סקס והעיר: היפות והאמיצות

קארי ברדשו, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", שמסיימת את עונתה הרביעית בניו יורק בימים אלה, מתגוררת בשכונה מיוחדת ולא אופיינית למנהטן. דירתה, קומה שלישית, בבניין ללא מעלית, ממוקמת באחת הסימטאות השקטות של האפר איסט סייד. אם לא היינו, צופי וצופות הסדרה, מתוודעים לחייה הסוערים של קארי, בעלת הטור בנושא סקס בעיתון ניו יורקי, היינו יכולים עוד לטעות ולחשוב שהדיירת, חובבת העיצוב, מובילת הטרנדים האופנתיים ובעלת חדר ארונות עצום בגודלו (ששכניה ותושבי ניו יורק בכלל יכולים רק לחלום עליו) היא אשה צנועה וממוצעת. אבל, הודות ל-HBO, אנחנו כבר יודעים שלא כך הדבר. כך או כך, הדירה, אם לא ידעתם, איננה אמיתית כלל וכלל. הסצנות המתרחשות ב"דירתה" של קארי מצולמות על סט צילומים באולפן ב…קווינס, אחד מחמשת הרובעים המרכיבים את ניו יורק. מאוכזבים? זאת רק ההתחלה. להלן דוגמאות לבגדים, מקומות וחפצים שראיתם, ואתם צפויים לראות בעונה הבאה (הרביעית במספר) על המסך בסדרה זוכת פרס האמ"י, (המועמדת גם השנה לפרס), ושאנו, בני ובנות תמותה מן השורה, לא נזכה לעונג ללבוש, לרכוש או פשוט להיות שם. אז תדמיינו שאתם במנהטן, עם גביע קוסמופוליטן בעל רגל ארוכה ודקה, לבושים בשמלה מבית היוצר של דולצ'ה וגבאנה, נעליים של מנולו בלניק, שרשרת עם תליון ועליו מתנוסס שמכם ותיק באגט של פנדי. דימיינתם? יופי, עכשיו תקראו מה עוד חסר ולאן ללכת בהופעה המרשימה שלבשתם.

המקומות:


Tao
42 East 58th St. 212-8882288

ה-מקום בימים אלה בניו יורק. מתאם הלוקיישנים של הסדרה סיפר בעבר שכשהתבקש למצוא מקום בו ייתקלו קארי ומיסטר ביג זה בזה, כשהם מגיעים לדייט ראשון עם בני זוג חדשים, הוא ידע ש-Tao הוא המקום המושלם. מדובר במקום הטרנדי ביותר בעיר, שבני הזוג לשעבר שאינם מחמיצים אף טרנד או מקום מדובר, שסביר ששניהם יגיעו אליו באותו ערב עמוס. "סקס והעיר הגדולה" שמצולמת רובה ככולה במנהטן, מציגה תמונה מעודכנת למקומות החמים, הפריטים הלוהטים והנושאים הרלבנטיים הבוערים. Tao, בר-מסעדה בסגנון אסייתי (שבחדר האוכל שלו מוצב פסל בודהה ענק), הוא ללא ספק דוגמא מצויינת לאחד מהם.


Il Cantinori
32 East 9 St. at 10th Ave. 212-6736044

סמנתה משכנעת את קארי לחגוג את יום הולדתה (ה-35) בארוחת ערב אינטימית במסעדה בדאון טאון מנהטן. "נהיה רק קומץ חברים טובים", היא אומרת לה ומזמינה מקומות. אפילו את מיסטר ביג היא הזמינה. שעה ארוכה מחכה קארי לחברים המבוששים להגיע, כשבשולחן לצידה חוגגת בת 25 את יום הולדתה וזועקת, "אני כה זקנה". לבסוף היא עוזבת ועוד מתבקשת לשלם 80$ על עוגת יום ההולדת שהוזמנה לה…לא נעים אבל יש סוף טוב, חכו לפרק הזה.


Payard Patisserie and Bistro
1032 Lexington Ave. 212-7175252

עוגות שוקולד קרמיות, עשירות ונימחות הן התחליף של עורכת הדין הצינית והמצליחה מירנדה ניקסון, ל…סקס. בצערה, היא פוקדת את הביסטרו המשגשג הזה ורוכשת לעצמה את העוגות במחירים שערורייתיים. אבל אין מה לדאוג למירנדה: למרות שלא ברור מתי היא מספיקה לטפל בלקוחותיה המתגרשות מבעליהן (היא הרי כל הזמן מבלה עם הבנות בלאנצ'ים ארוכים ובילוי במסעדות ובארים עד שעות הלילה המאוחרות) היא איכשהו מצליחה להיות עורכת דין מצליחה שקונה בסוף העונה השנייה דירת שלושה חדרים, שמחיר השוק שלה מתקרב למיליון דולר.


Magnolia Bakery
401 Bleecker St. 212-4622572

עשרות פעמים יוצא לנו לראות את קארי ומירנדה (שנדמה שהן חברות טובות וקרובות זו לזו יותר מאשר לשתיים האחרות) יושבות על הספסל מחוץ למאפייה השווה ביותר הזאת, שממוקמת בווסט וילג'. ב"מגנוליה" יש כל יום מאפים, עוגות אישיות, ועוגיות פריכות, טריים. את מה שלא נמכר באותו היום אוספים עובדי המעדנייה לשקיות שמועברות לנזקקים. לא בטוח שקארי ומירנדה יודעות את זה (אני יודעת את זה הודות למירב ידידתי שעבדה במקום, ק.א), הן, בכל אופן עסוקות כרגע בליחוך הקאפ-קייק הורודות שהן גולת הכותרת של המקום.


Cafeteria
119 West 7th Ave. 212-4141961

ארבעת הבנות שורצות כאן כמעט מידי יום, ואין פלא. זהו המקום החביב ביותר גם על גם ג'וליה רוברטס ובן זוגה עד לפני חודש בנג'ימין בראט, מדונה וגאי ריצ'י, רופרט אברט ואחרים. ה"קפיטריה" המרכזת אליה בעיקר גייז מאיזור צ'לסי, שבו היא ממוקמת, מתאפיינת בשלושה מרכיבים עיקריים: ברמנים חתיכים, מלצרים עם אטטיוד מזעזע (אלא אם כן אתה אחד השמות הנ"ל כמובן) ומנות קטנטנות במחירים יקרים. בכל זאת, ה"קפיטריה" היא מרכז הסצנה ואם אתם באיזור, תציצו ותשמרו לא להיפגע.


Tortilla Flats
767 Washington St. 212-2431053

מסעדה קיטשית בסגנון טקס-מקס שהבנות מחבבות במיוחד בשעות הסייסטה שלהן (או כשהן באמת רעבות). והן לא היחידות: "טורטילה פלטס" היא מוסד ניו יורק ששומר על מעמדו ודימויו כמקום נעים, כמעט ביתי, ונוח למעלה מ-18 שנה. לכן, כנראה, קובעות כאן (בעונה הרביעית) קארי ומירנדה דאבל-דייט עם האקסים איידן וסטיב.


Bar Q
11 Madison Ave. 212-8890905

אם אתם יושבים בבאר והבחורה שלידכם מזמינה קוסמפוליטן, זה סימן כמעט בטוח שהיא צופה הדוקה של "סקס והעיר הגדולה". הבאר הרומנטי הזה, מציע את הגרסא המשובחת למשקה הורדרד, והוא משמש בסיס להרבה פרקים וסצנות. אם יש מקום שהן לא מוותרות עליו, "באר קיו" הוא בהחלט מועמד ראוי.

הבגדים:


Barneys New York

בית האופנה היוקרתי בשדרת מדיסון פינת רח' 60, שבגללו עברה קארי לגור באפר איסט סייד. "ברני'ס" מציע את מיטב המותגים המועדפים על קארי ואת האביזרים החביבים עליה. בין השאר ניתן להשיג כאן את תיק הבאגט של "פנדי", חולצות כותנה בהדפס תות או אננס ענקיים של כריסטיאן דיור ועוד.


Patricia Field Boutique

הבוטיק הרשמי של המעצבת הותיקה פטרישיה פילדס (בת 59) נמצא ברח' 8 בגריניץ' וילג' משנת 1966 והוא מציע אופנה אולטרה עכשווית, החביבה בין השאר על דראג קווינס, נערי מועדונים וכוכבי רוק, וכמובן, גם קארי. פילדס מספרת בכל הזדמנות שהיא מעריצה את שרה ג'סיקה פרקר על ההבנה וזיהוי הטרנדים שלה. כך, למשל, היא הדהימה אותה ואת האחרים על הסט כאשר הציעה לשלב פרחי כותנה גדולים לבגדים. כמעט מייד, הפכו הפרחים לטרנד החם בעיר.


Bergdorf Goodman

בית כלבו אופנתי עם סחורה יקרה באופן יוצא מן הכלל, גם כאן ניתן להשיג מותגים יוקרתיים, קומה שלמה בבית הכלבו מוקדשת לתכשיטים אופנתיים, בהם השרשרת עם תליון השם שקארי עונדת במשך שתי עונות וכמוה גם שלושת רבעי בנות ניו יורק, שרשרות תליון שמחליפות את שרשרת השם בעונה השלישית, ומחרוזות פנינים בעלות שלוש שורות בסגנון ג'קלין קנדי. "ברגדורף גודמן" נמצא בשדרה החמישית 754, ליד רחוב 57.


Jeffrey

בית האופנה היקר עד מאוד בצ'לסי, שהבנות אומרות עליו "בואו נדבר על נעליים…סקס אחר כך", וממהרות אליו. "ג'פרי" נמצא ברח' 14 מס' 449., ליד השדרה השמינית.

הנעליים:


Jimmy Choo

בוטיק לנעלים בעיצובים מדהימים, בעלי עקבים גבוהים באופן בלתי סביר וסקסיים להחריד, לפטישיסטים ומכורים במחירי מציאה של 400 $ ובמחירים רגילים של הרבה יותר מזה. בעונה הרביעית מככבים בסדרה עקבי סטילטו שהם הם הטרנד החם ביותר בניו יורק. "ג'ימי צ'ו" נמצא בשדרה החמישית 645, פינת רחוב 51.


Manolo Blahnik

למרות המחירים ההיסטריים, המטורפות לנעליים הלא הן קארי (מידה 7) ושרלוט (6 וחצי), מתפנקות על בסיס קבוע בנעליים מחודדות עקב, גבוהות וסקסיות בעיצובו. בארון של קארי יש לפחות 20 זוגות שונים של המעצב. הבוטיק הרשמי שלו נמצא ברח' 54, ליד השדרה החמישית.

הרהיטים:


Furniture company

חנות בווסט וילג' בה פגשה קארי לראשונה את אהובה המקסים, (שגם בגדה בו עם מיסטר ביג ובעונה הרביעית היא תרדוף אחריו עד הסוף ה…), מעצב הרהיטים איידן. החנות נמצאת ברחוב גריניץ' 818 ואם תתמקדו בסלון דירתה של קארי, תגלו את כורסת העור החומה הגדולה (קארי מכנה אותה 'הכורסא של איידן') שרכשה בחנות הזו ואינה משתלבת לעיצוב הדירה ב-כ-ל-ל. קארי הרי קנתה אותה רק כדי להשיג את המוכר.


ABC Carpet & Home

חנות המצעים והרהיטים היקרה (888 ברודווי, ליד רח' 18) בה בדקו שרלוט וטרי (יחד עם אמא שלו, ששרלוט קיבלה בעסקת חבילה לא כל כך מוצלחת), את המזרון החדש שלהם. במקור, אגב, נבחרה מחלקת כלי המיטה של בית הכלבו הותיק "בלומנגדיילס" לשמש לוקיישן לקנייה זו, אבל מעצבי הסדרה החליטו ש-ABC מיטיבה לייצג את האווירה של ניו יורק בעשר קומותיה ושטחה העצום. מאחר שהם היו מרוצים מהתוצאות הצילומיות (וגם מטעמי חיסכון, לא תאמינו) הועברו כל סצינות הקניות לבית לחנות הזו.

טיפוח:


Helena Rubenstein Beauty Gallery

ברחוב ספרינג 135 (טלפון להזמנת תור 2123439963). סמנתה לקחה את הבנות ליום פינוק אולטימטיבי בספא של "הלנה רובינשטיין" בסוהו. הרביעיה לא ויתרה על מניקור, פדיקור, שעווה וסידור גבות בספא היוקרתי, שממוקם, כראוי לו, בלב הסוהו.

חתונתה של שרלוט:


הטבעת –
מבית היוצר של
Tiffany & Co
. החנות הניו יורקית הקלאסית שבה קנו שרלוט וטריי את טבעת הנישואין המרשימה שלה, לתחילתה של מערכת זוגית שעיקר הצלחתה, עד כה, הייתה במושב האחורי של מונית.
727 Fifth Ave. (corner of 59th St.)

השמלה –
שמלת הכלה היפהיפיה של שרלוט נקנתה אצל המעצבת וורה וואנג בסכום פעוט של 18 אלף דולר. מדובר בשמלה לבנה ארוכה ומבהיקה, בגזרת סטרפלס, נטולת שרוולים או כתפיות, התואמת את גזרתה הנערית של שרלוט. חלקה העליון צמוד לחיטובי גופה, וחלקה התחתון (מעל המותן ומטה) מעוצבים גלים-גלים של בד מבריך ו"נשפך". בתוספת ההינומה מטול לבן שמגיעה עד אחוריה כמעט, הבוקה המסורתי, שהורכב מפרחים קטנים ולבנים מתקבל המראה הקלאסי, בדיוק כפי שהיה מצופה ממי שחלמה בקול רם על חתונתה במשך שלוש עונות רצופות (ובסוף קיבלה בתור צ'ופר אמא קרצייתית, ר' פרק רהיטים).

אצל קארי בבית:


חדר השינה –
הפריט היחיד שלא השתנה בו ארבע עונות רצופות הוא…הוילונות, אופייני מאוד לתושבי ניו יורק שנוהגים כמוה בדיוק. כיסוי המיטה התכול, עם הפרחים הרקומים הקטנים בכחול, שמידי פעם נראה על מיטתה הרחבה, הוא מבית היוצר של קלווין קליין (280$).

אמבטיה –
לא במקרה נבחרה השחקנית שרה ג'סיקה פארקר לתפקיד קארי: היא חיה אופנה, נושמת עיצוב וחולמת טרנדים. כך קרה, שאת ארון התרופות שהוצב מעל כיור חדר האמבטיה שלה היא מצאה כששוטטה עם בעלה מתיו ברודריק באחד השווקים במנהטן. המוכר שנדהם מהתלהבותה נאלץ לאכזב אותה כשאמר לה שהארון נקנה כמה דקות קודם לכן ל"איזה סדרה". ימים אחדים לאחר מכן היא נדהמה לגלות את ארון חלומותיה ב"דירתה" הטלויזיונית.

עוד סודות מחדר האמבטיה –
רוב תכשירי הטיפוח של קארי הינם מתוצרת "כריסטיאן דיור", תכשירי השיער של M.A.C וקרם הגוף המועדף עליה הוא "לאורה מרסייר". אם תסתכלו טוב תראו שכל המוצרים האלה מונחים על שידת הברזל ליד כיור האמבטיה. אם תסתכלו עוד יותר טוב תגלו זוג כפפות במדף השני של השידה. קארי מורחת על ידיה קרם ידיים וישנה עם הכפפות האלה. אין גבול לטיפוח.

הבלתי נשכחים של קארי והפריטים הכי טרנדיים בימים אלה ברחובות מנהטן:

בסצנה המלבבת בה היא נופלת לאגם בסנטרל פארק, ולוקחת את מיסטר ביג איתה, היא לובשת שמלת משי של המעצב ריצ'רד טיילר בהדפסים עדינים של פרחים בגוונים ורדרדים. פטרישיה פילדס טוענת שזאת השמלה האולטימטיבית למי שרוצה להדהים את החפצה ביקרו: היא (השמלה) מצד אחד תמימה וקלסית, אבל למעשה סקסית ומרשימה. מושלם.
בעונה הרביעית קארי לא תצא מהבית בלי תיק דמוי ברווז, כלב או סוס, עשויים מאבני קריסטל זעירות מבית החרושת של סווארובסקי. מחיר היצירה אצל המעצבת ג'ודית לייבר 3750$. אבל התיק החביב עליה ביותר הוא תיק החגורה (פאוץ') של גוצ'י שקארי לא נפרדת ממנו החל מהפרק השלישי של העונה הרביעית. על התיק, בצו האופנה, מוטבע הלוגו המפורסם של המעצב. המעונינות מוזמנות לרוץ לחנות המעצב או לסאקס פיפת' אבניו ב-360$ ולנסות להתברג ברשימת ההמתנה הארוכה של המצפות לתיק (וזה עוד טרם הוא הגיע לחנויות!!!).

מערכת בננות

הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק

תגובות

  1. לוכד עריקים במיל'

    הברחת מחשב נייד עם פלאפון?! חצוף!

  2. זוארץ

    ואם כבר נוסע, למי יש כסף לשטויות האלה ?

  3. אלמוני

    עדיין לא קראתי את המאמר- רק מהתגובות הקצרצרות אני מניחה שהוא לא עורר משהו אצל אף אחד!!!!!
    חבל!!!!

  4. אלמוני

    טוב….
    אז התחלתי לקרוא…
    ולא משך אותי!
    אני פשוט אעשה צעד חכם!
    ולא אקרא אותו!

  5. אלמוני

    פחחחחחחחח
    (סורי,הייתי חייבת לגחך..)

  6. היפיפייה הנוחרת

    טרנד או לא טרנד רוב הבגדים שקארי לובשת נוראים בצורה מחרידה! (מלבד השמלה עימה היא נפלה למים, אכן שמלה מדהימה).

    וטוב שהיא נפטרה מהפרח המעצבן שנדבק עליה כמו עלוקה בעונה הקודמת,
    מקווה שאני לא פותחת פה… ובפרק הבא הוא יפרח מחדש על דש חולצתה.

    וגם השרשרת עם השם סתמית בהחלט. ערסית למדי האמת.

    והפאוץ' פשוט מ-ז-ע-ז-ע.
    לא הייתם תופסים אותו איתי בחיים. זה טוב ויפה לתקופת הגנון אבל להסתובב עם הנצנצים הוורודים האלה ברחובות ניו יורק ועוד באור יום?!
    NEVER

    • אנונימוס

      חכי, הפרח עוד יחזור…

      • היפיפייה הנוחרת

        את מדברת מידיעה או שאת נביאת שקר?
        כי עד עכשיו, טפו טפו טפו, מלח מים מלח מים, הפרח לא נצפה על מרקעינו

      • טמטום…. כל כך חוסר טעם בלבוש שלה שם, שמרוב שכולם אומרים כמה שזה יפה ו"אין" ונחשב, אני כבר מתחילה לחשוב שאני הלא בסדר פה

    • אליאונורה

      היפיפיה הנוחרת… כמה אני מסכימה איתך… פשוט חיוך אושר על פניי!!
      זה ממש מזכיר לי את הסיפור על בגדי המלך החדשים.. משום מה נורא "IN" להגיד שקארי לבושה מקסים ולדעתי זה פשוט זוועה.. חוץ מאשר אותה שימלה שאיתה נפלה למים.
      ושלא נדבר על ההופעה שלה בטקס גלובוס הזהב.. נחנקתי מהתפוח שבדיוק בלסתי. מעולם לא ראיתי קורבן אופנה אומלל יותר.

      • גוני

        אני חולקת עם רובכם!
        אופנת קארי מקסימה, אבל לא בשביל שיראו אותי ברחוב לבושה בצורה כזאת, אני מעריצה אותה( ג'סיקה פרקר) ולפי דעתי צריך אומץ רב כדאי ללבוש את הבגדים שלה (פחחחח..) אבל…..אם אכן מקסימים…. ובקשר לשימלה שרובכם התלהבתם ממנה, תפרו שימלה זהה לחלוטין =) זה הוא הבגד שאני הכי אוהבת….

  7. יפה וענייה

    מאמר מצויין ! לא הצלחתי להסיר את עיניי העניות לשנייה

    תגידו מה שתגידו אנשים לא שטחיים שכמותכם אבל

    אין כמו סקס והעיר , והריר שניגר מפי ברגע זה הוא הוכחה לכך .. שלא לדבר על הפנטזיות האסורות שלי בדבר קנייה של אחד הפריטים האלה אפילו שהמשכורת שלי כרגע לא עוברת את המספר שלוש בספרת האלפים שזה יתן לי פחות מרבע תיק אצל המעצבת ג'ודית לייבר

    אבל עזבו מתמטיקה !! העיקר החלומות

  8. לכל המתיימרים:

    האם כל מאמר שנכתב חייב להיות פיוטי, פלוסופי ומעורר מחשבות במיוחד?

    למה אי אפשר לקרוא משהו קליל ?

  9. בהתחלה חיבבתי את הסידרה. הרי כמעט לכולנו (הבנות) יש מין קבוצה כזאת שיושבת בבית קפה בצהרי שישי ומחליפה מידע וחוויות. זה לגמרי הרגיש כאילו משתמשים במשפטים שלנו.
    אבל בתקופה האחרונה קצת נמאסה עלי הפטפטת האופנתית הזאת.
    ובכלל, הבחירה בארבע בנות שכולן כל כך מוצלחות ולכולן עבודה כל כך מוצלחת וכלכלית, הפכה את הסדרה ליותר ויותר תוכנית עיצוב ואופנה, וגם פגעה באמינותה. יש לי תחושה שההפקה נהיתה מחוייבת מידי למעצבים למיניהם, וכל זה בא על חשבון השיחה המלבבת שכל כך איפינה את תחילת הסדרה.
    בינינו, כמה בחורות ניו יורקיות יכולות להחזיק (בקניה או בשכירות) דירות כה מרווחות ומעוצבות? וכמה יכולות לצאת בסתם בוקר לקפה שכונתי בבגדי מעצבים (ועוד לא דיברנו על הנעליים, הכובעים והאביזרים)?
    ובכלל, אם נאסוף את כל הפעמים שראינו את הבנות האלה עובדות (ומסיבות קוקטל ופתיחות לא נחשבות) זה בטח לא ימלא יותר מפרק אחד בסדרה.

    • בביקורי האחרון בניויורק ,לפני מספר חודשים , כמעט ולא ניתקלתי ברחובות העיר בבחורות כל-כך נוצצות וזוהרות כמו בסדרה.
      רובן לבושות בלבוש ספורטיבי ביותר (T שירט , גינס ונעלי ספורט).
      כשרואים את הסדרה , אפשר לקבל רושם מוטעה ולחשוב שבאמת כך מסתובבות להן בבוקר
      כל הבחורות הניו-יורקיות.

      • הייתי די מזמן בניו יורק, ומה שאני זוכרת בעיקר (בזעזוע עמוק) זה את הנשים שיוצאות לעבודה בחליפה מחוייטת וסניקרס (את נעלי העקב הן נועלות עם כניסתן לבניין המשרדים). איכס. זה היה חסר טעם, ויותר מזה, חסר שיק לחלוטין. נכון, זה נוח, אבל זה כל כך מכוער.

        • מה לעשות שיש אשכרה נשים שצריכות לעבוד… אה כן ובשביל להראות טוב הן לא יעשו הכל.. אז בדרך הן נועלות סניקרס, שיט שכחנו עד כמה שזה נורא..הלא כן?

          • גם אני קמה בכל בוקר לעבודה, ובכל זאת לא נועלת סניקרס ברחוב (למרות שלא חלה עלי חובת בגדים מחוייטים).
            ממש "לעשות הכל בשביל להראות טוב"… כולה נעליים.

            ההגדרה הנכונה לסניקרס עם חליפה מחויטת היא "לעשות הכל כדי להראות רע".

            • צ'מעי, ללכת לעבודה בנעלי עקב זה לא נוח , וסתם כואב , אז למי אכפת איך את נראית?? כולה נעליים כמו שאמרת, אז מה הסיפור?? לפעמים נוחות עדיפה על "שיק"

      • מריה שרייבר

        הקשר למציאות בטלוויזיה זניח.

        לפי עקרון ההקצנה, המנחה את סדרות הטלוויזיה, נפגוש בגברים יפים ומצליחנים המחויטים בחליפות מותגיות בסדרות המיועדות לגברים ובנשים סופר אופנתיות בסדרות המיועדות לנשים.

        בקיצור, אין מה לקחת ללב (חבל על הקמטים), רק להמרח על הכורסא ולתת לסדרה לקחת אותנו רחוק מעבר למציאות העכורה שאנו חיים בה.

      • cookielida

        כן וגם הן שמנות רצח במציאות!
        🙂

  10. אני עוקבת אחר הכתבות של הכותבת המוכשרת קרן אוחיון ומעניין לא יצא לי להתקל בכתבה זהה. אה כן, היא פירסמה לא מזמן כתבה אחת על ערב בנות שהתכנסו לראות את 'סקס' ובסוף הופיעה רשימת מקומות בילוי. שום דמיון לרשימה הנ"ל.

  11. אלמוני

    People magazine had an entire issue dedicated to Sex and the City. It waaas out during the summer and had the same exact notations. Why don't you credit the magazine?

    • אנונימוס יקר
      הכתבה לא נלקחה ממגזין "פיפל" היא נכתבה על ידי כותבת מוכשרת שבמקרה עוקבת באדיקות אחרי הסדרה ולכן גם יכולה לערוך רשימה עדכנית כזו.
      לפני שאתה נלחם על זכויות יוצרים למה לא תפרגן קצת?
      התרגום לפחות היה טוב, לדעתך??

    • שירלי

      המוסף של סקס והעיר ב"פיפל" אכן יצא בשנה שעברה לפני עליית העונה הרביעית לאויר ניו יורק המהביל, והוא כלל כמאה עמודים, שמן הסתם לא היו יכולים להיכנס לכתבה אחת.

  12. תות שובב

    קראתי את הכתבה, וכצופה נלהבת של הסדרה, נהניתי מאוד מכל שורה ושורה.
    וכל מה שנותר הוא לקנא.
    אבל איך לעזאזל מצפים מהצופים (האינטיליגנטים לרוב) להאמין שבעלת טור- קארי- או יחצ"נית – סמנתה- שלא נראה כי היא אי פעם עובדת, יכולות להרשות לעצמן את הפינוקים האלה?!
    הלוואי על כולנו.

  13. מרילין מונרו

    כן ירבו רשימות כאלו

  14. שכחת מס' מקומות ואם היית באמת ניויורקית לא היית שוכחת כמו פרדה סאקס פיפט ועוד

    • ז'וז'ו הצלם

      אני לא זוכר שמישהו ניסה להציג רשימה מלאה של כל המקומות שמופיעים בסדרה, אבל לא משנה העיקר שהבאת אותה בקטנוניות.
      ישראלים, אני יודע מה זה.

    • חשבת אולי שאף אחד לא שכח כלום אלא החליט להגביל את הרשימה?

      במקום להכנס סתם בלי סיבה במערכת היה יותר נחמד אם היית תורמת את המקומות האחרים בתגובה שלך למשל- לא סתם שמו דגש בבננות על האינטראקטיביות.

  15. סמי
    אם היית קורא את התגובה שלי היית שם לב כי תרמתי מס' מקומות ואם עושים כתבה מעמיקה כן צריך לכסות את כל האופציות.

  16. אתמול שודר פרק מעוןלה.
    בעקבות המאמר גם שמתי לב לפריטים בדירתה של קארי שציינתם כאן ולעוד פרטים אחרים, שקודם לכן לא ייחסתי להם תשומת לב, אז תודה בננות.

  17. אלמוני

    אותי ממש לא מעניין הבגדים של אף אחד מה שמעניין זה דווקא מערכת היחסים שלהם
    תחשבו על זה

    • צודקת. למי אכפת מהמעצביםנעלייםאביזרים שיש להם?? כל העניין הוא בגישה שלהן למערכות היחסים ולמה שקורה , זה העיקר, למי שלא שמה לב. האביזרים הנורא אופנתיים שברקע (שלאט לאט הפכו לעיקר לצערי..) הם קישוט, וחבל שזה מה שאנשים או נשים ליתר דיוק קולטות מהסידרה

  18. ב'7 ימים' של סוף השבוע הזה התפרסמה כתבה דומה לכתבה שלכן בננות. כל הכבוד שהקדמתן אותם.
    קבלו ח'ח בננות!

  19. love shoes!

    פתחו חנות מקסימה עם נעליים שמיובאות מאיטליה, יש הנחות פתיחה של 25% על כל הנעליים!
    שווה לבקר! חלון ראווה מדהים, עיצוב שלא תראו בשום מקום, קשה להאמין שלא תמצאו שם נעל שתמצא חן בעייניכן.

    סביר להניח שאין בארץ עוד חנות עם כזאת השקעה.

    studio Fabiani
    not diamonds but heels are a girl's bast friend
    סטודיו פביאני
    רח' גורדון 31
    ת"א

  20. דניאל ט

    האם מישהו יודע איזה סוג כלב יש לשרלוט?? ?

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *