וארשה הוי וארשה

תראו בנות, וולטר מאוד רצה לעשות את הטור השני שלו רקטאלי, אבל מה, התבאס רצח לראות שכולם כותבים על רקטומים. פתאום רקטום נהיה דבר שבשגרה אצל כולם ובסיוני הרי אוהב לחשוב שהוא מיוחד, מקורי. מצד שני, העובדה שרקטומים נהיו נושא מועדף לשיחות סלון, מעלה בעיה אחרת לה אני מוכן להקדיש איזה 400 מילה.

סקס והעיר הגדולה

איפה הבעיה כאן, אני שואל את עצמי, וכמו נצר למשפחת בסיוני גם יודע לייצר תיאוריות שרק מלך יכול לפתח. הבעיה מתחילה בהשפעה רעה, ובסיוני מעונין להסביר: השפעה רעה היא, לדוגמה, תוכנית כמו סקס והעיר הגדולה.
מה אתם מתנפחים? אתם יכולים לומר מה שאתם רוצים על התוכנית, אפילו וולטר מחבב אותה מאוד, תמיד דואג שהפרגית (התורנית המתחלפת בנוף דירתי) תקליט. אחרי זה יושב רואה כל פרק שלוש פעמים (כל פעם מתמקד בחלק אחר של סמנתה). אלא שנראה לי שאנשים בעיר הגדולה שוכחים שסרט זה סרט ומציאות זה מציאות. לא כל סדרה ניו יורקית בנויה להיות מתורגמת באופן מעשי להמונים (שלא לומר המוניות).
פתאום אני נכנס למיטה עם בנות שמדברות לי כמו סמנתה ומזדיינות כמו יועצת התקשורת של בארט סימפסון. אי אפשר להפנים תרבות שלמה של התנהגות בלי להתחשב ברקע שלכן בנות. ואני, איך שאני לא מסתכל על זה אני מגיע לורשה.

סקס והעיר הכי נידחת

פולין היא בעיה שכל גבר ישראלי לומד להתמודד עמה. מדובר בחבל ארץ שהרס לנו את חיי המין, הרס לנו את השקט הנפשי והורס לנו באופן עקבי את החיים.
בסיוני לא אוהב שאומרים לו לא לשכוח לכבות את האור במרפסת, ולא אוהב שאומרים לו לא לשכוח לכבות את האור ליד המיטה בזמן שהוא מתנה אהבים, ולא אוהב אתכן עם כאבי ראש ולא אוהב את הפגם הבסיסי הזה שלכן שגורם לכל מה שאתן מבשלות להיות תפל.
חוץ מזה שכל הקונספט של 'אני אשב לי כאן בחושך, בקבר' נורא לא מחמיא לבחורה שמפגינה עצמאות פמיניסטית מזדיינת (בתחת). אם את עצמאית -שבי לבד בקבר, אל תעשי לי רגשי.
אחרי כל אלה יש גם את ז'אנר השאלות: למה לא באת, למה לא התקשרת, למה לא אמרת, למה לא עשית… המון המון למות.
קחו את כל אלה ותוסיפו להן פאסון של מנהטן. כאילו מנהטן. כאילו סדרת טלוויזיה שהיא כאילו מנהטן.
אסון. כאוס נוראי.
בנות אני מתחנן, לא לומדים לשחות לפני שלומדים לצוף. ואם מחליטים ללמוד לשחות לא מתחילים עם סגנונות של אלופים.

הכיוון – מזרח

מה אני אומר, אני אומר שאני שוביניסט גזען וטוב שכך.
אני גם אומר שאם אתן פולניות, אל תנסו אף פעם להיות מרוקאיות כי זה פשוט לא עובד.
כמו שאני רואה את התסריט של סקס והעיר הגדולה, הוא בכלל נכתב לחבורה של עירקיות, אבל אצלן זה עובד כי זה כאילו. הבנתן בנות? זה לא באמת, אין צורך לזייף.

וולטר בסיוני

וולטר בסיוני הוא מניאק עם תעודות. גבר מבוקש בשלהי שנות השלושים, המטפח את מרבית זמנו בהשתלטות טוטאלית על תחום התמחותו בקריירה שהציב לעצמו, תוך הפיכת נורמות חברתיות מקולקלות בשעות הקטנות של הלילה.

תגובות

  1. איפה אתה מוצא את כל המטומטמות האלה שמוכנות לצאת איתך? לפי השטויות שאתה כותב, אינך אלא הגרסה המקומית, השעירה והעלובה של מיסטר ביג. ושוב נשאלת השאלה: אין עורכים לאתר??

    • איראנית

      הרי אם אין עורכים לאתר, איך המאמרים מגיעים לעייניך הבורות?

      האיראנית
      מגהצת

      • אלא את. מה שבטוח שאת אגרסיבית וכמו כן חסרת יכולת מינימלית להבין שאלות רטוריות. ר-ט-ו-ר-י-ו-ת. כלומר, ברור שיש עורכים רק שהם לא כל כך מוצלחים. תמשיכי לגהץ.

  2. בסיונילביץ' יקירי
    ואם בחיקויים עלובים עסקינן
    הרי שאתה התשובה הלא מוצלחת במיוחד ל

  3. ואולי הבעייה שלך שאתה 'מתנה אהבים'? ואם סוף סוף תתחיל להזדיין, אולי גם המטומטמות שמסכימות לבלות בחברתך יפסיקו לזייף.

  4. אילנה

    סליחה על השאלה, אני יודעת, קטונתי, אבל אולי בכל אופן, תואיל בטובך לרדת מהעץ הגבוה שטיפסת עליו במרץ כה רב ולהשיב להדיוטות, אנחנו, בנות המין השני, אליהן אתה מפגין הערכה כה רבה…

    האם הייתה פואנטה לרשימה האחרונה שלך?
    ברור לי שבשל מוצאי הכה-לא-אטרקטיבי כשלתי להבינה.
    אשמח אם בחור רב אינטלקט כמוך יוכל להאיר את עיניי.
    לא הייתי מעזה להעלות על בדל דעתי להטריח אותך ביותר.

    טפו. השמרו לנפשותיכן.

  5. גבירת הטירה

    אהב את עצמך ואת הפסיכוזות הקטנות של רעותך, אמרו חז"ל ורצו לומר אמפתיה. הראה לי אדם בלי טיק פולני אחד ואראה לך דג מעושן שלוקח שיעורי שחייה.
    האם לא אתה ציטטת פעם – היי לי אם ואחות? האם לא תהיה גם אתה אב ואח, במקום להתלונן על השירות?

  6. אז כולם מדברים כבר חופשי על רקטומים וזה נהיה כ"כ לא מקורי ולא מיוחד, איזה מזל שמישהו הביא נושא חדש, מקורי, לא לעוס ושאף אחד עוד לא דיבר עליו והוא "פולניות".
    בחייך בסיוני יקירי , זרקו את סבא שלי מגן הילדים (בפולוניה דרך אגב) בגלל שהוא התלונן על הפולניות.
    אולי בכל זאת היה כדאי לכתוב על רקטומים !

  7. קליאופטרה

    לפעמים כאב ראש הוא רק כאב ראש אז מה דעתך להביא אספירין עם כוס מים(מינרליים) ולכבות כבר את האור במרפסת (ואולי גם לישון על הספה שם?? ). נראה לי שהפולניות דווקא עושה לך את זה….
    מזכיר את אמא בסיוני קצת??

  8. אינדי_גו

    מתכבדת להגיב.
    ראשית, כידוע וכפי שהודתה כבר קנדיס בושנל עצמה, הדמות על פיה נכתבה סמנתה, היא גבר במקור. הומו, למעשה. ולדעתי ברגע שמסתכלים על סמנתה באור הזה מבינים לפתע פתאום את הדמות המופרכת הזו.
    ומה לעשות, שסדרה מציינת תרבות, שלא לומר מעודדת חיקויים, וחקייניות סמנתה דה לה שמאטע גורמות בעיקר נזק נפשי לעצמן, לדעתי.

    עכשיו בקשר לדרישות ה"פולניות"… אני חושבת שזה מינימלי לצפות מבנזוג מתחשב שיעשה אלף בית גימל. הבעיה האמיתית היא שרוב הגברים הם חזירים שאינם מסוגלים אפילו לצלוח את אלף בלי להיתקל באיזו חרדת חופה קלה. כאילו, אם חלילה תקפוץ לסופר ותעשה בשבילה קניות, זה ממש עושה אותך שטיח.

    אשר לכאבי ראש, הם שמורים לגברים שמעצבנים את הפולניות במיטה. גבר שהוא זיון שווה לא יידחה בתירוץ המביש הזה, אז אני מציעה שתגיע להסדר עם טבע, או אגיס, או כל חברת תרופות אחרת המשווקת כדורים נגד כאבי ראש, כי מישהו שגישתו כשלך נתקל בכאבי ראש על ימין ועל שמאל, אני בטוחה.

    ובברכת *מיגרנה נעימה* אסיים.

    • ערס פואטי

      אינדי, סורי. ביג טיים דיברת שטויות.
      "רוב הגברים הם חזירים שאינם מסוגלים…."
      אהה.
      רגע, זה אולי לא היה ברור. שוב:
      "רוב הגברים הם חזירים שאינם מסוגלים…."

      וזה, יקירתי, באותה רמה של אמירה כמו "לרוב הנערות מסריח מהפיפי". ולא נכון באותה מידה.

      • אינדי_גו

        שנינו יודעים בדיוק עד כמה גברים נוטים להתלחץ מהצליל הראשון, שלא לומר אוושת האויר המקדימה את הצליל, של תנועת הקשת אל המיתר, של כינורות הרגש של בתזוגם. אוקיי, אתה צודק, חזירים זו לא האנלוגיה אליה נתכוונתי. אכן, לא דייקתי. התכוונתי ל
        *ש פ נ י ם*.
        ומילא אם היו באים עם בטריות דוראסל, אבל גם זה לא תמיד מובטח.

        • אינדי_גו

          לבני העם החזירי, לבל יתעלבו מההשוואה.
          חזירים יקרים, אני דוקא מחבבת אותכם. בין אם בוונטונים של מרק הג'ירף ספיישל החביב עלי, ובין אם בספריבס המתוקים של אהרוני לדורותיו. שלא לדבר על "בייב", שגמל אותי מפרושוטו לשנתיים.

        • סנופקין

          אני, שגידלתי בנערותי לא חזיר אחד ולא שניים, יודע להעיד ממקור ראשון כי מדובר בחיות סקרניות, חכמות, אינטליגנטיות, ובעלות יכולת ליצירת קשרי חיבה עמוקים.
          שפנים גם הם אינם דוגמה טובה. מדובר בחיה אמיצה למדי, בעלת יכולת מינית מוכחת, וקרובי משפחה שחבל להסתבך איתם.
          חוששני שכיוונת לארנבת, שהיא סיפור אחר לגמרי.

          • אינדי_גו

            בעדינות, כלפי פנים ולא כלפי מטה, שלא יוסט הקנה בעת הלחיצה,
            אבל הארנבון נמלט.

            כן, אני יודעת את ההבדל, וכמו לדייב בארי, גם לי פעם היה ארנב ששתה רק בירה,
            אבל שפנים מצטיירים לי בדמיון יותר דומים לזכרים
            במובן הסמנטי ולא הזואולוגי שבו שפן נתפס
            הרי אומרים, איזה שפן, ולא, איזה ארנב.

            • סנופקין

              ולפחות פעם אחת לכל אחת ואחת מהנשים הנפלאות שהאירו את חיי:

              את צודקת.

              • אינדי_גו

                זה המשפט שלומד כל גבר חכם לומר לזוגתו כשכלו כל הקצים והוא כבר עייף ומיואש ורעב ובמקום שהיא תבשל לו ארוחה חמה כשהוא חוזר הביתה מהעבודה הם עומדים ומתווכחים, לא?

                🙂

                • סנופקין

                  איך את עולבת בגברים ובנות זוגם!
                  זה המשפט שכל אדם צריך ללמוד להגיד כשהוא נכון, ולהמנע ממנו כשאין זה כך.
                  אפילו פאבלוב הגדול, איש חינוך ומוסר, לא הצליח להגיע ליותר מאשר כלבלב מורעב ונוטף ריר. אז העובדה שלפעמים החצי הגברי של הזוגיות אכן נראה ככה, אינה בהכרח מובילה למסקנה שהוא גם אמור להתנהג ככה…

                  • אינדי_גו

                    אם כי בסוגריים, דוקא מראה הכלבלב המורעב יש בו משהו המכמיר את ליבן של נשים רבות, ואני ביניהן. רק בתנאי שזה לא זאב בעור של כלבלב, זאבים מאוד אוהבים את התחפושת הזו בדיוק.

        • לוכד עריקים במיל'

          תגידי כמה גברים יצא לך להכיר? סך הכל ילדה בת 25-30 או משהו כזה ומדברת כמו רווקה זקנה בת 99.
          אני באמת מצטער שלא פגשת בגבר אמיתי (ובשביל התואר הזה צריך לעבוד קשה) אלא בזכרים בלבד.

          • אינדי_גו

            ומי אמר שלא פגשתי גברים אמיתיים? פגשתי גם פגשתי. ארבעה במספר, בערך. (חוששתני שהם לא מה שאתה מגדיר "גבר אמיתי", אבל מילא) וכמובן שאם פוגשים כזה מיד חוטפים אותו לאינוונטר הפרטי. אבל מה, הם היוצאים מן הכלל המעידים על הכלל.

            לגבי שאר הזכרים, כיוון שפיתחתי יכולות סינון סבירות פלוס פלוס, וגם בשל גורמים חיצוניים שלא כאן המקום לפרט, לא נאלצתי להכניס אל חיי יותר מדי מהם, אם כי, אני מודה, פה ושם עשיתי טעויות ומצאתי את עצמי לפתע מתנהלת עם זכר מצוי, אבוי. כמובן שמיד עם ההכרה במצב נמלטתי (כלומר, אם הוא לא הספיק להימלט ראשון). כי באמת, אין לי כלום נגדם כל עוד הם לא מצויים במתחם הפרטי שלי.
            🙂

            • לוכד עריקים במיל'

              אדם היודע בדיוק מה הוא רוצה, רגיש וקשוב לבת זוגתו, בעל נימוסים ארופיים.

              • אינדי_גו

                נתחיל אולי בזה שכל שאלת "הגבר האמיתי" יש בה משהו מופרך, כי אין חיה כזו, לדעתי. יש הרבה מאוד הגדרות מיגדריות לגבריות, והן כולן אלטרנטיבות. מי אנחנו שנאמר מה היא האלטרנטיבה ה"אמיתית"?
                אני יכולה למשל להגיד, כש*אני* אומרת גבר אמיתי, אני מתכוונת למה שהוא גברי אולטימטיבי *בעיני*, לדמות הגבר האידאלית לפי רצונותי, דעותי, וצרכי, שזו בהחכרח הגדרה חיצונית ושבויה בתפיסות שלי.
                אבל בכל זאת אני אתייחס לרשימה שנתת.
                גבר שיודע מה הוא רוצה? לא יכול להיות גבר אמיתי שמתלבט? פסיחה על שתי הסעיפים היא משהו ש"גבר אמיתי" לא יכול להרשות לעצמו? (ולעומת זאת יכול להיות גבר שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ושנוקט בכל טקטיקה שפלה כדי להשיג בדיוק את זה)

                רגיש וקשוב, על זה אנחנו מסכימים.

                נימוסים אירופאיים? יצא לי להכיר מנוול אמיתי אחד שהיו לו נימוסים אירופאיים אחושרמוטה, ומצד שני גם יצא לי להכיר איזה קיבוצניק מקסים או שניים, שהנימוסים שלו היו צבריים (נימוסים וצבריים הם די אוקסימורון) להפליא, ובכל זאת הוא היה גבר שבגברים.

                אולי התכוונת למושג הרחב יותר של "ג'נטלמן", כשאמרת נימוסים אירופאיים? כלומר, לא רק מראית העין של לפתוח דלת לגברת ולשלם את חלקה במסעדה (נימוסים שנויים במחלוקת המקטינים את האישה שלצידך ולא ממש מעודכנים לתקופה של פוסט המהפכה הפמיניסטית), אלא גם התפיסה הרחבה יותר של כבוד רב לזולת, והתנהגות שכל כולה יושר והגינות. כן, ממש הקודקס של אבירי השולחן העגול.
                לנימוסים הפורמליים, בעיני, אין דבר וחצי דבר עם העניין הזה.
                ומה, לא שכחנו כמה דברים? נניח, שגבר אמיתי יודע להתנצל כשהוא טועה? יודע בכלל להודות בטעות? שגבר אמיתי פתוח לבדוק את גבריותו הנ"ל?

                • לוכד עריקים במיל'

                  טוב, יכול להיות ששכחתי כמה דברים…בקשר להתלבטות ,אני לא חושב שהיתי רוצה להיות עם מישהי המשנה את דעתה כל הזמן ומשגעת אותי בכך. בקשר לנימוסים ג'נטלמניים כבר דיברנו על כך בעבר. בחורה יכולה להיות סופר פמיניסטית ומתקדמת אך אם הגבר לא יציע לשלם את כל החשבון (בפגישות הראשונות ) היא תסתכל עליו בעין עקומה (אם בכלל (-:).
                  בקשר להגדרה: שימי לב בכותרת כתוב "הגדרת הלוכד"ולא "הגדרת אללה"

                  • אינדי_גו

                    ויעיד הבחור שיצאתי איתו מכאן, אני ועוד איך משלמת את מחצית החשבון. אם מישהו ממש מתעקש שבנפשו ועל סף להיעלב, אני מוותרת. ולדעתי זה בכלל צריך להיות תלוי במי עובד ומי לא. אם כבר הסתכלתי עקום פה ושם על מישהו, זה מפני שיצאנו כשאני הייתי מובטלת והוא הרוויח שכר הייטק, ומה לעשות, החצי שלי, בחלק יחסי משכורת אפס, היה לא מעט, או במלים אחרות, כל עוד אני מרוויחה מעט, יש לי בעיה לצאת עם בחורים שמרוויחים הרבה יותר ממני… אם כי פעם בחיי עשיתי את הטעות ונתתי למישהו לשלם עלי לאורך כל הדרך (כי הוא הרוויח פי כמה ממני), ומסתבר שבמסתרי נפשו הוא חשב שזה מקנה לו איזו זכות עלי.

                    בקיצור, למדתי מהטעות, וממילא, ויעיד הבחור השני מכאן שיצאתי איתו, יש נקודה חביבה עלי בחוף הים בתל אביב (בלילה, בלילה, אני לא אתפס חיה בים בשעות שמש), שם אף אחד מהצדדים לא צריך להזמין את השני, והיא שמורה לדייטים (אם וכשאצא מהמנזר) עם בחורים מסוג מיוחד, המממ, נו, מעטים מול רבים, שלא לומר, זן נכחד.

  9. אוי וולטר יקירי –
    בחור מדהים שכמותך אם שם אקזוטי שהוא שילוב של מזרח ומערב
    ודעות מבריקות שצריכות להוות עמוד התווך של החברה המערבית
    אני לא מבינה את הלא מבינים – הרי אתה זה שיודע בדיוק איפה ובאיזו תנוחה פולניה שכמוני צריכה להיות ולכן גמלתי לא לראות יותר יותר סקס והעיר הגדולה ולבלוע בשקט (כמובן שתרתי משמע יקירי) את כל מה שיש לך להעניק כי אתה , כן אתה הוא אהבתי הגדולה !

  10. סנופקין

    טוב, הכותרת של התגובה קצת יומרנית, אני מודה. לא ממש מדובר בקוים, כי אין כאן כל כך נקודות לחבר ביניהן, והמכסימום שאפשר יהיה להגיע אליו נראה יותר כמו חריון קטן של זבוב שנעצר לרגע על נייר שהיה מונח על שולחני.

    אז אם ככה, כמה חריוני זבובים קטנים לדמותו:

    *"פולין היא בעיה שכל גבר ישראלי לומד להתמודד עמה"*
    בסיוני, עיוני, גברים ישראלים לא לומדים *להתמודד* עם שום בעיה. נקודה.
    גברים ישראלים, שמגיעים לשיא התפתחותם הרגשית והמנטאלית פחות או יותר בגיל שלוש וחצי, מגיבים לרוב הבעיות בטכניקות הנרכשות בארגז החול של גן הילדים:
    > לקבור את הבעיה בחול ולהגיד שהיא איננה
    > לקבור את הראש של עצמך בחול, ולהגיד שאתה אינך
    > לזרוק את עצמך על החול, לבטוש בידיים וברגליים לכל הכיוונים ולצרוח, עד שמישהי תרחם עליך ותוותר לך.

    *"אני אשב כאן בקבר, לבד"*
    הציטוט שגוי, ומהווה סירוס עילג של שני משפטי מפתח בשפה הפולנית הכתובה והמדוברת:
    > אני כבר אנוח בקבר
    > תלכו, תהנו, אני אשב לי כאן לבד בחושך ואסרוג.
    ברור שהתמודדות עם משפטים כאלה היא מורכבת כשלעצמה (ר' להלן), ועל אחת כמה וכמה עם ציטוט כה מוטעה.

    *"לא לומדים לשחות לפני שלומדים לצוף, וגו'"*
    מה אגיד לך, מארק שפיץ, כיוונת לדעת גדולים.
    ואם יותר לי להפנות אליך את אותה בקשה, אם גם בדחיפות רבה יותר, אנא, קח לך כמה שעורי שחיה פרטיים. בריכת החימצון המצחינה שבה החלטת להפגין בפומבי את סגנון השחיה הרהוט שלך, מתיזה לכל עבר את הבוצה העכורה והדוחה שבה.

    *"כל מה שאתן מבשלות תפל"*
    מנקודת המבט הנוכחית, תפלות יכולה להוות אתנחתא מרעננת ביותר, לעומת הטעם העפיץ, המר והעבש השולט בקדירת המילים המשונה שרקחת כאן.
    אישית אני מעדיף תמיד לבשל בעצמי, ובאותו הקשר, מנסיוני הרב, אם אתה מתעתד להקפיץ נתחי עוף במחבת מלאה חמאה רותחת, ואם בכוונתך לעשות זאת בעירום מלא, עדיף בהחלט לשים סינור.

    *"להתמקד בכל פעם בחלק אחר של סמנתה"*
    כמה חלקים בדיוק יש לה?
    והאם הצלחת להבחין, כצופה חד עין ודק אבחנה, שמדובר בכלל במיס מוסו האגדית, מורתו המיתולוגית של פארקר לואיס?

    ולפיכך, על דעת המקום ועל דעת חלק מהקהל, אני פונה אליך בבקשה נרגשת:

    אל תכבה את האור במרפסת ובחדר השינה, אבל אנא, כבה את מעבד התפליצים שלך.

    • פנינית

      אחד גבר רגיש אך קשוח להובלה בפרישמן!!!

      יפה לך הפוזה הזאת, אבל יש פה כאלה שיזכרו לך חרפת ת'רד החזיות והשדיים הנפולים.

      מתחזה.

      • סנופקין

        יזכור עם ישראל כל שברצונו לזכור.
        עד לרגע זה לא מובן לי מדוע יכולות הנוכחות הנכבדות לדבר סרה במימדים, בתפקוד, באסתטיות וברלוונטיות של אברים גבריים שונים ומשונים, אך נפשן פורחת כאשר הדיון נסוב על אנטומיה נשית, כפי שלעיתים היא יכולה לבוא לידי ביטוי, אם גם לא מוצלח במיוחד מבחינת טאקט.
        את הפוזה הנוכחית נראה לי שאמשיך לענוד עוד זמן מה, עד שתשתנה האופנה.

        חן חן!

        • פנינית

          כי רוב יושבות האתר הנכבדות לא יגיבו כאילו רימו אותן למראה גבר שחלקים מסוימים באנטומיה שלו אינם מפותחים דיים. כי אנחנו לא נפתח בדיון ארוך על הרמאות שבמה שמתחבא מתחת לבגדים, כי רובנו המכריע לא נפסול מישהו כי איזשהו חלק אינו עומד בסטדנרטים של מושלמות. מה, לא היינו רוצות גבר בשל עם כושר של בן 17? כמו מטורפות היינו רוצות, אבל אין, אז מה? נתלונן כי מגיל מסוים אתם יכולים להזקיף את אותו איבר רק פעמיים בלילה בעוד שיכולת הגמירה שלנו גבוהה הרבה יותר? לא.
          וגם כי נראה לי שהאישיות האמיתית שלך היא שדיברה שם ולא הפוזה העלאק אוהבת נשים שאימצת לך.

          • סנופקין

            אם במקרה קראת את המשפטים ההם, שהעלו כנראה בועה או שתיים על פני הירוקת של הביצה המקומית, יכולת אולי להבחין באירוניה דקה שנרמזה ב-"לבחור את הצד שכנגד לא רק על פי *פרמטרים שטחיים כמו הומור, רגישות, אינטיליגנציה רגשית ושלמות מנטאלית*, אלא גם ובעיקר על פי יכולתה של המיועדת לקרוא תגר על הגרוויטציה הניוטונית הקלאסית."
            התכוונתי לנעוץ מחט דקה של אירוניה כלפי חשיבה גברית, ונמצאתי כורת את שתי רגלי מעל הברך.
            צר לי על הפספוס, זו כנראה לא היתה הבדיחה המוצלחת ששוגרה לחלל הסייבר לאחרונה.
            אבל אני חייב להעמיד דברים על דיוקם:
            הפוזה של אהבת נשים נובעת כנראה בעיקרה מהעובדה הביוגראפית, שכל שותפותי לחיים, למיטה, לצחוק ולבכי, היו נשים.
            אין לי רפרנס לגבי גברים, כמו שיש מן הסתם לרוב המשתתפות כאן, ולכן לא אוכל לחוות דעה לכאן או לכאן.
            אבל אני מאוד, מאוד אוהב נשים. גם אם לא תמיד אני מבין אותן, וגם אם הן לא תמיד מחזירות אהבה.

    • השחקנית האגדית קים קאטרל אינה ומעולם לא היתה מיס מוסו (האגדית לא פחות) בסדרה "פרקר לואיס"-טעויות של חובבנים??….
      לעומת זאת היא כן הבחורה המתוקה מהסרט "אהבה בחלון הראווה" שבו גילמה בובת תצוגה בכלבו שמתעוררת לחיים -סרט ישן מאד ומשעשע בדרכו.
      זהו.

      • סנופקין

        את *בטוחה*?

        יכול להית שהיא שיחקה שם תפקיד אחר?
        חי זנבי, חי זקנה של אימי, אני מוכן כמעט להמר על המפוחית שלי שראיתי אותה שם!
        מצד שני, יאמרו אולי חלק ממשתתפות המשתה, אוחזות בידן גביעים דקים וצוננים של רד בול, זה רק מראה שכל הנשים נראות לך אותו דבר….
        ולא היא!

    • תענוג לקרוא את תגובותיך
      סוף סוף גבר שיש לו משהו מעניין לומר

    • קלמנטינה

      סנופקון!
      1. אני, למרבה הפלא, מאד אוהבת את מה שהוא כתב, למרות היותי חצי פולניה.
      2. אני, למרבה הפלא, מאד אוהבת גם את מה שכתבת אתה.
      נשיק.

  11. בלגאניסטית

    הכל טוב ויפה , אבל אני מקוה שאתן לא רוצות ליצור קשר נורמאלי עם הגישה הזאת . קשרים נורמאלים יוצרים עם בחורים נורמאלים . עם גישה כזאת תמשיכו לפגוש חזירים שפנים , ארנבים ילדים שגיבשו את יכולת התגובה שלהם עד גיל 3, ועוד חיות סקרניות אחרות , אבל אף לא גבר שפוי אחד שיהיה מוכן ליצור איתכם קשר רומנטי. ואת זה אומרת מישהי שבמשך זמן רב התנהגה כמו חיה אקזוטית ונדירה . באותה תקופה לא ראיתי אף בחור שהראה איזו נכונות לכונן מערכת יחסים בריאה,*כי לא ראיתי* כי הייתי עסוקה באכלו לי , שתו לי, וחשבתי שרק גבר מאוד מאוד מיוחד, יחזיר לי את האמון . אבל מה , לאף אחד זה לא ממש הזיז , כי למי יש כח לעמוד במבחניי האמון המטופשים שחיברתי בבלי דעת. שנינות , יכולת ניסוח זה אחלה , אבל לא עם זה " בונים מדינה " , לפחות לא רק עם זה .
    ובאשר למר בסיוני ולפיקציות וגלגולים קודמים של אותו אדם , הוא פיקציה בדיוק כמו הדמויות ב"סקס והעיר הגדולה". חלקי קלישאות ברוטב שפיך(מטאפורה , מטאפורה)שזה הדבר היחידי האמיתי בדברים שהוא כתב. " בסקס והעיר הגדולה" לפחות הבדיחות מעולות..

    • סנופקין

      בלגאניסטית יקרה, אנצור עד סוף ימי את המחמאה המשונה הזו, איך כרכת את אינדיגו ואותי באותה נשימה ובאותה תגובה…
      כמובן שאת צודקת בדרכך שלך, וכמו שכבר ציין הערס, ההכללות הללו שאנו מדליקים, לא נועדו להשתמש בהן, אלא לראותן בלבד.
      אני נוטה להסכים בלב ולב עם מה שאמרת, והתגובה שלי לבסיוני היתה יותר מול רוח (או ריח?) הדברים, ופחות מול האמיתות התכנית, נכונה או לא.
      בסופו של דבר, כל אחד אחראי על מעשיו ומחדליו, ואין לנו מה להלין יותר מדי על אחרים, על החיים, על היקום וכל השאר.
      נ.ב.
      רק למען הסדר הטוב: אני לא אשה….

      • אינדי_גו

        אכן, בדיחה מוצלחת לבוקר שבת נאה וצלול זה.
        :))

        אשר לחיות, ממש כמו קרילוב ואיזופוס, אני רק התיימרתי להמשיל משלים (במקרה שלי, כושלים).
        שאני אפרט כאן את מחוזות הטימטום, הרשעות, האדישות והאטימות הגברית בהן נתקלתי, נאמר, בשנה האחרונה? כי זה עלול להיות ארוך.
        ונכון שיש דבר כזה להתנהג כמו קורבן ולהתמרמר, היתה לי תקופה כזו, וראו – הופס, איננה!
        היום אין לי יותר מדי סנטימנטים. מישהו מזייף קצת, והוא מוצא אחר כבוד ממתחם חיי. בלי כעס, בלי טרוניות, בצעד שכולו הורדת הזבל.

        וזה לא עניין של מבחנים בכלל. אני פשוט החלטתי מהם הסטנדרטים שלי, ואני מנכשת החוצה מי שלא עומד בהם. ויפה לקבוע ממרומי מצבך הזוגי, אחרי שנמצא לך גבר אמיתי והגון, כמה שזה תלוי רק בך (כלומר, בי). אהממ. לא נותר לי אלא לאחל לך שתישארו יחד לנצח, מה שיחסוך ממך חיפוש גבר אחר, מעשה המשול לחיפוש מחט בערימת זיבורית שאין כדוגמתה. כפי שידוע לך היטב…
        🙂
        וחוצמזה, שיהיה בוקר טוב, יום מקסים היום.

        • סנופקין

          ושוב נאה דרשת.
          המשיכי לנכש ניכושים מוצלחים, רק השתדלי להבחין בין פסיגי השושנה לבין נבטי הבאובב.
          שלך, בהכנעה,
          מבטנו הדלוחה של מיכל הזיבורית
          שבתחתיתה של גוררת המיכליות האחרונה
          במפרץ הקישון.

          ס.

        • בלגאניסטית

          אני מקווה שאת לא חושבת שברגע שמצאת את הגבר הנכון , כל בעיותייך בחיים נפתרות , כי הן לא! מה זאת אומרת "ממרומיי מצבך הזוגי"?? אין כאן שום מצב הירארכי , יש כאן רק שתי אופציות : או שאת כן מעוניינת במערכת יחסים שווה , או שאת לא מעוניינת במערכת יחסים שווה . מכאן צריכות להיגזר ההחלטות שלךבנוגע למה שאת משדרת , ולאיך שאת מתנהגת . לרגע אל תחשבי , ששנים שלמות( מוצלחות יותר או פחות)שעברו עלי בכמיהה לבן-זוג נורמאלי, נמחקו לי מהתודעה בתוך פרק זמן של עשרה חודשים. חוץ מזה אם נדמה לך שזוגיות , אפילו זוגיות מוצלחת כמו שיש לי היום, היא גן של שושנים ללא קוצים שלא נובל לעולם, את טועה , את טועה בהחלט!

        • כי להגיע לקשר אמיתי וכנה, בטח לא. בגישה של "אני מנפה כל מה שלא עומד בסטנדרטים" אפשר להגיע רחוק – אבל למה המזייפים קלות מוצאים מייד מחוות-החיות של חייך (ארנבים, שפנים, חזירים – ממש אורוול פה)? שמעת על אנשים שנאלצים לזייף כי זה מה שיש בעולם, ואם לא יזייפו, לא יעברו לעולם את המחסומים שאנשים (נשים) אחרים שמים על הרגשות שלהם?
          זה קיים. ואם את לא מאמינה, תני לי יד ואספר לך כמה סיפורים לא-נעימים. מצד שני, אני בטוח שלך יש גם כמה משלך.

          • אינדי_גו

            ב"זיוף" אני מתכוונת להתנהגות שיש בה משהו לא ישר/ לא הגון / בכוונת זדון.
            וכן, אלה נראים לי קריטריונים מאוד בסיסיים, שאין לי כל רצון להתפשר עליהם.
            אמון מושתת על כנות ועל הגינות, וללא אמון במישהו, לדעתי אין כל טעם ביחסים איתו, ולא משנה מאיזה סוג – זוגיות, חברות, ידידות.

        • מישהו הצליח להישאר במתחם חייך? נשמע קריר מידי ופגיע מאוד…

          • אינדי_גו

            היה מטאפורי, בהתייחס לחוות החיות המאוזכרת.
            מה שניסיתי לומר הוא, שפעם, היו לי ציפיות מבני אדם, וכשהן לא היו מתממשות, הייתי מאוד כועסת ומתאכזבת מהם. אי שם בזמן האחרון, ודי לאט, אני מפנימה שאין טעם לכעוס ולהתאכזב אם מישהו מתייחס אליך רע – פשוט, כזה הוא, זה טבעו, ובמקום לבזבז עליו אנרגיה רגשית עקרה (לכעוס עליו, לכעוס על עצמי שהאמנתי בו) מוטב פשוט לוותר על כל קשר איתו, ולהמשיך הלאה. בעיני זו תפיסה/עמדה הרבה פחות פגיעה, שיש בה יותר נטילת אחריות על עצמך.

      • בלגאניסטית

        סנופקין , אבל קיבלת יופי של מחמאה. לפחות כאן ב"בננות" , הנשים תופסות מקום מכובד יותר בהירארכיה הג'נדרית.

        • סנופקין

          מחמאות המתקבלות בחינם נוצצות לא פחות ממטבע זהוב שאתה מרים בהסח הדעת מהמדרכה.
          מה לי כי אתלונן על מגורים בקרבתה של נקבת אלפא נערצה? נהפוך הוא!
          בהיררכיה הג'נדרית הפרטית שלי, נהנו הנשים מאז ומעולם ממקום מכובד ביותר.

          • בלגאניסטית

            אתה לא חושב?? לא?? אם כך, כשאני אפענח את הקוד הסודי של כרטיס האשראי של ביל גייטס, אני אקח רק את אינדיגו לשייט בקאריביים, ולך אשאיר מלוא החופן מחמאות נוצצות…

  12. היי וולט
    אבל בכל זאת,
    פולניות אכן עושות לך את זה
    זה רק שמרוב שאין לכם <כן, לכם> על מה לקטר, החלטתם להוציא דיבה לאומה שלמה.
    deep down , לא הייתם מוותרים על מישהי בגלל פולניותה
    או שכן?

  13. Mישהי!

    מוצאת שאתה מבדר עד מאוד , בדרך הטובה, הישנה והמאוד מאוד לא ציני (מה שלא מתאים לי בדרך כלל).
    M. 🙂

  14. תגידי,
    ככה את חושבת לתפוס את וולט?
    ככה?? ??

  15. ישראלה

    חברים, מרוב תגובות כבר לא רואים את המאמר.
    למען האמת, נשבר לי כבר מכל ההתפלספות המטופשת הזו שלא מובילה לשום מקום.
    סנופקין יקירי,אינך סבור כי כשרון ההתבטאות וחוט המחשבה יוצאי הדופן שלך פשוט מתבזבזים כאן?!
    אולי תלך להיות מורה לספרות? רק אל תדבר בכיתה על רקטומים…

    • גבירת הטירה

      סנופקין… יכול להיות שהיית המורה שלי בתיכון ועמדת מולי בכיתה עם חוט מחשבה ואני לא ידעתי, ורק חיכיתי לצלצול?
      בלתי אפשרי. ההוא לא הכיר את אלכסנדר פן. והוא בכלל לימד כימיה.

      • סנופקין

        לא אני הוא האיש, לא אני –
        אל בואו מרחוק מצפה את.
        צרור קורות נדודי הישנים
        לך הבאתי במקום טבעת.

        אל תטילי מבט, כחכה –
        את עצבי מעיני לא ימשה הוא.
        כי לא לי את לילות מחכה,
        לא אלי בדידותך נמשכת.

        לא כוכב בידי, לא חלום –
        יתומה משניהם וריקה היא.
        לו קירבי נא וראי בחלון
        אל מצחי העייף אות קין.

        • גבירת הטירה

          לא, אתה לגמרי לא דומה למורה ההוא, נשמתי המתפייטת, וזה דווקא לטובתך המוחצת. ואת האות קין אפעס כבר ראיתי במשפטה הנחרץ של מישהי בת'רד ארוך איפשהו… דא עקא כמה שנאמר.

          איזה מזל שבשעה שכולם פה מסתכסכים ונמחקים – לי יש תרוץ. אני לא מפה. חדשה.

          • סנופקין

            בתור אחד מהבודדים בפורום הנכבד הזה, שלא למד ספרות מעולם, אני מתכבד להביא את הציטוט המקורי:

            "*… ויאמר לו אדוני לכל כל-הורג קין שבעתים יוקם וישם אדוני לקין אות לבלתי הכות אותו כל-מוצאו…*"
            (בראשית ד', ט'ו)

            יש לא מעט אירוניה, מן הסתם, בכך שאות שנועד מלכתחילה להגן על נושאו מפני זעמם של הברואים, הפך ברבות השנים להזמנה פתוחה לכל הלול, לבוא לנקר בבשר החשוף.
            אולי בכל זאת כדאי ללמוד קצת תנ"ך וספרות.
            או ללכת לים?

            • גבירת הטירה

              השמש מזיקה לעור..

              אתה יודע מה? עולים בי הרהורי חרטה על כך שהזכרתי את הנושא מלכתחילה. למעשה, אין לי שום דרך לשפוט בו. אין לי גלאי מניאקים ומעולם לא היה, ועל "כאלה" אני שומעת תמיד מיד שנייה, מחברות – וגם אז רק לאחר מעשה.

              ואם לחשוף את קלוני עוד יותר (שנהיה פיטים), אז בפעם אחת שחשבתי שמישהו פגע מי מאוד, התברר לי רק אחרי שנים, מצד שלישי, שבעצם הוא חשב שאני הרעה בסיפור. וכל זה בגלל משפט אומלל שסיים את יחסינו – ושאני אמרתי אותו. עדיף לא לשחזר יותר עכשיו אבל הלקח ברור – לכל אחד יש קופת שרצים מניאקית קטנה התלויה לו מאחוריו. המבחן הוא אם הוא יודע את זה ואם הוא מנסה – לפחות מנסה, אינעל רבו – לא להגדיל אותה בצורה סדרתית.

              וכל זה לא נאמר עליך, סנופקין, אלא כתגובה לתגובה. ולו הייתי נחש בריח צרפתי הייתי נאלצת לאכול כובע גדול.

              שנשב בצל?

    • סנופקין

      ישראלה יקרה,

      סלחי לזה שסיים את לימודיו בשנתון האחרון בו לא היתה חובה ללמוד ספרות, ואם לא די בכך, אפילו תעודת בגרות לא תמצאי בין מסמכיו הבלויים.
      אבל מעולם לא העליתי בדעתי שכשרון התבטאות וחוט מחשבה מקורי קשורים בדרך זו או אחרת ללימוד מקצוע הספרות.
      דא עקא, המודלים המוכרים לי, לפחות, של מורים לספרות, אינם בהכרח עולים בקנה אחד עם מקוריות יתרה. וגם יעקב פינס הזקן כבר לא איתנו…
      בכל אופן, תודה מקרב לב.
      זה לא עניין של מה בכך, לזכות בכזה קרדיט דווקא כאן, בין כל בעלי המקלדות המושחזות.
      תודה!

  16. מיצי מיאו

    ממש אהבתי את המאמר !

  17. דיאנה

    מזרח, מערב.
    אלה חמות
    אלה קרות

    אין ספק שאתה מנסה לעורר כאן פרובוקציה, אבל זוהי פרובוקציה בגרוש שלא מזיזה לאף אחד. בטח שלא לפולניות שביננו.

    חראם עלייך , חראם.
    לך לסדנת כתיבה יא וולטר
    שילמדו אותך איך כותבים פרובוקציה
    ככה שתצליח להרגיז באמת מישהו.

  18. קלמנטינה

    בסיוני דארלינג –
    שאלה – ואם אני חצי פולניה וחצי מרוקאית??

    • מטריצה

      מה יש עוד כמוני?
      אולי גם דור שני/שלישי לבוגרי שואה?
      ובעניין בסיוני – אנחנו אוכלות אותו בלי מלח

      • קלמנטינה

        דור שלישי, תודה רבה.
        גם את כוסית? 😉

        ובעניין בסיוני – כמובן שאנחנו אוכלות אותו בלי מלח. פולניות שכמונו, מבשלות אוכל תפל… 😉

        • מטריצה

          אם אפשר תוספת צימעס וקצת אספיק לקישוט
          יש קומפוט לקינוח

          וכוסית, בטח כוסית – חבל לי על בסיוני שמוותר ככה בקלות על האפיל הדודתי המוחץ שלי

          • קלמנטינה

            לא צימעס – פולניה פולניה, אבל מעדיפה את הגזר רחוק ממני. אצלי שיטת המקל והגזר מתקבלת בחוסר הבנה , כי תמיד אבחר במקל.

  19. רק רציתי להגיד שאני שונאת גברים.במיוחד את אלה שקוראים להם גיל.
    זהו.תודה ולהתראות

  20. מוטי חמוצים

    עם כל הקשקשת שלך תגידי את קוסית?

    • אינדי_גו

      תתאמן על הנון, כי זה נון רציני שאתה אפילו לא מצליח לבטא את שמי. אי-נ-די-גו.
      יופי חמוד.
      עכשיו, לגבי הקשקשת, מאז שאני משתמשת בשמפו טי/ג'ל של ניוטרוג'ינה, אין לי בעיה כזו. השמפו הזה הוא ממש פלא (אלה דותן, מאחוריך!)

      ואני כוסית של הלייף, אבל בחיים אחרים, כנראה (למאותגרים-חמוצית, התשובה היא "לא")
      🙂

  21. סמנתה

    חברה, אין בושה בלקבל טיפת ביקורת בכל זאת יש פה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, בבסיסו הוא נכון, אבל גם אין שום סיבה להתבייש בו ולהתקיף .
    כל אחת יודעת ויודע למה ואיך הוא מגיע לסיטואציות ביזאריות כאלו או אחרות, ולפולניות, חלק מהמשחק של הלא נותנת או כבר שהיא נותנת אז היא עושה טובה, מעמיד אתכן במצב של "מפה אפשר רק לעלות" אז תנצלו את זה ותפתיעו!
    הבעיה היא ההתעסקות בלהיות קורבן או שזו סיבה טובה לבריחה??.

    • אבוקדו

      הפולניות של הנשים בישראל זה עוד דבר נסבל, אבל כשזה בא בשילוב עם התנהגות נוסח "סקס והעיר הגדולה" אז זה בכלל פיצוץ (פיצוץ רע ) !

  22. אלמוני

    עבודתך מטומטמת!!!!!!!!!

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *