זה לא אתה – זו התמונה

זה לא אתה – זו התמונה/איזבל בן אהרן

אז קרה שיום אחד נכנסתי לאתר היכרויות. מכירות את זה? זה קטע כזה, שכ-ו-לם באתרי ההיכרויות. הרי שם נמצאות ונמצאים הרווקים והרווקות. אז גם אני נכנסתי. לראות איך זה, להציץ קצת במי נמצא שם. אז נכנסתי והצצתי גם. בלי ששמתי לב עברה שעה בעודי בוחנת וקוראת מה כותבים על עצמם רווקים בישראל רבתי. הזמן פשוט נעלם לו. זה כל כך מסקרן להציץ ככה לחייהם של האחרים, לקרוא עליהם, לראות איך הם משווקים את עצמם.
כאן המקום להודות, לפני שקראתי את מה שכתבו על עצמם, הסתכלתי בתמונה שלהם. מאד רציתי להכיר את הבנאדם לעומק ולקרא מי הוא ומה הוא אבל לא יכולתי לשלוט בעצמי. לצערי יש לי בשורה יותר נוראית… למי שלא היתה תמונה- לא טרחתי אפילו לקרא! אני בנאדם כל כך שטחי וכל כך לא עמוק כמו שחשבתי. מה יהיה איתי?!

טוב, אז לאחר הציניות הגיע הזמן להגיד את האמת. אתם שם שנמצאים באתרי היכרויות ורוצים להכיר בחורות שימו תמונה! לא משנה איזו. זה די ברור שאף אחד מכם לא בראד פיט שמחפש את אנגלינה שלו. זה די ברור שרובכם קצת חסרי בטחון להתחיל עם בחורה סתם ככה אז אתרי ההיכרויות מספקים פתרון יעיל. אבל אתם חייבים תמונה. למעשה, אם לא תשימו תמונה אף אחת לא תטרח לקרא מה רשמתם. זו האמת.
שנית, גם אם החלטתם (לאחר התחבטויות רבות עם עצמכם) לשים תמונה- כדאי שזו תהיה תמונה טובה שלכם ולא איזו תמונה ששלפתם באקראי.
אני מציעה להמנע מתמונות בסגנונות הבאים:
1. תמונות עם בנות אחרות – אז מה אם אתה נראה ממש טוב בתמונה הזו. אז מה אם הבחורה שאתה מחובק איתה נראית מעלפת. אנחנו הנשים מאד רגישות ורכושניות והדבר האחרון שאנו רוצות זה לצאת עם מישהו שמתחבק ככה סתם עם כל אחת. וזה לא משנה לנו אם היא אחותך/אשת חברך הטוב או השכנה שאתה מלווה ממנה חלב כל בוקר.
2. תמונות שלך בלי חולצה אלא אם כן יש לך גוף של אנחל בונני – חבל. חבל שנראה את הכרס שמבצבצת לפני שיצא לנו להכיר את האני האמיתי שלך. חבל שנראה כמה שערות בדיוק יש לך על הגוף ומהו היחס של השערות בין הראש לחזה (הרי ברור שהחזה מנצח..). המנעו מתמונות חושפניות. אם אתה נראה כמו אנחל בונני – אין בעיה. הבעיה היחידה שלך היא שאנחנו נתחיל לחשוב שאולי האני האמיתי שלך לא משהו – אם אתה נראה כמוהו ומסתובב באתרי היכרויות…..
3. תמונות שכדי לראות אותך נזדקק לזכוכית מגדלת … מה הקטע עם תמונות בזום אאוט? ולמה אתה חושב שיש לי זכוכית מגדלת בבית? וכן – גם אם תשים תמונה שאתה לא ברור בה- עדיין יהיה אפשר לראות שיש לך קרחת !

טוב אז אחרי שראינו מה לא לעשות – יש כמה רעיונות למה כן לעשות. דוגמאות לתמונות שלגמרי "עושות" לנו את זה:
1. תמונות עם בע"ח – עדיפות לכלבים חמודים וקטנים. לברדור זה עובר אבל בלי רוטווילר וכאלה. זה מראה לנו שאתה רגיש ויש לך יכולת לתת – גם אם זה לא ממש נכון. וזה ממש חמוד… יש מצב שאחרי תמונה כזו- לא נקרא אפילו מה רשמת על עצמך…
2. כמו 1 אבל עם תינוקות או ילדים- שוב מראה לנו איזה רגיש וחמוד אתה וכמה זה יהיה נחמד אם יהיו לנו ילדים ותתיחס אליהם ככה. אין אישה שלא חושבת על זה…
3. תמונות מטיולים …- וכמה שיותר אקזוטי – יותר טוב! ככה יש לנו תחושה שאתה בנאדם שאוהב לנסוע ולטייל הרבה ויבטיח לנו איזה יעד או שניים יחד, עדיפות בחו"ל עם עדיפות למקומות עם הרבה שווקים וחנויות. אנחנו נשים ואנחנו אוהבות קניות. אתה בטח יודע את זה לא?

תמונה טובה תבטיח לך שלפחות נקרא מה רשמת.. אם התמונה ממש אבל ממש טובה – יש סיכוי שנקרא את כל מה שרשמת. וכאן זה המקום לשווק את עצמך הכי טוב שאתה יכול. כמובן שאם תכתוב שאתה אוהב ילדים, בעלי חיים וקניות- מצאת לך אישה!

איזבל בן אהרן

ילידת קרית ביאליק, כבת 28. מאז ומתמיד אוהבת לכתוב, בעיקר מאמרים וסיפורים וקצרים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *