chickclick מציע לגולשת כל מה שהיא רק יכולה להעלות על דעתה. מביקורות סרטים ועד קניות של בגדים ברשת, מדובר במגזין רשת עמוס לעייפה, ביתה המקוון והמעוצב בקלילות של כל בננה. גם המתחילה שבגולשות תהנה מחוויה על-חושית. מקץ שעתיים שביליתי בנבכי האימפריה, אין מה לומר אלא שהבננות האמריקאיות שיחקו אותה.
כל בננת-קריירה המחזיקה עימה מחשב נישא תוכל להשתמש באתר הזה לנהל את חייה דרך הרשת. chickclick יאתר עבורך עבודות באמצעות אתר הדרושים jobdirect, יסייע לך בקביעת הלו"ז הטלוויזיוני וימצא לך בננות נוספות לגלוש עימן באמצעות קהילות המתחלקות לפי תחומי עניין. כמובן שתוכלי לנהל חשבון דואר מבוסס רשת עם הסיומת הקליטה chickmail.com, ולסנן את המחזרים הלהוטים הממתינים לך עם תיבת הודעות קוליות.
מעבר לכך מציע האתר עשרות עמודי תוכן משעשעים יותר ופחות. בין התכנים אפשר למצוא כתבות מזינות בנושא תשלום ביטוח לאומי ועד הליפ גלוס האחרון של קאבר גירל. אבל אחת מגדולותיו של האתר, היא הסיפורים אותן מחברות כותבות קבועות או סתם גולשות יצירתיות במיוחד. למדור השבועי קוראים פריידיי פיקשן, סיפורת ליום שישי. בסיפור האחרון, למשל, כיכבה נערה בת 14 שיוצאת בעל כורחה למסע דיג עם אביה. כתבה אחרת לימדה אותי את כלל הברזל שכל אם דרומית מלמדת את ביתה הפוחזת: "ילדה, אל תהיי אהבלה".
כמו שציינתי – עמוס. אבל שווה את המאמץ. האתר בנוי בצורה הגיונית, ומתעדכן בזריזות עם כל לחיצת עכבר – אפילו עם מודם ביתי. כמובן, שככל שהפונקציות מסובכות יותר כך גדל זמן הטעינה של העמוד. למרות שניתן למקם את העמוד כאתר למתבגרות, אני חייבת לציין הוא מתאים לכל בננה באשר היא, ולו רק כדי לאפשר לה לתת מנוחה קלה למוחה הקודח.

בנות! הישמרו מעצי הבאובב!

אחרי שהשתעשענו, ראינו טלויזיה והשתעממנו יחד עם אחיותינו האמריקאיות הגיע זמן לקצת רצינות. האתר anti-feminist reflections, כשמו, מאד כבד ודורש סבלנות וכוח רצון לקרוא אנגלית. מעט נידח, אבל חשוב. השתקפות אנטי-פמיניסטית – בחינת הפמיניזם מנקודת מבט שאינה תקינה פוליטית, מה שנשמע כמו תיזה אוניברסיטאית (ואכן מסתבר כאחת) הוא מעיין מדריך ארוך ומשכיל שכותרתו הקצרה היא "פמיניסטית – דעי את האויב".
בניגוד לצ'יק-קליק, זה אתר מפגר מבחינה טכנולוגית, בעל שילובי צבעים מחרידים וללא כל פיצ'פקעס קטנטנים שעושים את הגלישה מהנה. ועוד בניגוד לאתר הכייפי ועתיר החלבונים הנזכר לעיל, השתקפות אנטי-פמיניסטית הוא אתר טקסטואלי ואינטלקטואלי, ולא רק שהוא מצריך קריאה מעמיקה של מילים ארוכות באנגלית, הוא עוד גורם לך אחר כך לחשוב.
בחרתי את האתר הזה כאנטי-תיזה מושלמת לצ'יק-קליק וליתר מגזיני הרשת אותם נסקור בקביעות בחודשים הבאים. הטקסטים המובאים באתר, שנשמעים כמו פרסומים של הכנסייה הקתולית בימי הביניים, הם אכן טקסטים שהובאו ממקורות שונים מרחבי ארה"ב. למיטב הבנתי, הם הובאו ממגזיני רשת אחרים, אשר בכתיבתם השקיעו מיטב הגברים האמריקאים.
התובנות אולי לא יהיו מדהימות לחלק מכן, אבל הסקירה של המתרחש בצפון היבשת האמריקאית נותן פרספקטיבה טובה מאד למה שקורה היום ברחובות. בנות, בדרככן לבוסטון, ניו יורק וסאן פרנסיסקו, דעו לכן כי לא כולם צוחקים מאלי מקביל. ואני לא מדברת כאן רק על גברים. האתר מונה כמה וכמה קבוצות קיצוניות של נשים וגברים כאחד, שמטרתם העיקרית היא להחזיר את האישה הביתה, אל מתחת למוסרות ועול הגבר והמשפחה. עד עכשיו, אני מודה כי בתמימותי הרבה חשבתי שמדובר באגדות. אולם האמת התחוורה לי במלוא הדרה. בננות – הישמרו לכן מעצי הבאובב.
נקודה אחרונה וחשובה לגבי האתר. מהר מאד נדהמתי לגלות כי רוב הקישורים לטקסטים עליהם מתבססת העבודה אינם פעילים. סביר להניח שזה מכיוון שהאתר מאד ישן וחלק מאתרי המקור נמחקו או שינו כתובת. חיפושי אחרי הטקסטים הסקסיסטיים הובילו אותי לארכיב מופלא על הפמיניזם על סוגיו מרכיביו ומתנגדיו – מקראה בסיסית לכל בננה ובננה.
בתאבון!

תגובות

  1. לא אמא של נטע

    היא כותבת באינטרנט ממש! מוכשרת הילדה. באינטרנט! ומעניין! וכולם רואים!
    סוף סוף קצת נחת..
    😉

    • מיקו פנתריקו

      אולי היא הייתה צריכה להישאר עם היומן במקום להשליך עלינו את גבב השעמום הזה 🙂

    • חברה של רן הקטן

      אחלה כתבה נטע, אני נהניתי.
      אני ממליצה בחום על עוד אתר מהז'אנר הנ"ל.
      http://WWW.OXIGEN.COM

      • בנות, למה לא לפרגן גם לאתרים מבית?
        יש לנו בארץ המון אתרים נחמדים וטובים לנשים… בתור מעצמת אינטרנט- שיחקנו אותה עם מבחר..
        לי ולחברותי נעים וקל לקרוא בעברית, מה לעשות- אנחנו מכאן וחבל שאתן לא מפרגנות לאתרים ישראליים.
        כמו למשל בי-זי-בי אתר מקסים שגיליתי לאחרונה שלא מקבל יחסי ציבור וחבל. או יופי- אתר ותיק שכמעט לא שומעים עליו.

        • Dafna,
          As an Israeli in New York it's even a greater pleasure to read Israeli articles.
          Thank you for bringing up bzb.co.il it's a very good one!
          Let us know about more…
          And for you Bananot keep it up!
          You do a great job.

  2. בננה צמאה

    נטע, עשית מצווה. אשמח אם תמשיכי לעדכן כפי שהבטחת. תודה לך

    • מזכירה לעצמי

      כן, גם אני מכירה את אותו לופ, שבו את רוצה לבטא את הגיגייך, אך משום מה יוצא זיפזופ חסר ערך, ארוך ומייגע , מעין מריחה פדנטית של מיונז על לחם יבש, למלא את כל הפרוסה, בחומר שמנוני אשר בינו ובין תועלת לצרכן הדרך ארוכה ומשעממת.
      יאללא באי.

  3. אלמוני

    עצה למאמר הבא בסדרה – המוטו של אתר הanti-feminist reflections יכול להוות כותרת נפלאה – מקומה של האישה הוא באתר-הבית…

  4. דווקא יש אתרים עבריים לבנות ודווקא מוצלחים, כמו שמוז (www.shmuse.com) או כמו http://www.bzb.co.il) BZB) , שמוז זה סדרת דרמה אינטראקטיבית מדליקה העוסקת ב3- בנות ואילו bzb הוא מעין פורטל חביב בהחלט לבנות ונשים שאינן חברות ויצ"ו. אז למה שלא תכנסי, תבדקי , תשווי לפני שאת זונחת את השפה והפונטים העבריים (אח, הפונטים העבריים) לטובת שפת לועז.

    • יושי פלד

      הסיבה, אולי, שהאתר בננות זכה לכזו פופולאריות בתקופה הקצרה שהוא קיים, היא שהוא מציע תכנים ואינטרקציה עם החומרים הכתובים, שאף אתר נשים אחר בארץ לא מציע. שכחת כמובן את נ"שר שהוא אתר הנשים הכי ותיק ואת iwoman שנקנה על ידי ואללה!. לפי סקר שקראתי במעריב, בננות הוא אתר הנשים הכי פופולארי בארץ, על אף גילו הצעיר. כנראה לא בכדי. אני מניח שהאפשרות להגיב (בצורה כמעט לא מבוקרת) – נותנת את אותו הפוש לרייטינג. אולי גם הגישה הלא מעונבת ובגובה העינים (כמה מהאתרים האלה מזכירים לי קצת את לאישה).
      ד"א, ראית אפשרות לפרסם כך את המתחרים באתרים האלה? אני לא.

      יושי "הגולש המנוסה" פלד

      • יושי פלד

        אה, הכתובות של האתרים שהזכרתי:
        http://www.iwomen.co.il
        http://www.wol.co.il

        וד"א, שמוז, מדליקה כמו סינרומנים שאחותי הגדולה היתה קוראת כשהיא הייתה בת-16, אפילו ששמה הבנות היו נראות קצת יותר טוב. לא יכלו בשמוז דוגמניות קצת יותר נאות? הרי תפקידן רק לעשות פרצופים? למה לא להשתמש בפלאש קצת יותר (אם כבר פלאש) – מה קרה לסאונדים? מוזיקה? קריינות? אנימציה יותר ברמה?
        ו-ביזיבי פורטל כמו כל בועה אינטרנטית שמישהו השקיע בו קצת כסף, אבל לא לכיוון הנכון. אפילו היה להם בוטקה בתערוכת אינטרנט שהייתי בה. לאן הלך הכסף? ליחצנות הכל כך לא יעילה?לפרופיל שקיבלה אשתו של איש צבא הקבע בעיתון?
        לא חראם?
        יזמי אינטרנט! תנו לי את מעותיכם ואני אראה לכם מה זה פורטל.

        יושי "שהיה שם לפני כולם" פלד

        • מה הקשר בין זה שהיא אשתו של איש צבא ובין זה שהיא קמה ויזמה אתר אינטרנט לנשים?
          האתרים הנ"ל, כמו גם האתרים שאתה הזכרת הם יוזמות של נשים באינטרנט עבור נשים וזה מה שחשוב!. אם זה לא מוצא חין בעינייך ואתה קשור רק לאתר מסוים (מי יודע אם בכלל מסיבות אובייקטיביות), אז יש לך בעייה, אבל יש מקום לעוד אתרי נשים מסוגים שונים, גם אם הם מזכירים לך את "לאישה" (מה רע ב"לאישה"?, ומי אתה שתקבע!)
          וחוץ מזה – אפרופו האפשרות לפרסם אתרים אחרים, תדע לך שבשמוז הלינק הראשון שלהם זה לבננות. ככה זה בנות, מפרגנות. (בדר"כ…)

          • יושי פלד

            כן, אני לא מפרגן.
            אני איש די מניאק.

            אם כבר אני מפרגן, אז לפחות למה שמגיע לו.

            ד"א, אין קשר בין זה שההיא מביזיבי היא אשתו של איש צבא קבע, סתם חשבתי שזה מעניין מישהו.

            אמרתי שמשהו רע בלאישה? ציינתי אולי שלאישה זה לא בגובה העיניים, אלא מתייחס לקוראותיו כאילו הן עם אייקיו 40 גג, ואולי הן באמת כאלו. זה לא ענייני.
            איזה כיף שאני גבר, ועכשיו כולכן יכולות להוציא את כל התסכולים שלכן עליי.
            אני ממש נהנה מזה.

            • יושי, שמי גלית ואני המקימה העורכת והמבצעת של ביזי-בי.
              באתי להבהיר לך כמה דברים שאולי לא ידעת:
              תתפלא – אין לי כסף ולא משקיע וגם לא יחצנות מכל סוג שהוא.
              כל הפורטל הוא בסך הכל בחורה אחת שרוצה לעשות שינוי. אפרת חברתי – עזרה בעיצוב – ועזבה והכתבה בעיתון היתה כדי להבהיר למשועממים שכמותך איזה מחיר משלמות משפחות של קציני קבע בלבנון ולא ליחצ"ן את ביזי-בי.

              אני כל כך לא מיוחצנת שזה כואב אבל לשמחתי אני מצליחה לעורר עניין וליצור אתר שאני גאה בו.
              יש לי כל כך הרבה סיפוק ממה שאני עושה שהייתי מוכנה לעשות את זה לנצח. סביר להניח שעוד תשמע עלי…

              • גלית, אני אחת מהיוצרות של שמוז (האתר שיושי השמיץ לצד האתר שלכם) עד עכשיו נמנעתי מלהגיב (בעיקר לאחר שיושי טרח לתקוף בנות שהגיבו לו בנושא זה), אבל לאחר שקראתי את תגובתך רציתי, קודם כל, לומר לך "יישרי כח" ו"כל הכבוד" על האתר שלך, (אנחנו כמוך חוות לצד העבודה הקשה והלא מתגמלת כלכלית את הסיפוק העז בעיסוק בתכנים שקרובים ללבנו) וכי, למרות כל המלעיזים, הרי מה שחשוב שיש עוד ועוד אתרים לנשים וכל יוזמה נשית ויצירה נשית באינטרנט הינה מבורכת.
                אני מאחלת לכל אתרי הנשים בהצלחה (ושיושי יאכל את הלב שיש עדיין אנשים שמפרגנים לאתרים אחרים…).

            • נירית

              יושי פלד,
              באת לקלל ויצאת מברך, בעקבות הדיון שהתפתח עקב השמצותיך, נכנסתי גם לSHMUSE וגם לBZB ונורא אהבתי. אולי יש עוד אתרים שאתה לא אוהב?
              ולכל הבנות העוסקות במלאכת הקודשנט, בהצלחה!!!! המשיכו כך!!!!!!

        • יאללה, תביא את הידע הטכני, איש היי-טק מהולל שכמוך (ואת המשכורת השמנמנה….) ונראה להם איך עושים את זה נכון….

          🙂

  5. קודם תעשה משהו לפני שאתה משמיץ אנשים שעושים!!!! ומה איכפת לך אם BZB זכה ליחצנות וכתבה בעיתון, אתה מקנא? אתה אחראי לאן הכסף שלהם הולך? הרי רק אתמול בננות זכה לתכנית משלו אצל גל אוחובסקי, אז בסדר וBZB לא? ובנוגע לבנות בסדרת שמוז, זה גישה גברית שוביניסטית ומגעילה לפסול סדרה שהעצוב סטייל פוטורומן זה דווקא הקטע שבה, רק בגלל שהבנות לא מספיק יפות לטעמך!!!

    • יושי פלד

      קודם שאני אעשה משהו?
      אולי אני עושה, רק לא מהלל את עצמי באמצעיי התקשורת כל כך?
      אולי אפילו את משתמשת באופן קבוע במשהו שעשיתי (אני רואה שאת בנטויז'ן).
      האתר שלכן, גברת ג'ייד לט.ד., שמוז, הוא בושה לטכנולוגיה. אתן משתמשות בטכנולוגיית פלאש, שגבול היכולת שלה בשמיים, ומספקות תכנים שנראים כמו סידי רומים שפותחו כאן בארץ לפני כמחצית עשור.
      שמעתי גם שהשקיעו בכן, לא חבל על הכסף? על מה בזבזתן אותו?

      אה, וכן, אם אני מצפה שבנות שכל מה שהן עושות זה פרצופים למצלמה יראו טוב, אז אני שוביניסט. אני וכל תעשיות התקשורת עד היום.
      הדבר היחיד שאני מאחל לכן גבירותי, שמישהו יבוא וישקיע בכן כסף גדול, ואז אולי הוא ידע איך להוציא אותו על דברים נכונים, כמו טכנולוגיה, עיצוב ותסריט ראוי.

      נ.ב אני ממש לא קשור לבננות, חוץ מאשר להכיר מישהו בצוות הפיתוח, ששלח אותי לכאן, ומאז אני מסתובב די בקביעות. אני גם יודע כמה אין להם כסף, וכמה הם השיגו כל מה שהשיגו בשתי ידיים.
      מקנאה גברת גייד אל טי די? או שאת חושבת שהפרסום שבננות השיג הוא לא מוצדק מסיבה כלשהי?

      • חשבתי שאנשים מתייחסים פה יפה אחד לשני, אני לא מבינה למה אתה צריך לתקוף אתרים אחרים או אנשים שממליצים על אתרים אחרים או אנשים שעונים לך (ועוד לא להתייחס לשמם, אלא לאי-מייל שלהם, זה קצת עבירה על חוקי הפרטיות) ועוד לעשות זאת בצורה כל כך מגעילה, חבל שבמקום שהיה מאד נעים לקרוא ולבלות אנשים כמוך מטציאים לי את החשק. אז נכון שלא צריך צנזורה, אבל חבל שאנשים כמו יושי ככה תוקפים אתרים אחרים בתגובות לכתבה שעוסקת באתרים אחרים

        • יושי פלד

          גברת נעמה ג'יידאלטידי היקרה. אני לא תוקף שום דבר, רק מביע דעתי על מה שלדעתי טעון שיפור.
          אנשים פה, כמו בכל מקום אחר, אני מניח, מתייחסים איך שהם רוצים למה שהם רוצים להתייחס, במסגרת תרבות דיון לגיטימית. אם נפגעת, חבל. זאת לא היית כוונתי.
          c'est la vie

      • מה הבעייה שלך?
        אף אחד לא מקנא באף אחד, זה רק המוח הלא מפרגן שלך רואה את זה ככה, אני באופן אישי חושבת, דווקא שבננות הוא אתר טוב, מה, אי אפשר לחשוב שאתר אחד טוב וגם שעוד אתרים טובים?, מי אמר שהפסום שבננות השיג הוא לא מוצדק? להזכירך אתה השמצת את הפרסום של BZB, מה רע שכל האתרים שקיימים יקבלו חשיפה ופרסום, למה להשמיץ? הם עשו לך משהו רע?

        • יושי פלד

          מה הבעיה שלך?
          ס"הכ הבעתי את דעתי על כמה אתרים באינטרנט.
          יש לך איזושהם מניות באחד מהם שאת כל כך קופצת?

          אני סה"כ קצת מתבעס מהמקום שהולכים אליו הכספים באינטרנט הישראלי, במקום שילכו לפרוייקטים מעניינים. ביזיבי הכי ביעסו אותי כשראיתי את הבוטקה שלהם בתערוכת אינטרנט וורלד, אבל האתר עד לא מזמן היה קומץ דפים סטאטיים. לפחות הם עברו עכשיו לתוכנה דינמית. זה גם משהו.
          (גם מצאתי איזשהו דמיון בעיצוב התכנים לבננות, אבל על זה אני לא אגיב, בטח זה במקרה 🙂

          • באנ'ה, יושי פלד, השתלטת על הדיון, אתה הרי ממש לא מוכרח להגיב לכל
            מה שכותבים לך……..

            קצת צניעות, ממילא האפשרות שלך לשפוט מוצר שנועד לקבוצה שאתה לא חלק ממנה ולא תהיה לעולם (נשים, אתרי- נשים) מאד מוגבלת.

            מה עם כדורגל?

          • אני דווקא מסכימה…
            בנות תגידו שאני שיטחית… אבל יש מעט טעם בדברים במילותיו של יושי…

            אם תשאלו אותי… הדבר שהכי מאפיין בננות באשר הן עוד לפני הלק, הצורך בחתונה ופמיניזם מוצהר הוא ההתקפה, התקפה כהגנה.

            אז יש ליושי ביקורת על האתר שלכן… זכותו.

            • ג'ו המבתק

              כידוע, איני מבין דבר וחצי דבר באינטרנט ובטכנולוגיה מתקדמת.
              אבל האיש יכול להעביר ביקורת על מה שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה.
              במיוחד שנראה לי, ככה, מהצד, שהוא לא טירון בנושא ולא בור בתחום.

              אגב, בין ההתמכרויות המסווגות כיום, יש גם התמכרות להבעת דיעות. אני, כמובן, מכור להבעת דיעות ממש כשם שאני מכור לסקס אנאלי. וכל מי שטורח להיכנס לאתר הזה ושולח תגובות לוקה בתסמינים מסויימים של התופעה.

              אז יושי פלד מכור להבעת דיעות ביקורתיות והוא לא אוהב את "בננות". אז מה קרה? נשרף הים?
              סובלנות, בנות. קצת סובלנות

            • מק'פי

              למה כשמתפתח "ריב" קטן או גדול באתר, תמיד ענת איכשהו שם?
              כמעט בכל פורום שצץ בו ויכוח, תגיע התגובה המתסיסה, מתלהמת, בהמית ומעצבנת של ענת.
              כל כך רע לך?
              היית ילדה שנואה, שהיית צריכה לאמץ גישה תוקפנית כמו "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה"?
              קחי עצה בחינם:
              תתחילי להיות חיובית, אחרת הלק והחתונה לא יגיעו.
              או שתמצאי דרך לפרוק מתחים. נמאס לנו!

              • שירלי

                ענת בסך הכל נקטה עמדה לגיטימית ביותר, ולא מתסיסה בכלל.
                כל כך רע לך בחיים שאתה צריך להיכנס בה בצורה כל כך אישית?
                לא נראה לי שאתה מייצג כאן משהו, אז תדבר בשמך.

                • שירלי מקסימה שכמותך. תודה. דווקא רציתי להציע למק'פי היקר להעביר אלייך עצומה שתגרום לנידויי… מדינה דמוקרטית אחרי הכל…
                  אבל אז חשבתי שהתעלמות ממי שחושב שהוא כל כך חכם תהיה הדבר הכי נכון אחרי הכל אם כשטוענים נגד אדם מסויים מקובל גם להוכיח, אז שיוכיח היכן באתר התססתי, היכן התגובות שלי היו בהמיות ואלוהים יודע מה עוד…

                  אבל אז באת את, ולא התאפקתי אז…
                  אגב, תסכימי איתי שאם מק'פי היקר אכן היה קורא, מעמיק ומבין את תגובותיי הוא כבר היה יודע שלק אני לא מורחת כי אני כוססת ציפורניים ושחתונה היא לא בראש מעייני, לפחות לא כרגע.

                  בכל מקרה חשבתי להציע לג'ו שגם הוא נסקל כאן (באתר בכלל, ובמאמר הנוכחי בפרט) במילים בוטות לא פחות לסור יחדיו לסוכן נסיעות שרמנטי ולבחור לנו אי בודד בו נעביר את גלותינו בסחבקיה ובתגובות בהמיות….

                  ומק'פי היקר, תודה.. חכם ממני כבר אמר "כתבו עלייך, משמע אתה קיים".

                  • ג'ו המבתק

                    כן.. סוקלים ורוגמים אותי כאן בגידופים ובחרפות וכל גופי הוירטואלי
                    מלא פצע וחבורה ומכה טריה…
                    ואגב, לאחרונה רבות מבנות האתר מציעות לי לנסוע לאיזה אי. ואני שואל: מה רע באיזה דרינק בשאנטי, או בערב יעיל באומן 17

                  • שירלי

                    אני באמת חושבת שכדאי להתעלם מכל המקללים.
                    את וגו' לאי בודד? טוב, הוא כבר חשב על משהו אחר.

                    • אני דווקא מרגישה בבית… כל כך הרבה כותבים מוכשרים כאן מולקים מילולית ונדרשים לנידוי כך שאני באמת בחברה טובה…

                      ולגבי ג'ו חברנו… אי בודד זו הצעתי האחרונה. לא מבלה בדיסקוטקים כפי שכבר הבנת… את חבריי אני פוגשת ברשת (הומור עצמי ירוד….) ומה גם שאתה בכלל בניו-יורק לא?!

                    • ג'ו המבתק

                      ככככככן, אני בהחלט חשבתי על משהו אחר
                      מסויים מאוד
                      אני תמיד חושב על אותו דבר
                      ב ד י ו ק

                    • שירלי

                      הבנו שההורמונים הגבריים שלך פועלים עשרים וארבע שעות.

                    • AND YOU LIKE IT,
                      SHIRLEY

              • ג'ו המבתק

                כשאתה אומר שהיא צריכה לפרוק מתחים במקום אחר
                למה אתה מתכוון?
                שהיא זקוקה לאורגזמה מטלטלת ומשחררת, פורקן מיני סוער שסיפוק נפשי ורוגע מתוק בסיומו?
                מק'פי היקר, אנא – הייה נא יותר ספציפי

                • אם לא אכפת לכם, אז בבקשה את הדיון בנושא האורגזמות שלי – תשאירו לי.

                  תודה.

                  • ג'ו המבתק

                    למה, ענת מתוקה, למה להשאיר אותן בצד? את מתכוונת, במשך כל חופשתנו על האי הבודד, לוותר על אורגזמות?
                    כי אם ככה, אני לא נוסע איתך לשום מקום.
                    חיים בלי אורגזמות, כמו חורף בלי גשם

                    • התשובה שלך להצעה שלי חיובית?
                      מכיר סוכנות נסיעות שווה עם דילים טובים?

                      :-))

                    • כן. יש על מה לדבר. ואגב, הבנתי שיש מפגש שבועי של קהילת בננות באיזה פאב תל אביבי
                      שנקרא אברקסס. האמנם כך וכל הזמן הזה הסתרתם ממני את הפעילות האמיתית
                      של האתר?

      • ליאונה

        מר יושי קורקינט,
        כנראה שיש לך כמה בעיות. הצורך רק למצוא פגמים בכולם האם נובע מבעיות תסכול וחוסר בטחון? האם בזה שיורדים על אחרים מרגישים יותר טוב? האם נשים מאיימות עליך? אני מבינה מכתוביך שאתה אדם מתוסכל. יש חוגים בשביל אנשים כמוך: מקרמה, ריקודי עם. תוציא את האגרסיות במקום אחר, חשבת על ספת הפסיכולוג?…

        • לעזאזל,
          מה הקטע בלהשמיץ מישהו בגלל שהוא הביא דעה ביקורתית (ובהחלט מוצדקת!!) לגבי האתרים שאליהם הוא קשור איכשהו מבחינה מקצועית
          מה כל הקטע היעני פמניסטי הזה בלהתחיל בכל הפסיכולוגיה הזאת בגרוש למישהו שטורח להקדיש את זמנו בלהביע עמדה כלשהי בנושא. זה שבן אדן חושב שעיצובו של האתר שמיוז קצת מתחת לרמה המצופה, אז אני מצטערת – גם אני חושבת כך! ואין טעם להרוג אותי בגלל זה, או להגיד שאני בן אדם מתוסכל שכל מה שיש לו זה הביקורת.
          יש כאן התבלבלות קטנה בין הדברים – כצפוי! – אנשים לא באמת קוראים מה שאנשים כותבים, אלא את מה שהם רוצים להבין מכך – ואז מתחילות כל ההתכסחויות האלה, שבאמת – כבר נמאס מהם!
          בשיא הרצינות, יש הרבה טעם במה שהוא אמר, ואולי במקום ישר להתנפל עליו בגלל סיבות לא סיבות, של יעני"אנחנו נשים ותמיד מתעלמים מאיתנו ומשמיצים אותנו", אולי תנסו להבין על מה הבן אדם מדבר.

          וסתם הערה. בי אז בי החליט שלא לעלות במחשב שלי, ושמיוז באמת יכל להשתמש בכל מה שפלאש יכול להציע וחבל שלא כך המצב.

  6. מורן פז

    לא אובייקטיבית אבל יודעת בדיוק מה אני רוצה ומקבלת בבננות שלא הייתי מקבלת באתר ששמו נש"ר והלוגו שלו זהה.
    אנחנו לא מחפשות ליצור פמיניזם מעושה או להציג את עצמנו בתור נשים מצליחניות, ההיפך הוא הנכון. כמו כן לא אמצא כאן לעולם קופון הנחה לשוקי זיקרי ועל כך אני מודה בכל כניסה.
    לבי עם הבננות והבננים החברים.
    לגבי העולם – כמובן שיש לו פור עלינו, בל נשכח שאנחנו עולם שני (ביי דה בוק), לציין רק אתר נוסף : http://www.gurl.com התוכן שלו קצת נופל לעומת העיצוב, אבל האחרון שווה ממש.

    • ג'ו המבתק

      לא מבין כלום באינטרנט. כלום. ממש אפס. אפילו לאתרי פורנו לא הצלחתי להגיע מעולם, עד
      כדי כך אני אהבל-טכנולוגי.
      מצד שני יש לי לינק קבוע ל"בננות" וטוב לי ונעים לי באתר שלכם.
      זהו.
      חלק ישנאו ויבקרו. חלק יאהבו.

  7. חרק אירי

    למה יש לך שלושה שמות פרטיים?
    זה טרנד חדש?

    • ג'ו המבתק

      לפחות היא לא נקראת אחינועם זייד-רומנלי. או ורדינה צור-שטרסברג.

      אגב, חרק, אתה יודע מה היה קורה אם גלן קלוז היתה מתחתנת עם ג'ון קליז?
      היו קוראים לה גלן קלוז-קליז

      נ.ב. כל עניין השמות הכפולים, מה מטרתו?
      להתהדר בפני שאלה עוד לא עשו את זה: הנה, עשיתי את זה!
      התחתנתי! ויש לי טבעת על האצבע ושני שמות משפחה! (זוכרים את הסרט
      החמוד "חתונתה של מיוריאל"?)

      ואם מישהי עשתה את זה פעמיים, אז בכלל טוב: ג'ודי ניר-מוזס-שלום !!

      אני נגד חתונות, ברמה העקרונית. אבל גם אם כן מתחתנים, למה שהאשה לא תשאיר
      לעצמה את שם משפחתה המקורי?

      אם הייתי מתחתן, למשל, עם יעל שטרנהל הנערצת, החכמה והיפה.
      האם הייתם חוזים בכובד ראש במהדורת חדשות שמגישה אחת בשם:
      יעל שטרנהל המבתק?

      • חרק אירי

        ידידי, אבל במקרה שלה מדובר בשמות פרטיים.
        שלושת השמות הם שמות פרטיים.
        זה אני שלא מעודכן?

      • סתם אחד

        ג'ו במישור העקרוני נגד חתונות, בעיקר מאז שהוא נכווה קשות.
        הוא בעד ילדים להורים לא נשואים ולא חד-הוריים. בעיקר הוא רוצה שכולם יאהבו אותו תמיד. את ג'ו. כמו הורים.
        זה לגיטימי לרצות אהבה. ג'ו.

        אני אגב, כשנישאתי, עמדתי על כך שרעייתי תשמור את שם נעוריה ואני את שלי. לילדינו שמות משותפים. זהו.
        אני לא בעד חתונות ואני לא נגד חתונות. אני נגד צביעות. ג'ו.

        • ג'ו המבתק

          גם אני נגד צביעות, אבל יש
          הרבה אנשים צבועים שאומרים שהם נגד צביעות…

          אני לא בעד ולא נגד. שכל אחד יעשה מה שבא לו, אבל
          אל תבכו אחר כך על המחיר שצריך לשלם. זה הכל.

          הדבר היחיד שאני בעדו: סקס סוער, מלהיב ומספק

          הדבר היחיד שאני נגדו: אלימות

          • יוסריאן

            "הרבה אנשים צבועים אומרים שם נגד צביעות"….למשל ג'ו.

            רק שג'ו גם זקוק לליטוף על הלחי מאמא.

            • ג'ו המבתק

              יוסריאן, מותק (אחלה ניק-ניים, אגב, באמת הגיע הזמן שאקרא שוב את "מילכוד 22")

              אתה לא יודע מה ג'ו צריך. לא לליטוף של אמא על הלחי הוא זקוק.
              אלא לפה חם של ריבה נאה על הזין הוא זקוק.
              למציצה טובה, שתפתח את סוף השבוע באופן חיובי.

              ואם זאת לא פשטות וישירות, אם זאת לא דרך הגונה לומר דברים ברחל בתך הקטנה,
              אז כנראה שבאמת אינני יודע מהי צביעות ומהי כנות

              • יוסריאן

                לפעמים רק הניק משתנה, ג'ו, והמסר שלך ממשיך.

                שכחת1

                ג'ו זה זה שאוהב אנאלי, זוכר ג'ו?

                זה שנותן למצוץ, זו הגירסא האוראלית

                ומי שאתה באמת, זו כנראה הגירסא הבנאלת.

                וזה לא מילכוד. זה העונש שלך, את החטאים, עושים כל האחרים.

                • ג'ו המבתק

                  נו, נו, נו. עוד אחד שחושב שהוא מתוחכם ונורא צודק

                  מותק שלי, טהור וזך שכמוך, כמדומני שגם אתה מופיע פה עם ניק-ניים,
                  או שיוסריאן הוא שמך בתעודת הזהות, כי אמא שלך העריצה את ג'וזף הלר?

                  אתמהה

                  כך או כך, תהיה בריא וסוף שבוע רגוע לך

  8. גנג'ה

    נכון נכון ושוב נכון
    בננות זה יופי של אתר בעברית. עוד לא קרה לי שנשארתי כל כך הרבה זמן באתר אחד וכמו למבתק גם לי יש סימניה
    ושוב כמו המבתק אני נגד חתונות באופן עקרוני
    הרגע גלשתי לשמוז ולא אהבתי. בbzb הייתי וזה קצת יותר מידי ויצ"ו לטעמי
    יש כמה מאמרים פה שהם בבחינת קריאת חובה לכמה נשים שאני מכירה
    (כמו המאמר על האם הצעירה)
    ג'ו אתה חייב לעזור לי לשכנע סכלה אחת שרוצה לעשות ילד והיא רק בת 26!

    • מורן פז

      לא שזה אמור לעודד אותך אבל שמעתי כבר על מקרים חמורים מ- 26.
      אני בעד אימוץ, גם ככה יש יותר מדי מאיתנו, אבל לכו תשכנעו שעון ביולוגי.

    • ג'ו המבתק

      גנג'ה היקרה, אני קורא תמיד את תגובותייך בעניין.

      ולעניין: אני דווקא לא יכול לעזור לך לשכנע את חברתך שלא ללדת.
      ילדים זה שמחה. באמת באמת. ג'ו אוהב ילדים מאוד מאוד, כי הוא בעצמו
      קצת ילד, ולכן הוא מבין אותם יותר טוב ממה שההורים שלהם מבינים אותם. אבל ג'ו חושב
      שצריך לעשות חושבים חזק-חזק, לפני שמביאים ילד לעולם.

      ההחלטה לעשות ילד היא פרטית ואישית לגמרי. אי אפשר להטיף למישהו, או לשכנע אותו,
      שלא להביא ילד לעולם. במיוחד שבמקרה הזה קיים סיכוי לא קטן שתינוק יסב לחברתך,
      למרות גילה הצעיר, אושר רב ויפתח בפניה מנעד עצום של רגשות, שהיא לא היתה מודעת
      לקיומם.

      יחד עם זאת, כמובן שכדאי לשקול בכובד ראש את העיתוי. ילד צריך לגדול באווירה נעימה.
      בתוך בטחון כלכלי יחסי. במקום שבו אפשר יהיה להעניק לו אהבה וחום ותשומת לב באופן
      המקסימלי. זאת הבעיה עם חד-הורות, למשל. מרוב קשיים של האם החד הורית, כמעט ולא
      נותר לה זמן איכות עבור הפעוט. האנרגיה שלנו היא מוגבלת, וכך גם הזמן – למרבה הצער.

      גיל 26 נראה כגיל מוקדם מדי להבאת ילד לעולם, אבל זה רק משום שהזמנים השתנו. סבתא שלי ילדה את בנה בכורה בגיל 14. אמא שלי הביאה אותי לעולם בגיל 22. עכשיו גיל 30 נראה כגיל הנכון.

      השיקול, בכל מקרה, הוא של חברתך. היא צריכה להיות מודעת למחיר הכבד שהיא תשלם על רצונה ללדת. וכבר הרחבתי וכתבתי הכל במאמר של מיה סלע "ומה איתי?" – מאמר שכל בחורה צעירה
      בישראל חייבת לקרוא, לשוב ולקרוא, ולשנן, כדי שלא תבוא אחר-כך תמהה, פעורת עיני עגל אל מול העולם ותקונן: לא ידעתי…לא ידעתי שזה כל כך תובעני, וקשה, ומתיש…

      אבל תגידי, גנג'ה, בשיא הכנות – תינוק חייכן בעגלה לא עושה לך את זה?

      • תן לי להבין-
        גו' נגד חתונות
        בעד ילדים
        אבל חושב שלהיות חד הורית זה בעיה.
        אז איך??
        (כמובן , כמובן, כל אחד איך שמתאים לו. אבל חלקים שונים בתפיסת העולם שלך לא ממש מתיישבים….)

        • תשובה -מרגיזה אך אפשרית:
          ג'ו גבר.
          גבר יכול להביא ילד
          ולהפקיד את הטיפול היומיומי בידי אימו.
          (בין אם הוא נשוי לה או לא)
          ואם הוא לא נשוי לה- אז הוא יכול לארח את הילד פעמיים בשבוע, פנוי מטרדות, בניגוד לאם החד הורית הלחוצה והטרודה תדיר…….(לפי התיאור של ג'ו)

          • ג'ו המבתק

            לא הבנת, אסתי יקרה. לא הבנת.
            ג'ו נגד חתונות, כי מדובר בטקס סר-טעם, שאבד עליו הכלח. כל חתונה. אזרחית, קפריסאית, דתית. כל חתונה.
            אבל ג'ו בהחלט לא נגד אהבה או זוגיות, אם זו זוגיות טובה, שיש בה חברות והרבה מאוד סקס.

            ג'ו בעד ילדים, כי ילדים הם דבר מקסים. אבל ג'ו נגד הבאת ילדים בחוסר אחריות לעולם. הבאת ילדים תובעת מחיר כבד מהאשה (בעיקר) ומהגבר (גם)

            לא. בשום פנים ואופן לא אביא ילד לעולם, כדי שאמו תגדל אותו לבדה. אם אחליט להביא פעם ילדים זה יהיה רק מתוך הכרה בכך שאני רוצה לקחת חלק מלא (ואובססיבי, כדרכי בקודש בכל עניין…) בגידולם, בחינוכם וכו'.

            ואסתי – אני מבין שאת שמרנית, בשל חינוכך הדתי אולי או סתם ככה, מכיוון שאת ישראלית טיפוסית – אבל מה הטעם להחיל את תפיסת העולם הפמיניסטית-מיליטנטית על כל דבר?
            ממש נעלבתי מההשלכות הבלתי מדוייקות בעליל שעשית על אישיותי.
            ממש נעלבתי..

            אני לא בעד אמהות חד-הורית, כי אני חושב שזה לא הדבר הכי נפלא לילד, אבל יש גם את הצד הנשי בעניין, ואני לא מתעלם ממנו, של הנשים עצמן, שרוצות לממש את יכולתן ללדת, גם אם הן לא מצאו בן זוג לחיים. אינני מתעלם מכך כלל. אני מודע למורכבות הנושא

            ג'ו

            • טוב, האמת היא שכתבתי את זה אחרי שיצא לי לשוחח עם מישהו, גרוש עם שתי בנות, שסיפר לי שהבנות אצלו בסופי שבוע (תמיד) ואצל אימן במשך השבוע. לא שזה עסק שלי איך אנשים מסדרים לעצמם את העניינים, אבל אמרתי לו- אז בעצם כל הבלגן של היומיום על הראש שלה ואיתך הן נהנות לבלות ולנוח……. "נכון" הוא אמר לי, בחיוך של ניצחון.
              אז זהו, זה קצת השפיע עלי…. זה פשוט נשמע לי נורא, והחיוך המנצח שלו היה ממש זנותי, כאילו "סידרתי אותה".
              טוב, זה הביא למקום קיצוני את חוסר השיוויון המוכר בנטל הטיפול בילדים(שגם אתה מודה בו , אבל לפי השקפת עולמי, שהיא אכן פמיניסטית רדיקלית, הוא לא גזירת טבע- וזה יכול בהחלט להיראות אחרת. השמרנות שלי קשורה לסוגיה אחרת- נאמנות…)
              אמנם צריך לזכור שהנ"ל הוא זוג גרוש שהאהבה מהם והלאה,אבל יש בחיים כל מיני וריאציות של הדבר המעצבן הזה.
              החלק הראשון של התגובה שלי אליך היה ניסיון תמים להבין איך כל מיני הצהרות שלך מתיישבות זו עם זו, והחלק השני (שכתבתי יום אחרי) הושפע מההתקלות עם הנ"ל.(וזה באמת לא היה הוגן כלפיך)
              זו היתה "תשובה-מרגיזה אך אפשרית"…- ואני שמחה בשבילך שהיא לא אפשרית לגביך…

            • אני חדשה כאן ומוצאת ענין רב (כולה יומיים..)
              אבל אי-אפשר להתעלם ממך- ג'ו… אפילו קשה..
              פעמים מוצאת עצמי מסכימה איתך ופעמים חולקת עליך,
              אבל, לאיפה שרק ניכנסתי, מייד חיפשתי את תגובתך
              (אני אפילו לא מאלה שאוהבת את זה כמו שאתה אוהב..).
              וכן, אתה עושה לי את זה.
              ועכשיו כולן ביחד "welcome to the club".
              (חוץ מנעמי, כמובן).

              • ג'ו המבתק

                תודה לך. ואם את לא אוהבת את מה שאני אוהב אז כנראה שלא
                תחממי את חלציי הרעבים
                אבל חיממת
                את לבי

                תודה

                • אתה הראשון שלי..
                  זו היתה הפעם הראשונה שלי בפורומים בכלל,
                  ואתה הראשון שענית לי.
                  אז- תודה. אמשיך לעקוב אחריך.

                  • ג'ו המבתק

                    עלייך לומר למה את מתכוונת" זה לא כמו "אני מתכוונת למה שאני אומרת"
                    ו"אני רואה מה שאני אוכלת" זה לא כמו "אני אוכלת מה שאני רואה"
                    ו"אני אוהבת מה שנותנים לי"
                    זה לא
                    "נותנים לי מה שאני אוהבת"

                    (ותודה לאדון לואיס קרול, "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" שלו)

                    חיוך
                    ג'ו

                    • כן. את זה כבר אמרו לי..
                      אפילו יותר מפעם אחת..
                      אמנם, לא בדרכך החיננית והמרומזת..- זה שמור רק לך.
                      אבל אם בזה עסקינן,
                      אולי תסביר לי,
                      האם זה טוב או רע, או פשוט,
                      לא יותר מסתם??

                    • זה מצויין. לא טוב ולא רע ולא סתם. מצויין.

                    • מממ.. מצוין.
                      כמה נעים. שימחתני.

        • הבולעת לכושים

          YOU SHOULD TAKE IT BY MOUTH
          LADY

      • ג'ו היקר
        אין ספק – אתה מחזיק פה את האתר.
        אני פשוט מתגלגלת מצחוק
        וגם נהנת לקרוא על השקפת עולמך הנחרצת
        והבוטה
        אבל – הפעם הגזמת!
        זה כל כך שקוף שאתה את.
        ואת סססססבבבבבבבההה

    • סתם אחד

      אה, בשם איזו זכות את חושבת לנסות לשכנע את חברתך שלא להביא ילד?

      בשם החוכמה שלך, העקרונות שלך, האכזבות שלך, ההרפס הוגינלי? בשם מה?
      מי את שתגידי לאדם אחר מה לעשות עם חייו?
      מי את שבשם העדפותייך הפרטיות (שכשלעצמן הן לגיטימיות) תנסי לחיות את חייך באמצעות אחרות?

      ככה היו סטאלין וחבריו.

      משם זה גנג'ה?

      • גנג'ה

        הסיבה בשלה אני מעיזה להתערב בהחלטה כל כך פרטית ואישית של אדם היא פשוטה: מדובר בחברות ארוכת שנים. אני מכירה אותה היטב ואוהבת אותה. אני יודעת שמה שמניע אותה לנסות ולהרות בזמן הקרוב נובע גם מן הסיבות הלא נכונות. אני לא יודעת אם היא מודעת לסבך המורכב של אחריות ומחויבות שכוללת בתוכה חווית האימהות.
        נדמה לי שמדובר בפנטזיה מתוקה.
        אני לא מנסה לחיות את חיי דרך חייהן של אחרות. אבל אין ספק שהשקפתי בנושא משפיעה על שיפוטי. אני חושבת שכדי לגדל ילד באופן הוגן צריך להיות יציבים נפשית וכלכלית.
        לא כך?
        והבעיה היחידה שיש לי עם האתר המשובח הזה היא העובדה שיש פה אנשים כדוגמת סתם אחד (אכן סתם אחד) שמתנסחים בגסות רוח ובזדון.
        חבל.

        ולשאלתך, ג'ו, תינוק חייכן בעגלה אכן עושה לי את זה – אבל אני לא שוכחת לרגע שמדובר בהתחייבות כבדה לכל החיים.

    • שירלי

      כמה טוב שאת איתנו.
      ד"א כינוי מצויין בחרת לעצמך.

  9. ונחזור לרגע לעניין שלשמו התכנסנו.

    תודה לנועה-מרובת-השמות על העדכון.
    וגם לאחרים שהוסיפו.

    תמשיכו לזרוק כתובות באויר, של אתרי בננות. משובחים, אם אפשר.

    • יעל מלמד

      ג'ו המבתק (איזה שם מעצבן) אתה מעצבן אותי ההומור שלך עלוב ואתה שקוף בצורך של ך לעשות פרובוקציה כל הזמן אתה נראה לי כמו עוד בחור מסכן מהאלה שאני רואה כל הזמן סביבי
      אתה פאתטי ג'ו, אולי לא אמרו לך את זה אבל אתה פאתטי, נכנס לאתר של בנות ומבלבל את המוח אני רואה אותך מגיב בכל מיני כתבות
      ואתה מאוס!

      ובניגוד לך, פחדן שמתחבא מאחורי שם בדוי, אני דווקא לא מתביישת לכתוב את שמי המאל
      יעל מלמד

      • ג'ו המבתק

        את צודקת. ג'ו הוא פחדן. הוא פוחד מאלימות ומדעות קדומות.

        אני מאחל לך לפגוש אנשים אמיצים וגיבורים (ולא פחדנים כמוני, שאינם גיבורים
        ולעולם אינם כובשים את יצרם)

  10. יעל מלמד היקרה……
    מה את תוקפת את המבתק?
    מה קרה?
    חוצמזה האתר הזה שלך פרטי?
    אני נתקלתי באתר לאחרונה לאחר שראיתי אותו במרקע
    אחלה אתר סוף סוף יש הזדמנות להבין פחות או יותר איך הראש של הנשים עובד…..
    משימה לא קלה לכל הדיעות
    אני מברך על האתר הזה
    עבודה יהודית לשמה
    כל אחד יכול להתבטא איך שבא לו
    המשאית עם המדליות תקועה בפקק,ברגע שתגיע תקבלי מדליה על זה
    שאת מפרסמת את השם שלך……

  11. משעמם לכם!!!

  12. האינדקס מוחה ובתוקף

    בתור מי שבאופן אישי הזינה לאינדקס של IOL כמעט את כל האתרים המוזכרים בכתבה ובראשם את chickclick על כל הלינקים לאתרי הנשים המופלאים שלו, אני מוחה,מוחה ומוחה על ההשמצות הלא מבוססות בתחילת הכתבה. חיפוש ראשוני באינדקס אולי אכן מביא לתוצאות "מרתיחות", אבל חיפוש יסודי יותר היה מעלה מגוון עשיר של תוצאות מלבבות. אז בפעם הבאה שעושים תחקיר אולי כדאי לבדוק טיפה יותר לעומק ולדעת כי גם באינדקס ב-IOL יושבות בננות שיודעות מה טוב (מלבד הריון ורפואת נשים כמובן…)

    • נטע איל-רז

      את מה שאני כתבתי בצורה מעמיקה, היית מבינה שאני מדברת על התוצאות הראשונית של החיפוש. חלילה לי מלהשמיץ את יואל, באמת מקום מקסים ועשרות עשרות של אנשים טובים. פצצות של פורומים – קבלו ח"ח, רק שהם עובדים לאט מידי. אבל הקהל סובל בשקט.

      מה שאמרתי הוא שבעידן האינטרנט, למעט מאד אנשים יש סבלנות לחפש חיפוש מעמיק באינטרנט עבור משהו שישעשע אותם ברגע. נכנסתי, הקלדתי נשים, יצא זבל, אין לי כוח להתעמק. אני עוברת הלאה.

      ואם תרשי לי – בתור עובדת יואל, את יכולה לקחת את מה שכתבתי כביקורת בונה ולא כהורסת.. זה הכל.

      אבל באמת, מכל הלב – יואל זה אחרת פורטל.

      • מה שכתבה נטע, נכון.
        כאשר נכנסים לפורטל, או לאינדקס, מה שעולה במכה הראשונה, בתוספת מהירות המעבר מדף לדף, זה מה שקובע.
        זה אינטרנט. זו לא אנציקלופדיה.

        למי שמבקש להרחיב דעה, באמת, וזה מיעוט, יש את האתרים שלו, א6ת הספרים שלו ובמיוחד את המיומנויות.

        אינדקס חכם, או פורטל, ראוי לו שיתנבג כמו בורדל.

        סחורה מושכת קדימה. ושירות מהיר.

        זהו.

  13. הדבורה מאיה

    סוף סוף לעזאזל מישהי עלתה על האתר הזה [צ'יקליק], אני מבקרת בו בקביעות כבר שנה מאז שהוא הוקם. אתר שווה לחלוטין ועם כל הכבוד לבננות – יש לכן ממי ללמוד. המלצה חמה שלי: לבדוק גם את אתרי ה "בת" של צ'יקליק (הם קוראים לזה sister sites ). ספייסגירל, דיסגראנטד האוסוויף, וכל השאר מסמלים לנו מה שנקרא: אתרי איכות. כולם כל כך נעימים ומעניינים והם ממוקדים לקהלי יעד יותר ספציפיים (ילדות, מתבגרות, סטודנטיות, נשואות, זקנות, וכו'). כיף.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *