הזמן הכי טוב לחופשה – אחרי החגים

מי שמצליח לחשוב מחוץ לקופסא ולפעול בצורה מושכלת מרוויח גם בתחום התיירות. לא חייבים לטוס לחו"ל או לצאת לחופשה בחגים, היות ודווקא אחרי שמחת תורה ניתן ליהנות משורה ארוכה של יתרונות.
ברמה הכלכלית, משתלם יותר להזמין טיסות לכל מקום בעולם אחרי החגים מאשר לעשות זאת יחד עם כל עם ישראל. מחירי החופשות מושפעים באופן ישיר מהביקוש וכאשר כולם חוזרים לעבודה, אתם יכולים לצאת לחופש.
גם מבחינת מזג אוויר יש יתרונות לחופשה בארץ או בחו"ל אחרי החגים. אפשר לבחור בקפידה את היעדים ולהגיע לסתיו בניו יורק או באירופה, ניתן לתאם בית מלון בדרום כדי ליהנות משמש מלטפת ותמיד אפשר להגיע לצימר בצפון רגע לפני הגשמים והשלג. תקופת אחרי החגים מייצגת שלב מעבר אידיאלי עבור חופשה לבד, עם בני זוג או עם הילדים והמשפחה.


כיצד נערכים לחופשה אחרי החגים?

החלטה על יציאה לחופשה אחרי החגים מחייבת היערכות מוקדמת. ראשית, שכירים נדרשים לעדכן את המעסיקים שלהם לגבי החופשה ולדעת כיצד לנצל את המעמד שנוצר עבורם. אפשר לדוגמא לבקש לעבוד יותר שעות במהלך החגים וכאשר כולם בחו"ל, אך לאחר מכן לממש את ההטבה בדמות חופשה קצרה ומרעננת. ניתן גם לצבור ימי חופש וכך לנסוע לחו"ל בלי לפגוע במשכורת.

שנית, היערכות לחופשה אחרי הילדים בקרב משפחות דורשת התייחסות לנהלי בית הספר או הגן. רצוי להתייעץ עם המורים לגבי החופשה ולבדוק מתי בדיוק חוזרים לשגרה. בערך עד חנוכה לא צפויים בני נוער ותלמידים לגשת למבחנים משמעותיים, מה שמשאיר עבור ההורים חלון הזדמנויות נדיר עבור חופשה בלתי נשכחת.


חופשה גם למגזר המסורתי

מבחינת שומרי מסורת, תקופת החגים אינה מאפשרת חופשה בחו"ל והמשמעות שלה היא בעיקר דתית. רק אחרי החגים יכולים דתיים ומסורתיים לנסוע לחופשה ולבלות זמן איכות מחוץ לשגרה הרגילה. הביקוש לחופשה אחרי החגים גבוה בצורה משמעותית בקרב דתיים ושומרי מסורת והם מצידם נהנים משילוב בין מחירים נמוכים, יעדים אטרקטיביים והיצע רחב של אפשרויות.

דתיים ושומרי מסורת יכולים אחרי החגים להגיע לחופשה בכל מקום בעולם. יש כאלה שיעדיפו להישאר בארץ ולנסוע לאילת, אחרים יחפשו אחר אטרקציות בפארקים ושמורות טבע ולא מעט דווקא ירצו לטוס לארצות הברית, אירופה או המזרח.

לסיכום, התקופה של אחרי החגים לא חייבת להיות מדכאת או שגרתית. בעזרת היערכות נכונה ניתן לצאת לחופשה מיד אחרי החגים וכך ליהנות משלל יתרונות מגוונים. חופשה אחרי החגים פשוטה וקלה מכפי שנהוג לחשוב. היא מתאימה לכל הגילאים ואידיאלית גם עבור מי שרוצה להישאר בארץ. חובבי טיולים חילוניים, מסורתיים ודתיים מכירים היטב את המאפיינים של חופשה אחרי החגים ומוזמנים לנצל אותה. בנוסף, מדובר על פריבילגיה ישראלית שכנראה לא קיימת במקומות אחרים בעולם.

תוכלו למצוא מידע נוסף על יעדים וטיסות באתר www.elal.co.il

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *