תאונת טיפוח

זן נדיר

המטרוסקסואליות המאוסה נכנסה לחיינו מזמן ועשתה גלים: מצד אחד, מי לא רוצה שבחורים ילמדו ללבוש יותר מג'ינס וטי-שרט, ושהגבר שלה יבוא עם זיפים לא שורטים, ויבין את ההבדל בין חצאית לשמלה? מצד שני, רוב הזמן אני רוצה מישהו שירים אותי באוויר ויקרע ממני את הבגדים, ולא אחד שעכשיו הוא לא יכול כי בדיוק הוא מורח קרם לחות. אכן דילמה.
רוב הגברברים גם הם מתלבטים, ומי שלא אימץ בחום את הטרנד כבר לפני שנים מגיב בחשדנות: לא מספיק שהם צריכים לדבר על הרגשות שלהם, עכשיו גם דורשים מהם ללמוד מה זה קונדישינר? מילא בצרפת, אנחנו מניחים שהם יודעים דבר או שניים על גורמה ויין, ואיטלקי שלא נראה הורס בחליפה לא ראוי לשאת את הכרומוזום Y, אבל בארץ? במו אוזניי שמעתי שיחה בה נחשדו נטיותיו המיניות של בחור שהעז להיות בעליו של קרם גוף.
נראה לי שגם BIOTHERM מבינים את הסטריאוטיפים המנחים את הגבר הישראלי, מה שגרם להם להוציא את AQUAPOWER – לחות לפנים. הוראות השימוש קובעות: "לשים יומיום אחרי הגילוח או לפי הצורך", בקיצור – קרם פנים לכל דבר, שמתחזה למוצר גילוח. שפן הניסיונות, שלהלן יקרא "החבר", דווקא אהב מאוד את הג'ל, טען שהוא נעים על העור, לא דביק, עושה הרגשה מרעננת, ובעל ריח טוב. הוא מצא להפתעתו שאפשר לשים אותו כל יום, בלי קשר לגילוח, ומבדיקה אישית של העניין גיליתי שהוא משאיר את העור שלו רך ונעים. למילואים, מעוז המאצ'ואיזם האולטימטיבי, הוא עדיין לא לקח אותו. מה יגידו החבר'ה? (מחיר: 180 ₪, ציון: 5).

ומה איתך?

ומה עם הנשיות? למה לנו אין עוד מודל חדש וחד ממדי להפליא שאנחנו צריכות להגשים? תמיד מקפחים אותנו. עד שכוחות גדולים יותר מאיתנו יכתיבו לנו מי אנחנו צריכות להיות במאה ה- 21, נסתפק בלהיות בנות זוג תומכות ביום וחיות במיטה בלילה, רזות מאכילה נכונה ויפות באופן טבעי. אין קל מזה.
הבושם החדש INSOLENCE של גרלן מנסה גם הוא לקדם אידיאל של נשיות: אלגנטית ומלהיבה, מחוצפת (שזה הגרסה החמודה לחוצפנית), ובעלת נפש חופשייה. אם נעזוב לרגע את התיאורים, זהו בושם שמגיע בבקבוק הנראה כשלוש ספירלות ונשאר על הגוף לאורך זמן. עם טיפת מתיקות, אך בלי להיות כבד או סקסי בצורה מוגזמת, יש בו שילוב של ריחות חמצמצים ובולטים, שהופכים אותו לקצת אחר, ובעל נוכחות מורגשת. הוא מתאים ליום של בילויים וגם לאירועים ליליים יותר, אבל לא משהו שלא הרחנו בעבר. (מחיר: 397 ₪ לבקבוק של 50 מ"ל, 568 ₪ לבקבוק של 100 מ"ל. ציון: 4).

תגיות: שרשרת שם

1 תגובות

  1. אלמוני

    הרגת אותי!

    חבר שלי חייב לקרוא את זה (אולי הוא ילמד שיש עוד דברים בעולם חוץ מאפטר שייב)

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *