רגע לפני שקורן דור הופכת להיות מורה, היא נזכרת בהתאהבויות שלה מגיל תשע. הכל, מסתבר, התחיל בצפי

התלמידה מאוהבת

כיתה ד’ 2

הכל התחיל בצפי. בפעם הראשונה שהיא פלשה אל תוך הכיתה הייתי בקושי בת 9. היו לי חורים באוזניים, עוד לא קיבלתי ווסת וחשבתי שבנים זה עם דוחה ומישהו צריך לעשות להם משהו רע כי מגיע להם. שנאתי את אמא שלי, רציתי לברוח מהבית ובכלל הייתי שמחה למות. למחרת תכננתי לרוץ לכביש ולהידרס או לטרוק לסבתא את הטלפון בפנים, דברים שילדה בת 9 עם הורמונים של גיל ההתבגרות לא חושבת שהם בלתי שפויים בעליל או שהיא צריכה דחוף פסיכולוג, אלה פכים קטנים בשגרה של הנפש שרועדת ומבולבלת וסובלת ממשבר חיצוני של אף ענק יחסית לפנים זעירים.
ואז צפי באה. היא נכנסה לכיתה ומיד שלחה אותי למנהל. הייתי בשוק. עכשיו שנאתי גם אותה ואיימתי להתנקם בחייה, אולי לספר שהיא ניסתה להרביץ לי. כמעט מרטתי לעצמי את השיער או נשכתי את הזרוע הימנית כשהיא גררה אותי בכוח למזכירות. חצי בחורה עם מכנס ג’ינס משופשף, זנב קוקו, עגיל אחד וליפסטיק אדום, סוחבת אותי אחריה, נלחמת בילדה שעוד רגע תוריד לה אוזן.
אם הייתי יודעת שאני אתאהב במורה שלי כשכל השאר אמורות לחלום בלילה על מורים מסוקסים להיסטוריה שמדברים על המהפכה הצרפתית בקול עמוק ומגרדים את הראש בצורה מתוחכמת, אם הייתי יודעת שזאת תהפוך למגיפה ואני אתאהב כמעט בכל מורה שנראית כמו צפי או עוסקת בהוראת הספרות או לפחות רווקה פמיניסטית, הייתי שמה לזה כבר אז סוף, מבקשת מצפי סליחה ובורחת לשירותים ומתחילה להידלק על אלפרד, השרת הנחשק מהמסדרונות של כיתה ד’ 2.

פשעים שבלב

למה התאהבתי במורות שלי במהלך השנים? זה לא שפיתחתי רגשות כלפי נשים. בנות המין היפה מעולם לא עניינו אותי מעבר לשיחות קצרות או למסעות שופינג משותפים. גברים משכו אותי ועל נשים פנטזתי רק למען מגע רגשי.
הייתי יכולה לדמיין אותנו, אותי ואת צפי ואחר כך אותי ואת דליה ואותי ואת נחמה ועוד מורות שעברו אצלנו בכיתה וחייכו לעברי מהלוח, איך אנחנו יושבות על קפה ומנהלות שיחות אל תוך הלילה, מתכננות פגישות חשאיות וקובעות שנתבגר יחד. היו מורות שכמעט יכולתי לדמיין איך הן נוטשות את הבעלים שלהם למעני, בשביל תלמידה אחת עם יצר אינטלקטואלי עז ורצון להרס עצמי שמשתוקקת לחום ואהבה. אולי כי לא היתה לי אחות וכי אמא שלי היתה בקושי חברה בגילאים ההם, אולי כי אף אחד בתיכון לא הבין אותי, אולי כי גברים הפחידו אותי, נשים מבוגרות ממני, בשלות ועצמאיות הפכו להיות הכוכבות שלי עד שיום אחד הסתבכתי.
לא יודעת איך נתתי לזה לקרות אבל מורה אחת גילתה שאני אוהבת אותה. מה זה אוהבת, חושקת, מפנטזת, מזילה ריר, עוד רגע לוקחת אותה ביד וגוררת אותה לחדר המורים שתבטיח לי שהיא לא תעזוב לעולם.
“תגידי, יש לך רגשות כלפיי?” היא שאלה בעדינות ואני משקשקת ומתה לקבור עצמי תחת ההריסות של מה שפעם היה קונסטרוקציה יציבה עם הרבה סודות אפלים. אז גיליתי לה ואמרתי לה שאני אוהבת אותה ואני לא יכולה לשלוט בזה, שאין לי משיכה מינית שאני רק אוהבת אותה ויכולה להיות אתה לנצח. טוב, הייתי בת 14 ולא היה בן אחד אפילו בכל השכבה שרצה לאהוב אותי.
איך הסיפור נגמר? נשלחתי ליועצת ומרוב הבושה הכחשתי. לא אהבתי את צפי וגם לא אף אחת אחרת, יש לי חבר מהשכונה והכל בסדר אתי ולאותה מורה לא הסתכלתי עוד בעיניים לא עד שסיימתי י”ב. אז כשבאתי ללחוץ לה את הזרת בטקס חלוקת התעודות לחשתי: “אני מאוהבת אבל במישהו! מישהו!” רציתי לצעוק על הבמה: בחור אמיתי ולא עוד מורה!

האישה האחרת

התאהבות המורות חלפה עם הגיל ועד היום לפעמים יש לי טיקים בלב כשאיזו מרצה נכנסת ואני חרדה שמא אפול שדודה ואתאהב גם בה. בנשים אני לא מתאהבת רק בגברים, אבל היום אני יכולה להבין איך נשים מתאהבות בנשים. הרוך, הקול המלטף, הגוף הנשי המושך, האחווה הנשית הזאת שאף גבר לא מסוגל להיות שותף לה. ומורות הן הבחירה המושלמת – משכילות, מייצגות סמכות ומעצבות את התלמידים. אז הייתי תלמידה מאוהבת ובטח יש עוד אלפים כמוני, עכשיו כשאני עוד מעט עומדת להיות מורה בעצמי, אני כבר אדע להבין ללבה של מי שתתאהב בי. אם תהיה מישהי כזאת.

על הכותבת קורן דור

מאסטרנטית באוניברסיטת תל-אביב, כתבת ב-MSN, לילה, הורים וילדים, נישה, אינדקס ועוד מגזינים.

תגובות

  1. אליקו

    המאמר מחזיר אותי 15 שנה אחורה לשנות הלימודים בתיכון:
    מעולם!!! אבל מעולם!!! לא למדתי תנ”ך בצורה כזאת אינטנסיבית, אובססיבית ומהפנטת. המורה לתנ”ך, לימור עובדיה, אך סיימה את לימודיה כסטודנטית להוראה ואנו היינו הכיתה השניה שהיא לימדה.
    בחורה צעירה, נראית יפה נורא (שלא לומר תאורים אחרים…) והעובדה שהיא נשואה טריה רק העצימה המתח באויר למול השיר “לו רק היית וכו'”. כל היום הייתי חושב עליה, רוצה ללמוד תנ”ך בלבד ובכל פעם שאנו נפגשים במדרגות של המכללה והיא אומרת “בוקר טוב”, הלבשלי בתחתונים. שלא לומר מה קורה שם…
    שעורי בית עשיתי בעיניים עצומות, במבחנים קיבלתי בונוסים מיוחדים בשבילי בלבד ואת הבגרות עברתי בציון 85 בתודה ללימור.
    חושב עליך כל דקה עם כל הלב… (גם היום, 15 שנים אחרי!).

  2. אלמוני

    אחח.. איזו מורה לספרות הייתה לנו בכיתה י”א.
    היא הייתה להערכתי בסוף שנות השלושים אולי תחילת שנות הארבעים, חתיכה עם חזה ע-נ-ק, אישה עם עוצמה וסמכות ויפה לאללה. מלא מהבנים בשיכבה היו דלוקים עליה יותר מאשר על הכוסיות שלמדו איתנו. אבל היא לא שמה עלינו אלא רק על המורה להיסטוריה (ככה אמר רב-סרן שמועתי).

  3. אחר כך, את חוזרת לבית הספר ובאה להראות למורה שלך בהתרגשות איך היא הצליחה, ואת לומדת לתואר במקצוע שהיא לימדה אותך בתיכון וגרמה לך להתאהב בו. והיא מבוגרת יותר, שחוקה ומתוסכלת, כל ה”מיץ” נעלם ממנה, כל הייחוד מהמורות האחרות, הזקנות והמתוסכלות והיא שואלת אותך בפליאה “בשביל מה הלכת ללמוד את המקצוע הזה? את רוצה להיות מורה?”

  4. מקסים, נוגע ללב.
    מאוד מזכיר לי את כתביה של יהודית קציר.

  5. חנן ועליזה

    בסטודנטיאליות מצאתי פתרון איך להפוך למצטיינת בקורסים קשים. גרמתי לעצמי להתאהב במורים, בכל סימסטר באחד אחר. חווית הלמידה ממורה שאת מאוהבת בו היא אלוהית. והציונים היו מעבר ליכולת שלי.
    לא יודעת איך יכולתי לשלוט בהתאהבות, אבל זה עבד

  6. בננהשייק

    כמה כאן עשו הקבלה לספר של יהודית קציר, שהיא אגב הסופרת הנערצת עלי. אבל אני לא רואה איך זה אפילו דומה. בספר קציר מדברת בפירוש על יחסים מעוותים שהם על סף הפדופיליה והאובססיה וכאן הכותבת מדברת על יחסים שהיו מושתתים על כמיהה לחום ולאהבה רגשית. ולמזלה, היא לא פגשה את בת דמותה של המורה הספרותית של קציר – כי אז אולי המאמר היה על נושא אחר לגמרי…

  7. אני זוכרת את עצמי מתנהגת מאד דומה, עם מוכרת ספרים שכונתית, עם התופרת שלי, ועם כל דמות נשית שבאיזה אופן סמלה את האם הנחשקת שלי, האם שתמיד רציתי שתהיה לי ולא היתה שם!

  8. מורנייייי

    מה זה הדבר הזה?? ?? ….. אולי זה היה נורא רציני אצלך….לי זה נראה כמו נטיות מעורערות מאודדדדדדדדדד!!!
    לא מזדהה אבל בהחלט מבינה!!! נוגע ללב….

  9. אני כל כך מזדהה עם זה..
    זה כל כך מביך.
    במיוחד עם המורה מגלה את זה.. ואז בא לך למות..
    וזה גם בכלל לא עובר גם אחרי שאת מוצאת לך מישהו שאוהב אותך ואת אותו יש לך עדיין את הרגשון הקטן הזה בלב.. את הזכרון הזה של האהבה שהייתה לך למורה ההיא..
    ל****, המורה שלי לשעבר..
    אני יודעת שאת בחיים לא תראי את זה וגם אם כן את לא תדעי מי אני אבל בכל זאת..
    אני אוהבת אותך..
    וחושבת עלייך כל דקה ודקה בחיים שלי..
    ואני מצטערת למרות שאין לי על מה אבל אני בכל זאת חושבת שאני אשמה שלא עצרתי את זה בזמן..
    לפני שהכל התפרץ ויצא החוצה..
    למרות שהכל נגמר מזמן אצלי זה עדיין טרי..
    בתקווה שיום יבוא וזה יעבור ושאני ימצא לי את האחד שלי ואת את האחד שלך..
    תמר..

  10. מורן..

    אני מורה..
    ולי הייתה תלמידה שהתאהבה בי..
    זה הדבר הכי לא נעים בעולם.. והכי מביך..
    בעיקר בגלל שגם אני הרגשתי כלפיה דברים,
    ולא יכולתי לעשות עם זה כלום בגלל שאני בת,
    אני יותר מבוגרת ממנה והכי קשה..
    אני הייתי המורה שלה..
    עכשיו,
    אין לי בעיה עם זה שאני בת ועם היא לא הייתה תלמידה שלי אני חושבת שאפילו אולי הייתי הולכת על זה, למרות שאני יודעת שזה לא בסדר..
    אבל עכשיו הכל נגמר..
    ואני לא יכולה לעשות קודם כל חברה שלי אמרה לי שאם אני לא מפסיקה את הקשר הזה היא פונה למשטרה ובצדק..
    (אממ.. היה לי ולתלמידה מין קשר אבל מעולם לא התוודאתי בפניה על אהבתי)
    ואז הייתי חייבת להכחיש את כל מה שקרה ביננו אי פעם.. וזה היה הדבר שהכי כאב לי בחיים..
    התלמידה שנקרא לה *** לקחה את ההכחשה שלי יותר מדי קשה.. והיא התחילה לקבל כל מיני התקפים מוזרים..
    והסיפור עוד ארוך..
    בסוף זה נגמר בכך שהוציאו אותה מהמקום בו אני מלמדת ואני גם בטוחה שהיא לעולם לא תרצה לראות אותי שוב בגלל כל מה שקרה ובגלל ההכחשה שלי..
    וככה זה נגמר, אהבה של שנתיים וחצי.. ושאולי אפילו תמשיך..
    אני לא חושבת שזה נטיות מעוערות, אני חושבת שזה יכול לקרות לכל אחד..
    ואני גם חושבת שמי שזה קורה לו הוא מאוד מסכן..
    כי אי אפשר לבנות אהבה, קשר או יחסים עם מישהוי שקטן ממך בהרבה ובעיקר אם היאהוא תלמידה שלך..
    אז..
    *** אם את רואה את זה אי פעם ואת תדעי בטח שזאת אני..
    רק שתדעי שאני מצטערת על הכל..
    ושאם הייתי יכולה לשנות את מה שקרה הייתי מנסה לעשות את הכל כדאי שלא תפגעי ואם היה נהיה קשר ביננו אז היתי מנסה להסתיר אותו הכי שאני יכולה..
    ואם את לא רוצה לסלוח לי ולא לראות אותי וממש נפגעת מה שבטוח שכן.. אז תתנחמי בזה שזה לא היה צריך לקרוא הרי לא היה יוצא מזה כלום.. ותתנחמי עוד יותר בזה שגם אני סובלת וגם לי כואב..

    • אלמוני

      רק שתדעי שאין יום שאני לא מאחלת לך שתמותי את סוטה ואני מקווה שתקבלי את עונשך אני אדאג שזה יהיה במסגרת החוק …

    • מישהי שאכפת לה

      לדעתי את מגעילה אגואיסטית ! תמותי! הלוואי שיפתרו אותך! יש דברים שלא נמחקים!
      ואת תשלמי על זה בסוף!
      את נצלנית! ופדופילית!!!
      הלוואי שתלכי ברחוב ותפלי לביוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ולא תצאי מישם גועל נפש מה שאת גרמת לה! ומה שעשית! את המבוגרת ואת היית האחראית לכל זה!
      וגם אני מתפללת כל יום שתמותי!!!

    • הלוואי המורה שאני אווהבת הייתה מרגישה אליי משששוו ..

    • וואי אני מתה לדבבר איתך אני רוצה שתייעצי ליי ..

    • למורן המורה

      אני חייבבת לדבבר אייתך שלחחי לי משו במייייל

      • כנראה שכבר הבנת שאני לא מורן, אני התלמידה שלה..
        האמת שבממש במקרה נכנסתי לכאן וקראתי את מה שהיה.. את מה שכתבנו.. אני כן תמר גולן שמורן שאלה עלייה. לא רציתי לפתוח את הסיפור הזה שוב..
        היא לא תענה לך, גם כי עברו הרבה שנים והיא בוודאי כבר לא נכנסת לכאן ולא חושבת על משהו בסגנון אפילו וגם כי יכול להיות שזו לא הייתה היא, יתכן שזאת הייתה מתיחה לא מצחיקה.. (שקצת הרעידה כמה עולמות..) וגם כי כיום היא נשואה באושר, והכל כבר מאחוריה.. בידיוק כמו שהכל מאחורי. החיים ממשיכים..
        אם תרצי לשאול משהו צירפתי את המייל שלי ואם לא, שיהיה לך בהצלחה עם המורה שלך.. :]

  11. מישהו שמבינה

    למורן שכתבה לפני… אם אפשר לישאול… מה לימדת אותה? וכמה שנים?

    • מורן..

      אני מורה למחול.
      הייתי מורה שלה שנתיים חצי כמעט שלוש..
      למה?.

      • הייתי תלמידה בת 16 שאף אחד באמת לא הבין אותי בכיתה.
        הייתי נורא שקטה . הייתה לי מחנכת שהייתה נועצת בי מבטים ובתור תיכוניסטית ,שסבלה מבדידות ועוד כל מיני דברים מסביב, ישר פירשתי את המבטים שלה כהידלקות עלי והתאהבתי בה. היה משהו במבטים שלה. היא הביטה בי ולפעמים ברגליים שלי .
        אני לא אשכח שפעם היינו בהצגה בקאמרי וישבתי ליד חברה מהשכבה (היחידה שהייתה לי חברה בתיכון) והיא (המורה) ישבה באותה שורה.
        באמצע ההצגה הסתכלתי לעברה וראיתי שהיא מביטה בי והבטן שלי התהפכה. היום אני נוטה לפרש את זה כאיכפתיות למצבי הקשה בתיכון, אולי היא לא ידעה איך לעזור לי אז היא הביטה בי. באופן מוזר היא הייתה גם היועצת כך שבתור יועצת היית מצפה שהיא תדבר איתי על המצב שלי ותנסה לעזור כמה שיותר. היא לא עשתה את זה ושמור לי איזה כעס על זה .
        בכל אופן עד היום לעיתים רחוקות אני תוהה מה היה פשר המבטים האלה.
        עברו שנים מאז התבגרתי השתנתי התאהבתי והתחתנתי.
        פשוט מדהים פתאום לקרוא את כל זה…
        מודה שהחזרתם אותי אחורה בזמן.
        כייף שפעם ראשונה באמת שמישהו מבין אותי (:

        שירי

  12. בלינקית

    את כותבת בצורה מרשימה….אהבתי…|חיוך|
    מקווה שהחיים שלך יפים,
    אשמח לקרוא עוד יצירות שלך,
    *בלינקית*

  13. גם לי זה קרה .
    תיארת נכון את הסיטואציה. תסביך בקשר של אמא בת פלוס פחד גדול מקשר עם בנים הוא בהחלט מתכון מוצלח להתאהבות במורה…
    אגב היום אני נשואה באושר. ואני לא לסבית – זה רק מחזק את מה שכתבת לגבי המצב הזה.

    תודה לך
    פרח

  14. אלמוני

    אני רוצה להכיר אותך

  15. אלמוני

    שלום אני תמר סגל ואני גם מאוהבת ורציתי להגיד לך זאני מעד שמחה שיש אנשים חמודים כמוך

  16. אין על מגע אישה, הרוך, החום, העור החלק והמלטף.

  17. ריקי רמת אפעל

    הסיפור של יהודית קציר הנה אני מתחילה מדבר בדיוק על זה

    http://www.e-mago.co.il/Editor/literature-719.htm

  18. י"ב 1, טור ימני, שולחן ראשון

    תודה על המאמר. כן, גם אותי החזרת אחורה בזמן.
    כשקראתי חייכתי, התרגשתי, כאבתי וחשבתי כמה חבל שבזמנים בהם התבשלתי באותו נזיד לוהט של אהבה, אשמה, בושה ובעיקר כאב צורב, לא יכולתי לקרוא או לשמוע דברים דומים לאלה.
    תודה שוב, וחיים טובים.

  19. אני הייתי שמחה ליצור איתך קשר.

  20. הייתי שמחה שתצרי איתי קשר.

  21. איך תדעי שהמורה שלך מאוהבת בך בחזרה,
    יש כמה תנאים:
    1. אם היא מסתכלת עליך ומחייכת תוך כדי.
    2. אם היא עושה פעולות קיצוניות לידך (כדי להרשים אותך).
    3. אם היא אומרת לך מחמאה וכמה זמן אחר כך היא אומרת את אותה מחמאה בקול כלפי הרבה אנשים- מול הפנים שלך.
    4. אם היא מתנהגת איתך מוזר.
    5. אם היא ‘ממהרת’ כשהיא מדברת איתך.
    6. אם כשהיא מקריאה שמות היא נעצרת על השם שלך ושואלת לשלומך.
    7. אם כשלא היית בשיעור שלה היא שאלה אותך למה לא באת.
    8. אם היא אומרת לך מילים כמו: אני אוהבת אותך/אני מתה עליך וכ”ו..
    9. אם כל פעם שאת רואה אותה והמבטים מצטלבים- היא מחייכת חיוך כובש/ לא מחייכת בהפגנתיות.. הכל קיצוני מאוד.
    10. אם כשאת רואה אותה במסדרון במקרה, היא עושה משהו מוזר/קיצוני פתאום, זה כדי להרשים אותך.

    ואם כל הדברים האלה קורים לך, או לפחות חלק מכובד מהם, המורה שלך אכן מאוהבת בך, או חושבת עליך או שנכנסת לה ללב ואין לה מושג איך להתמודד עם זה.

    אם את מרגישה שאת מאוהבת בה בחזרה- הרי שאת עלולה להיפגע, משום שקשר עם מורה לא יוכל להתקיים..
    אבל
    בכל זאת.. תנסי להכיר אותה יותר.. לדבר איתה.. לשאול שאלות..
    לפעמים זה נחמד והמתח שנוצר ביניכן פוחת.
    אבל לפעמים המתח גובר בעקבות זה..
    תנסי.
    ולאט לאט כשיהיה פחות מתח- תוכלי להיות את!
    סוף סוף.. תוכלי לעשות כל מה שתבחרי בלי להרגיש מוגבלת.
    איך תעשי שהמתח יעלם?
    או שתעשי דברים שגורמים לך הנאה! כלומר, תמלאי את עצמך דרך ריקוד שירה ציור בישול וכל דבר שעושה לך טוב. וככה את פחות תחשבי עליה!
    ותשתדלי – כשאת לידה, להיות את האמיתית!
    אל תנסי להיות מישהי אחרת..
    תעשי כל מה שאת רוצה אל תתביישי !
    ותזכרי תמיד- את מיוחדת ואין כמוך עוד אף אחת בעולם!
    תאהבי את עצמך ותמיד טוב לשתף מישהו בתקופה הזאת שאת עוברת את הקושי הזה..
    בנוסף, תזכרי שזה ע-ו-ב-ר ! את תתחתני בעזרת ה’ עם גבר, בחור , שיתאהב בך! את לא לסבית, נכון.
    בסה”כ רוצה תחליף לאמא..
    אולי תזכרי את המורה הזאת לעד, אבל גם בזה יש משהו מתוק..
    מן זיכרון רחוק.. אולי יום אחד עוד תחזרי לבי”ס כשאת נשואה .. ותגידי לה סתם כך: תודה, את לימדת אותי הרבה יותר ממה שתוכלי לשער.
    אולי היא תזכור אותך.
    זה דברים שקורים , את לא לבד.
    החיים יפים תמיד תחייכי ותעשי דברים שאת אוהבת!
    והכי חשוב- תהיי את ותתני לאנשים להתאהב בך רק בגלל מי שאת!
    תהני , תיפתחי לחברות , תצחקי בקול – אל תוותרי לעצמך.
    ושוב- ההתאהבות חולפת, החיים ממשיכים.
    יש המון דברים נפלאים בחיים.. המון גברים שיכולים להתאהב בך.

    בהצלחה בדרך לכבוש את העולם [=

    ממני , אביטל.

  22. יוואוו תבייאי לי ת’אייסי שלך ווקשה ?

  23. עדן ( :

    וואאי תביא לי ת’אייסי שלך ווקשה ?

  24. אלמוני

    מה יש לכם לעזאזל??.?? ??
    אני למדתי באולפנה
    אצלנו המורה היתה חברה שלנו
    אהבנו את המורה לא בקטע של התאהבות אלא בקטע של הערכה ושל תודה על האכפתיות הרבה וההשקעה שלה בשבלנו היא היתה מסחנשת איתנו ועוזרת לפתור בעיות אני בהחלט לא מבינה למה צריך להיות דסטנס בין מורה לתלמיד ולמה להפוך אהבה שאמורה להיות תמימה ופשוטה לא בקטע מיני בקטע של אכפתיות…

  25. היי.. וואי זה כאילו אני כתבתי את זה. יש לי המון לומר לך בנושא וזה אפילו דחוף יש אפשרות להתכתב איתך דרך המייל או לדבר איתך?

  26. רק רציתי לומר לך שכל הכבוד לך שאת פותחת אתזה .. זה מוריד ממך חלק ואני יודעת איך להרגיש ככה .. אני גם התאהבתי במורות שנים על גבי שנים.. ואני כבר מסיימת כיתה ו והשנה היה לי קטע עם מורה , בהתחלה לא אהבתי אותה אבל אז בהפסקה שלפני השיעור שהיא לימדה אני וחברות שלי קיללנו אנשים מהחלון.. הכל היה סבבה ומצחיק וזה.. ואז היא ניכנסה ושמעה את הסיפור , היה לנו שיעור ספורט אז יצאנו ולפתע חברה שלי קראה לי ואמרה שהמורה (אני לוקחת שם בדוי) נופר קוראת לי.. , נילחצתי~! היא לקחה אותי לצד ואמרה לי:”אני מרגישה שאת יכולה לתת השפעה טובה על בנות בכיתה.. , ומה שמורה מרגישה זה מ-ה-ל-ב” ומהמילים האלו הבנתי שהיא מאוהבת בי והתחלתי להתאהב בה… , ויום לאחר מכן היא לימדה אותנו על הבוקר והתנהגתי יפה (כמו שאני מתנהגת לכל מורה שאני מאוהבת בה , אבל איתה זה היה משהו מיוחד) כל הכיתה הייתה בלאגן רק אני התנהגתי יפה וניסיתי להשתיק בנות ולמרות שקצת ניסחפתי אחרי טיפשותן היא חייכה אליי והוציאה מין מילמול עם חיוך אבל ת’אמת לא הבנתי.. ובסוף השיעור היא קראה לי לבוא אלייה ושאלה אם אני רוצה לשמור איתה על קשר ואם אני רוצה שתיתן לי את מספר הטלפון שלה?! אני כמו סתומה מרוב התרגשות לא הצלחתי להוציא כן אז שתקתי כזה והיא חשבה שלא .. ועד עכשיו אני מצטערת על זה~! ואז בסוף היום יצאנו יחד מהבית ספר חברה שלי אמרה לה שאני אוהבת אותה והיא אמרה שגם היא אוהבת אותי ושוחחנו על איפה אני גרה ואיפה היא.. לא ממש הבנתי איפה היא גרה כי הסתכלי רק על היופי שלה ולא הצלחתי להתרכז.. והיא אמרה לי שהיא מכירה את הבית כנסת שליד הבית שלי ושניקבע להיפגש בה ביום שישי בכניסת שבת.. שבוע עבר והגיעה יום ראשון … כל כך רציתי לראות אותה , היא לימדה את כיתה א והצצתי מהחלון של הכיתה כדי לראות אותה.. לא הצלחתי .. ואז בהפסקה בנות אמרו לה שאני אוהבת אותה (כאילו דאא) והן אמרו לי שהיא אמרה ככה “מרים חיכיתי לראות אותך ואני רוצה לומר לך להתראות לפני החופש הגדול” ולא ממש הבנתי למה הכוונה .. אבל זרמתי .. ואז הגיעה השעה שכולן אוהבת “חזרות למסיבת סיום” הייתי בדרך לאולם בית הספר .. אני וחברה שלי הלכנו יחד פתאום אני קולטת את המורה נופר ליידי היא ניגשה אלי והיינו בצורה כזאת שהיא כזה מולי אבל קצת נוטה לצד החזיקה את היד שלה על הכתף שלי והיה סוג של חיבוק והיא לחשה לי באוזן:”מרים חיכיתי לך בבית הכנסת..” ניכנסנו יחד לאולם היא דיברה עם המחנכת שלי לגבי השעות שתלמד ואז הלכה.. ומאז לא ראיתי אותה.. ויש לי עד עכשיו ריגשות אשם לגבי שחיכתה לי בבית הכנסת ולא באתי.. אני רק רוצה שתבין שאני לא דתייה ואינלי מושג בבתי כנסת ורק ביגלל זה לא באתי.. וזה לא שלא רציתי לבוא ..אם את קוראת את זה עכשיו אז תדעי שאני אוהבת אותך~!

  27. תקשיבי , יש לי ממש אותו מקרה , אני חולמת עליה ואני לא לסבית, אני לא מרוכזת בכיתה ואני מסתכלת עליה , אני מרגישה שאני מוכנה לעשות הכול בשבילה , ללכת עד הסוף – למות בשבילה.
    אני כל כך אוהבת אותה.

  28. כל כך מרגש!
    יש לי דמעות בעיניים! אני לא ראיתי אף פעם שמישהו כותב על אהבה לרגש ולא משיכה מינית..
    אני מאוהבת במורה שלי, היא צעירה ועדינה, יש לה קול מלטף ועיניים עמוקות.
    תודה לך!!

  29. שני אהרוני

    ואו אני עם דמעות בעיניים
    היה לי את אותם המקרים בדיוק ..
    עם כמה וכמה מורות
    מגיל ממש קטן אני מאוד ביישנית אף פעם לא היה לי חבר או קשר עם בנים אני לא לסבית ! אבל אני מרגישה ממש שאני אוהבת אותה
    אני כותבת עלייה שירים חולמת עלייה וכו..
    היא בטח חושבת שאני משוגעת היא לא אוהבת אותי בחזרה
    ממה זה נובע האהבה המטורפת והאובססיבית הזאת?
    למה זה קורה לי ? שוב ושוב ..
    אשמח לתשובה

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *