נשים נוהגות בטוח יותר ונהנות מהטבות במחירי ביטוח רכב

חברות הביטוח קובעות את הפרמיה עבור הפוליסות בהתאם למידת הסיכון אותו הן לוקחות על עצמן. ככל שמידת הסיכון גבוהה יותר, כך צפוי לעלות המחיר של הביטוח. אפשר לראות דוגמא ברורה לכך במחירים הנגבים עבור ביטוח רכב לנהגים חדשים, נהגים צעירים או נהגים המעורבים בכמות גבוהה מהרגיל של תאונות דרכים. אף על פי כן, רוב הנשים אינן מודעות למנגנון החישוב ולא כולן מנצלות את הפריבילגיות העומדות לרשותן.

על פי נתונים מהארץ ומרחבי העולם, נשים נוהגות בטוח יותר ומעורבות בכמות קטנה יחסית של תאונות דרכים. המשמעות המיידית היא הטבות במחירי ביטוח ותנאים אופטימאליים לרכישת פוליסת ביטוח אטרקטיבית, מקיפה ומשתלמת. את התנאים הללו ניתן לקבל רק במידה ונשים פונות אל חברות הביטוח ומציעות בפניהן נתונים, שאמורים לעלות בקנה אחד עם דרישות הפוליסה. ההטבות אינן רלוונטיות עבור נשים עם היסטוריה של תביעות, נשים מתחת לגיל מסוים או נשים הנמצאות בקבוצת סיכון.


ההבדל בין גברים לנשים

יש הרבה תשובות אפשריות לשאלה מדוע נשים נוהגות בטוח יותר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר רק על הבדלים ביולוגיים או מגדרים. קשה לשים את האצבע על סיבה אחת בולטת לאופי הנהיגה של נשים, אך ניתן לקחת בחשבון שיקולים שונים. ראשית, נשים יודעות כיצד לשלב בין פעילות אמוציונאלית ורציונאלית. הן מקפידות על כללי הנהיגה וחוות חשש גדול יותר ממעבר על הכללים והחוקים.

שנית, יש הרבה מקצועות נהיגה שאינם מאוישים על ידי נשים. אפילו היום קשה למצוא נשים שעובדות בתור נהגות מונית או אוטובוס. במילים אחרות, ניתן לשער במידה גבוהה של ודאות שיש פחות נשים הנמצאות על הכביש בכל רגע נתון. יחד עם זאת, מבחינת אחוזים אפשר לראות יתרון ברור המצביע על נהיגה בטוחה יותר בקרב נשים מאשר בקרב גברים.


אילו הטבות מקבלות נשים?

נשים הרוכשות ביטוח רכב זוכות להטבות מפליגות. חבילת הביטוח כוללת שירות תיקון תקרים, כרטיס הנחה לדלק, כיסוי להחלפת מפתחות ולעיתים גם אפשרות לבצע מבחן רישוי שנתי באמצעות נציג מטעם החברה המגיע עד פתח הבית או העסק. מטרת חברות הביטוח היא להעניק לנשים פוליסה איכותית ומקיפה, לצד מגוון שירותים נרחבים אחרים. בין היתר קיימות פוליסות המספקות רכב חלופי מלא בכל מקרה של תאונה או תקלה, כיסוי לאחר שבר שמשות ושירותי דרך וגרירה. כל פוליסה אפשר לשדרג עם שירותים נוספים וזאת בכפוף לתוספת מחיר.

לסיכום, נשים נהנות מחבילות ביטוח המותאמות במיוחד עבורן. כל מה שנשים צריכות לעשות על מנת לנצל את פוליסות הביטוח הללו הוא ליצור קשר עם נציגי החברות, לברר לגבי הבדלים בין פוליסות ולהתעניין לגבי הטבות מיוחדות. בצורה כזו יכולות נשים להמשיך לנהוג בזהירות וגם לחסוך בהוצאות.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *