פוליסת ביטוח חיים- למה צריך את זה?

שמעתם את הביטוי: "לי זה לא יקרה" בחייכם? כמה פעמים? ומעבר ללשמוע, כמה פעמים אמרתם אותו בעצמכם? על שאלות אלו, לרוב התשובה תהייה "המון, המון פעמים" ובדיוק עבור כל אלו אשר אומרים זאת בכל הנושא לדאגה ליקיריהם לאחר לכתם, זהו המאמר המושלם.

עולם הביטוח בישראל, פרח קצת מאוחר יחסית למדינות מתקדמות אחרים בעולם. למעשה, המודעות לביטוחים בישראל של שנת 2015, עדיין אינה גבוהה כמו שהיא צריכה להיות. אם נדייק בעובדות ובסקרים שבוצעו לא פעם, הרבה מאזרחי מדינת ישראל כלל לא מאמינים בשיטת הביטוח וחושבים שתמיד יש קאצ'. הבעיה מתחילה כאשר קורה מקרה ביטוחי וכל מי שלא החזיק בפוליסת הביטוח המתאימה, מבין את החיסרון ואת היתרונות שיכל לקבל במידה והיה רוכש את הביטוח הנכון.

כאן, במאמר זה ממש, נרצה להתעכב מעט על פוליסת ביטוח חיים ולהסביר פעם אחת ולתמיד למה צריך את זה, מי יכול לעשות זאת עבורנו והאם כדאי לעבוד עם סוכן ביטוח, חברת ביטוח ישירה או שמא
סוכנות ביטוח המציעה פוליסת ביטוח חיים.

מה זה ביטוח חיים – ביטוח חיים הוא ביטוח המבטח את החיים של המבוטח ואת מה שיקרה לאחר לכתו מבחינה ביטוחית. אם ננסה להסביר זאת בכמה מילים בודדות הרי שמדובר בפוליסה המעניקה סכום כסף קבוע מראש, למוטבים הנבחרים והרשומים של בעל הפוליסה.
מי יכול לרכוש פוליסת ביטוח חיים עבורנו – בישראל יש מספר מנגנונים שיכולים לרכוש פוליסה מסוג זה עבור המתעניין. בין אלו נמצא: חברות ביטוח גדולות, סוכנות ביטוח (גדולה או קטנה כאחת), סוכני ביטוח עצמאיים, חברות ביטוח ישירות ועוד. המטרה שצריכה לעמוד לנגד עיניו של כל מבוטח היא עם מי הכי נכון לי לעבוד ועם איזה מנגנון אני מרגיש בטוח.
עם מי כדאי לי לעבוד – בהמשך ישיר לסעיף הקודם הרי שמדובר בהחלטה אינדיבידואלית ולכן על כל מתעניין ברכישת פוליסת ביטוח חיים, לבצע את הסקר שוק שלו ולעשות לעצמו סדר. האם הוא אוהב את המגע הישיר ולכן יש לבחור בסוכנות ביטוח קטנה ומשפחתית, האם מעדיף הוא חברה גדולה על מנת להיות עם ראש שקט או שמא אין זה כלל משנה לו עם מי יעבוד העיקר שהמחיר יהיה מחיר טוב. בחירה זו ראוי ותעשה באופן שקול ונכון, מדובר בפוליסה אשר עלותה היא חודשית ועתידה לעזור בעת קרות מקרה מוות, לסובבים ולחשובים לנו.

לסיכום, סוכנות ביטוח המציעה פוליסת ביטוח חיים היא בהחלט אופציה חכמה, שכן המבוטח יודע שיש לו "גב" והסיכון לכך שלא יהיה כיסוי לפוליסה שנרכשה, קטן יותר. יחד עם זאת, אין זה אומר כי כל סוכנות תעניק את הפוליסה הטובה ביותר בעלות הנמוכה ביותר, ולכן מומלץ תמיד לבדוק ותמיד לבצע השוואות מחירים על מנת שלא להיקלע למצב ביש בו הפוליסה לא מלאה והסכום לא ישולם במלואו או בחלקו.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *