בעלים גניחטים אנשי היי טק, תינוקת יפיפיה, סלון מעוצב וגם אמא בלונדון, כל אלו ועוד מזכירים לאתי אברמוב שהיא לא נולדה מהחומר הנכון.

גיא מאי והיי-ביי

יש דברים שאני לא עושה באופן עקרוני. לא כי הם חלילה לא טובים. להיפך ! הם מצוינים ואף מומלצים. לי הם פשוט עושים מצב רוח רע. ככלות הכל, כמו שלא יפה להזכיר לנכה שהוא לא יכול לרוץ מרתון, מה הטעם להזכיר לי מידי בוקר בשיטות עינוי מגוונות, שלא נולדתי מהחומר הנכון: בלונדינית עם אבא עשיר.

כעיתונאית יש לאנשים הרבה הזדמנויות לפנק אותי, והם, טובי לב שכמותם, לא רק מפנקים. הם מרעיפים. אין, אין כמו אותו יחצ"ן , איש יקר, תרתי משמע, שטורח בכל פתיחת עונה של טיפני'ס לשלוח לי את הקטלוג. ג'סט אין קייס, אתן יודעות. אולי במקרה הלכתי ברחוב ונפלתי על מליונר. טוב, באמת הלכתי ברחוב ונפלתי. גם חצי משפט נכון זה משהו, לא ? אבל זה באביב. כי בקיץ, למקרה שלא גמרתי את הכסף על הטיפני'ס, אני מקבלת מהאיש ופועלו קטלוג רהיטים. לא אלו שעושים בנחלת בנימין. זאת אומרת אולי כן, אבל הנחלת בנימין שלו נמצאת אי שם בשטוקהולם והמחיר שלה ויי-פר מחשבון הבנק שלי. למעשה, לא כל כך רחוק. ספח שם זה בגובה המינוס שלי. ותאמינו לי שהבנק שלי נדיב כשהמינוסים הם שלי.

אבל אין. את שיא העצבים שוברת עבורי הפרסומת הבלתי נסבלת ההיא. נו, זאתי שמנסה לשכנע אותנו להתחבר לחברת טלפון או משהו כזה. היא-היא שיא הפרסומות מהן אני מנסה להתעלם (ללא הועיל אגב, זה כמו שאומרים לכם אל תחשבו על ירוק). יושבים להם שלושה פלצנים בשם גיא, מאי ואמא של מאי שבטח קוראים לה היי או ביי, בביתם המעוצב (בטח ברהיטי היחצ"ן היוקרתי שמנסה לבאס אותי כל קיץ) ואז פתאום מאי הולכת ואמא שלה צועקת על גיא שיתקשר לסבתא בלונדון. עומד לו גיא הגניח ותוהה עם איזו חברה להתקשר. ואני אומרת: עד מתי קמצנים יעלוזו ? פוצצת כל כך הרבה כסף על ספה, לא תשקיע באמא של אשתך כמה פאונדים ? אלו הן הצרות שלך בחיים ? אבל לא זו הפואנטה.

הפואנטה היא שיושבת בביתה רווקה כמוני ותוהה בינה לבינה "יחסיה לאן": עם העולם ועם בכלל. ואז כמוצא אחרון של עיסוק היא פונה לטלוויזיה, וכל מה שהיא צריכה על הראש זה את האושר בהתגלמותו מול העיניים ? יענו להיי-ביי הזאת לא רק שיש בעל גניח איש היי טק בוודאי, תינוקת יפיפיה, וסלון מעוצב אז גם אמא בלונדון ? כאילו, אתם אמורים לשמח אותי ! שאני אעשה אצלכם מנוי לטלפן לחו"ל. ומה אני מקבלת ? יום ההשפלות הבינלאומי. אבל מה, יש לי פתרון. תעשו דיל: עשי מנוי אצלנו וקבלי חינם בעל ותינוקת ואמא בלונדון. כולם עם שמות מתחרזים כמובן אני מצידי, מבטיחה לפוצץ שיחות.

אתי אברמוב

אשה על סף התמוטטות עצבים. כשתהיה גדולה היא רוצה להיות עקרת בית, נשואה ואם לכמה שיותר. בינתיים מסתפקת בלהיות עיתונאית בכירה, סטודנטית מצטיינת, בליינית מובילה ולא - בלונדינית מתוך בחירה

תגובות

  1. רוית

    מי אמר שיש אמת בפרסום?? זה בטוח עושה להרבה מאיתנו כל מיני ריגשה למינהם.
    ובכלל מי נולד מהחומר הנכון?? גם לבלונדיניות עם אבא עשיר יש בעיות משלהן, וגם אותן זרקו כל מיני בחורים עם אבא עשיר.

  2. אלמוני

    בתור מי שיש לה בעל בהי-טק, ותינוקת וספה אני כל-כך שונאת את הפרסומת הזו.
    א. בעל בהיי טק בחיים לא יהיה בבית כשהילד יתחיל ללכת. בעצם הוא לא יהיה בבית.
    ב. הבית ממש לא נראה ככה כשיש ילד שמתחיל ללכת – יותר כמו ערימת זבל מעוצבת או לא.
    ג. אמא שנשואה לבעל בהי-טק בטח לא ניראת ככה כי היא לבד ואין לה זמן להתקלח ולהתאפר ובכלל להראות כל-כך טוב
    אז הבחילה מהפרסומת מובנת

    • עם כל הכבוד לאיש ההי-טק הזה, באמת היית רוצה בעל כזה גניח? רדי מזה ומהר, חפשי לך חלום אחר…

  3. לפי סטטיסטיקה לא הכי מדוייקת, אבל נראה לי שממצה, אז הרוב הוא לא מהחומר הנכון. ובכל הפרסומות, והסרטים, וכל שאר אמצעי המדיה למינהם מעוותים למעננו את המציאות. בתור עיתונאית את בטח יודעת את כל זה, והרי אין סוף לדימיון.כל הפרסומות מדכאות ולא רק זאת.
    את יודעת מה, אני אוריד את הכובע בפני הפרסומאי הראשון שיציג משהו אמיתי. אמהות עייפות, עם שיער קש, איפור חובבני, בעל עם צמיג ילדים צורחים, סלון מבולגן, ואם יפרסמו למשל משחק שיעסיק את הילידים שעה, אקנה את כל הסדרה וגם אשקיע במניה שלהם.
    אבל זה בטח לא יקרה, זו סתם פנטזיה של חומר לא נכון כמוני, עם הבעל שחוזר מאוחר מהעבודה, ספה רגילה ילדים שרבים, וסלון מבולגן.

  4. נעמה אקרמן

    אברמוב אהובתי, קודם כל ברכות על עיסוקך החדש ,את נהדרת כתמיד
    חוץ מזה אני ממש מתגעגעת אלייך, ורוצה לשמוע מה קורה איתך בחיים בכלל

    חג שמח ןנשיקות נעמה אקרמן

    • אתי אברמוב

      אקרמן אהובתי – לדעתי זו את הכוכבת בינינו, שצריכה לכתוב טור באתר בנות על: איך תפסתי בעל משגע ואני גרה באושר ועושר (טפו טפו). טוב, אולי זה הבלונד? תשמעי לי, אם את כותבת ספר הוראות זה יהיה רב מכר.
      חוצמזה, מתה עליך וחג שמח. יש לך את הטלפון שלי?
      אתי

      • תולעת, ראיתי שכותבים לך מעריצים אישיים, אז החלטתי שזה לא יהיה מושלם בלעדיי. מה שלומך, יפה שעדיין לא התייאשת, בסוף את יודעת, תמצאי את המכסה שלך… או אולי את הסיר, ורצוי עם אמא מרוקאית שיודעת לבשל והרבה.
        אני מתפלאה עלייך שעוד לא פתחת דף למיוניים אישיים, בטח יש פה כמה כאלה שיתלהבו לצאת עם אינטיליגנטית, שנונה, מצליחה, שלא לאמר אחרונת שחורות השיער בעיר.
        יפה שלי, את כותבת מקסים כתמיד, (ולא כי אני יחצ"נית :)), איתך במאבקך הצודק, ושימותו הקנאים. אפרטו זה לא אותו אפרטו בלעדייך, לאב יו, ענת.

        • ג'וליה

          אתי יקרה, אם את מתנהלת כדרך קבע באפרטו, לא מפליא אותי כלל וכלל שאת רואה את גיא מאי והיי-ביי כחלון למשפחה האולטימטיבית וגם חושבת שיש פה במה לקנא. באפרטו יושבים בדיוק אלה שבאים עם כל הגרדרובה הנ"ל על מנת לגרום לבחורות מתוקות כמוך לחשוב שהנה… מישהו תפס את אלוהים בביצים.
          ואפרופו אמת בפרסומות – יצא לך פעם לראות איך נראים הקופירייטר והתקציבאי של כל אחד ממסעי הפרסום המפוצצים האלה שמנסים להכתיב לנו תדמית חדשה לחיים? – ניחשת נכון!
          תמיד, אבל ת מ י ד הם נראים בדיוק כמו האנטיתיזה של מה שהם הכניסו בפרסומת. חומר למחשבה.

  5. חזיז ורעם

    מי אמר שהחומר הנכון הוא נכון ?

    תזהרי מלתפוס את אלוהים בביצים כי זה משפריץ, ואם יכאב לו הוא עלול להתעצבן ולבעוט.

    בלונד אגב מעולם לא היה מיי קאפ אוף טי.

  6. צפונבונית אמיתית

    וואו, אני בשוק! מה, עשו עלי פרסומת? אין לי מושג על מה מדובר, אבל התיאור תואם להפליא אותי ואת משפחתי. אני בלודנידית (טוב, גוונים של מספרה, אבל על רקע חום בהיר), בעל בהיי-טק (אבל אבא מדהים) וילדה מה-ממת!!!!
    הבית הוא מעוצב, הבעל דוקא מגיע מוקדם, ואני הייתי הבוקר במכון כושר.
    אבל – ולא תאמינו לי – אל תקנאו בי!!!! לא, לא, הכל הבאמת מושלם, אבל זו הבעיה. אני שואלת את עצמי – נו?? ומה עכשיו? מש-ע-מם לי!!! אני מתייבשת, נשבעת לכם. הלואי והייתי חייבת ללכת לעבוד, כי אז הייתי מזיזה את התחת והיום היה עובר….
    הקלות הבלתי נסבלת של הקיום.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *