לצאת לקמפינג עם הקטנים

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לתכנן את טיולי הקיץ המשפחתיים שלכם. במידה וגם אתם נמנים על חובבי הקמפינג ולינת מיליון הכוכבים תחת כיפת השמיים, ואם גם אתם הורים צעירים לילדים קטנים, בשורות הבאות תוכלו למצוא טיפים ועצות לטיולי קמפינג מהנים יחד עם הקטנים בארץ ובחו"ל.


אתרי קמפינג מסביב לעולם

הצעד הראשון שלכם בדרך לחופשת קמפינג מהנה עם הילדים בארץ או בחו"ל חייבת לעבור דרך מדריך אתרי קמפינג כזה או אחר. כיום, תוכלו למצוא מידע אינסופי באמצעות רשת האינטרנט אודות כל אתרי הקמפינג הגדולים והפופולאריים ביותר בעולם. בקרו בכל אחד מאתרי האינטרנט העוסקים בכך, היחשפו להיצע השירותים המוצעים לכם בכל אחד ממתחמי הקמפינג השונים, התאימו את אתרי הקמפינג לגיל ילדיכם, והבטיחו לעצמכם חופשת קמפינג בלתי נשכחת!

ברשימת אתרי הקמפינג המובילים ביותר תוכלו למצוא בין היתר את קמפינג דרך הנחל הממוקם בקיבוץ דפנה שבגליל, קמפינג שעל הממוקם במושב שעל שברמת הגולן, קמפינג דג בכפר הממוקם ביוקנעם, קמפינג חוות ארץ האיילים הממוקם ביער אורנים ועוד מגוון נרחב של מתחמי קמפינג הפעילים לאורך כל חודשי הקיץ ברחבי הארץ.


ציידו את עצמכם היטב!

חופשת קמפינג עם הילדים מצריכה מכם תכנון לוגיסטי בכל הנוגע להיקף הציוד אותו תדרשו לצייד את עצמכם במהלך החופשה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לצייד את עצמכם ברשימת ציוד המחולקת על פי הקטגוריות הבאות: ציוד חובה, ציוד נלווה וציוד פנאי. טיפ חשוב נוסף: בטרם היציאה מהבית לכיוון אתר הקמפינג וודאו כי כל פריטי הציוד המופיעים ברשימה אכן מועמסים על רכב המשפחה. שימו לב במידה ואתם הורים לילדים שאינם גמולים, הקפידו להצטייד בכמות מספקת של טיטולים. יחד עם זאת, חופשת קמפינג היא בהחלט המקום האידיאלי להתחיל בו הליך גמילה מחיתולים לילדיכם- נצלו את ההזדמנות.


אטרקציות והפעלות לילדים

השהות באתרי הקמפינג נועדה ברוב המקרים לצרכי לינה, ועל מנת להעצים את החופשה המשפחתית שלכם תדרשו למצוא אטרקציות ואתרי הפעלה לילדים הפועלים באזור בו ממוקם מתחם הקמפינג. התאימו את האטרקציות השונות בהתאם לגילאי הילדים ושלבו אותם במהלך ימות החופשה.


זכרו- זאת גם החופשה שלכם!

בשעות הערב המאוחרות, לאחר שהילדים נרדמים, אנו ממליצים לכם לפנות זמן איכות בשביל עצמכם. בשלב זה של היום, ככל הנראה שתהיו תשושים ועייפים, אך זכרו: זאת גם החופשה שלכם וגם לכם מגיע רגע פנאי ביחד ולחוד.

לסיכום, חופשות הקמפינג הן הזדמנות אידיאלית לחיזוק הקשר בין דורי במשפחה. הקדישו מחשבה יצירתית בנוגע לשאלה כיצד תוכלו להפוך את חופשת הקמפינג שלכם למסע משפחתי בלתי נשכח, וגם אתם תוכלו להעניק לעצמכם ולידיכם רגעים מרגשים שיהפכו לזיכרון קסום ומיוחד מהבילוי המשפחתי המשותף. שתפו את ילדיכם במסלול הטיול המתוכנן, הציבו בפניהם מספר חלופות בנוגע לפעילויות המשפחתיות השונות ואפשרו גם להם לקבל החלטה. בילוי נעים!

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *