שווה גיהוץ


קרם פנים BIENFIAT MULTI-VITAL מבית "לנקום"

הקיץ הזה התחיל מעולה. שמש, ים, מונדיאל. הייתי קרובה מרחק שוט אחד של סטולי קפואה מלהכריז עליו כקיץ המושלם, אבל אז נסראללה החליט לעשות עלינו אבו-עלי והכל נגמר. אנחנו מדינה במלחמה והקיץ הזה, בואו נודה, כבר רחוק מלהיות מושלם. לעומת זאת, BIENFIAT MULTI VITAL, קרם הפנים החדש של לנקום, דווקא כן מושלם. אפילו היום בבוקר כשקמתי עם גוש של דמעות בגרון, אולי בגלל המלחמה ואולי סתם בגלל המחזור, הוא הצליח לרומם את מצב רוחי ולו לכמה רגעים קלים.
הקרם מכיל קוקטייל של מינרלים וחומצות אמינו הפועלים להרגעה ולחיזוק מנגנון ההגנה הטבעי של העור ותורמים לגמישות וחיוניות. הקרם כולל מקדם הגנה SPF 15 ויש לו ריח נפלא. כרגע ניתן להשיג ב- 2 מרקמים: קרם לעור רגיל וקרם לעור יבש. בהמשך יושק גם תחליב, המיועד לכל סוגי העור. המלצה שלי, שמרו את הקרם במקרר. מריחה קלה מהמשחה הקרירה והריחנית על הבוקר היא דרך לא רעה בכלל להתחיל את היום.

ציון:
5 בננות (מתוך 5).

מחיר:
360 ₪ ל- 50 מ"ל.

הבושם INCANTO CHARMS מבית "סלבטורה פרגמו"

אמא שלי תמיד גרסה שחייבים להתבשם, כי זה נעים ונשי ובעיקר כי בושם מחטא ויוצר חיץ בינינו הענוגות, לבין העולם המטונף שבחוץ. וכן, אמא שלי פולניה. אני לעומת זאת, הריון אחד הספיק לי כדי להבין שעדיפה התמזגות עם הטינופת שסביבי על פני תחושת בחילה מתמשכת ומאז, במשך מספר שנים, לא השתמשתי בבושם משום סוג שהוא. כשהתבקשתי לנסות את INCANTO CHARMS מבית סלבטורה פרגמו האיטלקי, עיקמתי את האף בחשדנות, אבל במקצוע שלי חייבים לקחת סיכונים. ריססתי את הבושם החדש על נקודות הדופק על פי מיטב חוקי הבישום ובו ברגע נשביתי בריחו. מצאתי את עצמי מסניפה עוד ועוד מהריח הפרחוני-פירותי של INCANTO CHARMS הממכר כל כך, שהוא קליל, מרענן ולכן מתאים מאוד לקיץ.

ציון:
4 בננות (מתוך 5)

מחיר:
435 ₪ ל- 50 מ"ל. 580 ₪ ל- 100 מ"ל.


קרם נגד שיזוף פלוס SPF 40 מבית "קלרינס"

שלום, קוראים לי שירלי ואני נרקומנית. הסם שלי הוא קרני UVA לוהטות ומסרטנות. אני, חברות, מכורה לשמש. ולא, אני ממש לא מתגאה בזה, להיפך, אני ממש מנסה להיגמל ועד שזה יקרה אימצתי לי את תחליב הפנים החדש של קלרינס, פלוס 40 SPF, שמבטיח לעור הגנה מקסימלית מפני קרני השמש האכזריות. התחליב קליל במיוחד ובעל מרקם בלתי נראה ועל כן ניתן למרוח אותו מעל קרם הפנים הרגיל ומתחת לאיפור. לדברי היצרן, הקרם מבוסס על %100 מסננים מינרליים עמידים באור ובחום ועל תמצית תה לבן, שאחרי התה השחור, הירוק והאדום הוא בטח הדבר הבא בתחום הבריאות ואני מניחה שנשמע עליו רבות.

ציון:
4 בננות (מתוך 5)

מחיר:
229 ₪ לאריזה של 30 מ"ל.


שרשרת זהב עם שם

תגובות

  1. אלמוני

    אני מאד נהנית מהכתיבה שלך,(קראתי הכל) הייתי רוצה את דעתך בנושא "גברים-רכב",ז"א,כמובן בהיבט המשעשע עם נגיעות של אמת.מאפייני בעל הרכב,בהתאם לרכב(חיפושית שנת 72 ,סובארו ישנה,רכב מליסינג,ג'יפ מפלצתי,ב.מ.וו ,אופנוע יקר,טוסטוס מעשן וכו'…)יש מצב? ??

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *