טיולי נשים מומלצים בעונת החורף

עונת החורף לאו דווקא מביאה עימה את בשורת הטיולים ובדרך כלל יהיו אלו עונות המעבר, הקיץ ועונת החגים, שמביאות עימם את החופש והאטרקציות, אך דווקא בגלל זה, ישנם הרבה מאוד יתרונות לביצוע טיולים בחורף, במיוחד לנשים. מזג האוויר בחורף הופך את הנוף ליפה יותר ומוציא את הטבע והפרא החוצה, במיוחד כאשר מטיילים בישראל. בנוסף, טיולים שלא בעונה החמה, יעלו לכם בדרך כלל הרבה פחות והיעדים לא יהיו גדושים במטיילים.
על כן, טיול ביחד עם החברות יכול להיות מושלם מהסיבות הללו ותוכלנה ליהנות מחברת נשים שתאפשר לכן להשתחרר, לא לטפל באף אחד ופשוט להרגיש חופשיות לעשות מה שבא לכן. ישנם מגוון של טיולים אליהם ניתן לצאת בעונת החורף, החל מ"בטן גב" בחצי השני של העולם ועד לטיולים אתגריים או מסעות שופינג.


תחזרו שזופות – טיול ליעדים אקזוטיים בחורף

למרות שעונת החורף בישראל היא לא כזו שנהוג לטייל בה, אלא אם כן יש שלג בחרמון והנחלים שוצפים, עדיין מהווה עונת החורף תזמון מושלם לבקש חופש מהעבודה, לארוז את בגד הים ולטוס ליעד אקזוטי בו השמש יוקדת והטמפרטורות גבוהות.
בעונת החורף ניתן למצוא טיסות זולות למגוון יעדים, ללא המולת מטיילים וליהנות מזמן איכות עם החברות שלכן, הכולל שיזוף, מסיבות או סתם מנוחה אל מול הנוף הקיצי. מלבד מחירים נוחים והנאה, תוכלנה לקחת פסק זמן מהחורף בישראל, וכמובן להפתיע את כולם כאשר תנחתו שזופות, ממש כאילו אמצע הקיץ.


שופינג בחורף – כיף ומשתלם

מלבד מזג האוויר, החורף מביא איתו בשורה נהדרת לרוב הנשים ברחבי העולם והוא כמובן הלבוש האופנתי, השכבות, המגפיים, העליוניות, המעילים והכובעים. החורף פותח עולם חדש בפני הארון שלך וטיול עם החברות לאחת מערי אירופה או אפילו לניו יורק, יזכה אותך במסע שופינג מהמם, יוקרתי ומקורי.
ביעדים אלו אפשר למצוא פריטי לבוש ייחודיים, שלא ניתן למצוא בישראל, במחירים ובמבצעים מצוינים, במיוחד אם הטיול יתקיים בסמוך לחג המולד, בו המבצעים משתלמים במיוחד. מעבר למסע השופינג, כמובן שהכי כיף לבלות עם החברות באחת מהערים המיוחדות בעולם, לראות אתרים היסטוריים ואמנותיים ופשוט ליהנות יחד ממה שיש לעולם להציע.


ברגל או בג'יפ – טיול מאתגר לנפש

עונת החורף מביאה עימה את זמן ההתכנסות וההתחמשות, גם מבחינה נפשית ומנטאלית, ויחד עם מזג האוויר הקודר והחשיכה המוקדמת, לעיתים חשים בתקופה זו קצת עמוסים מבחינה נפשית. במיוחד נכון הדבר כאשר נמצאים באיזושהי צומת בחיים או שפשוט צריכים לקחת פסק זמן, לנקות את הראש ולהטעין את המצברים.
טיולים מאתגרים, כאלו הכוללים אתגרים פיזיים, יכולים להיות הפיתרון המושלם עבור מסע לחיזוק עצמי שכזה, ואם עושים זאת בחברת נשים, הדבר נכון כפליים. תוואי השטח ותנאי מזג האוויר בישראל בעונת החורף מושלמים עבור כך, בין אם מדובר בטיול רגלי של כמה ימים במדבר או בנחלי הצפון ובין אם מדובר בטיול ג'יפים אתגרי.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *