אני לא מוצאת באמירתו של הירקן "מותק, איזה יופי של מלונים יש לך" מחמאה. תהרגו אותי, אבל זה לא מחמיא לי

בואנ'ה מותק, איזה בז'ז'ים

אני לא מוצאת באמירתו של הירקן "מותק, איזה יופי של מלונים יש לך" מחמאה. תהרגו אותי, אבל זה לא מחמיא לי. אני לא חושבת שהירקן שלי רוצה להתחיל איתי, לצאת איתי או להתחתן איתי ואני לא חושבת שאחרי שאמר את מה שאמר על ה"מלונים" שלי, הוא מצפה שאסתכל לו בעיניים, אחייך ואומר תודה, כיאה בזמנים בהם נותנים לי מחמאה.
לאמיתו של דבר אני די משוכנעת שגם הוא מבין שזו לא מחמאה, ואני עוד יותר משוכנעת שהוא בטוח במאת האחוזים שאני לא עומדת לענות לו על המשפט המופלא הזה, אלא להתעלם ממנו כאילו לא נאמר, להמשיך לבחור מלונים, לבלוע את הרוק, לכעוס בשקט, לשלם וללכת.
אחוז די מרשים מכל הגברים בהם אני נתקלת, חושב משום מה שאם בצד השני של הרחוב הולכת מישהי שמעמידה לו את הזין, הוא צריך, חייב ומוכרח לחצות את הכביש ולהתחיל לבלבל לה את המוח. לא סתם מר מקייטן מאיים, "מספיק עם זה ודי". די עם מה?! שלא תלך ברחוב? שתשב בבית בכוסה ברעלה בגלל שהוא לא מסוגל לשלוט בפה שלו, בזין שלו או בלחץ הדם שלו? האיום גם יבוא לידי מימוש, אל דאגה. "שיגעת אותי כל כך / עם העינטוז שלך / איני יכול יותר בך שלא לנגוע" והיו בטוחות שהוא יגע. יחצה את הרחוב יגיד לה "בואנה מותק, איזה בז'ז'ים, את מה זה מענטזת, איזה כוסית!" וישלח יד. הערות הרחוב משולחות הרסן האלה, הגולשות לעיתים גם למקום העבודה ולמקומות בהן אנו אמורות להרגיש בטוחות, הן פשוט לא לעניין.

באחרונה אני שומעת מגברים את הטענה כי הערות הרחוב האלה הן בעצם מחמאות שאני לא יודעת לקבל, וכי עלי להוקיר תודה כשהבוס שלי מחייך אל הציצים שלי בבוקר. לעיתים לצערי, אני שומעת את זה גם מנשים, שלא יודעות להבחין בין מחמאה להטרדה. אני יכולה להבטיח לכן, שבבוא היום, כשמישהו יעצור אותי ברחוב ויגיד לי: "סליחה, אני מצטער שאני עוצר אותך לרגע, אבל את פשוט נורא יפה בעיניי", אני לא ארשוף עליו רשפי אש ואצעק "סוטה! איכס! מגעיל! פרברט!" אלא אגיד יפה תודה. מצד שני, באופן מפתיע ביותר, אף אחד מעולם לא עצר אותי ככה ברחוב. אבל יותר מפעם אחת חרחר לי מישהו באוטובוס, כשהוא נצמד אלי מאחורה, איזו אמירה מרנינה בקשר לגוף שלי ולמה שהוא היה עושה בו.
את האמירות המטופשות "מרוב פמיניזם אי אפשר כבר להתחיל עם מישהי ברחוב" ו"את לא יודעת לקבל מחמאה" אני רוצה לשלול באמצעות משחק הזיכרון הבא: נסי להיזכר מתי בפעם האחרונה הלכת ברחוב, ראית חתיך הורס, שרקת לו וצעקת לרוחב הרחוב "איזה תחת, תעשה סיבוב!"? סביר להניח שמעולם לא. האם העברת פעם את מבטך לכיוון הזין של העומד מולך באוטובוס ולחשת לו מאחורה "איזה חבילה. כל הכבוד"? וכי למה לא? זו הרי מחמאה.
האם נטלת לעצמך פעם את החירות להעיר למוכר הפרחים שלך על צורת הלבוש שלו? "היי יוסי, המכנסיים שאתה לובש היום עושים לך זין ממש יפה!", הסיכוי שואף לאפס. ולמה? למה לא? למה אף פעם הבוסית שלך לא החמיאה לך על התחתונים היפים שעושים לך תחת של דוגמן שהיא במקרה ראתה, כשהעיפה מבט לא מכוון, דרך המכנסיים שלך? למה? כי זו לא מחמאה.

את רובנו חינכו לא להגיב כשמישהו מטריד אותך ברחוב. משפטים כגון: "הכי טוב זה להתעלם ולהמשיך ללכת", "אל תעני לו זה בדיוק מה שהוא רוצה" או "למה את מחנכת אותו, זה הרי ממילא לא יעזור", כולנו מכירות. אני טוענת שלא רק שזה יעזור אם תעני, זה יעבור גם לך וגם לדביל שאמר את שאמר. הגבר הזה שחושב שהוא יכול להגיד לך מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, כבר העיר את פניני החוכמה שלו ליותר מאישה אחת, אלא שגם היא, כמוך, לא הגיבה. אם היא הייתה מגיבה באסרטיביות להטרדה שלו, הוא היה חושב פעמיים אם להטריד אותך. שנית, זה מאוד נעים לקחת בחזרה את השליטה לידיים, להפסיק להרגיש ש"אין לי מה לעשות במקרה כזה". יש. יש מה לעשות. לענות לו. להעביר את התחושה הלא נעימה שאת מרגישה, אליו. הוא צריך להרגיש לא נעים, את צריכה להרגיש מאוד נעים. את צריכה להרגיש שמותר לך ללכת ברחוב בכל לבוש, בכל זמן, בכל דרך, כפי שאת רוצה, בלי שהדביל התורן ירגיש שמותר לו להעיר לך.

זה לא פשוט להתמודד ב"שלוף" עם המטריד התורן. היפה הוא שאפשר להתכונן מבעוד מועד. תמיד כשאנחנו חוזרות הביתה עולים המשפטים החכמים והמוצלחים שהיינו צריכות להגיד, אבל לא אמרנו כי נלחצנו, כי פחדנו, כי נעלבנו וכו', שנני את המשפטים המוצלחים האלה ויהיה לך מה להגיד בפעם הבאה. חוץ מזה, לא תמיד חייבים להיות שנונים, אפשר ממש לדבר עם הדביל התורן: "אתה מדבר אלי? נדמה היה לי שהערת לי משהו על הגוף שלי. יכול להיות שזה נכון? אתה רוצה להגיד את זה עוד פעם? או שאתה מסוגל לדבר ככה רק כשאני לא מסתכלת עליך"? המושג "כבוד" חשוב מאוד למעיר הרחובי הממוצע, שחקי על זה: "זה נראה לך מכובד לדבר ככה לנשים ברחוב? היית רוצה שיגידו את אותו הדבר לאמא שלך? לאחותך הקטנה? לאשתך? אני חושבת שרק מי שהוא לא גבר יכול לדבר בכזה אופן דוחה לאישה שהוא לא מכיר ברחוב". דיון פמיניסטי ברמה גבוהה, לא ממש תופס אבל – "לא בכבוד שלי שתדבר אלי ככה. גבר עם כבוד לא מדבר ככה", תופס ועוד איך.
אם כל אחת מאיתנו תגיד את דברה למטריד התורן, הוא לא יעיר לבאה בתור. אם נחליף האחת עם השניה את המשפטים המוצלחים שניתן לומר למטריד התורן, נהיה ממש שאקליות, נרגיש טוב עם עצמנו ונגרום להם לעלות חזרה לעץ ולאכול את הבננה שלהם בשקט.

שלומית הברון

הכתבת המשוטטת של תוכנית הבוקר של טל ברמן 102 fm, עיתונאית במגזין "מנטה" של ידיעות אחרונות. חובבת פילים וספרים.

תגובות

  1. כנראה שגברים יותר אימפולסיבים ונוטים לשלוף מילים שנובעות מדחפים רגעיים מבלי לחשוב פעמיים על ההשלכות שיש לכך .
    ההערות שנתת נכונות יותר לערסים ופחות לאשכנטוזים , תקני אותי אם אני טועה .

    • חזיר משי

      אתה טוען שאין ערסים אשכנזים?

    • נמאס כבר מהטבע של הנשים להכליל על כל הגברים והנסיונות שלהן להצדיק את ההתנהגות הסקסיסטית =פמינסטית כלפי גברים
      מי שנוהג להטריד מינית נשים זה אך ורק ערסים מזרחים נדיר למצוא אשכנזי שיטריד מינית אשה (מתי שמעתם בפעם האחרונה על אשכנזי שאנס משהי?)
      אבל הן בחרו משום מה לייחס את ההתנהגות ששייכת לקבוצה מסויימת של גברים והיא גברים מזרחים ולקבוע שככה כל הגברים מתנהגים (כולל אשכנזים רוסים סינים וכו)
      והן עושות את זה במטרה להרגיש עליונות על הגברים -"תראו איך הגברים מתנהגים כמו קופים ואנחנו כל כך תרבותיות"
      ואני במקרה גבר מזרחי

  2. מאמר משעשע ואני מזדהה איתו לחלוטין.
    אוקיי, אז אין לי חזה קטן, אוקיי, אולי הוא אף יותר מהממוצע, סו? אז חייבים להעיר משהו?
    אני נוטה להסכים עם רועי, בד"כ ההערות האלה נאמרות ע"י ארסים ודומיהם, אבל בכל מקרה הן מביכות ולא נעימות.
    ואשתף אותך במשהו: בעבודה שעבדתי בה בעבר היה בחור שהעיר לי באופן קבוע על החזה, "וואו בחולצה הזאת הם נראים יופי", "למה את מכסה אותם כולנו רוצים לראות", "אולי תשבי הם מוציאים אותי מריכוז" (בתגובה על שהלכתי לתומי במסדרון).
    בתחילה שתקתי והבלגתי עד שזה ממש הפך למטרד, ואז יישמתי את העצה שלך ופשוט עניתי, ולא- לא עניתי בנימוס, חשבתי שמגיע לו משהו נבזי.
    ובפעם האחרונה שהוא מלמל משהו על זה שהחזה שלי יפה, עניתי לו "חבל שאני לא יכולה להגיד אותו דבר על החבילה שלך, כי היא נראית ממש גרוע מהזוית שאני עומדת".
    מיותר לציין שהבחור פשוט התייבש, הוא היה המום ומופתע, גמגם משהו לא ברור, ולא הטריד אותי יותר.
    אז נכון, התשובה שלי אולי לא הייתה מכובדת, וירדתי לרמה שלו, אבל אני לחלוטין לא מצטערת על כך, כי זה גרם לו להפסיק – וזאת היתה המטרה שלי.
    למזלי, לא נתקלתי במטרידן מסוג זה מאז. מידי כמה חודשים אני שומעת הערות רגילות ממוסכניקים כמו כמעט כל בחורה, ואם מישהו ממש יעצבן אני פשוט אענה באותו האופן.
    מגיע להם…

  3. סתם אישה

    בדרך כלל אני משתדלת לשתוק כי מצאתי שכשעונים להם איכשהו זה רק נותן להם הזדמנות להכנס איתך לדו שיח ושתשובות, בוטות ככל שיהיו, פשוט לא מרתיעות אותם.
    הגדיל לעשות מוסכניק אחד שהעז לזרוק הערה בנוכחות החבר שלי, היית צריכה לראות איך השבלול התקפל בתוך הריר של עצמו כשהחבר שלי ביקש ממנו להעז ולחזור על מה שהוא אמר.
    זה לא שאני זקוקה להגנה של איזה גבר אבל אני אישית אף פעם לא הצלחתי להשתיק אותם.

    • את חייבת להבין שבמילים את יכולה גם .ואם חסר לך ביטחון מהבית אז נסי זאת פעם אחת ונראה איך יצא גם קיבלת פה דוגמאות לפחות ממישו אחד

  4. המלכה ננה

    תודה רבה לך שכתבת את זה לפעמים
    בא לי לבכות מרוב הערות מבאסות שאני מקבלת
    במיוחד כשאני בדרום העיר שזה לעיתים קרובות קרובות מידי
    אני מבטיחה שבפעם הבאה אני אענה למישהו
    תודה רבה לך

    • צאי ושלחי לשונך . קידה.
      כמו שכבר עניתי במאמר זה לכולן אל תסגרו את הפה . אין לאף אחד זכות פניה מכוערת אלייך ברחוב. ואם את זקוקה ללשון משולחת מילדות אל תהססי לבקש לדרוש ואספק לך משפט תגובה לכל אחת מפנינות הרחוב
      שאי כוחות ברכות עוצמות ושימחות

  5. ליאור

    את כל כך צודקת שלומית ,אבל אין מה לעשות היצר שלנו חזק מאיתנו תמיד אנחנו חושבים הרבה על זיונים וכל הזמן ככה אנחנו בנויים, אנחנו קיימים כדי לשכב עם כמה שיותר נשים , אין מה לעשות , רובנו לא מצליחים בכך , לפחות עם הנשים שבאמת היינו רוצים לשכב , אז אנחנו מנסים כל הזמן , את יודעת , יורים לכל הכיוונים אולי משהו יפגע .

    נכון זה נשמע רדוד ושטחי ולא מתקדם ואת צודקת אבל לא משנה כמה שנהייה מתוחכמים ומתקדמים טכנולוגית , אנחנו עדיין רוצים זיונים וכמה שיותר ולא משנה אם אנחנו נשואים , רווקים או לא יודע מה , זה המצב .

    רובנו דרך אגב שולטים בעצמנו רוב הזמן , יש רק כמה בינינו שהשליטה העצמית שלהם חלשה יותר אז הם גם פולטים שטויות .
    קחי לדוגמה את הבוס שלך שרק מחייך לעומת הירקן שמעיר הערות .

    מצד שני אתן לא צריכות להיות כל כך חסודות ומסכנות , אם גבר חתיך וסקסי יתחיל איתך ברחוב את לא תעלבי ותתבייכני , אלא תחייכי אליו ואולי יצא לך גם משהו אז קחו את הדברים בפרופורציות , סה"כ רוב הגברים רק רוצים מישהי כוסית לידם זה הכל שיוכלו לתקוע אותה בכיף מדי פעם ולא איזה מישהי מכוערת ושמנה שתגעיל אותם ולא תעמיד להם , ככה זה בנות , תבינו את זה תפנימו את זה וקחו את זה כמו שזה ותשתדלו להיות יפות וחתיכות ככה אנחנו אוהבים אותכן .

    • שלומית הברון

      ליאור יקירי

      אתה הסיבה בגללה כתבתי את המאמר הזה. אם אתם לא מסוגלים לשלוט בעצמכם, אולי כדאי לארגן מכלאה קטנה במקום מרוחק כיוון כדי לפתור את הבעיה החמורה הזו.
      אני באמת נורא מצטערת ומתנצלת, אבל לא נראה לי שבימים הקרובים אנסה להיות יותר יפה, כוסית ולשתוק כדי שאתה או חבריך תאהבו אותי. חשבתי על זה עמוקות, הרהרתי בדבר, והחלטתי שלא. שלומית הברון.

    • ארבינקא

      אתה מגעיל אותי.

      • אף פעם לא הבנתי את החוצפה של הגברים האלה. מישהו באמת חושב שיצא לו משהו עם בחורה שחטפה כזו "מחמאה"?
        כשרוצים להתחיל עם מישהי ברחוב עושים את זה בצורה העדינה ביותר שאפשר.

    • טריניטי

      איזה יופי!
      הקופיף למד להקליד!
      וגם יש לו אי-מייל משלו!!

      האין זה מקסים?

    • שיתיבש לך הקטו

      • ליאור

        מה זה הקטו ?
        היה לי כלב שקראו לו הקטו ר
        אבל כלבה כמוך עוד לא היתה לי

        • אלמוני

          היה בסנט הרומי, וכל פעם שהיה נואם היה חותם את נאומו במשפט שבעברית מתורגם בערך "ואני סבור שצריך להשמיד את קרתגו". לא שזה עזר לו בסוף, כי חניבעל די זיין אותם.
          כמוך את השכל שלנו.

  6. אני רק מחכה לכשכאלה
    ואז משלחת בהם את חיצי לשוני הבילתי מתפשרת
    וצוחקת כול הדרך הביתה
    שחקו אותה בנות
    (או פשוט סעו ללונדון)

    ושיהיה שלום כבר
    mish 🙂

    • שמחה אני בך אחותי המשתלחת
      בנות צאינה ונבלנה פיכן כמעירי ההערות שעדיין לא הבינו שזה לא זה

  7. ליאור שפן שפל אתה
    אם הייתי מכירה קמצוצון של הגברים שיכולים בכיף לשחק קלפים עם אבא וסבא שלי שמעירים את ההערות הייתי מאד גאה בעצמי.
    בניגוד לכל ציפיה כבר תקופה ארוכה שלא מוטרדת ברחובות (אולי רזיתי 5 קג וזה מה שהוריד את הדוחים המעירים מעל ישבני ?? ??) ואולי אני מסתובבת עם פרצוף עצבני מבדרך כלל אז בגלל זה לא שומעת שום ברכות בוקרצהרייםערב לאיברים נבחרים מגופי?
    פאתטיים

    • ליאור

      קודם כל אני ארנב ולא שפן
      חוץ מזה אני לא משחק קלפים רק דומינו
      לדעתי את צריכה להוריד עוד 10 ק"ג התחת שלך עדיין די גדול

  8. גלגלון

    אידיוטיזם טהור, התסתפק בכוסית לידך ותו לא? רחמא…
    גם אם רק על צרכי הגברים חושב אתה? אלו הם הצרכים כולם?
    ואכן כמשהו שווה ברחוב יתחיל עמי הוא יזכה לתגובה שונה מזה המעורסס…אבל רק אם יתחיל באופן המכבד משהו. אם את יכולת הפגיעה שלך לשפר תרצה, אזי שנה אסטרטגיה ואף לא מפאת גדולת המי הנשי, אלא מפאת צרכיך הפרמטיביים. בהצלחה!!!

  9. אני מזדהה לחלוטין עם כותבת המאמר.
    לצערי בכל פעם שאני יוצאת לצעידה ספורטיבית (בדרך כלל – מודה באשמה – בגופיה) אני "זוכה" להערות מעצבנות ומצמוצים שונים.
    המשפט המנצח שלי הוא "היה לך נעים אם לאחותך/ הבת שלך היו אומרים ככה?".
    המשפט הזה עדיף כי הוא לא גורר משפטי המשך מצד המטריד.

  10. חזיז ורעם

    אני בעדך !!!
    מסכים עם כל מילה

    נ.ב
    את נורא יפה בעיני

  11. אכן תיאור מדויק לסיטואצית ההטרדה המינית ,שהינה חלק מחייה של כל אישה (כל אישה! עברה את זה לפחות פעם אחת בחיים ובד"כ זה הרבה יותר מפעם אחת )
    זה מתחיל הרבה לפני שיש לנו מושג איך לענות , לפני שלמדנו על אסרטיביות וכו', ילדות ונערות נחשפות לזה בנסיעה לאוטובוס ,בדרך לבי"ס ,בחוף הים ויש מקרים שגם בבית ,… זוהי בבירור לא מחמאה ! גבר מטריד כזה מניח (בתוך ראשו החולה) שהאשה הינה חפץ קישוטי (ראו תגובת ליאור ) ומאחר והיא אובייקט אין לה שום זכות על גופה או צורך בגבולות ופרטיות, כלומר הפרטי ( הגוף או חלקים ממנו) הינם ,על פי גבר כזה , רכוש ציבורי ולכן ניתן להגיב להעיר לנעוץ מבט ולשלוח יד בלי להתחשב כלל ברצונה של האישה.
    שימו לב לתכונה שלרוב נלווית אל גברים שוביניסטים וחשוכים אלו , הם שונאים ומפחדים מהומואים בטירוף… ואיך זה קשור ? המשפטים שלרוב הם יאמרו על הומואים הם :"רק שלא יתקרב אליי" או "שיעשה מה שטוב לו אבל לא על ידי"
    הקשר בין שובניזם לפחד מהומו ש"יתחיל " נובע כנראה מהידיעה הפנימית של הגבר השוביניסט שהתנהגותו כלפי נשים – להלן ה"אובייקט " שאותו הוא מעוניין "לכבוש" היא התנהגות אלימה ולא נעימה, מאחר והומואים הם גברים לכל דבר -אך בהבדל קטן" -הם נמשכים לגברים, חושש השוביניסט שמא יוטרד באותו אופן שהוא עצמו מטריד נשים ,על ידי גבר הומו…

    • ששון ג'רבי

      וואלה הגעת לזה לבד אני בעצמי אין לי בעיה עם הומואים כל הומו שרוצה מקל בחור תחת יכול פשוט לבקש ממני יפה

  12. ליאור

    בוינה בנות נפלתן על הראש לגמרי , מה זאת ההתקפה הזאת בסך הכל אמרתי את האמת כל גבר רוצה מישהי יפה וחתיכה לידו , מה זה לא טבעי ? זה הדבר הכי טבעי בעולם .
    טוב נו גם אינטיליגנטית…

    תפסיקו להיות כל כך מתחסדות וצדקניות , גם אתן לא מסתכלות או לא מעוניינות בגברים מכוערים ולא משנה אם הם אינטיליגנטים או לא , קודם כל גם אתן מסתכלות על המראה החיצוני ואם הוא שמן או קרח וכדומה .

    אז תתחילו להרגע לפני שאני אשלח את ז'וז'ו עם נבוט לכיוונכם

    • טריניטי

      הקופיף מסביר את עצמו.

      אולי זה לא כל כך אלגנטי ואינטלגנטי, אבל בכל זאת, בשביל מישהו שהרגע ירד מהעץ!!

      אני מתפעלת.

    • במקרה שלך זה די בטוח שהבחורה שאיתך לא תהיה אינטיליגנטית,אז אל תדאג כל כך…

  13. לכי לחנות המלונים שלך עם פתק בכיס בו רשום "בבקשה אל תגיד יותר לאף אישה איזה מלונים יש לה. זה לא מתאים" או מה שבא לך. לכי לדוכן המלונים וכשאיש לא מסתכל הניפי יד קלה אל ראש הדוכן והטילי את כול המלונים שיתגלגלו לרצפה. נסי לעשות את זה חזק שיששברו כמה. אם הוא בא ישר, התנצלי שבחרת אחד מלמעלה והם התגלגלו, ועד שהוא אוסף אותם מלמלי סליחה ובדרכך החוצה השאירי את הפתק על הדלפק.

  14. קשה לי להבין למה לחלק מהגברים ההערות הללו נשמעות לגיטימיות. מה שאנחנו צריכות זה לענות חזרה באגרסיביות וללא עדינות. גבר שירגיש על בשרו את תחושת ההשפלה ואי הנוחות – רק אז ילמד לא להעיר הערות אלו שוב.

  15. ואיך המלפפון/גזר גמדי שלך?

  16. בנות,

    בקשר לוולגריות – אני מסכים עם כל מילה שנאמרה, לא יפה, לא במקום ובעידן הפמיניזם המתפרץ גם צריך לענות ובאותה רמה, זו הדרך להשתיק !
    אבל,
    אני מעלה סוגיה נוספת,
    כל אחת מותחת את הקו שלה במקום אחר ומגדירה מה זה בשבילה "הטרדה מינית",
    נכון שלרוב הבנות "הערת המלונים" מתחת לקו זה, אבל יש נשים שבגלל משפט כמו
    " יש לך ריח נהדר " ירגישו נפגעות לא פחות ,
    תחשבו בכמה קונוטציות אפשר לפרש את המשפט הזה …

    לסיכום,
    אני מתנצל בשם אלו שעלבו בכן ולא התכוונו,
    תכניסו לכל השאר,

    הלוואי וידענו את הדרך להגיע אליכן,
    אנו כעוורים בשביל משובש,

    • שיש גבר שמקשיב וגם עונה בכנות ובלי להעליב אף אחד /אחת פה
      מעבר לכך – צדקה lady שביקשה ממך לחשוב איך היית רוצה להרגיש ,כלומר הכנס "לנעליה " של אותה בחורה. (ואהבת לרעך כמוך שלא נס ליחו וישאר תמיד אקטואלי) ספציפית לגבי המשפט לדוגמא -בהחלט יתכן ומשפט כזה יהיה בסדר גמור גם במקום עבודה ,תלוי מה טיבו של הקשר שיש לך עם הבחורה שאליה פנית , ובאיזו סיטואציה זה נאמר. לפעמים אפילו האינטונציה יכולה להפוך "משפט תמים ל" משפט פושע" – פה נכנס עקרון ההקשבה והרגישות לעניין, וכמובן כבוד לרגשותיו של האחר. גברים שרואים באישה אדם שווה ,לא נוטים לשכוח את זה גם כשאישה הספציפית "מדליקה אותם" ,גברים שרואים באישה אובייקט ותו לא, ממשיכים לראות אותה ככזו גם אם היא "מדליקה "אותם,גם אם היא חברה שלהם או נשואה להם…
      זוהי בעצם השקפת עולם שנמצאת בבסיסו של כל העניין, ואפשר לראות את הביטוי של השקפה זו גם בהתיחסות לילדים (שוב, אצל חלק מהאנשים הילד נתפס כסוג של אובייקט ולא כאדם נפרד שיש לכבדו)

      בתקוה שהצלחתי להאיר לך במקצת את הדרך 🙂

  17. Lady Stardust

    אתה רוצה לדעת איך להגיע לבחרה? פשוט מאד- תתנהג אליה כמו שהיית רוצה שהיא תתנהג אליך! תכבד אותה, תקבל אותה כמו שהיא ותתחשב בה וברגשות שלה. בנות הן גם בני אדם ולא רק חפצים יפים שנולדו כדי לעורר את היצרים החייתים של בבונים בסגנון ליאור.
    במקום עבודה משפט כמו "יש לך ריח נהדר" הוא לא במקום והוא גם לא מקצועי! אז מה אם היא בחורה וגם מעוררת אותך באותה הזדמנות?! תחשוב על זה ככה… אם נאמר היה לך חבר בעבודה שהיה הומו והוא היה מחמיא לך תמיד על המראה שלך- איך היית מרגיש?!
    אז מה?! זאת מחמאה ,לא?! למה שתעלב ?!
    בדייט או מפגש רומנטי לעומת זאת זה מאד מתאים ובמקום! יש מקום וזמן לכל דבר.
    בחורים מסוגו של ליאור והגברברים שאותם מתארת שלומית במהימנות כל כך רבה הם התחתית של התחתית של הרמה, והם יודעים את זה! הם גם יודעים שאין להם מה להפסיד והם גם יודעים איזה סוג של בחורות הם משיגים עם גישה כזאת.

    ליאור יקירי בוא אני אגיד לך דבר פשוט, אתה מחפש בחורה "כוסית לתקוע" נכון?! ככה קראת לזה אז תקבל בדיוק את מה שאתה מחפש- ה"וייט טראש" שסובל את זה ונהנה מזה. אתה חושב שבחורות כאלה הם הקלאסה שאתה מחפש?! הבחורות המהממות באמת יודעות שהן כאלה ולא נענות לגישה כל כך מגעילה כשהן יכולות לקבל מישהו שמכבד אותן בתור בני אדם קודם כל ! אז…סורי דארלינג! תמשיך "לתקוע" פרחות על העצים שאתה מתנדנד מהם.

    ואגב.. רוב הבנות גם מעדיפות מישהו עם יכולות ביטוי עשירות יותר מ…"בוינה בנות נפלתן על הראש לגמרי!!!"

    • ליאור

      מצטער לאכזב אותך , אבל אני בחור מוכשר ואינטיליגנט , לא פחות ואולי יותר ממך , דרך אגב צורת הביטוי בוינה בנות וכו' מקובלת מאוד , ראי עכבר העיר גליון 120 עמוד 14 פסקה 6 שורה 3
      חוץ מזה אין לך טיפת חוש הומור ואת פולניה משעממת ומעצבנת שבטח שוכבת על הגב במיטה ושואלת את החבר הממושקף שלה : " אתה בפנים ? אני לא מרגישה כלום " .

      וכן יקירתי אני מעדיף אותן יפות , חתיכות וחכמות , שגם יהיה לי כיף לדבר איתן וגם לשכב איתן , אני מצטער שאת לא שייכת לזן הזה ומשום כך את מעוצבנת.

      אבל עם קצת חוש הומור וגישה קלילה יותר לחיים אולי זה יעבור לך , חוץ מזה אני אוהב לעשות את זה בתנוחת התנדנדות של טרזן

  18. לכל אותן בנות יקרות שתקפו את ליאור.

    קראתי את מה שליאור כתב, ולצערי, או שלא לצערי- אני מסכימה עם כל מילה ומילה.
    אני בת 24, נראת מצויין, ומתחילה תואר שני השנה.
    אני פותחת בהקדמה הזאת, משום שיהיו הרבה (ובעיקר בנות) שיגידו שהרבה שכל אין לי בקודקוד אם אני אומר את הדברים הבאים.

    בנות יקרות
    צר לי עלייכן אם לא השכלתן להבין שזוהי משאת ליבו של כל אחד
    בחורה חתיכה ורצוי עם קצת שכל
    ליאור אומנם שם דגש יותר על החיצוניות, אך מה לעשות יקירותי
    גם אתן עושות זאת, בין אם זה בבחירתן אהוביכן, ובין אם זה בטיפוח המראה החיצוני שלכן
    (ואל תגידו לי "זה בשביל הבריאות").

    לי אישית אין כל בעיה שזהו רצונם, אך התנאי שלי יהיה בבחירת אותו נסיך שיתקע אותי
    הוא שיהיה גם על מה לדבר איתו אח"כ (ואין בכוונתי ל"איך היה יקירי").
    ואני בטוחה שיהיו בנות שיגידו שזה לא הולך ביחד, אך הטעות היא בידיכן…

    מי שתשכיל להכנס לראש של ליאור, תבין במהרה שאין הוא מנסה לומר לכן להוריד 50 קילו (אולי 40 …) אלא שתתעוררו: כל הבנים (כמעט) רוצים לזיין כמה שיותר, וכן- גם אני…
    ולמה לא בעצם?

    • טריניטי

      כדי "להשכיל" להכנס לראש של ליאור…..
      יפעת,
      מותר (וזה גם נורא נעים) להיות יפה ומוצלחת, ולחפש גברים שווים – וגם נבונים – שיתקעו אותך,
      אבל לצערי הרב,
      גם התואר שלך לא מאפשר לך להבין שמדובר בחלק מהמקרים באלימות וורבלית, ובהתנהגות פוגעת ומבזה.
      אולי כדאי שתחזרי על כמה קורסים.

      • טריניטי איפה במבינו ?

        • טריניטי

          הרזומה הקולנועי שלך כולל רק את "טריניטי ובמבינו"?

          תנחומיי

          • ליאור

            היי טרין(איטית )כבד אוז שכמותך אולי תפסיקי לעקוץ כל גבר שאומר משהו באתר הבננתי הזה , עושה רושם שאת חדורה בשנאת גברים תהומית , וכי מדוע יקירתי ?

            קחי את זה בקלילות ,טריניטי ובמבינו היה אחלה סרט בזמנו במיוחד הקטע של החביתה מ 12 ביצים שהשמן אכל .

            אני יודע שאת אנינת טעם ומעדיפה את וודי אלן ופדרו אלמודובר , אבל בכל זאת , תיפתחי קצת למין השני למרות פיגורו וחוסר טעמו , תפרגני קצת לחברה

            • טריניטי

              מה קרה, מותק, נעלבת בשמו של אבשי?
              דרכתי לך על אחת מהיבלות?
              אני בטוחה שהוא, בניגוד אליך, יכול להבין את ההומור בתשובתי, וגם יכול לענות בעצמו אם היה רוצה. כל שרציתי לומר הוא ש – לא, אני לא הטריניטי מהסרט ההוא.
              ראיתי את טריניטי ובמבינו, ולדעתי הוא סרט דיי מפגר, אם כי מצחיק לפעמים, אבל זו רק דעתי.
              דווקא לא מתה על וודי אלן, ולצערי לא ראיתי מספיק אלמודובר.
              ולשאלתך – אני דווקא ממש אוהבת גברים,
              ואני לא מפלה בעקיצותי – גברים, נשים, עיזים, חופש הביטוי מאפשר לי להגיב כאוות נפשי.

              אז בפעם הבאה שתרגיש חופשי לשחרר איזו שטות לאוויר העולם, יש סיכוי שאני אהיה שם, כדי להגיב. מה לעשות, ככה זה עובד.

              • ליאור

                בשם העיזים אני מבקש שתפסיקי מייד !!!
                דרך אגב יש לי עוד יבלת שלא דרכת עליה, כי את פשוט לא יכולה לדרוך על עצמך……סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם.

                ןנחזור לעיקר לא סיפרת לי מה גודל החזה שלך , אני פשוט רוצה לדעת אם כדאי לי להמשיך לשוחח איתך ………….סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם

                יאלללה מותק בובה צאי מהבעשה וכנסי לסבבה אחרת תחטפי אנגינה פקטוריס בוגינה

                • טריניטי

                  ליאורי!! כל גן החיות על הרגליים!! מחפשים אותך!!

                  אגב

                  מה זה אנגינה פקטוריס? היה לך כזה דבר?

                  • ליאור

                    אנגינה זה אדום בגרון – כאב גרון שמקבלים אחרי שמדברים הרבה , אם מקבלים את זה בוגינה
                    זה אחרי שמזדיינים הרבה, אז אין לך מה לדאוג….

                    חוץ מזה פגשתי את האריה מהגן חיות הוא דוקא מחפש אותך הוציאו עלייך חוזה והוא מבצע את החיסול… הוא ביקש שתמרחי את עצמך בשמן זית ושום שיהיה לו טעים

                    דרך אגב אני מחפש עבודה
                    וחשבתי לפצוח בקריירה של סופר מה דעתך ?

                  • טריניטי

                    אתה משעמם

                    ולא מצחיק

                    וכבר לא מעניין לי לענות לך, זה כבר ממש מתחת לרמה….
                    אז היה שלום

                    טריניטי
                    אובר אנד אאוט

                    • ליאור

                      כשגבר מתקרב אליך יותר מדי את בורחת , אני מציע טיפול נפשי דחוף….ביי

                    • אלמוני

                      וואה וואה… אני ראיתי פה תחילתה של ידידות מופלאה, טרניטי- מה מקורה של העגמומיות והמרירות האין סופית הזו מכל דבר?

  19. נראה לי שיפעת היא ליאור בתחפושת.
    וחוץ מזה, תואר שני הוא לא ערובה לאינטיליגנציה רגשית.

  20. בז'אז' בז'אז'ית בז'אז'ון בז'ז'ז'ז'ז'ז' בז'ז' בז'ז'

  21. Lady Stardust

    גם אני חושבת שליאור זה יפעת…אחרת שום בחורה שפוייה עם ערך עצמי מספיק גבוה לא הייתה חושבת ככה.
    …סתם ככה לידע כללי גם אם הדמות הפיקטיבית של יפעת שקיימת בפנטאזיה הגברית היא אמיתית וליקירי ליאור "הבחור על הסוס הלבן של כל אישה": אני בת 18.5 לומדת תואר ראשון בפסיכולוגיה ונראית פצצה.

    ואגב אני לא פולניה אני דרום אפריקאית!

    • ליאור

      צר לא לאכזב אותך ליידי יקירתי אך אינני יפעת אך יתכן שהיא גבר אחר בתחפושת בכל אופן זה לא משנה , את יודעת שמראה חיצוני חשוב לשני המינים והוא בדרך מרכיב עיקרי אך לא בלעדי בכימיה ובמשיכה ראשונית בין גבר לאישה .

      ונעבור לעיקר אם את פצצה בת 18.5 ולומדת פסיכולוגיה אז למה מספר הטלפון שלך לא רשום לי בפנקס הסטוצים שלי ?……………..סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאם

      בקיצור בנות קחו את זה בקלות , את המטרידים והמעליבים שבינינו תדכאו ואת החמודים והנבונים ( כמוני ) תפנקו זה נורא פשוט

    • בת 22, טבחית, בוגרת מכון אבני לצילום (תליטו אתם לגבי האינטיליגנציה), לא רוצה רופס, מקריח, שעיר מדי, מצולק מדי, שמן מדי, עם עיניים קרובות מדי….
      רוצה אחד שנראה נהדר. רוצה כוסון. הוא רוצה כוסית. והוא פאקינג צודק!!!!!!
      כן, והוא רוצה לתקוע אותה, לא " להתנות איתה אהבה". אני גם רוצה שיתקעו אותי ולא שילטפו אותי ברוך (בשביל זה יש לי את אמא).
      אקיצר, אני לא יפעת ואני לא ליאור, אני לילו, ואני בחורה, ואני חושבת שהוא צודק.

  22. אני לא יודע בדיוק מה המוטו של האתר הזה(הגעתי לפה במקרה בדלת האחורית דרך מנוע חפוש) אבל אני רק יכול להעיד שלאחר שיטוט קל בין דפי האתר הרושם שמתקבל ע"פ התוכן שהדבר היחיד שמעסיק נשים לפחות 80% מהזמן זה סקס בכל מדור באתר יש סקס! קיבינאימט אפילו ברפואה סינית הצלחתן לדחוף סקס אין לכן תחומי עניין אחרים בחיים? יכול להיות שזה מאפיין רק את פורטל הנשים הזה ובטח אין בזה שום הצדקה להטרדה מינית-what so ever אבל לתשומת לבכן ככה זה נראה מפה!

  23. ראבק , איפה הצנזורה פה? הליאור הזה כנראה בן 13 וחודש ואתן כנראה מגיבות למישהו שעוד לא ראה אפילו את הזרע של עצמו

  24. אלינור

    "אנחנו קיימים כדי לזיין………יורים לכל הכיוונים אולי משהו יפגע."
    "רובנו….שולטים בעצמנו רוב הזמן…"
    "…רוב הגברים רק רוצים מישהי כוסית….שיוכלו לתקוע אותה בכייף…ככה זה בנות, תבינו…תפנימו…וקחו את זה כמו שזה…."
    "לדעתי את צריכה להוריד עוד 10 ק"ג התחת שלך עדיין דיי גדול"
    "…אבל אני בחור מוכשר ואינטיליגנט…..אין לך טיפת חוש הומור ואת פולניה משעממת …."
    "…אני אוהב לעשות את זה בתנוחת התנדנדות של טרזן"
    "…עושה רושם שאת חדורה בשינאת גברים תהומית, וכי מדוע יקירתי?"
    "…תיפתחי קצת למין השני למרות פיגורו וחוסר טעמו, תפרגני קצת…"
    "יאלללה מותק בובה צאי מהבעשה וכנסי לסבבה אחרת תחטפי אנגינה פקטוריס בוגינה….זה אחרי שמיזדיינים הרבה…תימרחי את עצמך בשמן זית ושום….טעים"
    "כשגבר מתקרב אליך יותר מדי את בורחת, אני מציע טיפול נפשי דחוף…"
    "בקיצור בנות קחו את זה בקלות…….את החמודים והנבונים (כמוני) תפנקו זה נורא פשוט"

    • אתן חבורת מפגרות

      למה? כי רק מפגרות מספקות לליאור את מה שהוא רוצה -תשומת לב לי באופן אישי זה מעניין את התחת…

    • אלמוני

      כוס אמק!!! אתן חבורה של מטורפות, התגובות לליאור, קובץ ציטוטים…. מה קרה?? אולי תעשו עליו גם סרט? לא- מאמר! באתר בננות!! איזה חמומות מוח, שרוטות…. משחקות אותה נאורות ומתקדמות… כולנו בני אדם, וכולכן רוצות לזיין, יש יותר ויש פחות , אבל כולם!!!

  25. מאמר גאוני! גאוני!

  26. אני רוצה להזמין את כול הבנות שהגיבו פה
    לכנס ערסים,
    הכניסה בחינם לכול הבנות גם למכוערות
    נא לזכור להביא איתכן את השדיים.
    תודה מנהל האתר

  27. בנות לא להתרגש אני מוכנה להתערב עם כל אחת פה שאם איזה כוסון תותח על היה זורק לה יציאה היא היתה חוזרת הביתה מאושרת עד הגג

  28. יוספוס

    לא היה לי כח לקרוא את כל ההערות ולכן אולי מישהו כבר העלה את זה אבל:

    תפסיקו להיות כל כך נאיביות !!!

    החבר'ה שזורקים לכן "מילה" לא מתכוונים שתקבלו אותה בעונג ואף תגידו את דעתכן עליה, הם מצפים שיתפתח דיון או שיחה כלשהי כדי לגרור אתכן בצורה דביקה ומגעילה אל תוך מלכודת ה-"תני לי ת'טלפון 'שלך" הידועה לשימצה…!

    ה"מאמר" שנכתב פה (והופתעתי בשל הרמה השטחית שלו, כנראה הוא פורסם בגלל הנושא גורר התגובות הטבעי) מורכב מרצונותיה של הכותבת ולא מהתנהגותה היום-יומית,
    אני בטוח שהיא לא פועלת כמו שהמליצה לשאר חברותיה וטוב שכך.

    הפתרון: התעלמות מוחלטת. נקודה.
    אלא אם את חושבת שתפקידך לחנך גברבר רפה שכל, למרות שאמא שלו לא הצליחה ב- 20-40 שנים האחרונות ומשפט מחץ אחד שלך יעשה אותו בנאדם טוב יותר.

  29. זכר מצוי

    באמת מעניין מה ישיג המטריד התורן מהעלבה של בחורה מזדמנת . ולו אני בחורה,הדבר האחרון שהייתי עושה זה לתת לו את המספר שלי
    אם אפשר, משתתפי (ובעיקר משתתפות) האתר מוזמנות להרים את הכפפה ולהציע הסברים פסיכולוגיים מנומקים.
    קדימה בננות לעבודה!

  30. "לא עכברא גנב" נאמר, וברור שהעכבר כן גנב. הנקודה היא שזה לא התחיל ממנו.
    אם אתן הולכות בלבוש זנותי וחושפני ,אל תתפלו אם תקבלו הערות. כמובן שהמעירים הם בהמות,אבל אתן נתתן להם חומר. ומי שנוסע לרומניה שלא יתפלא אם מכייסים אותו…

    לסיכום בנות אל תלכו בלבוש פרובוקטיבי, תהיו צנועות וסולידיות תכבדו את עצמכן והסביבה ולא רק בגלל המטרידים אלא גם ובעיקר בשבילכן. הרחוב הוא לא חוף הים.

    • אורית

      מסכימה איתך מיליון אחוז גבר
      אני אישה אינטיליגנטית ומשכילה ומבינה שהנשים של היום באמת שכחו את הבגדים בבית ומסתובבות כאילו הרגע ירדו מהמיטה אז שלא יתפלאו על הערות שהן גוררות ולא שאני חושבת שנשים צריכות להסתובב עם רעלות אבל קצת כבוד אישי לא יזיק להן

  31. אורית

    בנות בנות קחו נשימה עמוקה אני אישה משכילה ואינטיליגנטית גם רגשית ואני חייבת לציין שיש את הקטע של ההערות הגבריות אבל נא לא להגזים וגם אם הפמניסטיות שבכן תקומנה ותקמנה קול צעקה אז אני אומר זאת – תפסיקו להתלבש כמו מופקרות מרחוב הירקון נמאס לראות את תחתוני החוטיני מבצבצים מכל זוג מכנסיים של צעירות או מבוגרות לשבת בקפה או מסעדה מאחורי ישבן כזה שסליחה לא תמיד מראה מלבב בעת שתיית הקפה או האכילה, גובה המכנס ממש מפלס ים המלח וניתן ממש לראות את התספורת הברזילאית או הקעקוע ממש מזמין וקורא לך, החולצות שהן חתיכת סמרטוט שלא מכסה דבר ובכלל כל הצורה של הנשים נראית מזמינה ופרובוקטיבית אני אישה יפה ובצעירותי הייתי ממש מהממת ואכן היו בחורים עם כל מיני הערות ואת הבחורים הללו לא ניתן לחנך אבל בעזרת אסרטיביות הצלחתי לענות ואפילו לקבל התנצלות מה שאני רוצה לומר שאז וגם היום נשים צריכות להיות קצת יותר צנועות ולא מטעמי דת ולי יש משרד עם עובדים ועובדות ובנים לא מגיעים למשרד בחזה חשוף בעזרת חזיות פוש אפ ותחתוני חוטיני הם באים לבושים בצורה מכובדת כמו שהייתי מצפה מאיתנו הנשים לנהוג והאמינו לי שגם עובדי המשרד והלקוחות שבינהן יש נשים חשות מבוכה בפני פרץ הנשיות המתגבר הזה .
    בנות תפסו את עצמכן ותרגיעו גם אני סקסית ולבושה בטוב טעם ולא חשופה וזוכה לכבוד ומחמאות לא מיניות אז קחו רגע וחישבו על דבריי ללא התלהמות מיותרת תודה אורית

  32. באמת אמרה אומללה, דוחה וחודרנית, כאילו, מה שה העסק שלך??

  33. אל תנסו להצתדק!
    דברים כאלה אין אצלם.
    אולי אתם לא יודעים אבל כשאומרים לבת משפטים לגביי האברים המוצנעים שלה, זה מגעיל אותה ומוריד את האומר לתת רמה מבחינתה.

  34. הנשים לפני שהן יודעות להגדיר מה הן רוצות ומה הן לא רוצות הן יודעות להתלונן ולהאשים את המין הגברי בכך שהם פרמיטיבים קופים גועלים משעממים נכים רגשית ועוד שלל מחמאות רב ידוע שנשים "מאוד טובות בלפרגן"
    תסבירו לי איך זה שיש כל כך הרבה נשים שנמשכות לערסים ואומרות שהן אוהבות רק ערסים או אומרות "אנחנו אוהבות ערסים כי אנחנו מחפשות גברים אמיתים ולא מתחנגלים" ומצד שני ידוע שאותם ערסים הם אותם גברים שאת מתארת במאמר והם אותם פרמיטבים קופים מטרידים מינית ואנסים
    אז תחליטו מה אתן רוצות אם אתן רוצות גברים שיצאו מהמערות בגלל שהם נראים לכן גברים אמיתים אל תתלוננו אחר כך שהגברים מגעילים ופרמיטיבים ואם אתן רוצות גברים מפותחים יותר עם אינטלגנציה רגשית גבוהה אינטלגנטים טובים עדינים שייתיחסו אלכן בכבוד ובהערכה אל תתלוננו אחר כך שהם "לא גברים או מתחנגלים"

  35. אורן ר.

    נקווה כולנו להמעטות ההתנהגויות הבוטות האלה בהערות כלפי נשים .

    ואכן כדאי לכן להגיב ולירות "מתחת לחגורה" אם זה מה שיסייע .

    שיהיה טוב

  36. להזכירך סופרת יקרה האשה נבראה לצורכו של הגבר לא לצרכה,ולא לעצמאותה אלא כי "לא טוב היות הגבר לבדו"!!!
    ואף שלא צריך בודאי לנקוט בגסויות או בשחצנות עדיין הנטיה הטיבעית של הגבר הוא להסתכל על האשה כיותר מאדם של יום יום אלא גם ובעיקר כאוביקט מיני ושתדעי שבתוך תוכן הרבה נשים שהשלימו עם זה חושבות על חלק מ…ההטרדות גם כמחמאה אם כי די נסתרת…

  37. אורעד שעיבי

    שמעו כל אלה שכתבו פה מזרחים אשכנזים…
    שטויות !! מה זה הדברים האלה ?! הנה עוד פעם הקיפוח הזה שעושים למזרחים אז כל האשכנזים המכוערים שלא מצליח להם עם בחורות כי הים ילדי כאפותורוציפ עכשיו למצוא חן בעייני הבחורותץ פה ומאשימים רק ת'מזרחיים בכל זה אז לכו חפשו מי ינענע אותכם !!
    לכותבת … אני מסכים איתך באמת .. זה לא יפה ככה לדבר לבחורהצריך להיות ג'נטלמן … רגיש ואהבתי שהבאת את הדוגמא שבנות לאעולם לא יגידו כאלה דברים כי אני הבנתי מזה הרבה … ואני מקווה שגם הגברים האחרים פה הבינו שלא מדברים ככה לאשה…

  38. אורעד שעיבי

    שמעו כל אלה שכתבו פה מזרחים אשכנזים…
    שטויות !! מה זה הדברים האלה ?! הנה עוד פעם הקיפוח הזה שעושים למזרחים אז כל האשכנזים המכוערים שלא מצליח להם עם בחורות כי הים ילדי כאפותורוציפ עכשיו למצוא חן בעייני הבחורותץ פה ומאשימים רק ת'מזרחיים בכל זה אז לכו חפשו מי ינענע אותכם !!
    לכותבת … אני מסכים איתך באמת .. זה לא יפה ככה לדבר לבחורהצריך להיות ג'נטלמן … רגיש ואהבתי שהבאת את הדוגמא שבנות לאעולם לא יגידו כאלה דברים כי אני הבנתי מזה הרבה … ואני מקווה שגם הגברים האחרים פה הבינו שלא מדברים ככה לאשה…

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *