מה היתרונות של ברי המים למיניהם?

חשוב לשתות נוזלים ולהרגיל את בני המשפחה לצרוך מים טריים, טעימים ומרווים. גוף האדם זקוק למים ומחסור כרוני באספקתם עלול לגרום בעיות רפואיות חמורות. יחד עם זאת, לא כולם יודעים מה הדרך הנכונה והנוחה ביותר לצרוך מים. התקשורת מפרסמת לא מעט ממצאים סותרים לגבי השוואה בין מתקני מים ויש גם שיקולים מסחריים מאחורי הקלעים. היות וההמלצה עבור אדם בוגר במשקל של 60 קילו היא לשתייה של 7-8 כוסות מים צלולים ביום לפחות, השאלה העיקרית היא מה היתרונות של בר מים והאם באמת כדאי לבחור בו על פני האלטרנטיבות.

היתרון הגדול ביותר של בר מים המספק מים צלולים ונקיים הוא הזמינות. מחקרים מראים כי נגישות היא פקטוור משמעותי בכמות צריכת המים בקרב מבוגרים וילדים כאחד. על פי המחקרים שנערכו רחבי העולם, מים נגישים משפרים בצורה דרסטית את כמות השתייה. מים קרירים או בכל טמרפטורה אחרת לבחירתו של הלקוח עוזרת לו לשתות בכל רגע נתון. היות ובתוך בר ייעודי המים נשמרים עם סנן של מתכות כבדות, אבנית ומזהמים נוספים, היתרונות ברורים. השילוב בין הגנה על הרכב המים לבין הנוחות עומדת בראש רשימת סדר העדיפויות של צרכני מים.


התאמה לכל המשפחה

עוד יתרון של מתקן מים ייעודי בצורת בר הוא התאמה לכל המשפחה. יש מתקנים שניתן לכוון לטמפרטורה מסוימת, עם מנגנון הגנה ובמגוון צבעים ועיצובים. את הבר ניתן לשים במטבח או בקרבת שולחן האוכל. הבר מתאים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים והוא מעודד שתיית מים גם בקרב מבוגרים, קשישים ובעלי מוגבלות. בר לא דורש שום סוג של יכולת טכנית או רקע מוקדם. הפעלתו פשוטה מכפי שנהוג לחשוב והתחזוקה שלו בסיסית בלבד. יצרני המתקנים מפרסמים הוראות ברורות לגבי תחזוקת הבר וכל מה שצריך לעשות הוא לעקוב אחריהן.

מבחינה כלכלית, היתרון של בר בא לידי ביטוי דווקא בטווח הארוך. התחרות בין מתקני מים לבין רכישת בקבוקים יכולה להטעות צרכנים פרטיים. למרות שנדמה כי מדובר על השקעה כלכלית גבוהה, היא מחזירה את עצמה בתוך מספר חודשים. רכישה חד פעמית של בר איכותי לא דורשת שום הוצאה נוספת מבחינת הלקוח. גם כאן ההתאמה לצרכי המשפחה היא אידיאלית והיתרון הוא חיסכון של אלפי שקלים בשנה.


מים בחזית הטכנולוגיה

עוד יתרון של בר מים הוא עמידה בתקנות מחמירות ויכולת להציב חידושים טכנולוגיים מפתיעים. אפשר היום לרכוש בר עם מנגנון מתקדם לחיסכון בחשמל, עם מסך מגע חדשני ועם נורת UV לקטילת חיידקים. אלו אמצעים שלא היו זמינים בעבר במתקני מים מן השורה. מעבר לכך, הברים הנמכרים בישראל נדרשים לעמוד בתקנים של מכון התקנים. הם מגיעים עם מגש נשלף וייחודי ונמכרים עם תמיכה טכנית מסביב לשעון.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *