יעדי תיירות ל"חופשת בנות"

חופשת בנות מתאפיינת בדרך כלל בשילוב מושלם בין קניות, בילויים וטיולים, ולכן רוב היעדים המתאימים נמצאים באירופה. בניגוד לארצות הברית היקרה או המזרח הרחוק, אירופה היא יבשת קלאסית עבור חופשת בנות בלתי נשכחת. אפשר להזמין טיסות זולות ליעדים מובילים באירופה כל השנה, ליהנות ממזג אוויר נוח ובעיקר להתפנק עם אטרקציות המותאמות במיוחד לחופשה מן הסוג הזה. אך לאן הכי כיף לנסוע עם החברות ומה אפשר לעשות שם?


ברלין: בירת האופנה

ברלין היא יעד אטרקטיבי מאוד עבור חופשת בנות. זו עיר שזוכה לפופולאריות בקרב מטיילים מכל רחבי העולם, בין היתר בזכות שפע של אטרקציות ופעילויות תרבות ופנאי. אפשר להגיע לברלין כדי להתרשם מהמוזיאונים וההצגות, להתמקד במרכזי הקניות החדשים או לאכול במסעדות חדשניות. זו עיר אופנתית מאוד, בה כל אחת יכולה למצוא מה לעשות לבד או עם החברות.
ההמלצה היא להתחיל את היום בביקור באתרים ההיסטוריים המרכזיים של ברלין, להמשיך לסיבוב ברובע המיטה (Mitte) בו פזורות חנויות נעליים ולעצור לארוחה קלילה באחד מבתי הקפה. את החלק השני של היום ניתן לציין עם אחת החנויות ברחוב הקניות המרכזי של ברלין – Schoenhauser – בעוד בערב חובה להגיע אל מועדוני הריקודים.


פראג: מקור להפתעות

פראג היא עיר שיכולה להפתיע גם את הבנות המנוסות ביותר. למרות שנדמה כי מדובר על יעד סולידי, בין שדרותיה הצבעוניים של העיר ובעיקר על גדות הנהר הולטאבה תוכלו להבין למה פראג נקראת "הלב של אירופה". חנויות של מותגים בינלאומיים, כנסיות עתיקות ומוזיאון טכנולוגיה מרשים מהווים רק חלק קטן מהאטרקציות של פראג.
היתרון עבור חופשת בנות הוא הקרבה של פראג לישראל ומרחק הטיסה הקצר, אך כדאי לציין גם את המחירים הזולים של חבילות נופש. אפשר להזמין חבילה לפראג הכוללת טיסות זולות ולינה בבית מלון מפנק יחד עם כל החברות. מומלץ להגיע בתקופת האביב והקיץ ואין הגבלה לגבי מספר מינימום של ימים. במילים אחרות, אפילו בסוף שבוע קצר בפראג תמצאו הרבה מה לעשות ואיפה לבלות.


לרנקה: חופשה על הים

עוד עיר שאפשר להגיע אליה במסגרת "חופשת בנות" היא לרנקה. בניגוד לשתי הערים האחרות המייצגות פן מוכר של אירופה, לרנקה נמצאת בדרום מזרח קפריסין ולכן מדובר על חוויה שונה לחלוטין. מבחינה תיירותית מתמקדת לרנקה בטיילת הנמצאת לאורך הים, בחופים המשתרעים לאורך 25 ק"מ ובמזג אוויר נאה במיוחד.
ההמלצה היא לשלב את הביקור בלרנקה יחד עם אחד מבין ששת המוזיאונים, על מנת להוסיף קצת נופך תרבותי אל החופשה עם הבנות. בנוסף, אפשר להגיע ללרנקה בתקופת החגים ולהתארח באחד ממרכזי הקהילה היהודית. לרנקה היא עיר פשוטה מאוד להתמצאות, המחירים בה נמוכים והיתרון הגדול שלה בא לידי ביטוי במלונות מפנקים ממש על שפת הים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *