כל היתרונות של החורף – ויש כאלה


תם השרב הגדול

החורף כאן רשמית כבר חודש, לדאבונם הגדול של חובבי חוף הים והגלידה. ברי סחרוף שר פעם על המדינה הזו ש"העיר עיר של קיץ, בתל אביב אין סתיו" – ואכן נדמה כי הקיץ הישראלי כל כך ארוך, שבתחילתו של כל חורף אנחנו שוכחים מקיומה של העונה הקרה. קפלו את הגופיות, נערו היטב את שמיכות הפוך והסוודרים – הגיע הזמן להתלבש.
לחלקנו, מדובר בהזמנה פתוחה לדיכאון – אנחנו הישראלים אנשים חמים, מהירים וחופשיים. אנחנו אוהבים את השמש, את הים ואת קיץ. אבל כאן אצלנו דווקא מאוד אוהבים את החורף – אפילו יותר מהקיץ. אנשי חורף, זה הזמן להכין שוקו, להזמין סרט VOD ולהוציא את הכירבולית. אנשי קיץ – תבינו כמה טוב יש בחורף.


כמה חם

נתחיל משאלה פשוטה ורטורית – מישהו אוהב להזיע? הקיץ הישראלי כל כך ארוך, חם ולח, שנדמה לפעמים כאילו מאפריל ועד אוקטובר אנחנו מסתובבים סביב עצמנו, נמנעים ממגע אנושי ומחפשים מזגן. מבין כל האנשים שקוראים את המאמר הזה – כשאתם נכנסים הביתה בקיץ, אצל מישהו הפעולה הראשונה היא לא פתיחת המזגן? ככה חשבנו. אז אם כולנו מבינים שגם בקיץ אנחנו מעדיפים שיהיה לנו קר – כדאי כבר להשלים עם זה. החורף הישראלי נעים, ואנחנו לא רואים יותר מדי ימים של ברד, שלג ותוהו-ובוהו. בסך הכל הימים קרירים ונעימים, ומאפשרים אופציה מרגשת במיוחד – להתלבש בסטייל. לעומת הגופייה והכפכפים הלא יצירתיים של הקיץ, בחורף הישראלים נזכרים שהם יודעים להתלבש – ומוציאים את המעילים, הצעיפים, החולצות המחויטות ובאופן כללי – השיק.
עוד פרט חשוב מאוד בקיץ הישראלי, שנותן לחורף יתרון עצום – בחורף הישראלי אין זבובים ויתושים. צריך עוד סיבות?


זמן אישי

החורף הוא הזמן הנכון והנעים ביותר לעשות שינוי. זה הזמן לעשות את הדיאטה שניסית לעשות כבר כמה שנים, להתאמץ בכוח במכון הכושר הסגור ולצאת לקיץ עם גוף חדש שיפתיע את הסובבים אותך. אנשי הכירבול – בחורף הרבה יותר לגיטימי לוותר על בילוי בשישי בערב, ולהחליט פשוט להישאר מתחת לשמיכה עם ספר ושוקו. תענוג אמיתי. החורף, אגב, הוא הזמן הנכון יותר לטייל בארץ ובעולם. בקיץ, לרוב, חם מדי לטייל באמת בארץ, ואילו בחורף ניתן לאתר יום נעים לטיול ולצאת לטבע, שמקבל גוונים ירוקים הרבה יותר. גם בחו"ל – זול לטוס הרבה יותר בחורף, ואירופה החורפית היא מראה מדהים שצריך לראות לפחות פעם אחת.


קר בחוץ וחם בפנים

ובינינו – זה העיקר. אנחנו, אנשי החורף הזוגיים והמתחפרים, מתפללים כל יום שהחורף יגיע, ישיב הרוח ויוריד הגשם – ואנחנו נוכל להתחפר. לתפוס ערב אמצע שבוע גשום וקר, להיכנס מתחת לשמיכה ביחד, להזמין סרט, לשתות תה ולהכין פופקורן במיקרו – מישהו יכול לחשוב על בילוי טוב יותר? אנחנו, בכל אופן, לא.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *