היתכן שבחורות מבלפות לגבי המראה שלהן ברשת עד כדי כך שהן תשלחנה תמונה לא שלהן? אורון שרון על התלאות שהוא עבר ברשת בחיפוש אחר האחת

סוגיית ה- e-Lie

במהלך השנים האחרונות, עם עליית האינטרנט לשלטון וניצול עד תום של כל משאבי הידידות והמכרות של חברי וחברותי, מצאתי את עצמי מכתת רגלי בשבילי האינטרנט בחיפוש אחר המין האחר (ולפעמים סתם אחר מין).

אחת התופעות המטרידות בהן נתקלתי היא תופעת השקרנות. וכשאני אומר שקרנות אני מתכוון לחצאי אמיתות או שקרים גמורים, הונאות קטנות או גדולות, התחזויות ושליחת תמונות כאלו ואחרות. איכשהו, בצורה שטרם הבנתי לגמרי, השקרים ברשת הפכו ללגיטימיים כאמצעי להשגת המטרה. בשיחות וברורים שערכתי עם ידידותי התברר לי, למרבה תדהמתי, שהן חושבות שזה לגיטימי לחלוטין לשקר שקרים גסים בנוגע למראן החיצוני בעיקר, אך גם לגבי דברים מטרידים אחרים, וכל זאת בכדי להגיע לפגישה הנכספת עם הקורבן.

אני לא ממש מבין את זה. הרי בשניה שנפגשים הבחור מיד יגלה שהבלונדה עם העיניים הכחולות, הגבוהה, החטובה, בעלת החזה הגדול והזקוף היא בעצם האישה האידיאלית מהבדיחה הידועה – גובה מטר, ראש שטוח, שן זהב, ואוזניים בולטות … אם בנוסף לכל הבחור גם מחפש בחורה כנה ואמיתית – ובכן על זה כבר ממש אין מה לדבר.

כשניסיתי לשאול, לחקור ולדרוש בסוגיה המתוארת הסבירו לי הבנות; שמה לעשות, לא כולן מלכות יופי. אם הן יספרו באמת איך הן נראות או ישלחו תמונה מהעשור הנוכחי ולא מהקודם (או במקרה הגרוע, תמונה בכלל לא שלהן) אזי ברור שאף אחד לא ירצה בהן. וכך לפי דבריהן, מטרה מספר אחת היא ללכוד את האומלל בהונאות ומזימות ולהביאו לפגישה, ואז כבר לא תהיה לו ברירה אלא לגלות את הבחורה המדהימה השוכנת באריזה הבעייתית.

אני לא יודע מה אתכם חברים (וכאן אני מתכוון לשאר הגברים שקוראים את זה) אבל כשזה קורה לי אני מאוד כועס. אני מרגיש מרומה ונבגד. בטח שהדבר האחרון שאני רוצה באותו רגע זה לגלות מה יש באריזה הזו שבכלל לא הזמנתי. בהתחלה עוד חרקתי שיניים ואכלתי את הבלוף, אבל לא עוד! כמו שאני רואה את זה היום, אם אין לך את היושר להציג את עצמך כפי שאת באמת, אני פטור מלתת לך את הכבוד ולהישאר לפגישה. ותאמינו לי שלהסתובב וללכת עולה לי בדם עם החינוך הפולני שקיבלתי בבית.

אתן, בנות המין היפה (נתון לוויכוח), מתעסקות כל כך הרבה בחיצוניות שלכן: דיאטות, שיער, שיער מיותר, ביגוד, איפור ומה לא. אז איך זה פתאום כשאתן צריכות לשווק את המראה שלכן ברשת הכל מתחרבן? איך זה שיוצאת תמונה שלא רואים בה כלום? משהו מלפני שנות אור, שצולם בלי אור וכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט? בתחום זה יש טכניקות רבות ומגוונות כגון תמונה גדולה עם דמות פצפונת, או למה להתאמץ, אפשר ישר לצרף תמונה פצפונת. תמונות חשוכות, תמונות בזוויות שלא מראות כלום ונניח לרגע שנוותר לכן לגבי תמונות שמראות פנים בלבד כשעל התחת שמחובר לו למטה אפשר להנחית מטוס סילון קטן. לכל הטכניקות הנ"ל ועוד רבות שלא הוזכרו (גם השב"כ לא מספר הכל) מגמה אחת משותפת – הטעיה, בלבול ודיסאינפורמציה.
קוראת יקרה, אם עוד לא הבנת את המסר, כשאת מראה לי תמונה שלך מלפני עשר שנים (ועשרה קילו פחות) ואז את לובשת את הגרסה האמיתית לפגישה, זה שקר. שום התחמקות, התפתלות ותירוצים לא ישכנעו אותי שלא.

אמנם פניתי פה בקריאה נואשת (ומיואשת) אליך בת המין הנשי – בכל זאת זה אתר של בננות – אבל אני מודע לחלוטין לכך שהבעיה היא דו כיוונית. אני מתאר לעצמי (למרות שעוד לא חוויתי את זה) שלהגיע לפגישה עם חתיך גבוה ושרירי (שזה אני כמובן) ולקבל שמן נמוך מקריח עם כרס (שאיכשהו היא גם תמיד שעירה) זה דבר שיכול לקרות גם לך. אז תדמייני את זה לרגע ותחשבי איך תרגישי (או הרגשת) כשזה יקרה (או קרה). עכשיו תכפילי את זה בעשר בערך, כי אנחנו יותר שטחיים ומראה חיצוני מאוד חשוב לנו, ותביני איך אנחנו מרגישים.

ואתם שם הגברים שקוראים את זה, זה נוגע גם אליכם אז תמחקו את החיוך המפגר מהפרצוף ולכו לעדכן את התמונה והפרטים שלכם באתרים ובתוכנות שבהם הם מופיעים.

תגובות

  1. זוארץ

    עם כל מילה

    • זאת שקמה והולכת

      ולפעמים אפילו לא מתישבת.
      באה-מתקרבת-רואה-שלום-שלום-הולכת.

      ויסלחו לי כל הפולנים.

      • מריה כריסטינה קיאר

        עניין של הפסד שלך ושל אחרים שמתנהגים כמוך. של חוסר מוכנות לתת ולו סיכוי קטן לבן אדם.
        שאין להם כבוד לעצמם ולמי שעומד מולם, בכדי להקדיש ולו קצת מזמנם ומתשומת ליבם לפגישה.
        דווקא מזלם של הננטשים ברגע. כי לאנשים כמוך ממילא אין מה לתת.

        • העניין פה הוא לא של ניצול הזדמנות או לא הזדמנות. העניין פה הוא – למה לי להכיר מישהיא שמשקרת לי? אם היא משקרת לגבי המראה שלה, סימן שהיא לא מעריכה את עצמה כמו שצריך, והיא לא מעריכה את עצמה כמו שצריך מספיק כדי לשקר לי לגבי העניין. במצב כזה – למה לי העריך אותה? מה עוד היא לא סיפרה לי? למה לי לדחוף ראש בריא למיטה חולה?

          זה הכל.

          • מריה כריס'

            לא מדברת על מצב כזה, של שקר לגבי המראה, אלא על כאלה שבורחים אחרי דקה או אחרי חמש. בלי קשר לשקר.
            זו התנהגות דוחה.

          • Boolshit !!!!!!
            ואם היא פצצה מהממת ושיקרה לך לגבי השם שלה ? גם אז זו תהיה כזו טרגדיה? "ראש בריא למיטה חולה, גם אז היא לא מעריכה את עצמה ? או שאז הכל מתגמד לנוכח המראה ?

            • מצטער – אבל פנית לבן אדם הלא נכון…
              אם היא שיקרה לי (במקרה שאת מציגה – לגבי השם שלה, אבל זה יכול להיות כל דבר אחר…) יש לה איזו שהיא סיבה לכך. בד"כ – הסיבות לא מקובלות מהסיבה הפשוטה שאם היא מרגישה נוח יותר לשקר במצב הזה, אין לי שום ביטחון לכך שבמצבים אחרים היא לא תרגיש נוח לשקר. אי לכך ובהתאם לזאת – למראה אין שום קשר למה שאני טוען. מעריכה את עצמה או לא – זה בכלל לא קשור לעניין.

        • את טועה – אם הבחורה יורדת לרמה של שקר,כשהיא לא מכירה את הבן אדם,קשה להעריך כמה שקרים היא תמשיך למלות אותו עד שיחליט לזרוק אותה – אין מה לעשות,שקרן הוא בן אדם שאף אחד לא סובל,ללא קשר למראה חיצוני…

      • כן כן … סיפור מצער … גם כן עם אותה תמונה מטושטשת מרחוק ובפינה ליד העץ חיכתה לי בשעת לילה מאוחרת אחרי 40 דקות של נסיעה של 120 קמ"ש לא עברו 7 שניות ואני אינני פולני .. לא התחנכתי כפולני … אבל אולי יום יבוא ואני אתחתן עם אחת כזו (ולא היא תחנך את ילדיי) 7 שניות ואני בתוך האוטו עושה את אותה דרך חזרה ב25 דקות על 155 קמ"ש כולל רמזורים ! אז למה ?? למה עשית לי את זה רויטל ??

        • Useless ID

          זה לא משנה איך אני עושה את החישוב , אבל ב 155 קמ"ש להגיע ב 25 דקות בחזרה
          זה בלתי אפשרי , הרי לקח לך ב 120 קמ"ש להגיע תוך 40 דקות , קרי המרחק הינו 80 ק"מ.
          בחזרה לפי הטענה שלך נסעה ב 155 קמ"ש לכן אותה הדרך (להתעלם מהרמזורים) לוקחת 30 דקות , זאת בהנחה שאני יודע שהמרחק שעשית הוא 80 ק"מ גם בחזרה.
          סתם נקודה למחשבה….או שפשוט אני דיי דפוק במטמטיקה בכזאת שעה (2 בלילה)…

    • ברוריה

      הי אורון, זו אימא
      נאה דרשת, נהנתי לקרוא את דבריך.
      כמה מילים מפי הגבורות:
      יופי הוא דבר יחסי, חכמינו אמרו הבל היופי ושקר החן
      בהצלחה
      אימא

    • דגניתוש

      האהבה, כלומר…

      כנראה שלא.

      כל מילה נכונה ומי ששם תמונה לפיה לא אוכל אפילו לזהות אותו בפגישה יזכה בהתעלמות.

      אני שמה רק תמונות מעודכנות. כמובן שאבחר את המוצלחות יותר, אבל גם לפגישה הרי אטרח להסתדר ולהתגנדר יותר מאשר ביום-יום.

    • בהחלט זה מה שמגיע לי שמשקרתבטח אין לחסר אונים מלא ציפיות
      משקפים שימצאו את הדימיון

      הייתי אומרת גם למצא את הדרך להעליב
      אבל זה נקמה…ונרד מזה….

    • קתרין

      לא רק נשים גם הגברים…בעיקר רצוי להתחבר קודם למסינג'ר מצלמה
      לפני הפגישה זה עוזר, או פגישה לא רחוק מהבית..אני בדקה הראשונה אני מסוגלת להתנצל וללכת…אני עשיתי זאת פעמים רבות..מכיוון שהתמונות לא היו מעודכנות
      עד שגילתי את רעיון המצלמה!!!!!

  2. נהפוך הוא

    יצא להפגש עם אנשים שהתמונה שלהם עשתה להם עוול.
    שנראו כמו משהו שיצא ממכונת כביסה בתמונה, ואילו במציאות היו גבוהים, יפים ומקסימים.

    יש גם חוויות טובות.

    • חאליק

      נו באמת, אילה שמפרסמים תמונה לא מחמיאה הם הלא חלמאים גמורים.
      למה שתרצי לפגוש משהו שכבר בתמונה חשבת שהוא יוצא ממכונת כביסה.
      בליינד דייט זה הכל מבוסס שיטחיות! מראה מראה מראה, בתמונה שלפני ובגשמיות בפגישה.
      אם לא מביאים את הנוצות הכי יפות, רצוי לא לבזבז את הזמן של שני הצדדים.

  3. אורון יקירי,
    מילותיך כולן אמת ומוכרות לנו ניצולי הבליינד דייט של המילניום הנוכחי. גם אנו בנות המין היפה נכוות לא אחת מבחורים ששערם נשר כולו מעת צילום התמונה בקייץ האחרון באילת ועד היום, מן הפזילה הבולטת שהוחבאה מאחורי משקפי טייסים ומאותם סטימטרים שנעלמו ואפילו כל הפלטפורמות שבעולם לא יביאו את הבחור ל-176 הסנטימטרים שהובטחו.
    מרבית הגולשים והגולשות טוענים שחיצוניות זה שטחי אבל לדידם זה המסנן מספר אחת. המציאות כואבת – גברים אוהבים בלונדיות וציצי גדול ונשים אוהבות בלורית ושרירים. אלא שלא כולנו נבראנו בצלמן של הסופר מודל, וגם אתם לא ממש ג'ורג' קלוני ולכן לא נותר לכל צד אלא לקשט בפריחה את הקנקן שלו כי תוכנו באמת שווה יותר.
    והערה נוספת, אם תמצא את גן העדן שבו האמת היא נר לרגלי כולם, אני ממליצה לנעול נעליים גבוהות ולהצטייד בחומרי חבישה כי עד כמה שאנחנו מתמודדים עם השקרים הוירטואלים ההתמודדות עם נשיכות המציאות, כוויות ההתפכחות והסינוור מאורה של האמת גרועים יותר.
    תנסה להבא לשאול שאלות ספציפיות ונוקבות בשיחות המקדימות אולי תחסוך מעצמך את הסבל, אני עושה את זה לבני מינך – ובינינו זה מצמצם את טווח הנפילות.

    • Cheny היקרה,
      כיון שסתמת ולא פירשת, האם תוכלי להרחיב בסוגיית השאלות שאת שואלת את בני המין המכוער טרם הדייט? דוגמאות יכולות לעזור.

    • חאליק

      וואי וואי, איך אני שונאת את אילה ששואלים שאלות מעליבות ומעצבנות בטלפון.
      גובה, משקל, "איך היית מגדירה את עצמך". איזה חארטא, נראה לכם שמי שטרח כל כך להחביא את הכרס בנט יספר לכם עליה בטלפון?
      די, אין מנוס, גם אם כל האינפורמציה נכונה, מראה חיצוני הוא סוביקטיבי, וכלום לא יחסוך מכם את הפגישה!
      אז לקחת נשימה עמוקה, וווו היידה לצלול!
      מה אתם יודעים, יש גם כמה שכל מה שהם אומרים הוא נכון, ואפשר גם למצא אהבה בעולם הקר והציני הזה של בליינד דייטס.

      • נכון,אפשר למצוא אהבה באינטרנט כי אני בהחלט מצאתי! אהבה נהדרת,מאחורי כינוי נחמד מאוד ב איי סי קיו…רק חבל מאוד שלא הסתדר בסוף…אבל זה סיכון שקיים בכל מערכת יחסים שמתחילה…ואגב,עולם האינטרנט הוא לא קר – פשוט צריך לדעת באיזה איזור ג"ג להסתובב…

  4. המלכה ננה

    קודם כל כולנו חושבים שאנחנו נראים טוב או לפחות בסדר ויש לנו רק משהו אחד קטן שחבל עליו נגיד התחת או שאולי הקרחת
    הדבר היחיד שאובייקטיבי במראה הוא הגובה זה ממוספר, כל השאר יכול להיות הרבה דברים . יפה לאחד מכוער לשני נראה בסדר או זוועה זה עניין שם של טעם.
    אני את האמת על איך אני נראית תמיד אומרת ואז אומרים לי :"נו לא את הרי לא באמת שמנה ומכוערת ,איך את באמת נראית ? ואז אני עונה על המכוערת הדעות חלוקות

    • גראס פן תעיר

      למעט הגובה (מטר שישים וחמש זה מטר שישים וחמש) ואולי צבע העיניים (כחול יכול להיות ירוק, באור השמש, וכו') מהן העובדות היבשות? גם הן לא ממש אמת. התשוקה לאמת מכמירה ומטופשת בו זמנית.
      כי
      1
      אין דבר כזה "אמת".
      2
      אנשים מתאהבים באנשים לא יפים כל הזמן, מסיבות שונות – שבדרך כלל לא ניתן להסביר, וגברים נמשכים לנשים כוחניות, אנורקטיות, דשנות, עם קרסוליים עבים, עם טעם נורא בלבוש, כמו שנשים נמשכות לפושעים, לגמדים, לקירחים, לגברים מכים ולאינטלקטואלים שיודעים לבשל – כל אחת והקטע שלה

      • עובדות, עד כמה שהן מדידות וכמותיות הן גמישות להפליא, כך יצא לי להכיר את אלון שהוריד לעצמו 7 שנים מגילו כי מי תסכים לצאת עם רווק בן 39? התשובה נעוצה בשאלה – הרווק שקרן! וכן עם על מיני גיבורי תהילה ש-1.76 לשהם הפכו להיות 1.67 (ועד כמה נאשים את הדיסלקציה?) ועוד מקרים מצערים שכאלה אז כמו שאמרו חכמים ממני (ויש כאלה אם מחפשים טוב טוב), לכל סיפור יש שלושה צדדים, שלי שלך והאמת.

        • מגיב בקיר

          עובדות, במהותן, הן דבר שאינו קיים.
          אדם יכול להיות מטר שמונים, בלונדי וחטוב, ועדיין להיראות מחריד. אישית, אני מוצא שהמראה החיצוני האוביקטיבי הוא מושג הסותר את קיום עצמו. הנושא הוא בעל חשיבות פחותה לעומת השימוש שעושה האדם בגופו. שפת הגוף, אופן הדיבור, הלבוש. בקיצור, כל אותם דברים שיש באדם חי ואין במת.
          אני מאמין, שבעיות בנושאים אלו באות לידי ביטוי בכל האספקטים של ההתנהגות של הפרט, וניתן לאפיין אותם גם בכתיבה, שלא נדבר על שיחה בטלפון. כמובן, שאין הדברים עומדים בפני עצמם, אבל ברגישות הנכונה, אפשר לאפיין אותם גם על סמך כתיבה תמה. (לא יודע בדיוק מה משמעות המושג, אבל נשמע סבבה).
          כל ברי המזל יזכו להזדקן לבסוף. אם יש להם ממש מזל, אז הם גם יזדקנו במסגרת זוגית. האם הזקנה, עם ההתקרחות, כתמי הזיקנה, הרגליים הדקות והחלקות של הגברים, השדיים השמוטים של הנשים, בהכרח יעלו את האהבה לגרדום? האם האהבה היא נחלתם של הצעירים בלבד?
          החברה שלנו המקדשת את המראה, שהפכה את הספריות לקברים ריקים ואת מכוני הכושר למקדשים מפוארים, גורמת לנשים המתקרבות לשלושים להביט ילדות בנות 17 המהלכות מעורטלות ולהרגיש נאחס. נאחזות בספינגים ומסילות במטרה להיאבק בזמן. וכפי שארגוב כה היטב לשיר, הזמן לא שוכח להצעיד את הגוף.
          האגן הרחב, החמוקים העגלגלים של הנשיות הבשלה הפכו להיות לפגמים. וחבל. פשוט עצוב.
          לקינוח, אני ממליץ לצפות בוונוס ביוטי.

          • המלכה ננה

            כתיבה תמה היא מושג שאין לבחון אותו דרך הרשת מדובר בתורה שלימדו פעם שכללה כתב יד נאה אותיות מסודרות ועימוד נאה של הדף היום לא מלמדים את זה ולא מעניקים לזה חשיבות

          • רויטלי

            באמת מקסים. ראיתי מזמן.
            נטליי ביי, בכלל, היא התגלמות הנשיות בעיני. ככה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה.
            ואישית, אין לי כל כך בעיה עם האגן הרחב והחמוקיים העגלגלים ש ל י. גם לא לבחורים
            מסויימים.

    • המלכה האם

      או הו כמה שאת טועה. כמה שאת טועה (ואני אסביר)
      גברים חושבים, לרוב, שהם נראים טוב (כתוצאה מחינוך שהוא מאוד מייל-אוריינטד, בסופו של דבר אנחנו בישראל ולא בשבדיה) אבל נשים, משום מה(?) מפתחות תסביכי גוף (ונפש) מגיל צעיר בשל מערכת מפותחת מאוד של מסרים גלויים וסמויים שהן קולטות.
      אנורקסיה נברוזה. שמעת על זה?
      ניתוחי אף וחזה בחופש הגדול, של נערות בגיל ההתבגרות, מכירה את הנושא?

      רוב מכריע של הנשים (בישראל, אבל לא רק) לא חושבות שהן נראות טוב. תשאלי כל פסיכולוגית מומחית וכל מנתח פלסטי רציני וייתנו לך עובדות. יספרו לך כיצד אף אחת לא מרוצה מהחזה שלה (אוקיי, נו, אולי גברת קרופורד כן, אבל היא מייצגת מיעוט) השטוחות רוצות יותר נפח בפרופיל השופעות חולמות לרוץ בפארק בלי חזיה) ואיך הגבוהות מתבאסות מדייטים עם ממוצעי קומה והנמוכות דווקא מתענות עם עקבים וכמה ניתוחי אף מיותרים מתבצעים בשנה
      ואיך 87% מניתוחי הלייזר להסרת משקפיים מתבצעים על ידי נשים (צעירות!) ודווקא גברים משלימים בקלות נינוחה עם משקפיים (שמעניקים להם ארומה אינטלקטו-פלוצית… דה!) ועוד לא הגענו לתחום הסרת השיער המיותר עדיין רוב רציני למין היפה

      ואפרופו המושג "המין היפה"… חשבת פעם למה הפילו עלינו דווקא את התיק הזה להיות "המין היפה", כשבטבע דווקא הזכרים מפוארים יותר – האריה מתהדר לו ברעמה (וללביאה? נאדה) לטווס זנב מרהיב (והטווסה? טוב לה ככה) וגם בכלבים ("לאסי", מיינד יו, גולמה על ידי
      כלבים-זכרים)

      • יאללה יאללה

        זו באמת המלכה האם המיתולוגית? התגעגענו!!!

        ובקשר לדברייך, בשביל האיזון – הנה אנוכי בחורה ישראלית שמרוצה מאד מן המראה שלה.
        גובה, שדיים וכו', חושבת על עצמי שאני מאד סקסית (נכון, כי ככה אמרו לי גם הרבה אחרים)
        ולא רוצה ששום דבר ישתנה, רק שישאר עמיד כמה שיותר שנים.

        וכוסית ליקר לחיי המלכה!

        • What can I say?

          I'm chatting sometimes and I really dont know why, but out of 10 cases when I'm talking to
          a girl who says she is "sexit" – 9 times she is fat.

          I don't understand why those girls are not telling the truth "yes, I'm fat"! it's always goes by "kinuim nirdafim" – "shmanmonet", "goof nashi", "mele-a bamekomot ha-nechonim", and when you see the girl – then you see from 100 meters – she is simply fat!

      • זאת שיודעת

        למלכה האם! וכהרגלך כל מלה זהב

    • כל הכבוד על הכנות!
      בהצלחה!

  5. יוסי לוי, חוקר פזזים

    מי שמעידה על עצמה בהתפעלות עצמית ("אני כוסית שחבל לך על הזמן" ואפילו "אני בטוחה שתאהב" או "אתה לא תתאכזב!") היא בדרך כלל בעלת שיפוט עצמי מאוד לקוי. יש להיזהר.

  6. במציאות רואים בכמה מימדים. רואים חיוך. תנועה. סקס אפיל, שאין לו שום קשר לצבע השיער או גודל השדיים – ולהיפך (דווקא נשים נוטות להיות יותר ביקורתיות כלפי עצמן מגברים, ככה שמצבן רע יותר)
    מי שבונה מגדלים באוויר על סמך התכתבות וירטואלית שיידע שיש לזה מחיר. שום בירור מוקדם ותחקיר פרטני לא יניב תוצאות משביעות רצון. אין כמו מפגש חי שבו רואים ושומעים בן אדם, ולא קומבינציה של איברים

  7. sun-shine-

    אורוני מתוק,
    איזה מזל שכשאני פגשתי אותך – לא התאכזבתי בכלל
    ואם כבר האלינו את הסוגייה – האם אתה התאכזבת?

    בכל מקרה – את הנעשה אין להשיב
    ולא ניבכה על שמן מנוע 40/10 שנישפח.

    אוהבת אותך הכי מכולן,
    מאמא שמש

  8. מראה חיצוני חשוב לכולם, אבל משיכה מינית היא סוגיה חמקמקה ביותר. לא כולם אוהבים בלונדיניות עם שדיים גדולים, יש כאלה שדווקא סיניות שטוחות חזה עושות להם את זה.
    כנ"ל נשים. אחת הנשים היותר אינטליגנטיות כאן העידה שהיא מעדיפה גברים קירחים לחלוטין, עם חזות החנון האינטלקטואל, רצוי ממושקף – ואם הם נמוכים עם זין לא גדול, אז בכלל הם מועמדים להיות "איש השנה" שלה.
    מי שבעיניך עלולה להיתפס כ"פרה", עשויה להיות בעיני מישהו אחר פצצת סקס מתקתקת. האמת היא בעיני המתבונן, אמרו וידעו מה אמרו – חכמים ממני

    *ולגבי השקרים:* זה כמו מתווך דירות שאומר לך שהדירה באיזור מצויין, מושקעת ושקטה – וכשאתה בשטח אתה מגלה שאיזור מצויין, לשיטתו, הוא בלב מיתחם בתי הזונות של תל אביב, ושקט שם, באמת, אבל רק בשבתות וביום כיפור.
    אבל לפחות הוא הצליח לגרור אותך למקום, ומתוך שלושים מתפתים יימצא הפתי שיחתום על החוזה, מסיבות כאלה ואחרות

    שיטת הניסינו (הידועה גם כ"שיטת מצליח" הכה ישראלית)

  9. סינמונגירל

    הלוואי שאלה יהיו השקרים היחידים שנצטרך להתמודד איתם במערכות יחסים. ומה עם שקרים שנוגעים לרגשות או לכוונות, או כל המשחקים למיניהם – והנה אני עושה הכללה – לרוב גברים משחקים ?
    מצד שני, אני לא אובייקטיבית. לא יצאתי עם נשים, תאר לעצמך בועז.
    אז מה רציתי להגיד ?
    אה , כן. קצת פרופורציות, חברים.

    • נורה עפרון

      במשחקים שאנחנו קובעות להם את החוקים

    • אה,ושקר על הפגישה הראשונה זה לא רציני? זה רק מראה כמה,וסליחה על הביטוי,היא מטומטמת שחושבת שאם היא תשקר ותיתפס הבחור יגיד לעצמו:"או לא נורא,גם שיקרה לי וגם היא לא בדיוק סינדי קרופורד…"
      תגידי,את צוחקת?? הרצחת וגם ירשת?? איפה את חיה??
      ואגב,זה מיועד גם לכל המטומטמים שמשקרים גם

  10. פרי ידך המאלף, הותיר אותי, אורון, עם דחף בלתי מוסבר לתגובה הולמת. ולא, כמעריצה מושבעת של המין הגברי, אני לא יוצאת להגנת המין הנשי, ולמזלך מכתבך היה "מרתק" דיו כך שטרחתי לקראו עד סופו ולהיווכח שפנייתך מיועדת לנשים וגברים כאחד (משום מה בחרת להבהיר זאת בשתי שורות מתומצתות ביותר ואולי בכדי לצאת לידי חובה?!?).
    יש נימת הזדהות בתגובתי להלן עם דבריך, ובכל זאת מצאתי לנכון לציין מספר נקודות.

    ובכן, אורון, השמעת על הפתגם הידוע: "לא יורקים לבאר ממנה שותים"? ובהתייחס לפתגם זה אני תוהה, האם כינוייך את המדיה הפופולרית ביותר כ"מפלצת אינטרנט אימתנית" אינך מפחד לאבד את מקור ההיכרות מספר אחד בימינו? כרווק "פנוי להובלות", הייתי חושבת פעמיים לפני שאני מחרימה את העיסוק העיקרי שלך במשך היום.

    ובאשר לתופעת ה"שקרנות" השגורה בפיך אין לי אלא להרים גבה ולתהות, האם אתה יוצא כנגד השקר או כנגד מפיצו? (ובכן קוראות יקרות, נו טוב, גם הזכרים שביניכם, מהיכרות לא מעמיקה עם כותב המאמר, לטעמי הוא כן דוגל בשיטה ש"המטרה מקדשת את האמצעים").

    הגדרתך את המין הגברי בסיטואציות אותן תיארת כ -"קורבן" תמוהה בעיניי. המינימום שאתה יכול לעשות זה להבין את עיקרון ההדדיות בין המין הנשי והגברי בכל הנוגע לשקרים. יכולת לפחות לציין בתחילת דבריך כי "המודעה פונה לגברים ונשים כאחד וכי הפנייה בלשון נקבה משמעה גם ללשון זכר" ולא לצאת לידי חובה בשתי השורות שבסוף דבריך. האם הסיטואציה הבאה אינה נראית טראומתית דיה בכדי להגדיר גם נשים כקורבנות? ניקח לדוגמא בחורה המגיעה לפגישה עם "קורבן אינטרנט" (כהגדרתך) ונוכחת כי מדובר בגורילה שעירה, בזמן שאותם שרירים שטען "הקורבן" שיש לו אינם אלא הררי שומן רוטטים ואותם מטר שמונה ס"מ גובה אינם אלא המרחק הנותר מתקרה סטנדרטית (שני מטר ושמונים בקירוב, וזה בדוק!!!) ועד לקדקודו של הבחור??

    נו באמת אורון, לא כל הגברים שריריים וחטובים כמוך, ורבים מהם אף מוצאים לנכון שלא לצרף תמונה עקב כך. לא מעט קורבנות מהמין היפה (אופס, סליחה, מהמין הנשי) נדהמות מעודף בטחונו העצמי של נשוא פגישתן לאחר שהן נזכרות בצ'אט הראשון או בשיחת הטלפון אשר במהלכם ציין ה"קורבן" עד כמה הוא גבוה, שרירי, חטוב ו- Baby faced.

    המטרה מקדשת את האמצעים מסתבר, לשני המינים. תמיד אפשר לטעון אחר כך שמראה הוא עניין של טעם. הידעת שיש גברים המעדיפים שמנמנות (נכון, אולי בלי שומות ורגליים שעירות).

    הלא אתם הגברים המצאתם את המהלך של "לשים כרית" במקרה ויש פגיעה בציפיות ("ציפיות" as in : "expectation" ולא ציפית של כרית). אל תשחק לנו אותה נבגד ומרומה כאילו כרגע ראית את אהובתך משכבר הימים במיטה עם החבר הכי טוב שלך (המממ… דוגמא לא טובה). כולה הלכת לפגוש אקמול פוטנציאלי – אז מה קרה אם הוא קצת עגלגל?? או קצת פג תוקף (כמו התמונה שנשלחה לך)?? ואגב ראש שטוח (פסקה 4 שורה 4 של דבריך)- האין זו אחת התכונות המועדפות על ידכם הגברים (במקביל ל"גובה מטר, אוזניים בולטות"?? מי המציא את הבדיחה הזו? אנחנו או אתם?? ).

    מה שאני מנסה לומר, ובטח קשה לכם הגברים להבין (בסדר, לרובכם), הוא שאתם צריכים להחליט. הרי ברור לכם שאת אהבת חייכם לא תמצאו משוטטת בקופידון כמו אסופית אבודה המחפשת ישועה. השאלה היא האם באמת אישה אהובה אתם מחפשים, או כלשונו של כותב המאמר בו עסקינן "אקמול" או משכך כאבים מסוג זה או אחר. ואם כבר בכנות עסקינן, אולי כדאי שתאמצו לכם טיפה מהשיקוי הזה (רצוי, לא חובה. שוב תלוי במטרה).
    ואם כבר בחרת לצאת ולהצהיר על שטחיות הגברים- אולי כדאי שתתאספו ותטכסו עצה. המצב לא יכול להימשך.

    אתם צריכים להבין שבחורה המחפשת בן זוג (לכל מטרה שהיא לצורך העניין) הנה כמו כל מוצר אחר בשוק- ועל כן עליה למכור את עצמה בדרך זו או אחרת. אז מה אם האותיות הקטנות במודעה הינן קטנות במיוחד. שני המינים צריכים ללמוד לקרוא בין השורות. והגיע הזמן שאחרי מאות שנים של פגישות עוורות תבינו באמת את המילון הנשי למונחי תיאור חיצוני ותקלטו ש"מלאה במקומות הנכונים" משמע – שמנה, "שחרחורת" – הכוונה בשערות בכל הגוף ו"גבוהה"- הכוונה עם פלטפורמות ועקבים שניתן להתאבד מהם. בדיוק כמו שלא תקנה סלון מחוברת של נקודות ויזה על סמך תמונה אלא רק לאחר שבדקת את איכותו והאם הוא נוח לישיבה (או לשכיבה לצורך העניין)!!! אז קדימה לעבודה- אל תחפשו קיצורי דרך! הם לא משתלמים!!!

    אני מנסה להבין אורון, מה יצא לאותה בחורה שתיארת, שמזימתה צלחה והקורבן אכן הגיע לפגישה המיוחלת. הרי כבר חכמים מאתנו טענו שבניגוד לגבר אשר יכול לבצע זממו בבחורה גם בניגוד לרצונה, הרי שהיפוכו של הדבר לא בנמצא. מה אתה מנסה לומר? שלאחר שהוא ראה את המוטציה שתיארת הוא נשבה ברשתה חרף השומות והשערות ונכנע לצרכיה?? וגם אם לא: אז הוא בזבז ארבעה שקלים ושמונים אגורות לנסיעה באוטובוס עד הפגישה הכושלת. מה קרה??

    ובינינו, כמה בחורות "מדהימות" יש באריזות "בעייתיות" כהגדרתך (פסקה 5 שורה 5-6 בדבריך). עוד לא שמעתי גבר שאומר על בחורה שנראית כמו הצרות שלי (ותאמין לי – יש לי) שהיא "מדהימה". האריזה עבורכם, תמיד משמעותית. האמת, אני לא יכולה להאשים אותך, גם אני הייתי מעדיפה יגואר 2002 על פני פיאט אונו 1989 (וגם אם מדובר במשהו חד פעמי כמו "נסיעת מבחן" או "טרמפ").

    ואם כבר מדברים על פולנים: חשבת אולי שאת אותה בחורה שקרנית ומכוערת האכילה בבית אמא פולניה ומעצבנת שקנתה הביתה רק מראות מרזות ושילמה לגברים שיאמרו לביתה עד כמה יפה היא?? (כן אורון, ממש כמו שאמא פולניה עושה זאת לבנה, שלימים מעיד על עצמו כי הוא גבוה ושרירי).

    ובאשר לתמונה שחובה לצרף לדבריך (בהתייחס לדבריך בפסקה 7 שורה 8) – אני נוטה שלא להסכים. יש משהו במתח חיובי נבנה, מסתורי משהו, בכל אופן עד הפגישה המיוחלת- אפילו אם בסוף המסתוריות הופכת לסרט אימה נוסח king kong. וסתם כהערת ביניים, אני סבורה ששנינו מכירים אדם מסוים שהכיר "אקמול פוטנציאלי" באינטרנט אשר לא צירפה תמונה. הפעם האחרונה שראיתי אותו הוא נראה לי די מרוצה, אתה לא חושב כך?? .

    אורון יקירי (ובאמת, אתה יקר), אם גבר כל כך שווה ("חתיך, גבוה, שרירי") מדוע נאלץ הוא לפנות למקור ההיכרות האלטרנטיבי באינטרנט ולא ללכת אחרי הדבר האמיתי?? . אולי, סוף סוף, תסיק מסקנות?? אין כמראה עיניים!!! ואם בחר הבחור המוצלח בכל זאת לפנות לאינטרנט – אין לו מה להלין אלא רק על עצמו!!! סיכון- זה משהו שאתם הגברים כבר צריכים להיות טובים בו.

    ועכשיו אני רוצה לפנות לבנות שבינינו (ולא בנימה צינית)- באשר לכותב המאמר עליו הגבתי- אתן חייבות להודות- הבחור אכן אמר את דברו. מהיכרות אישית עם המועמד- הוא אכן שרירי וגבוה (ובקיצור: "שווה"). אבל אין כמראה עיניים, ועל כן שווה לכן להשקיע שעה ולפגשו. ואם הוא יסתובב וילך – לפחות תבינו למה ואולי אף תרוצו הביתה ותשמידו את המראה המשקרת שעל הקיר. נו בסדר, הוא קצת שטחי, אבל הוא כנה- זה כבר הישג !!!

    ובנימה אישית אורון, אומרים: "אני מונה אותך" (נבדק לאחר שיחה עם שלושה מורים מעצבנים ללשון).

  11. פעיל תנזים מהר גריזים

    נראה לי שזה האתר עם האנשים הכי טובים בעולם.
    באמת.
    כולכם נשמות של זהב טהור , 24 קראט. אחרת , אני לא רואה שום אופציה שהדיון היה מתפתח כפי שאכן התפתח , עם שאלות נוקבות ומעניינות (כן , בטח)בלי להגיע לסוגיה משמעותית הרבה הרבה יותר:

    כמה המאמר הזה פתטי.

    ראיתם איך המסכן מתקשר עם בחורות? הוא השתדך אליהן על ידי חברים וידידות. ועכשיו , עכשיו הוא כבר ממש נועז , ומחפש מין ו – לא פחות ולא יותר – אהבה , פה , ברשת האינטרנט מלאת החורים.

    כמה עלוב.

    בזמני , היינו הולכים לאיזה פאב , דאנס בר , אפילו מסתובבים עם המכונית ברחבי העיר או מגיעים להופעה של להקה אהובה , ואם איזו בת-חן היתה צדה את עינינו , היינו ניגשים אליה ומתחילים לדבר איתה.

    אולי אין פה את הסיפוק האדיר של "להכנס לפרטי" , וכמובן שסקס בתא שירותים צפוף של פאב באלנבי לא משתווה לקצה קצהו של סייבר סקס משובח באי.או.אל , אבל לפחות אי אפשר להאשים את הבחורה הגונחת ומתנייעת תחתיך בנסיון נואש להגיע לאוראלי שהיא הסתירה ממך את דמותה האמיתית.

    בקיצור נמרץ , המאמר אולי כתוב בצורה סבירה , אבל כל כולו עליבות נפש ממעלה ראשונה , ועצוב לראות שאנשים לא מבוגרים מדי (חתך אוכלוסיה די רציני מבין המגיבים פה הם בשנות ה20 30 לחייהם כמדומני) מרגישים שהם נואשו מלהסתובב עם הפנים האמיתיות שלהם ולחפש את הצד השני , והם מעדיפים לעשות את זה מאחורי שורות מרצדות במוניטור.

    עצוב מחד,
    נלעג מאידך.

    פעיל תנזים
    בשבחו של קשר עין בלתי אמצעי

    • אולי בגיל 16 עוד מצאת בנות-חן נאות שפיזזו בטי שירט גזורת שרוולים נטולת חזיה בהופעות של שלמה ארצי בצמח (אז היה באמת חשמל ומין באוויר). אבל היום אם תעשה סיבובים בעיר למצוא בחורות יאשימו אותך בהטרדה מינית (וחוץ מזה אוטו גדול זין קטן) בפאבים כולם מלאי פוזה וחסרי ברק וסקס בשירותים של אלנבי זה באמת פסה. אומנם המאמר נראה פטתי אבל רק לזקנים כמוך… שאגב לא ברור מה אתה עושה בגילך באתרים הללו?

      • פעיל תנזים מהר גריזים

        הלוואי על כולם להיות "זקנים" כמוני.
        מותק , את סגורה על עצמך?

        פעיל תנזים
        חוזר מהשוובלה

        • סגורה כמו מחלקה בגהה או כמו "יהיה טוב"? ואגב אני הכי פחות אוהבת שקוראים לי מותק, חמודה גם לא משהו, קוקי מוקי ומאמי מקובלים אבל רק במסגרות משפחתיות הדוקות.

          • פעיל תנזים מהר גריזים

            מותק , אני אקרא לך איך שבא לי , ואת תבואי איך שאקרא לך.

            מחלקה סגורה בשלוותא , אפילו.
            יושבת ערירית בכוך סגור,
            מיבטה מבעד לחלון המסורג אל השמש
            המשחק בקרניו החמימות בין גבעולי הדשא הירוק מדי
            ובחברייך החוסים
            מתרוצצים ומתגלגלים על הדשא באפודות הכפיה שלהם
            מחייכים וצורחים בקול פרוע
            ובאחות האחראית שמחזיקה סיגריה בוערת ביד ימין
            ופלאפון בשמאל
            מתלוננת , שוב , באזני בעלה לעתיד שתאחר לחזור הביתה
            מישהו היה צריך להוציא את הדפוקים לטיול
            ואת מחכה,
            מצפה,
            מיחלת,
            שהטיול הטקסי הזה יסתיים,
            ותוכלי לשקוע בעצמך בלי ההפרעות והפיתויים של החוץ
            ולחכות,
            ראשך קבור בתוך חזך המפואר,
            לאחות הממורמרת,
            ולזריקה שתשכיב אותך
            לישון.

            טוב מותק?

            פעיל תנזים
            אז מה אני צריך את כל הליריות הזו?

            • ועל כך אני אומרת
              What ever….

              • פעיל תנזים מהר גריזים

                אם הייתי בנאדם תחרותי,
                הייתי אומר שבאיזשהו שדה לא ממש מוגדר,
                לא רק שהבסתי אותך,
                הותרתי פיסת אדמה חרוכה
                במקום בו פעם ניצבת מלאת הוד והדר.

                ובגלל שאני בנאדם תחרותי,
                אני אכן אומר כך , ואוסיף חיוך:
                🙂

                פעיל תנזים
                וחדוות הנצחון

                • ועל זה נאמר עוד ניצחון כזה ואבדנו
                  אבל אם האגו שלך חמים ונעים, אני שמחה לעזור.

                  • וואלה,את חייבת להיות זאת עם המילה האחרונה,אה??
                    מעצבן אותך?
                    הוא אדיוט?
                    פשוט אל תגיבי – זה מה שכל כך טוב באינטרנט,שאפשר בקלות להתעלם (פשוט סוגרים את ה Power…)…ואת עוד עונה ל תנזים מהר גריזים…אלוהים

  12. פרודנס

    קשה לי להסכים איתך אורון, שהאינטרנט גורם לנשים וגברים להדר את עצמם סתם. אני לא מאמינה שאנשים "משקרים" בנוגע לאיך שהם נראים, (אלא אם הם באמת לא מתכוונים להגיע למפגש בסופו של דבר למרות מחסום האינטרנט).
    מי שיודע ומצפה לכך שבסוף השיחה האקראית יהיה מפגש, יאמר את האמת, כפי שהיא בעיניו.
    (הלוואי ויעדתי איך מדגישים את שלוש המילים האחרונות….)
    כל אחד רואה את עצמו דרך מראה סובייקטיבית לו ולחיים שלו (מראה חברתית, משפחתית, מראת הטראומות מהעבר וכו') שגורמות לו לראות את עצמו יפה ומקסים, או לא.
    ואני חייבת לציין שדווקא אלה שאמרו לי שהם נראים טוב מאוד, וכשנפגשתי איתם הם היו 20 קילו אחרי ה"טוב מאוד" הזה, הם היו אלה שהיו הכי בטוחים בעצמם, ומרוצים ממה שיש להם, ואיתם היה הרבה יותר כיף מכאלה שניראו מצויין אבל חשבו שהם נפילה רצינית, או ששברו להם את הלב עשרות פעמים, או שהם סתם היו מתוסבכים עם עצמם.
    אני מסכימה עם מי שאמר שכשנפגשים, יש עוד הרבה הפתעות חוץ מהמראה החיצוני.
    בראש ובראשונה זה הסקס אפיל, והיכולת ליצור שיחה, אבל אני נתקלתי גם בדברים הרבה יותר גרועים, כמו קמצנות, אגרסיביות, העדר חוש הומור ומניאקיות. וזה תופס לגברים ונשים כאחד.
    לפעמים קשה לזהות תכונות כאלה באון ליין, וגם אם הוא ניראה כמו בתמונה, או כמו שהוא תיאר, הנפילה יכולה לבוא מאלף ואחת כיוונים, שלחלוטין לא קשורים לחיצוניות שלו.
    רוב האנשים, מן סתם, לא מחפשים דוגמנים. עם כל הכבוד לכולנו, רוב האנשים מחפשים אנשים שנראים טוב, אפילו מצויין, אבל כמעט כולנו באים עם פגמים כלשהם שאפשר להתגבר עליהם. פשוט צריך למצוא את הבן אדם הנכון שיתגבר על שלך, ואתה על שלו.
    בקיצור, לא הכל נופל על מראה חיצוני, אלא גם על התאמה אישיותית.
    ואתה לדעתי, עשית טעות רצינית כששכחת את הדבר החשוב הזה.
    האישיות. היא מרוממת דייט לשמיים, ויכולה גם להצניח אותו אל תוך האדמה.
    הרבה יותר חבל שאי אפשר לאתר בעיות אישיות ותסבוכים בכרטיס הביקור הוירטואלי, ולא דברים חיצוניים בלבד.
    ולגלות אדם גועלי (מבפנים) בדייט הפרטי שלך, זה לא פחות גרוע מלהוריד דרינקים ערב אחד עם איש הפיל.

  13. מתוקה

    אורון חביב,
    הרשה לי לפקפק במידת כנותך התיאורית. קשה לי להאמין שאכן קיימות בתוכנו מוטציות כפי שתיארת ( הדינוזאורים הרי נכחדו, נכון ?). האשה המוצעת משקיעה (והרבה!) לפני יציאה לבליינד דייט , כך שלא ייתכן שהנפילה הייתה כל-כך גדולה. ובינינו אורון, מתי בפעם האחרונה תיארת אתה את עצמך בכנות מוחלטת ?
    נכון שאנחנו מעגלות קצוות קצת כלפי מעלה, כלפי מטה ועוד… אבל באמת שהכוונה טובה.
    ואולי לא צריך להתיחס לנושא בכזה מרמור , בסך הכל נגזלה שעה מזמנך ( היקר אני יודעת ), אולי מסתתר בתוך הר השומנים והשיער המיותר אדם נחמד ? אולי היא מנהלת קרן ההשקעות שלך ? גם לידידות פשוטה ( או סקס ולא עם דוגמנית ) יש יתרונות. צא ותיהנה , לא כל מפגש חייב להסתיים באהבת חיים או זיון מהסרטים. הרי אם היתה לך אופציה טובה יותר , לא היית כאן……

  14. יאללה יאללה

    כמות השקרנים הנוכלים והמאנייקים הגבריים המשוטטת ברחבי הרשת, היא משהו שלא כדאי להתחיל להשוות אותו בכלל לבלופים נשיים. אמנם שקר תמיד מרגיז. אבל אנחנו כבר פגשנו ברשת גברים שהציגו את עצמם בדרך כה בדויה ורחוקה מן המציאות, שחבל על הזמן להתחיל לפרט בכלל.
    ולגבי תמונות: לי פעם שלח מישהו תמונה שבה הוא נראה נפלא. כשפגשתי אותו, התברר שהתמונה אמנם היתה שלו, אבל עברה כמה עיבודי מחשב לפני שנשלחה אלי…. בקיצור, שום קשר למציאות. תמונה שלו, אבל מעובדדת, והקוף המכוער שפגשתי לא הזכיר בכלל את העלם היפה שראיתי בתמונה. עגמת נפש מיותרת וטריק מכוער.

  15. פצפונת בלי אנטון

    הרבה זמן לא פיזרתי פה את מילותיי.
    סתם כי לא היה לי חשק ואתם עשיתם את העבודה לא רע בעצמכם.
    אבל, על מאמר כזה , איך לאמר.. לא אומר! קשה לי שלא להגיב..

    מר אורון שרון או להיפך..
    האם לא הבנת דבר או שניים בדרך למרומי ה 30 שלך?
    האם אתה באמת כה רציני בטענותייך כמו שזה נראה?
    מה חשבת, שהבחורה תשלח לך תמונה שלה באמצע ניקוי הבית?
    או מחייכת עם פטרוזיליה על השן הקידמית? או סתם בעווית אדיוטית על הפנים כמו בתמונות "נטורל" כאלו, או אולי הכי טוב פוטו רצח, ככה, נטו הפרצוף : – %

    ברור שהיא תשלח לך את התמונה הכי הכי מוצלחת שאי פעם צלם מאד מוכשר צילם אותה בסטודיו שלו או שהיתה במקרה תאורה ממש טובה ועמומה או סתם מהחודש הרזה והיחיד בחייה גם אם זה היה בבר מצווה של אחייה הגדול. והיא לא עושה את זה כדי להונות אותך, מר בחור. היא סתם , ממש רוצה להגיע לאותה פגישה שבה זה יקרה. אותו "זה" שאתה מחכה לו מלא זמן אם אינך מתייאש וממשיך להיפגש.

    אז למי אתה בא בטענות? אנשים רוצים להאמין שהם יפים, שהם נראים טוב. שאותה תמונה או תקופה בה הם נראו "צעירים ויפים" או רק יפים. (שלא נעצבן כאן אף אחד) היא המראה האמיתי שלהם ולא השומן שהצתבר שם כבר 10 שנים (תקופה זמנית וקצרה מאד). ככה זה!! מוצא חן בעייניך או לא. ובפרט אתה או כל אחד אחר שמופיע תדירות בבליינד דייטים אמור להנמיך ציפיות מראש וללמוד מהטעויות (של עצמך בלבד).

    מאחלת לך אהבה עם זו עם השן השחורה
    בברכת בהצלחה עם השנייה עם השומה!

    • פצפונת (עם או בלי אנטון,זה ממש לא חשוב..) מילא שולחת לי הבחורה תמונה מרחוק…אבל כאלה ששולחים תמונה לא שלהם?? או תמונה משופצת?? ושמעתי על כמה מקרים כאלה,לא אחד…אני בטוח שאם את היית עומדת ברחוב,מחכה למישה-שזה לא-יהיה (יפה או לא) ופתאום מגיע מישהו שאין לך מושג מיהו וטוען שהוא שלח לך את התמונה ההיא – אני בטוח שאת תחטפי קריזה,ואפילו תביאי לו איזה סטירה על זה שטרטר לך את התחת,ברוב חוצפתו רק בגלל שהוא שיקר…
      בקשר לתמונות רחוקות,טובות יותר (או פחות…) – סבבא,כמו שאמרתי מקודם – בעסק הזה מסתכנים,ולבוא עם כמה שפחות ציפיות מותירה את התחת (או האגו,תלוי מאיפה מסתכלים…) יותר יותר שלם…

  16. היא או הוא

    אני תוהה, אם את טענותיך אתה שוטח במקום הנכון
    הרי רוב העונים לך משתמשים בשם בדוי שלאו דווקא מייצג אותם בחיי היום יום
    המלכה האם (אני מניחה שאין לה קשר לאצולה וביום יום היא מקסימום מנהלת ביניים)
    או פעיל תנזים, פצפונת בלי אנטון…
    אנחנו בוחרים לנו דמות או פילטר בפגישותינו העמומות באינטרנט,
    אנחנו לא תמיד מיעלים זאת למטרות הונאה
    לפעמים סתם מגשימים פנטזיה
    באינטרנט אני יכול להיות בחור גבוה, שחום עם עיניים ירוקות
    במציאות אני גם עם חטטים וכרס ובכלל בחורה
    הכל נכון, בסופו של דבר האופי הוא החשוב
    ממני הכוסית או הגמד גורר הרגל

    • מריה שרייבר

      הדברים שאת טוענת נכונים כל עוד הקשר מוגדר ומיועד לגבולות הרשת בלבד (צ'יטוטים וכו'), ברגע שמתקשרים במטרה להפגש אז החוקים שונים לגמרי.

      • היא או הוא

        אני לא בטוחה כלל
        אני משערת שהוא "בודק" באינטרנט יותר מבחורה אחת
        וכדי להגיע לקדמת הבמה, אתה צריך למכור אשליות או חלום,
        או לפחות איזה נורמה מקובלת.

        מעבר לזה שאם תשאלי כל אדם שאת מכירה איך המראה שלו
        לעומת הרוב המוצע ברחוב, תקבלי תשובה זהה – מעל הממוצע.
        אלה הם ההגנות הפסיכולוגיות שלנו, והחינוך הפולני,
        שבלעדיהם נשוטט מדוכאים וחסרי אמביציה.

        חבל שאין התייחסות לתוכן, אפילו לא במימד נטול זהות לחלוטין כמו האינטרנט
        ושלומדים לחבב איש את רעיהו מעבר לסקס חדל אישים בערב הפגישה בתוך האוטו
        (לא שאנחנו פוסלים כאן סקס פרוע)
        כמובן שכל זה לא קשור אלי, דוגמן על שכמותי.

        אבל
        מי יודע
        אולי אחת מאלה שהפנת להם את גבך בהפגנתיות והלכת יכלה להיות:
        זאת שתכיר לך את אישתך
        הבוסית הבאה שלך
        חברה טובה איתה תוכל לדבר על הכל
        ולא רק זיון מאלף בשירותים
        (למרות שאנחנו גם בעד זה!)

        • היא או הוא

          ודרך אגב

          ממתי התמונה שלך?

          כן, כן זאת שמתפרסמת באתר

          אוצו לראות ותביעו דעה – גבוה חתיך ושרירי…
          לחצו על השם ותראו את הכל
          בהצלחה אורון

        • מריה שרייבר

          אני לא יודעת על איזה הגנות פסיכולוגיות וחינוך פולני אתה בדיוק מדבר. הדימוי העצמי שלי נמוך הרבה יותר מאיך שאני נראית בפועל. כמו רוב הבנות, אני מאמינה, יש לי תסביכים מכאן ועד הודעה חדשה -אני שמנה מדי, נמוכה מדי, שטוחה מדי, השיניים שלי לא מספיק ישרות, השיער שלי דק מדי, הבטן שלי לא מספיק שטוחה, התחת שלי לא מספיק עומד, הירכיים שלי עבות מדי ועוד ועוד ועוד. אם הייתי צריכה להגדיר את עצמי מספרית, רוב הבנים היו בטח מזילים ריר רק מלשמוע או לקרוא את הנתונים.

  17. הנמרה

    סליחה, אבל האם לא ברור שהאינטרנט הוא סוג של תקשורת-מסיכות? הפורומים, הצ'טים, אפילו "בננות" – מה כל אלו אם לא שימוש בזהות בדויה לצורך התבטאות? ידיד שלי כינה זאת :אורגיה עם מסיכות". אי לכך ובהתאם לזאת שאף אחד לא יתפלא כאשר הוא מקבל תמונות כמו אלו המתוארות במאמר. האינטרנט מהווה כר נרחב לפנטזיות, לדימויים הרחוקים מהמציאות, והדבר בא לידי ביטוי בתמונות שנשלחות.
    באמת, זה לא ברור? ולסיכום – הבעיה אינה בשולח/ת אלא במקבל וברמת הציפיות שלו!

  18. תולעת

    לאורון ולכל השאר,
    לרגע נדמה כאילו כולכם אבדתם פרופורציות.
    האינטרנט הוא גם מקום מחבוא לכל מיני סוטים או אנשים עם דלוזיות, אך במקביל הוא עוד מקום בו אפשר להכיר אנשים (ולראיה את כמה מחבריי הטובים ביותר הכרתי שם).
    בגיל מסוים, המקומות בהם אנו יכולים להכיר בני/בנות זוג מצטמצמים עד מאוד, ונשארים למעשה עם מקום העבודה, חדר הכושר, דרך חברים וכו.
    בואו נהיה כנים, מי מאתנו הכיר בשנים האחרונות בן/בת זוג בפאב או מסיבה המונית?
    אין כמו לראות את התגובות פה כדי להאיר את ההבדל בין גישתן של הנשים לזו של הגברים,
    אורון, הפסדת שעה? מה זה לעומת ההזדמנות להכיר את אהבת חייך?
    כמעט בכל אדם שפגשתי מצאתי עניין לפחות לשעה,
    ואם הוא לא משך אותי אז בזאת זה הסתיים.
    ומשיכה היא איננה רק פיזית, בשבלב הראשוני היא אכן כזו, אך מאוחר יותר אם הקליפה מתגלה כריקה, בהנחה שאתה מחפש יותר מבובת ליווי, יעבור לך ממנה.. זיון מוצלח ויפה ככל שתהיה.
    אני נראית טוב, לא רזה לא שמנה, סקסית והשאר בהחלט בעיני המתבונן, וכך אני מציגה את הדברים.
    עד כה לא קבלתי תלונות על מראי החיצוני ובמקרה הכי גרוע כולנו אנשים מבוגרים ויכולים להתמודד עם האמת, אין משיכה.. מכיוונו או מכיווני.
    מן הראוי שבטחונו העצמי של אדם בסביבות גיל השלושים לא יקום ויפול על מילתו של אדם אחר לגבי המראה החיצוני..
    אז בהצלחה לכולנו בחיפוש אחר הזוגיות,
    ואל תשכחו לקחת את הדברים בפרופורציה..

  19. בן לאדן

    האינטרנט הנה רשת תקשורת, וככל רשת יש בה הרבה חורים.
    ברם, אפשר לנצל מגבלה זו לטובתנו אנו (בני הגזע החזק). האינטרנט נותן לנו את האפשרות להגיע לנשים בחתכים ממוקדים, להתוודע אליהן ואז להחליט אם רוצים להמשיך.
    אני חושב שעל-מנת לעורר עניין ראשוני כל הדרכים כשרות. ומבחינתי אם מישהי מוצאת חן בעיני, אני אשלח לה גם תמונה מהבר-מיצווה, ואני גם לא אספר שאני נשוי.
    כמובן מאליו, ובשל מיגבלות אלו, יש להוריד את רמת הציפיות בהתאם ולהתנהג בספורטיביות.
    מניסיוני ברשת, הרבה נשים "פצועות" מסתובבות כאן, כל אחת חושבת על עצמה שהיא מלכת אנגליה לפחות. לא הסתדר, אין מה לעשות ממשיכים לדוג וזורקים שוב את הרשת.

  20. ובכן אורון, אני סבורה שעליך להודות בכשלון מוחץ. לרגע חשבת שתזכה למעט אהדה באתר פמניסטי זה??
    התבוסה מתדפקת על דלתך…נראה לי שעכשיו גם באתר זה אתה שרוף… תעבור לאודיגו…

    • אז מה, את בקטע של כיבוס הכביסה מלוכלכלת בפרהסיה, מה הלאה שפיכת חומצה בפנים? מותק, קחי נשימה ואת החיים בסבבה, לא משנה מה עשו לך תמיד יכול להיות יותר גרוע

  21. אנסטסיה

    נדמה שאני עומדת להיות היחידה שתסכים:
    לפני כמה חודשים, בייאושי מדייטים, פניתי, בצר לי, לקופידון – אתר השידוכים הנודע,
    ואין מה לומר- מכוער רדף מכוער עד שהיאוש העמיק לרמות חדשות.
    נקודת המפנה הייתה כשהשותף שלי שמע ש*גם אני* בקופידון, (לו יש מנוי פלטינה, מכורח אילוצי עבודתו כגיק היי טק במשרה מלאה), ואמר לי, נרגש, "וואי, אני הולך לספר לחברים שלי שיש גם כוסיות בקופידון"!
    המשפט הזה האיר את עיני. אני באמת יותר מדי כוסית בשביל קופידון.
    ומוסר ההשכל הוא:
    אנשים מושכים עושים שימוש מאוד ספורדי באתרים מעין אלה, ולכן הסיכויים שלהם לפגוש אחד את השני קטנים עד לא קיימים.

    לא שאני מסכימה עם פעיל התנזים (הרך בשנים, דרך אגב. לשוובלה הוא יוצא? הוא חייל, בננות). אני לא פוסלת את הרשת כדי למצוא ידידים, חברי נפש, ומי יודע, אולי יום אחד גם יותר מזה.
    אבל, בהומאז' לדבריה של בננה חכמה, אם אתם באים לרשת עם ציפיות, כדי להביא לדרך גם כריות אללה-יוסתור

    • ברברה_סטרוצי

      אז זהו זה? את כוסית שבאה לרשת כדי למצוא עוד כוסי?
      ואת כוסית מדי בשביל הרשת, מושכת מדי?
      כנראה. כבר ברור איזה סוג של אנשים את מושכת.
      שטחיות שטחיות ועוד שטחיות. אנשים שכל מה שהם מחפשים זה ציצים כוס תחת שרירים.
      ואת עוד מדברת על חברות נפש.
      נו. אז אם את כל כך כוסית, איך זה שלא הצלחת למצוא כוסי כלבבך מחוץ לרשת? על ראש הגנב…

      • אנסטסיה

        וואו, את נשמעת מוכרת, ואם אני צודקת, את די מחבבת אותי במציאות:-)
        סורי, יקירתי, יש לי הערכה עצמית גבוהה שמאפשרת לי לכנות את עצמי "כוסית". צר לי נורא שזה מרגיז אותך.
        אכן, אני נמשכת לחיצוניות מסויימת, אך זו אינה שיטחיות, זוהי כנות. אשמתי, אשמתי : התבטאתי באופן לא רחב מספיק, אז הנה:
        משיכה לאדם, אצלי, היא חוויה שמורכבת מפרטים רבים המשתלבים להם יחד. בין פרטים אלה ישנם גם פרמטרים מרושעים (הוא שאמרת: שיטחיות,שטחיות, ועוד שטחיות. את אורנה פיטוסי במקרה?), כגון כתפיים רחבות, עיניים של גולדן רטריוור בן חודש, שפתיים מעוצבות וכו'. אך לרשימת מכולת זו מצטרפים גם מצרכים כגון: *חוש הומור* , יכולת לנהל שיחה אינטיליגנטית, בטחון עצמי, יכולת הבנה בסיסית את הדברים שאני אומרת, ועוד כהנה וכהנה.
        וכמובן, כמובן, שכחתי לציין שמה שמוצא חן בעיני, עלול לא למצוא חן בעיניך, אורנה, ולהפך (לא אכפת לך שאקרא לך אורנה, נכון? מרגישה יותר קרובה אליך ככה)
        ולסיום אענה לשאלתך הקנטרנית:
        כשמחפשים מחוץ לרשת מוצאים גם מוצאים, ימים ונהרות ואגמים של כוסונים אינטלקטואלים, וכשבאים לרשת רק כדי להכיר (במובן להתידד) ולהינות, בלי ציפיות מיותרות, מוצאים ידידי נפש ורוח.
        כמוך, למשל:-)

    • פעיל תנזים מהר גריזים

      אני לא באמת מצורע , סתם השאירו אותי מחוץ לשערי העיר כי הרגלי ההגיינה שלי אעפס לא משו.

      אבל מה ,
      יש משו בדברי האישה שמעלי (אוהב אותן מלמעלה) , אבל לא צדק צרוף:
      סוגית הכוסית ברשת היא סוגיה עתיקת יומין וסבוכה, והיא קשורה קשר אמיץ לנפש האישה.
      מחד גיסא , נח באמת להאמין שכל בחורה ברשת , או כל בחור , לעניינכן , בננות , היא מכוערת כתפלצת מלכות , מזילה ריר רוטווילרי למהדרין , מתהדרת בפטריות ואגינליות , סובלת מפטרת חיידקית בוגינה או איזה שוס אחר שמונע ממנה למצוא את הקשרים שלה מחוץ לעולם הסייברספייס.

      אבל , מאידך , כל אחד ואחת מאיתנו מכירים , בשל התפוצה האדירה של הרשת ,אנשים נחשקים לכל הדעות , חריפים , שנונים , נראים טוב , מזדיינים טוב , שמבלים לא מעט זמן מול הקופסה המרצדת וחלקם אפילו במצב צבירה רווקי למדי.

      דוגמה מושלמת יש באתר החביב עלי מאוד במה חדשה (למה אי אפשר להכניס פה קישור לדפיוצר , בלאט) שבמפגשים החודשיים שהוא עורך אפשר לראות את הכיעור על כל צורותיו וגווניו , אצל נשים וגברים , ובייחוד בקרב הטף , אבל מאידך , יש שם לא פחות מעשרים גברים ונשים בממוצע שנראים טוב , ואפילו טוב מאוד.

      ציפיות , כמו שכתבה אותה בננה מלומדת מעלי, יש רק על כרית.
      אני בז לחיפוש האהבה ברשת , ורואה בו מפלט פתטי למי שיש לו בעיות עם עצמו , עם איך שהוא נראה , מדבר, נשמע , אולי הוא מעדיף את המסתורין המליצי שהרשת מאפשרת על התמודדות עם מי שהוא באמת , ומשתמש באפשרות של בניית הדמות שלו לפי ראות עיניו , בלי רושם ראשוני כמעט.

      מאידך , אנשים כמוני וכמו עוד רבים וטובים , שמילים עושות להם את זה , זוכים להכיר אנשים נפלאים , בחורות שלא הייתי מסתכל עליהן פעמיים ברחוב , לא כל שכן ניגש אליהן , או בחורים שהייתן מעקמות את האף כשהיו עומדים לצדכן ברמזור ,מתגלים כאנשי שיחה נחמדים ושנונים , אבל , רק לפעמים.

      גם זו בעיה.
      כעכבר צ'טים ותיק למדי , אני מוחה בקול גדול על התדרדרות איומה ונוראה.
      בעבר , היית נכנס לצ'ט (אפילו ההם הגדולים , וואלה , תפוז יואל וכדומה) בוחר לך חדר ששמו לא כולל את המלים "זיון" , "מציצה" , "הומו" , "ביזאר" "חזה" או "שתן" ונתקל בחבורה איכותית שמנהלת שיחה במשלב לשוני ואיטלקטואלי גבוה בכמה רמות מזה שהיית מוצא ברחוב , והיום – יוק.
      הדרמתי והצפנתי , פניתי קדמה וימה , וכל הרשת מלאה באותם טיפוסים פתטיים שמחפשים זיון , והם עלגים , טפשים , ומרגיזים. אני כולי מתגעגע ועורג לשכיית החמדה האינטלקטואלית שהייתי מוצא כשהייתי מתחבר לרשת , ומתנחם בלחם עוני של תגובות ארעיות פה ב"בננות" , ויומרנות לירית ב"במה".

      שיט , זה יצא ארוך.
      אף אחד בטח לא יטרח לקרוא את כל הדבר המייגע הזה ממילא , אז אני יכול לכתוב עכשיו בליל שטויות מוחלט , כל עוד לא תהיה זו הפסקה האחרונה , למקרה שאדם זריז מחשבה יקפוץ לסוף העניין כדי לקבל מושג על משמועותו הכוללת. אי לכך , השטן מקיים יחסי מין פוריים מאוד עם פירות שונים ומשונים שמשמשים חומרי גלם לעוגות חתונה מסורתיות במטבח הקווקזי. הוא מנצל אותם , כמובן , למטרות הונאה מתוחכמת , כמו גם ארנבות קוסמטיות שפיתחו התמכרות מסוכנת לפירמות יקרות מאוד של קרמים לטיפוח פרווה לאחר שעברו סדרות ניסויים מעיקות במעבדות אלו ואחרות.

      הרווחים האישיים הלא תלויים ברבעון האחרון נעים בין כפית גלידה למשאית זבל וחצי של זהב טהור , והשאלה מי מבין השניים הוא עדיף היא מופשטת מכדי לדון בה בהקשר זה. בכלל , לכתוב שטויות מליציות הוא עניין מייגע אחרי זמן מה , אז אני חושש שאנסה לשזור איזו פסקה אחרונה שאין בה דיון על אופיים של צבי מים קרניים בעונת הייחום בהתחשב בבי.פי.אמים שעולים ממסיבות החוף בירח מלא בקופאנגן , לכשאכתוב אותה.

      לעד יהיו בנים , לעד יהיו בנות , הרשת ממוקשת , עולם של אשליות.
      וזהו.

      פעיל תנזים
      משועשע משהו , אבל חושש שאיבד את האדג'.

      • אנסטסיה

        באמת לא משהו, אם יש לך סקאביאס. זה מהשמיכות בצבא?:-)

        • פעיל תנזים מהר גריזים

          הגעתי לקורס , וחתמנו על ציוד – בין היתר – שמיכות סקאבייס.
          והמ"כית הזהירה אותנו מהשמיכות הידועות לשמצה , ואכן,
          אחרי השבת הראשונה , הופיעו כל חברי עם סדינים של פרינצסות.
          אבל אני , צופיפניק חוראני לא האמנתי שהסקאבייס רע.
          חודשיים שרדתי בקורס,
          חודשיים ישנתי עם סקאבייס.

          סירבתי לנער אותן , ממניעים הומאניטריים.

          שמעתיהם נלחמים כנ"מניקים אמיצים ביתושים המרושעים שעקצו בחברי אך לא העזו להתקרב אל שמיכתי שורצת המגינים האימתניים.

          הם היו לי חברים בשעות השביזות הקשות.

          הם עזרו לי ללמוד בד"ח ונהלי טייסת.

          הסקאבייס היו ידידי הטובים,
          ועל אף שלא זכיתי לשום זיהום או פריחה כמובטח,
          זכיתי לכינוי בגף , שהתפשט כדרכם של כיוניים גם לאזרחות,
          ומאז אני נקרא בגאון – סקאבייס!

          פעיל תנזים
          נוסטלגיה טריה
          ומחשבה שזה כינוי מאוד לא הולך לח"כ.

    • גבירת הטירה

      שהיה פעם אחד, *ירון מאיר*?

      הבאת לי התקף נוסטלגיה. רחוב אחד העם, שנת 96 , שלוש שותפות לדירה.

      "הם נפגשו מה*רשימות*!"
      "הוא היה ב*רשימות* איזה שנה ואחר כך התייאש".
      "הגיע לך המכתב של ה*רשימות*".
      "עזבי, כבר עשיתי איקס על כולם, נשארו רק ה- 70% התאמה".

      זה לתוהים "מה היה לפני האינטרנט" (וגם אז, ההתאמה היתה ממוחשבת).

    • משוטט בקופידון. ההתנסות ברובה מאזבת ומעיפת. אבל היה גם מפגש שנמשך 3 חודשים נהדרים. אז באמת שבשלב מסוים כל ענין הפגישות הסידרתיות נמאס לגמרי , אבל יש יוצאות מהכלל (לפחות אחת). הקונספט של האתר קוסם לי גם היום , כי למרות גילי המופלג לא נגמלתי מהבישנות הראשונית בלגשת למישהי מקסימה ככל שתהיה ומזמינה ככל שתהיה ולהגיד שלום, אני שי.

  22. משמיצים ומשמיצות, מסכימות ולא מסכימות, מצדדים ושוללים, כנסת נכבדה
    מקריאת התגובות עולה שכולם כאן מחפשים אותם הדברים (אהבה/סקס/חתונה/אחר)
    משקרים או לא, אומרות אמת אמת או מיפות אותה, לכולם אאחל דבר אחד
    המון הצלחה, וקצת פחות אכזבה
    ג'ו

  23. מתוקה

    פעיל תנזים יקר
    יצאת נגד השיטה – מעניין , ךפי כמות התגובות שלך באתר לא נראה לי שמצבך יותר טוב. אורון מחפש זיונים ואתה בודק תגובות כל דקותיים – לא נראה לי שאצלך מתרחשת איזושהי פעילות פיזית ראויה. אבל בנימה טיפה יותר חיובית, דווקא כשאיבדת את האדג' – כמעט קנית אותי. ועדיין – לא חייבים לשרבב בכוח בכל תגובה כמה כביכול cool אתה.

    • פעיל תנזים מהר גריזים

      אכן.
      זה קורא לטובים שבינינו , ואפילו לי , השפיץ של הקומקום על הראש של האריות.
      אבל ביום ראשון אני אעלה חזרה לבסיס לאימון מתקדם,
      ואני מעדיף להנות מהדברים הקטנים – ולו יהיו לבדוק תגובות בבננות ואת הדף בבמה מדי עשר דקות, מתוך ידיעה שלמה שבקורב , שוב , אוכל לעשות זאת רק פעם בשבועיים.

      ולעובדה שאני מתוסכל מינית אין שום קשר לכל זה.

      פעיל תנזים.
      תגובה חמישית היום , או שאיבדתי את הספירה?

      • אנסטסיה

        -הרי זו הזדמנות פז!

        זאת, כמובן, אלמלא בינך לבין מי שהיה עושה בך מצווה באישון לילה היתה באה

        *שמיכת הסקאביאס*

        • פעיל תנזים מהר גריזים

          השעות האלו לא עושות עמך חסד.

          אם היה איזה שמץ הגיון בדברייך , הרי שהוא נסתר לחלוטין מבינתי,
          ומהיכרותי המעמיקה עם בינתי ,
          מה שנסתר ממנה , לרוב חוטא בכשל קיומי חמור.

          אבל , לפחות את נותנת לי משו לעשות,
          חוץ מלהסביר לאיזה בחור ערבי משכיל (הו מאיר אריאל) ושונא ישראל שפנה אלי באודיגו את הקרבה בין העמים השמים ואת הקרבה בשמות של חלקנו , ולהרגיע את המסכן שלבן של אריק שרון לא קוראים עומאר , כמו לו 🙂

          פעיל תנזים
          רגל אחת בבמה , אחת בבננות , אחת במצרים (זו רגל?) ומשועשע ביותר.

          • אנסטסיה

            פעיל,
            סוכריית מנטה צה"לית שכמותך,
            אכן שעות אלה אינן שעותי הטובות ביותר, במיוחד לאור העובדה המצערת כי במהלכן אני נאלצת להעמיד פנים שאני עובדת, במקום לפטפט בחשאי עם מושאי תשוקותי הפדופיליות.

            • פעיל תנזים מהר גריזים

              עבודה , סוכריות , צה"ל
              עוד ועוד פיקציות.

              בינתיים אני וידידי החדש הגענו לדסקס באנגלית עילגת את הקנאות הדתית בשני הצדדים כמרכיב היסוד לסכסוך האזורי. כולי בתענוגות של יונה , פעיל מולדת שכמותי.

              פעיל תנזים
              מתקשר עם המפעיל שלו באודיגו

  24. רגע,אז מה בעצם נאמר פה, שפגישות עיוורות הן נפילה?
    שהאינטרנט הוא מדיום מתעתע ?
    או שאולי… (ואני מרשה לעצמי להרחיק פה לכת) כולנו שקרנים??
    המממ..
    איזה עומק, כמה תבונה
    טוב שלא חיכו לך עם המצאת הגלולה
    אנא שתף אותנו בשאר תגליותיך הסנסציוניות.

    יה מסתכל בקנקן אחד

  25. כולם פה בעלי ניסיון כל כך רב בפגישות דרך האינטרנט….
    האם רק אני מחוץ לחגיגה?

  26. קוראות וקוראים יקרים,
    נראה לי שרובכן/ם קצת החמצתן/ם את הפואנטה במאמר.
    אני התכוונתי לכך שאני רוצה שבחורה תציג את עצמה כפי שהיא באמת, בין אם זה במה שהיא מספרת על עצמה (אופי, אישיות וכו'…) ובין אם זה בתמונה (או תיאור חיצוני מילולי). אח"כ אני כבר אחליט אם מתאים לי או לא.
    לא אמרתי שאני מחפש מלכות יופי, או בלונדיניות או אנלא יודע מה. כל מה שאמרתי שאני מחפש זה יושר ואמינות.

    אחלה שקראתן/ם, כיף שהגבתן/ם, ואני מקווה שגם חייכתן/ם פה ושם.
    אורון.

  27. מתוקה

    אחרון ודי :

    כנות ויושר תמצא רק בדירה של מדענית האטום המחלטרת כדוגמנית -על בשעות הפנאי. (השכנה של הגבר שלא בוגד אף פעם)

    • החותך

      התגובה צריכה להיות ישרה וישירה. דיווחת שקר בהצהרת הון? אכלת אותה. אין מצב. נקודה. אם את דאבה והעדת עדות שקר היי צפויה לסנקציה לא פלילית אבל בלתי נעימה

  28. נעה בת דודה

    הי אורון
    ראשית ההתנסחות מרשימה אבל עכשיו לעניין התוכן ………….
    אם אני אנסה להסביר ולהבין מה עומד מאחרוי אותם שקרים "קטנים" , עיוותי מציאות עגומה וכו'… אני משערת שהמדיה האינטרנטית הינה היחדה המאפשרת מפגשים עיוורים באמת , הגשמת פנטזיות ופלירטוטים אינסופיים .
    לא כל מפש אינטרנטי מסתיים בפגישה ולכן הרגעים בהם אנו (בני שני המינים כאחד) יכולים להשתעשע בפנטזיה ובבריחה מהמציאות הכואבת הינם קסומים , ייחודים וכנראה מוגבלים.
    לי אישית קשה להבין את הציפייה למצוא בן/ בת זוג לקשר עמוק ורציני משוטטות והשטתות באניטרנט אבל ………… קטונתי
    בהצלחה למשוטטים

  29. דנידין

    לא נתקלתי בe-Lie ממש, אבל האח הצעיר שלו e-Xaggerate פעיל ביותר.

    כלומר, חבר שלי סיפר לי.

  30. טריניטי

    פעיל תנזים יקר, באתי מאוחר
    לקח לי זמן לקרוא – היה ארוך ומעיק, אבל אתה קסמת לי
    פעיל תנזים מהר גריזים במסע נקם כנגד המין הנשי
    האם היה לך האומץ לעשות זאת באופן אישי?
    חוזר מהשוובלה לבד, מביא ביד
    וסקס בשירותים תמיד נשמע לו דבר מאד נחמד…………..
    קורא לה מותק….
    נצחונות קטנים מול אנשים בלתי נראים ברשת
    מסבים לו עונג
    שאולי הוא לא מקבל בקאז"ים
    והוא יודע על מה אני מדברת
    (-;

    הכרתי פעם מישהו שכתב יפה כמוך
    אהבתי אותו פעם, מזמן
    אולי זה אתה?

    טריניטי
    יכולה להיות יותר לירית אבל לא בא לה להתאמץ
    לא עושה סייבר סקס ולא גולשת באתרי הכרויות, כי היא לא צריכה…..

    • במבינו

      פששש… איך יצאת עלינו מלכה.
      לא משתמשת באינטרנט לסייבר סקס …. כי את לא צריכה.

      ואוו. כולם ממש מקנאים בך.

      במבינו
      לא משתמש באינטרנט בשביל נצחונות קטנים
      בשביל זה יש חברים

    • פעיל תנזים מהר גריזים

      לירי זה לא.
      תהי בטוחה לחלוטין.

      זה שהכרת מישו שכותב יפה כמוני-
      אני בספק.

      הסברה שמא היה זה אני והיית מאוהבת בי-
      הסבירות לזה שואפת לאינסוף,
      אחרי הכל , זה אני.

      פעיל תנזים
      באגוטריפ מטורף

      • מה שמה

        דווקא משעשע התנזים,
        או שאולי טרחתי לקרוא עד הסוף עקב המיסטול הקל?
        כך או כך
        לא מבינה על מה המאמר, ניפגשתם? נפגעתם? התבזתם? התאהבתם? ברחתם?
        קורה כל הזמן, למה לבזבז כל כך הרבה מילים?
        וכן תנזים, אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדנו, פעם בוואלה היה צ'ט,
        (בשאר שהזכרת לא ממש יצא לי לבלות).

        בטוחה שהיה לי משהו אחר להגיד,
        עמכם הסליחה תהיו בריאים

  31. היה לי חבר שנפגש עם מישהי דרך האינטרנט, אחרי כמה שבועות הוא גילה שהיא שיקרה לו גם בשם שלה, וגם בגיל שלה (במקום 18 היא היתה בת 14).

    תודה לאל, לא יצא לי להיפגש לא במקרה כזה, וגם לא במקרה שמתואר בקטע. אבל אני בהחלט מבין על מה אתה מדבר (ולאו דוקא בגלל שהמראה החיצוני חשוב לי נורא, אלא יותר בגלל הקטע של האמינות).
    לא יכולת לנתח את הבעיה בצורה טובה יותר – לטעמי.

    בהצלחה בהמשך.

  32. טריניטי

    לירי כמוני לא תהיה לעולם
    ולא אפרט מדוע….. רמז: משלח ידי הוא אמנותי
    אבל לגביך אין צורך להכביר מילים
    קיימת מילה אחת:
    wannabe
    ואחרי עיון קצר בדבריך
    הגעתי למסקנה ש….לא
    לא יכול להיות שזה הוא
    הוא היה – ועדיין, אני מאמינה – איש יפה מבפנים ומבחוץ
    ואתה –
    אתה ודאי יודע, כמויות הארס הנשפכות כאן ודאי מגיעות ממקור כלשהוא….
    הבט במראה

    עוד דבר: מדוע אתה כל כך מתגונן?
    בוא נעצור ונחשוב…….

    טריניטי
    הולכת לתבוע את זכויות המרטיני שלה
    ולראות "סאות'פארק"

    ולגבי במבינו (לא, הניק לא ממערבוני ספגטי, אבל סחתיין) הסיבה שאני לא "צריכה" היא לא זו שחשבת, פשוט יש לי את האיש שלי, והוא מספיק.

    • פעיל תנזים מהר גריזים

      כל אחד רוצה להיות אמן בימינו.
      מי כמוני יודע.

      אני לא מוצא לנכון להצטדק בפנייך ,
      קיבלתי את מה שכתבת על כתיבתי שלי כמחמאה,
      וצר לי אם נפגעת כל כך מהעובדה שציינתי שדבר מה שכתבת היה רחוק מלהיות לירי.
      אני ראוי לחלוטין לתת דין צדק על שפשעתי והייתי נאמן למושג סיפרותי כלשהו. הבו לי קיר יורים ואטיח ראשי כנגדו , אין צורך בכדור בקנה.

      וכהוכחה,
      לזה שאני לא קטנוני,
      ושהארס השופע ממני נמדד מנות מנות מברז שנמצא בשליטתי המוחלטת,
      אני לא אענה לאוטו טון פוגע ומזלזל
      רק אצהיר שהסתכלתי במראה כשהתגלחתי לפני עשר דקות,
      ולא נתקלתי בפאניקה או בעתה מיוחדת.

      טופ , אוטוטו באים לאסוף אותי,
      אז אלך לבחור לי מעיל

      כל טוב
      שבוע טוב
      וחיים נפלאים

      פעיל תנזים
      אמן בנפשו פנימה.

      • ג'וני קאם הום

        לאן באו לקחת אותך?

      • טריניטי

        אכן להחמיא התכוונתי
        באתי לברך ויצאתי מקללת…. אין לי נטייה כזו

        אגב – תוך כדי קריאת תגובות למאמר אחר באתר, נוכחתי לדעת מתגובתך שאתה איש דיי צעיר
        צעיר ממני בכמה שנים בלבד, אבל עדיין
        משום מה הית לי התחושה שמדובר בבחור שעבר הרבה בחייו, אחרת קשה להסביר את הרוח הנושבת מכתביך – אולי גם זו מחמאה
        בכל מקרה אני לא כאן כדי לשפוט או כדי להקניט, כבודך במקוחו מונח
        חבל שאתה נשמע קצת לא מאושר, אבל בינינו, מי כן?

        נקווה שהפעם לא חזרת לבד…… (:

        טריניטי
        בהנג אובר מטורף

        • פעיל תנזים מהר גריזים

          הרחב יותר ופחות והמכובד יותר ופחות ,
          אעתר בפניכם לאלתר , ואספר לכם מה עבר עלי אתמול בערב.
          תחילה , נסעתי עם חבר שלא ראיתי המון זמן לאיזו חנוכת בית בתל אביב.
          אין מה להרחיב בעניין.
          אחר כך נסענו לדיסקוטק באחד המושבים בשרון, שם חברנו לעוד חברים , ולא נכנסנו.
          אין מה להרחיב בעניין.
          אחר כך הסתובבנו בעיר האפורה , מהר מהר כדי להשאר כל הזמן במרווח בין הטיפות , ואחרי סיבוב סטנדרטי למדי של מזה לונה(סגור) – דיקסי (תור כזה לאוכל היה כמדומני רק באירופה בזמן המלחמה) – נענע (אתם יכולים לשבת על הבר – כן בטח) עמדנו כבר להתפשר שוב על אגאדיר, כשלפתע , חבר בליין א' הציע שניקח יזמה , הרמנו אף , קיזזנו במקזז , העשרנו תערובת , מצערת מהלך מלא קדימה-

          הגענו ל"קיוב".
          מין
          משו-פאב אפלולי אך מלא השראה.
          (הכל שם מרובע , חוץ מהברמנים ברמניות האובר-חברותיים וחלק זניח מהאוכלוסיה)
          שתינו,
          רקדנו ,
          סייענו לשני בחורים להחליף גלגל (פנצ'ר)

          האמת
          שהתחלתי לדבר שם עם מישהי.
          נראתה טוב , והיתה נחמדה מאוד מאוד.
          עשיתי את הטעות של לשאול בת כמה היא , 26
          כשנאנחתי,
          היא ניחשה ישר שאני בן 24

          עם טלפון לא יצאתי משם,
          מה לעשות שחייל גבעתי עם דיאלקט משכנע הוא לא כזה להיט בעירנו החורף.

          זה היה הערב שלי , מעניין מאוד,
          מסתבר,
          (יש לציין שהוא נגמר , בנוהל , באווזים)

          פעיל תנזים
          עם סייד-אפקט של וודקה-רדבול

          • פעיל תנזים מהר גריזים

            אני לא בן 24

            אם בגיל 24
            עוד אהיה חייל בגבעתי ,
            אני מתחנן – תירו בי.

            אה , ועד משו-
            יורד גשם!!!!!!

            פעיל תנזים
            מרחף בין הטיפות

            • טריניטי

              אם הבחורה נרתעה רק בגלל גילך הצעיר…..
              הפסד שלה!
              מניסיון….
              אני בעד בחורים צעירים, האיש שאיתי צעיר ממני (גם הוא לוחם גבעתי גאה), אנחנו ביחד כבר דיי הרבה זמן וזה פשוט מוכיח את עצמו
              כסף? מעמד? כוח? הרי זה הולך יד ביד עם כרס, קרחת ושערות באף ובכתפיים…. (-:
              שווק את עצמך בכבוד, פעיל, כמו שנראה לי דווקא מישהי שמבוגרת ממך בכמה שנים תוכל לעניין אותך קצת יותר
              בנוסף לסקס, שאצלנו משתפר עם הניסיון, כידוע

              טריניטי
              נהנית מכל רגע

              • טריניטי

                לשעבר, לוחם גבעתי גאה לשעבר

                טריניטי
                משחקת משחק מפגר מול המחשב, מפסידה, מתעצבנת
                והולכת לעבור על הקטע לעיתון

                • פעיל תנזים מהר גריזים

                  ההוא מהתגובה האחרונה השאיר קישור.http://stage.co.il/Authors/1113

                  פשוט ככה.http://stage.co.il/Authors/1113

                  והוא עוד צעיר בבמה.
                  לא כמוני.

                  טוב , נו שוין.

                  שבוע טוב לך ולפליט גבעתי שעמך,
                  תתחילי לחנך את הבחורות בעיר שבפעם הבאה לא יעשו לי כאלה צרות.

                  פעיל תנזים
                  בין סיגריה לסיגריה

                  • ג'וני קאם הום

                    פעיל יקר
                    You made me fall in love
                    בך, במילותייך
                    והעובדה שאתה צעיר ממני בשלוש-ארבע שנים רק מדליקה אותי יותר

                    • פעיל תנזים מהר גריזים

                      אהבה זה טוב.
                      הלוואי עלי.

                      על כל פנים , אני עף לישון , כבר מאוחר לי
                      ומחר אני שב לצבא , ואחזור במקרה הטוב בסוף השבוע
                      ובמקרה הטוב פחות בסוף השבוע הבא.
                      עד אז , אני מפציר בכם-

                      כתבו לי
                      הרבה
                      ודברים מעניינים
                      שיהיה לי על מה להגיב לכשאחזור.

                      פעיל תנזים
                      מהגת בשבת -לגבעתי

    • אל תשכחו את האגו שלכם כשאתם מכבים את המחשב…
      אלוהים,האישה המאושרת כנגד הצעיר שהתחיל אימון מתקדם…
      מעניין למה את לא עם איש שלך עכשיו…
      ומעניין למה אתה בכל בבית…יאללה,לך תסגור 28 בשטחים,ואחרי זה תחזור עם ליריקה מחודשת…נמאסת

  33. מה אתה אומר

    לא הבנתי לאיזה אתר צריך להכנס כדי לראות את התמונה של האורון שרון החתיך הזה.

    ולפעיל מההר: תגיד, לא חבל לך לבזבז את מילותייך היפות וניסוחיך השנונים בשביל אתר באינטרנט שממנו לא ייצא לך שידוך? אולי משם בא המירמור, מה אתה אומר?
    למען הסר ספק וכ"ן: אתה כותב מקסים, אני מנסה להבין למה לא לנתב את זה לכיוון שיסב לך אושר ואף עונג…

  34. איילת

    אני מודה שבהחלט ניסיתי והתנסיתי. דרך צ'טים וגם דרך אתרי הכירויות. אין הבדל בענין הזה, לדעתי, בין גברים לנשים. אם כבר – אני בהחלט תומכת במה שמישהי כתבה קודם – הגברים נוטים יותר להניח שמה שהם (כרגע מדובר על מראה חיצוני, אבל זה נכון גם על תחומים אחרים) – זה בסדר וטוב. בעוד נשים רבות מאד מפחיתות מערכן (וגם זה בכל התחומים).

    אפשר (ומקסים במיוחד) לראות את זה אפילו ללא צורך להפגש. כך, למשל, באתר כמו קופידון אפשר לפגוש בגברים רבים המגדרים את עצמם – לענין המראה החיצוני – כ-5 מתוך 5 (כש-5 זה הדירוג הגבוה ביותר), ולפי שיש תמונה "גלויה" באתר, אפשר לבדוק את הענין. מה אומר לכם? זה פשוט מפעים וגם מעורר קנאה להווכח איזו הערכה עצמית גבוהה יש לגברים האלו. הלוואי עלי.

    אבל אני לא חושבת שהרשת היא מה שגורם לתאור שהוא (נניח) מסולף משהו. בוודאי בכל הנוגע לאתר הכירויות בו מלכתחילה יש הנחה (או תקווה) שתהיה פגישה בסופו של דבר, לכן אי אפשר להשתעשע יותר מדי במשחקי נדמה לי. אם יש בליינד-דייט שלא דרך הרשת – אבל גם לא דרך אדם אחד שמכיר את שני הצדדים – יש סיכוי לא רע שאותן חוויות יחזרו על עצמן. גם אם מחליפים תמונות קודם במייל. מה שנכון שהוא שדרך הרשת צף לו גם סימן שאלה גדול מעל הראש בענין נכונות כל הפרטים האחרים שמוסרים לך, כי אין לך דרך לברר (לפחות לא עד שיחת הטלפון הראשונה שבה לעתים מגלים שמכירים מישהו משותף, זו כו-לה ישראל אחרי הכל).

    כל פגישה שהיא בליינט-דייט טומנת בחובה סיכון מן הסוג האמור (ה"חיצוני"). וגם סבירות לא מבוטלת להפגש עם כל מיני טיפוסים שחבל-על-הזמן (בהקשר השלילי דווקא) ושאת נותנת לעצמך נון גדול איך לא עלית על זה בטלפון. זה מייגע, זה מתיש, זה מבאס שאי אפשר להכיר רק דרך עבודה או לימודים וכיוצא באלו דרכים בהן האישיות והמראה מתגלים באופן טבעי ועל פני פרק זמן. אבל למי שעבר את השלבים האלו (צבא, אוניברסיטה וככה) ומקום העבודה שלו לא יוצר מליוני הזדמנויות, בליינט-דייט הוא בכל זאת דרך שכנראה לא ניתן לוותר עליה. וכן, אני מכירה כמה זוגות שהכירו בדרך כזאת והם נמצאים כמה שנים יחד.

    • מה שמה

      ואפילו מתחתנים …

      בקרוב אצלכם (או שלא)

    • מסכים עם כל מילה,ובעיקר על נושא המסלול והאפשרויות הרבות לפגישה בן זוג מתאים – רק שתדעי (ותדעו כל מי שיש לו את הכוח,הסבלנות וים הזמן להגיע עד לכאן…) שהאינטרנט זה המקום היחיד שאת תוכלי לחשוף ולהיחשף לכל כך הרבה אנשים – אני מקווה רק שאני אמצא עוד מישהי כאן,כי בפעם האחרונה לקח לי די הרבה זמן…

      • איילת

        א. ל"מה שמה" – ברכות ותודה. לצערי – האיחול לגבי מוקדם מדי. אני – שמרנית שכמוני – נוהגת קודם למצוא את הבחור ורק אז להתחתן ולא להיפך (אבל אולי זו מקובעות רעיונית שאני צריכה להשתחרר ממנה (-: ).

        ב. ל"timeisnow" – זה באמת לוקח המון זמן ומתסכל בטרוף. אבל מה האלטרנטיבה באמת.

  35. טוב,מברוק שרון-סוגייה מצויינת שמישהו היה צריך להעלות 🙂
    אני לא חושב שבסיטואציה כזאת הייתי מסוגל לקחת את הרגליים וללכת למקום כמה שיותר רחוק משם – פשוט בגלל תחושת בטן שלא הייתה מאפשרת לי לעשות את זה,למרות שאני לא בטוח שזה לא מוצדק מוסרית. בכל זאת – שיקרו לך.הטעו אותך! אז או.קי ,אני רגיל שפוליטקאים עושים לי את זה כל הזמן-אבל כשזה מגיע לתחום האישי-זה קצת יותר מרגיז.
    אין מה לעשות ,אנחנו אנושיים,ומראה חשוב לנו-זה כמובן לא הכל,אבל משיכה (ולא תמיד נמשכים למי שהוא "מודל היופי המוסכם"-משיכה מינית זה דבר יותר מורכב מזה) היא דבר הכרחי.
    וכמובן שקרים לגבי הגיל למשל הם בכלל כבר בגדר אי שפיות – כמו שמישהי כתבה שקרה לה-שלגבר-אם אפשר לקרוא לזה ככה-שהיא קבעה איתו נעלמו 7 שנים מהזכרון…
    זה בסדר לא להגיד את כל האמת!-כלומר להדגיש את היתרונות ולא דווקא את החסרונות,זה הדבר הכי טבעי-אבל לשלוח למשל תמונה לא שלך ?! במקרה כזה הייתי קורא לאחים בחלוק הלבן עם המזרקים ….
    טוב,זה פחות מה שהיה לי להגיד בנושא – ועוד משהו-לכל מי שוויתר על פגישות שהתחילו מהרשת-או לכל מי שיש סטיגמות לגבי זה – הכל בולשיט,מניסיון אישי …בחיים צריך להעיז.

    אה,ואם אתם/ן כבר כאן- http://stage.co.il/Authors/7475
    🙂

  36. רות המואביה

    מאמר מרתק ושווה.
    המלצה-הנמכת ציפיות היא דבר הכרחי.אם הבחורה בצד השני של הקו תאמר לך עד כמה היא מכוערת, כשתפגוש אותה היא תהפוך למיס וורלד בלי שתרצה….כי בינינו, אין מישהי שאי אפשר (עם כמה מייקאוברים) לבחורה שנראית טוב יחסית. לא יפהייפיה, אבל יחסית….
    ואז המציאות עלתה על הציפיות, אזי שרתנו את המטרה…

  37. אורון, אני מאוד גאה בך על כתיבת המאמר העמוק. ידעתי שיש סיבה טובה לכך שאני משדכת אותך לכל החברות שלי.
    גברים, אם אתם מכוערים, תפסיקו לחפש את הזווית היחידה שאם תצטלמו בה תיראו מדהימים. באמת, חבל על כל הערבים המבוזבזים. קצת רחמים.
    ואורון, האם אתה שמת תמונה בקופידון? אני דורשת שהיא תפורסם לצד המאמר המחכים שלך! לא ראיתי אותך כבר עשר שנים בערך, אני חושבת שאני וכל מגיבי מאמרך זכאים למבט על שריריך הנפוחים!

  38. ההיא שהלכה

    אבוי, כמה שהשפל נמוך הוא.

  39. אהלן כולם
    אני רווקה בת 31 שהיתה בכמה דייטים, אפילו דרך הנט ורוצה להגיד לכם ש:
    א. אני מתנגדת לחלוטין לרמאות בקשר למראה- צודק הכותב היקר שלנו,ובעיקר מהסיבה שזה מעיד מבחינתי על חוסר בטחון עצמי וחוסר השלמה עם מי שאתה – כך שרק זה יכול להיות מאד לא אטרקטיבי מבחינתי.
    ב. המלצה לאלה מכם שעדיין בענייני בליינד דייטים : אני נפגשת רק עם מי שהיתה לי שיחה טובה ומעניינת איתו בטלפון ויוצאת מנקודת הנחה שאם לא אמשך אליו,לפחות תהיה לנו פגישה נעימה ומעניינת בתור שני בני אדם שהחיים הפגישו ביניהם
    ויודעים מה? זה עובד כל כך טוב… שאני פשוט נהנית להפגש. הסיכוי שייצא מזה משהו רומנטי לא גבוה
    אבל מה רע בסתם ערב נעים עם בן אדם מעניין ?
    ג. אני דווקא מאלה שהמראה החיצוני והמשיכה מאד חשובים להם , כך שלרוב זה נגמר בחוסר תוצאות, אבל אף פעם לא עזבתי פגישה בחוסר נימוס ואני חושבת שזו גסות רוח לשמה,חוסר כבוד מינימלי לאדם באשר הוא אדם וגם לעצמך
    וגם אם מישהו משקר לך על מראהו- כנראה שיש לו בעיה עם התדמית, אז למה לדרוך עליו עוד יותר? זה לא אישי נגדכם,זה אישי נגד עצמו-קצת טוב לב וטולרנטיות לא יזיקו לאף אחד
    בעיניי יש כללים למשחק הזה וחלק מענין זה כבוד -אל תשכחו, ומי אמר שכל אחד מאיתנו נראה כמו שהוא מתאר?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?.
    בהצלחה בכל מקרה….בברכת דייטים מוצלחים ואהבות אמת לכולם! ME

  40. מאי רוזן

    גם לי יש מה להגיד:
    http://stage.co.il/Stories/4287
    ולא רק על הנושא הזה:
    http://stage.co.il/Authors/MayRosen

  41. 1. אני מזכירה לך שמדובר פה באינטרנט- כלי לא הכי בטוח לשימוש במקרים רגישים כמו דייטים. לא נראה לך , אל תצא לבליינד דייטים דרך הרשת. ואם כן- תרגיש חופשי לקום וללכת במקרה שלא מוצא חן בעיניך.
    2. לא כל הבנות עסוקות 24 שעות במראה החיצוני שלהן
    3. יופי שחשפת את הסוד הכמוס של הגברים- עכשיו אנחנו יודעים שאתם יותר שטחיים מאתנו
    (P-L-E-A-S-E)….
    4. כל ה"מאמר" שלך ברמת פלקט ונוטף שוביניזם במחשבות של ילד בן 15.

    מה העניינים אתך? אין לך דברים יותר טובים לכתוב עליהם?

    • את צודקת וטועה!
      צודקת,באמת אין מה לכתוב מאמר כזה כי זה כל העניין באינטרנט – שקל כל כך לשקר,ובשביל להיתפס אתה רק צריך להיות אמיץ מספיק בשביל לחשוף את עצמך האמיתי.
      אבל..את טועה,לא כל הגבריחם שטחיים – לפני שאני מציע פגישה,ולא משנה כרגע אם זה מהאינטרנט או דרך איזה חבר של חבר של חבר שסידר את האמא שלו,אני תמיד מדבר עם הבחורה איזה שבוע (!!) – כן,ואם היא לא מתאימה,אז ראבאק,אני אפילו לא ממשיך…שתדעי לך,אם זה מעניין אותך בכלל,אבל אני מכיר הרבה גברים שלא חושבים כל הזמן עם הזין שלהם…מדי פעם,הם חושבים עם הביצה השמאלית,אבל גם מדי פעם חושבים עם החומר האפור,מטר מעל החבילה…ואגב,בננות,גם אתן בדיוק אותו דבר!
      אבל זה לא משנה,-לכולם ברור שבשביל שיהיה סיכוי ליצירה של זוגיות,אהבה ושאר הירקות צריך שיהיה קליק ראשוני,אפילו זעיר שבזעירים – הרי,מה הטעם לצאת בכוח עם בחורה/חור שדוחה אותך מעשר ק"מ,רק בגלל שיש לה/לו אופי של משורר/ת ושכל של מדען טילים?? הרי הבן אדם לא יהנה גם ככה,אז בשביל מה לסבול??
      ולבנים שלא יודעים אם מתאים להם או לא,אז כמו שחבר טוב שלי אמר פעם "אם הזין עומד,אז תמשיך לקפה ועוגה,ואם לא,תזמין חשבון ומהר!!!"

      • timeisnow היקר,
        נוצרו פה קשיים בהבנה
        מה שניסיתי להעביר למר אורן שרון בעניין שטחיות הבנים הוא ג-י-ח-ו-ך (למקרה שלא שמת לב) ולא הזדהות!!! כך שכל מה שפרטת בעניין לא רלוונטי כי אני ממש לא חושבת שכל הבנים שטחיים. להיפך.

  42. נתן יהודה

    למרות שהצורך בכנות אינו נותן לויכוח, אני לא בטוח שבעדת שקרנים עסקינן.
    כבר אמרו לפני ש"יופי נמצא בעיני המתבונן". ואם פלוני סבור שהוא יפה, וכך הוא גם מציג את עצמו, אני יכול רק להסיק שאותו פלוני מרגיש טוב עם עצמו. תכונה שלמצער, אינה נחלת הכלל. במקום לגנות אותה הייתי מציע לך לנסות לרכוש את אותה התכונה, משום שניכר שאתה לא מי יודע מה אוהב את עצמך.

    אגב… איך זה שיפיוף ומוצלח שכמוך מוצא עצמו מחפש בנות זוג שמעולם לא ראה קודם באינטרנט?

    • איילת

      "למצער" אינו "למרבה הצער" (למרות שנהוג לחשוב כך), אלא – "לכל הפחות". (ונדמה לי שהתכוונת לומר למרבה הצער דווקא ).

      איילת

  43. אם לא הייתם מחשיבים כ"כ את המראה החיצוני שלנו, אם השאלה השלישלית (אחרי מאיפה ובת כמה ) לא היתה "איך את נראת?". אם היתם מנסים להתייחס כודם לאישיות, לדעות ,וכד' לא הינו צריכות לשקר לכם.
    אבל זה מה שמשנה לכם שתהיה בלונדינית עם חזה גדול ורגליים בלתי נגמרות, ומצדכם שתהיה לה נעל במקום מוח.
    אז במצב כזה אתה מתפלא שאנחנו משקרות?

    • קוקיה

      עילג משהו, ושטחי משהו אבל נכון!

      קיבלנו כמובן מאליו שגברים יתייחסו אלינו כקישוטים וכל המרבה הרי זה משובח ועכשיו אנחנו ננזפות על זיופים.
      יאללה יאללה!

  44. מיכל לוי

    דוגרי- קשה להיות כוסית

  45. האמת? הכי סבבה להיות קוסית

  46. אתה צודק
    אבל אתם מגעילים , כל התקשורת הורטואלית אשלייתית לחלוטין
    מכאן שאולי כשהיא תיארה את עצמה כלל לא חשבה שאי פעם
    תאלץ להיות שם מולך עוד לפני שקמת והלכת.
    גברים ברשת לא מנהלים שיחה עם אף אחת לפני שהן שואלים את השאלה המטופשת של "איך את נראית" בתירוץ של "סתם לדעת עם מי אני מדבר" כמו שזה פטתי לשאול ככה גם לענות
    אנשים כאלה זכו זוכים ויזכו להתעלמות גמורה ממני ולא ראויים ליותר .
    אתם לא שווים את זה -מבזה ומגעיל כמוכם
    (ושלא יהיו אי הבנות אני לא יכולה בלעדיכם)

    • אני מקווה בשבילך שתמצאי את הגבר שלא יתנהג אלייך כך, כי אני מודיע לך: יש גם כאלה !!!

  47. אחרי כמה עשרות של e-dates מהיכרות באינטרנט התברר שהרציניות משקרות אך במעט ולמען האמת גם לא אכפת לי.
    לא השם שלה או ציוני הבגרות שלה מעניינים אותי באותו מעמד.
    אם היא עונה לצפיות מבחינת מראה-יצריות , היא עברה את הבחינה ולא אכפת לי להזדיין עם מישהי שאני לא יודע את שמה.

  48. ולכול אלו שחושבים שיש שקרים קטנים ישנם גם שקרים גדולים
    כמו חבר שלי שהתחזה לבת וקבע פגישות עים מס' בנים.
    וגם יצא לו

  49. וואוו !
    אני בחיים, בחיים, בחלומות הכי פרועים שלי ובדמיונות הכי פרועים שלי , לא הייתי שלוחת תמונה שהיא לא שלי, בחיים, היי, אנחנו צריכות להות גאות בעצמנו, בלוק בסגנון ומי שזה לא נאה לו יכול ל…. לא משנה, בקיצור עזבו אתכם, אל תעשו הכללות ואת כל השטויות הללו, לא כל הבנות כך !!!

  50. יפת עיניים

    אמנם המאמר מתייחס כאן לנשים, דבר אשר אני כבחורה לא יכולה לבדוק את אמיתות המאמר.
    אך אין מה להתמם והדברגם נעשה אצל המין הגברי.
    משום מה יש למין הגברי נחיתות לגבי גובהם.
    אם מישהו רושם 1ץ80 הוא מכסימום 1.75 אם לא פחות.
    עוד לא ניתקלתי בבן אדם אחד שיאמר אמת לגבי נתון זה.
    אז גם אם אין לכם מטר בבית תעשו ממאמץ ותימדדו. פרט זה מאד חשוב
    במיוחד לבחורה גבוהה (1.70).

  51. צ'טטנית

    וואני הגעתי לדייט עם מישהו שתיאר לי אכן את עצמו בפרטי פרטים ודייק מאד בתיאור ורקש כח לציין ש… הוא נכה ונעזר בקביים. ועכשיו מה? להסתלק מהפגישה בגלל שקר שכזה? נראה רע ולא הומאני, נכון? אז להשאר עם השקרן? תחושה איומה של פראייריות…

  52. אני מצדיק כל מילה שנאמרה בכתבה הזו.
    טוב אולי היה אפשר להיות יותר מעודן עם הדימויים…

  53. Jane_Lame

    אתה יודע איפה אתה טועה בדיוק? אני יכולה להצביע על הנקודה הספציפית אפילו. כשאתה מבקש מבחורה באינטרנט לשלוח תמונה כתנאי למפגש עימה אתה מציג את עצמך כאדם שיטחי במקצת, אין מה לעשות (בכלל לא דיברת במאמר הנ"ל על טיב השיחה הוירטואלית שהייתה לך עם שקרנית איקס! רק על נושא ההופעה!). גם אתה "פגום", בדיוק כמו אותה בחורה באריזה לא אטרקטיבית.

    בחורה יותר "שוות-ערך" מבחינת הופעה בכלל לא תשלח לך תמונה, היא רגילה שגברים מתחילים איתה, רגילה לקבל כן כתשובה. היא תרצה משהו מוסף. ואתה פשוט לא מציע את זה. אני לא אשנה לך את סולם הערכים, ההכללות שהצעתי כאן לא חלות על כל הנשים בעולם.

    אולי תהיה פראיירית אחת.

  54. אורון ידידי !

    קשה לי להאמין שזה מהשנשים או גבברים כאחד עושים כדי לזכות בפגישה המיוחלת…
    אבל מי שמאמין לתמונות מגיע לו שיחווה חוויה כזו…כי בסופו של דבר מה שמעניין בפרטנר לשיחה …מה יש לו לעניין אותי תוכן השיחה…עיניין השיחה ולא אם הוא רזה חתיך או שמן ואם משיחה נעימה מחליטים להיפגש…המלצה..אל תבוא עם ציפיות ככה לא יהיו אכזבות…

    ולגבי דייטים עם גברים למינהם….למה הם רואים את האישה רק כאובייקט מיני…שינסו לתהות על קנקנה אולי ככה לא יהיו הרבה אנשים ונשים בודדים…ותרימו טלפון אחרי הזיון שהיה לכם בדייט של אתמול זה יעשה לאישה "נקבה" המון…זה לא ישאיר אותה בדיכאון ובסימני שאלה רבים "למה?" " במה טעיתי?" …לדעתי הגברים מרוב עודף בדייטים מחפשים בזוגיות רק לזין שלהם ולא לעצמם..זוגיות זמנית ותו לא….מעניין איך אני הייתי נוהגת אילו הייתי גבר?

    ביי טלי

  55. לדעתי זה איכסס לשקר אבל זה לא העיניין העיניין הוא שטוב נגיד לא שיקרת והכל …אנשים בכל זאת מתייחסים למראה כאל העיקר נכון שזה משהו שאמור לשקף או לא יודעת אבל יש אנשים שסובלים מזה מאוד ואנשים אחרים שדוחים אותם בלי שום קשר לשקרים וזה מוביל לשקרים … זה מבאס

  56. מאמי,
    ואיך התמונה שלי ?!!!
    רוצה להיפגש?
    תזהה אותי לפי הטוסיק והשן זהב
    אל תספר לחברה שלך…

  57. רעיון נכון בבסיסו
    אבל רק בגלל שכל הקטע של הצ'טים הוא ברובו לא רציני, גם אני הרשתי לעצמי לשקר פה ושם ולהכנס פעם כהומו פעם כלסבית וכו'.. למטרת שעשוע בלבד
    (אני משטדלת לתת תיאור חיצוני מדויק רוב הזמן אעפ"י שאני חושבת שזה לא לעניין כי תמיד טוב מראה עינים ממשמע אזניים,וגם יודעת שב 99 אחוזים מהמקרים יתגלה לו שקרן פתלוגי מן העבר השני…)

  58. גבר חסוי

    הצט והמיילים כמדיה מתאימים יותר לאנשים גמישים ונבונים כדי להכיר בני זוג למיטה או לקשר רציני. גברים שהם לרוב צעירים ולא מנוסים מחפשים לשווא אישה דימיונית שצריכה להתאים בדיוק לתיאור שעליו הם מאוננים הכי טוב .אבל גבר מנוסה מחפש את האיכויות של האישה. אני למרות היותי נשוי נכנס לצטים ויוצר לפעמים קשרים עם נשים מעניינות ואיכותיות. אני מאוד פתוח וסקרן לנשים בעלות מראה שונה .אני לא שולח תמונות אבל נותן למועמדת הפוטנציאלית לדעת במה מדובר באמת.אני גם לא דורש תמונות.אני משרה בהתכתבות תחושה שהמראה לא כל כך חשוב לי, וזו בעיקרון האמת. לצערי אני גבר מלא. אבל אני נראה סביר לגילי והנשים מקבלות אצלי אורגזמות חזקות בשרשרת!!!
    לפי ניסיוני יש נשים נבונות שיודעות כבר בתחילת ההתכתבות לחוש באישיות שלי, בתבונה ,ואפילו ביכולות שלי ,למרות שחשפתי גם את החסרונות. נוכחתי לגלות שיש נשים לא נאות שהקשר איתן היה חוויה אמיתית. היו נשים שהצהירו שכוונתן רק לזיון, והתברר שזה בעצם כיסוי ,והן מעוניינות בי כבעל,(למרות שהודעתי שאני נשוי ויש לי טבעת).בקיצור מי שמחפש חתיכות צריך להתכונן לאכזבות. אולי רצוי שיחפש במועדונים, או בחוף הים ,שם הנשים מציעות את מרכולתן בגלוי.

  59. כוסית בטירוף

    כל אחת יכולה להיות כוסית כשהיא מתלבשת יפה,סקסי,מהמם ובאופנה כיאלו!!

  60. סטודנטית כוסית בת 22

    אורון, אהבתי את סגנון הכתיבה שלך וגם עקבתי אחרי התגובות
    לצערי , בצעירותי בקטע של התלהבות ניסיתי למצוא בחורים יותר מענינים ושווים מבני כתתי פניתי לאנטרנט, והתוצאה היתה איומה, פשוט מכוערים אחד אחרי השני, זה באמת חובה לדרוש תמונה עדכנית
    הסתכלתי עכשיו על התמונה שלך ואני אומרת לך, למה ציפית?? לכוסית על שתשאר אתך לכל אורך הפגישה?
    כאילו ,בוא נודה, לפני הגיל והמראה אתה לא מציאה בעצמך, מצטערת שאומרת זאת ככה,וכוסיות לא ישארו אתך אלא אם כן תהיה לך אשיות מדהימה שתרשים אותן על ההתחלה(לא אומרת שאין לך, פשוט לא יצא לי להכיר)
    אתה די צריך להסתפק בבחורות הסבירות שאתה מוצא ולא להיות כל כך בררן
    מצטערת על הבוטות

  61. מזלך שלקראת הסוף הפנית את הבעייה גם לבנים שכן אני כאישה נתקלתי בה המון ותאמין לי שזה מבאס גם אותנו הבנות (כי מה לעשות יש גם בנות שטחיות שיופי וחיצוניות מאוד חשובה להן מלבד שאר התכונות המתבקשות) וכשנפגשתי עם כזה לא הססתי ב3 דקות הראשונות של הפגישה להסביר לו יפה, או לא יפה, שאין כל טעם להמשך הפגישה. אז נכון זה מעצבן, אבל אם אתה רווי ניסיון אתה מוכן לכל! אומרים שלום יפה, וממשכים או לNEXT או סתם לאיזה פאב…
    בהצלחה…

  62. מיכל

    מה לעשות שבדרך כלל דווקא הגברים ברשת הם המתגלים כשקרנים?

  63. אני לא מבינה איך אפשר לפרסם תמונה שקרית או מטעה במתכוון. מכל העסק הזה, הדבר הכי מלחיץ נראה לי רגע המפגש פנים-אל-פנים בפעם הראשונה.
    אני לא אחת שמסובבת ראשים, אבל עדיף לי שמתוך 1000 בחורים רק אחד יטרח להעיף מבט נוסף בתמונה שלי, אבל כשיפגוש אותי ידע בדיוק למה לצפות, מאשר ש- 30 בחורים ינסו להתחיל איתי, ואז להתמודד עם סוגיית המפגש על-אמת, כשאצטרך להראות להם את פרצופי האמיתי.
    מה הרווח בלפרסם תמונה שלא נראית כמוני? מעבר לשקר, שהוא מינוס בפני עצמו, גם זה לא באמת עוזר ליצור איזה קשר באמת.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *