נוירומנטיקה: סייברסקס עכשיו

יצא המרצע מן השק

אמנם המונח סייברסקס נכנס לשימוש רק עם התפתחות האינטרנט, אולם בהגדרה רחבה הוא יכול לכלול כל סקס שתלוי במידה כזו או אחרת בטכנולוגיה. משרואים בסייברסקס שילוב בין מין לטכנולוגיה, הרי שראשיתו בסוף שנות השישים של המאה ה-19, שעה שג'ורג' טיילור, רופא אמריקני, רשם פטנט על מתקן עיסוי מרטט, ויברטור מופעל בקיטור, שנועד לרפא נשים מ"היסטריה".

מה הקשר בין ויברטורים לרפואה? רייצ'ל פ' מיינס מציינת בספרה "הטכנולוגיה של האורגזמה", ש"היסטריה", מילה שפרושה כיום הוא התפרצות רגשית בלתי נשלטת, שימשה עד שנות העשרים של המאה ה-20 לתיאור מחלה – פירושה המילולי של המילה הוא "מחלת הרחם". ההיסטריה – תוצאה של העדר פורקן מיני – נתפסה כמחלה כרונית הפוקדת נשים בלבד ותסמיניה: כאבי ראש, עצבנות, חשש מאיבוד השפיות והתפרצויות רגשיות חריפות. במאה ה-19 עדיין לא הובן היטב תפקיד הדגדגן במין הנשי ו-65 עד 75 אחוזים מאוכלוסיית הנשים היו חשופות ל"מחלה". במסורת הרפואה המערבית היה להיסטריה טיפול מקובל – עיסוי לאבר המין הנשי בידי רופא או מיילדת עד הגעה לאורגזמה. בהקשר הרפואי לא נקראה אורגזמה בשמה, אלא הוצמד לה מונח מדעי – "פרוקסיזם היסטרי" (hysterical paroxysm), ובסוף מאה ה-19 הומלץ לנשים רבות לעבור את הטיפול אחת לשבוע.

אמנם מעט מוזר לדמיין רופא ויקטוריאני כבד ראש מעסה את אברי המין של המטופלות, אך יש לזכור שבאותה עת רווחה התפיסה שמין לשמו מחייב חדירה של איבר המין הגברי – הנחת העבודה היתה שכל עוד אין חדירה אין מדובר במין (יש איפוא תקדים לטיעון של קלינטון). הבעיה שהטרידה את הרופאים היתה שהתהליך גזל זמן יקר בקליניקה. לפיכך, ברוח המהפכה התעשייתית פיתח ב-1883 ד"ר יוסף מורטימר, רופא בריטי, את הוויברטור האלקטרו-מכני. הדגם הראשון שנכנס לשימוש היה מתקן מסורבל שכלל קופסת מתכת מכוסה עור שמחוברת אליה זרוע מפותלת. יצרנית המכשיר, חברת וייז אינסטרומנטס, פיתחה דגם נוסף שנראה כמו מייבש שיער שבקצהו כדור גומי מזמזם ורוטט.

הרעיון של אורגזמה בעזרת מכונה עמד בניגוד מוחלט לקודים התרבותיים, ולכן, אפילו בשנות העשרים, שעה שהוויברטורים השתכללו והחלו להיות נפוצים גם כמכשירים לשימוש ביתי, עדיין הוסוותה תכליתם האמיתית. בשבועוני נשים ניתן היה למצוא פרסומות ששווקו את הוויברטור כמכשיר לבריאות ולרענון תוך שימוש בסיסמאות כמו "כל תענוגות הנעורים… יפעמו בך". בקטלוג של חברת סירס-רובק משנת 1918, ניתן למצוא תחת הכותרת "עזרים שכל אישה מעריכה" מנוע ביתי רב-תכליתי המפעיל מספר עזרים: מחבץ חמאה, מערבל, מטחנה, מקצף… וגם ויברטור. מיינס, שחקרה את התופעה, מכנה אותה "טכנולוגיה מוסווית חברתית" (Socially Camouflaged Technology).

הסוואתו של הוויברטור כמכשיר רפואי נמשכה עד סוף שנות העשרים, ואז החל המכשיר להיעלם בהדרגה הן מהקליניקות הרפואיות והן מעמודי העיתונות המהוגנת. ניתן ליחס זאת להבנה הגדלה והולכת של הרופאים את המיניות הנשית, אך גם להופעתם של ויברטורים בסרטים כחולים, שבהם לא היה ספק למה הם משמשים. באחד מהם, סרט פורנוגרפי בשם "תענוגות האלמנה", נראית אישה נכנסת לביתה עם גבר, דוחה אותו הצידה בביישנות מעושה, מתפרצת לחדרה, תולשת מעליה את בגדיה ושולפת את הוויברטור שלה. יצא המרצע מן השק.

עם התעצמותה של התנועה הפמיניסטית בשנות השישים שב הוויברטור למדפי החנויות. ספרים רבים מדו"ח קינסי ואילך החלו לדבר בגלוי על אורגזמת הדגדגן, וכוהנות של מיניות האישה החלו ללמד נשים איך להעניק לעצמן סיפוק מיני באמצעות הוויברטור. בשנות ה-70 כבר זכתה המכונה הרוטטת ללגיטימציה ומאז היא משווקת בגלוי כעזר מין.

בובה אמיתית

"יפהפייה בגודל טבעי. בשר גמיש, שלד מתוחכם וחיטובי גוף שאין לשום בובת אהבה בעולם… רוב בובות האהבה עשויות מפלסטיק מתנפח זול, הן נראות פתטיות ומגוחכות – איך אפשר לאהוב אותן? רילדול (RealDoll) היא הדבר האמיתי," כך מכריזה הפרסומת באתר רילדול, המשווק סדרה של בובות אהבה במחיר של 5,900$ היחידה. הלקוח יכול לבחור את גזרת הגוף הרצויה לו – דקה או מלאה; צבע העור, לפי דרגת השיזוף; קלסתרי פנים שונים; סגנון התסרוקת וצבע השיער. הבובות מכונות בשמות על פי דגם ראשן: לאה, סטייסי, סלין וכו'. תצלומיהן שבאתר, צולמו בעדשת "פוקוס רך" בסגנון פנטהאוס, והן נראות בהן משכנעות ומפתות למדי.

כתב של כתב העת המקוון סלון.קום בחן מקרוב את גופה של רילדול העשוי סיליקון משובח, והוא מתאר אותה כך: "הציצים שלה אלוהיים, רכים למגע, אך מוצקים דים כך שאינם מידלדלים ברפיון. הפטמות הן מלאכת מחשבת, וקשה להפסיק להשתעשע בהן… הידיים נראות קצת מלאכותיות מכיוון שרשת המתכת שבפנים מאפשרת לך לכופף אותן בכיוונים מוזרים. אבל פניה יפות, וכמעט משטות בעין המתבונן… בלי הרבה הקדמות שלחתי אצבע אל בין שפתי הפות שלה… חמים, נעים ורך… ובדיקה אנאלית קצרה אישרה שהפרח העדין עשוי מהחומר הנכון."

אחד הסיפורים באתר חובבי המין עם רובוטים (המונח התקין פוליטית הוא טכנו-סקסואלים, techno-sexuals) מספר על גבר המתגרש מאישתו כדי לחיות עם אנדרואידית שכל עניינה בחייה המלאכותיים הוא סקס ועבודות משק בית. רילדול היא צעד בכיוון הגשמת האוטופיה הזו. אמנם בשלב זה אין חלקים נעים ברילדול, אולם במגירות החברה המייצרת, אביס קריאשנס, מונחות כבר תוכניות השדרוג לבובת החלומות: היא תוכל לעפעף בעיניה, איבר המין שלה יגיב בהתכווצויות וקופסת קול תחובר לחיישנים בגופה. בינתיים על הלקוחות להסתפק בתקליטור רילדול המשמיע במשך 20 דקות אנחות וגניחות שיעזרו להם להשתכנע שהם אכן סוסי הרבעה אמיתיים במיטה, כפי שתמיד חלמו להיות.

בימים אלה החלה אביס קריאשנס לשווק גם רילדול ממין זכר. לבובה הגברית מצורפים שני אברי מין זכריים, האחד רפוי והאחר זקוף. כמו כן יכולה הבובה לפלוט ברגע הנכון נוזל דמוי זרע המוצע ללקוחות החברה במגוון טעמים.

אהבה דרך המודם

לכל טכנולוגיה חדשה עשוי להימצא שימוש מיני: המצאת הצילום פיתחה את תעשיית הפורנו; חקר ההורמונים – את הגלולה; מכשירי הווידיאו – את סרטי הפורנו; הטלפון – את השיחה הארוטית; והאינטרנט – את "הסייברסקס".

האינטרנט מספק היום פורנוגרפיה מכל סוג בשפע אינסופי – זו תעשייה המגלגלת יותר ממיליארד דולר בשנה. התחרות בין ספקי השרות הזה והצורך להציע משהו מיוחד מעלים ללא הרף את רף ההקצנה של הפורנוגרפיה המוצגת ברשת. לעיתים ההקצנות האלה מוזרות עד כדי כך שהפורנוגרפיה כבר גובלת בסלפסטיק: באחד האתרים מוצגות דוגמניות המתמרחות בעוגות קרם ומטיחות אותן זו בזו, ובאתר אחר הן לבושות בבגדים מהודרים אך מתפלשות בשלוליות מים ונעלי העקב היקרות שלהן מכוסות בוץ.

תעשיית המין חדרה גם לשוק משחקי המחשב. משחק מהדור הראשון של משחקי המחשב המיניים, "לארי הולך לחפש אהבה (בכל המקומות הלא נכונים)" (1988), מתאר את הרפתקאותיו של חנון מחשבים המנסה לקבוע פגישה עם אישה. המשתמש יכול לקבוע את "רמת התועבה" (Filth Level) של המשחק לפי טעמו. המאייר מייק סנז פיתח תוכנה המאפשרת למשחק לשלוט באמצעות העכבר בוויברטור וירטואלי או ביד קטועה, ואלה מעסים אישה שופעת אברים על המסך עד שהיא מייללת באקסטזה. משחק זה, הקרוי "וירטואל ואלרי", הפך עד מהרה ל-CD-ROM הנמכר ביותר של מקינטוש בראשית שנות התשעים. מאז התפתח התחום בצעדי ענק וגם חלחל בדלת האחורית לתעשיית המשחקים לנערים: לארה קרופט מ"טומב ריידר" היא אמנם לוחמת נועזת, אולם דומה שאת חיטובי גופה המעוגלים והדשנים (כאלה שנערים אוהבים) הפיק אלגוריתם זהה לזה שיצר את "וירטואל ואלרי".

הסייברסקס אינו נחלת המין הגברי בלבד. האינטרנט הכניס למעגל המשתמשים נשים רבות. סקר של MSNBC.Com גילה שהנשים ממעטות לגלות עניין בפורנוגרפיה, יותר ממחציתן טענו שלא ביקרו באתרי ארוטיקה ויזואלית, ושבעיקר הן מבקשות לפתח יחסים וירטואליים מסוג כלשהו עם בני זוג. כניסת הנשים לרשת הביאה לפריחת האהבה דרך המודם. חדרי צ'ט מזמנים לגולש/ת המצויים את האפשרות להתאהב בצלמית (אייקון) – דמות גרפית קטנה המסמלת משוחח בצד השני – ולנהל אתה שיחות רומנטיות וארוטיות, כיד הדמיון הטובה על השניים. קשרים רומנטיים מנוהלים גם באתרי ( MUD ( Multi User Domain , שבהם משתתפים אחדים יכולים לשוחח ביניהם בתוך תפאורה וירטואלית כמו שחקנים במחזה. היות שהמשתתפים משתמשים בכינויים בדויים, וגם הטקסטים קצת חוזרים על עצמם (הו בייבי, הורידי את החזייה לאט… לאט…), עלולים מחזרים נלהבים אחדים לגלות ברבות הזמן שהם ניהלו רומן וירטואלי עם רובוט המכונה בחיבה בוט (bot), תוכנה המדמה משתמש ב-MUD.

טלדילדוניקס

בשלב הנוכחי האיבר הפעיל ביותר בסקס וירטואלי הוא המוח – הדמיון צריך לעבוד שעות נוספות, שכן הגוף, למעט הידיים המקלידות, לא פעיל במיוחד (אם כי מאהבי סייברסקס אחדים פיתחו כושר מדהים לתקתק במהירות ביד אחת כדי לפנות את האחרת לשתף את שאר האברים בחוויה). פתרונות אפשריים לחסך הגופני בסייברסקס העלה האוורד רינגולד בפרק הקרוי "טלדילדוניקס" (teledildonics) שבספרו "מציאות מדומה" (1991). את המושג טלדילדוניקס טבע בשנות השמונים טד נלסון, ממציא המונחים היפרטקסט והיפרמדיה. חזונו של רינגולד מתאר התקני משוב מגע (tactile feedback devices) שיוזנו במידע שיעבור ברשת ויחוברו אל הגוף, כדי שהפנטזיות המיניות שלנו לא יגרו את האינטלקט בלבד.

יש בשוק מוצרים אחדים המבשרים את בואו של עידן הסייברסקס החדש. המתקן הפשוט ביותר קרוי "מכונת סקס וירטואלית"
(Virtual Sex Machine). זהו התקן בצורת שפופרת המתלבש על איבר המין של המשתמש ומחובר לממשק דיגיטלי הקולט אותות מסרטי וידיאו המוקרנים על מסך המחשב. "המכונה מלטפת את איבר המין שלך בעוצמה משתנה, מחליפה מהירויות ולופתת את האיבר בחוזקה או ברכות בתגובה ל'אקשן' שעל מסך," מסבירה הפרסומת באתר של המוצר. "במהלך הקרנת הסרט תחוש מפעם לפעם בגירוי נעים הדומה להצלפת לשון, זהו אפקט 'גרון עמוק', שגם הוא מסונכרן עם הסרט. במובנים אחדים מכשיר זה עדיף על בן זוג מיני 'אמיתי', מכיוון שהגירויים ממושכים ורבי עוצמה יותר. זאת ועוד, המכונה אינה מתעייפת לעולם!"

למרות העונג המובטח, הטכנולוגיה הזו עדיין רחוקה מחזון הטלדילדוניקס של רינגולד, שתיאר יחסי מין בין שני בני זוג הנמצאים באזורי חיוג נפרדים. הנאהבים של רינגולד לובשים חליפות גוף שקופות, ומתנסים בחווייתמין (sexperience) באמצעות הרשת: "אתה מחליק בידך על עצם הבריח של בת זוגך (הנראית על המסך), ובמרחק 10,000 ק"מ, מופעלים אפקטורים (effectors) שונים, המגיבים ברצף הנכון ובתדירות המתאימה, כך שהמגע מועבר אליה בדיוק באופן שבו רצית להעבירו."

למרבה הצער רינגולד אינו מספק מפרטים טכניים, ואף שעברו עשר שנים מאז התפרסם ספרו, נמצאת עדיין טכנולוגיית הטלדילדוניקס עדיין בחיתוליה. ויויד אינטרטיינמט (Vivid Entertainment), חברת ענק ל"בידור למבוגרים" פיתחה דגם בסיסי של המערכת המיוחלת. מריסה קקולאס, עיתונאית, מתארת את האבטיפוס כך: "שעה שאתה מחליק לתוך חליפת החתול הנוצצת מגומי סינתטי שחור, היזהר שהחוטים המשתלשלים ממנה לא יסתבכו. החליפה חמה ונעימה. היא מצוידת ב-36 חיישנים, הנצמדים לפטמות ולירכיים ולאברי הגוף שביניהם… הדלק נרות אחדים והתרווח מול המחשב שלך. בעודך מביט בתאווה בגוף שעל המסך, הזז לאט את העכבר והקלק על חלק הגוף שאתה רוצה לגרות אצל בן זוגך הווירטואלי הלובש חליפה דומה. רוצה לשגר מגע נוצה, רטט חזק או להוסיף מעט חום? לחץ לחיצה כפולה. החיישנים מתחילים לרטוט בפיקות הברכיים שלך. אתה פולט קללה, נזכר בימים שעשית מדיטציה טרנסנדנטלית, אבל ממשיך ללכת עם זה. אתה מדגדג, מזמזם ומגביר את החום…" מריסה אינה מדווחת אם הגיעה לסיפוקה בסוף הניסוי. ליסה, שפנפנת הניסוי הקבועה של המוצר, מנסחת תשובה דיפלומטית: "אתה יכול להגיע לאורגזמה מלאה, ואתה יכול שלא… העיקר הוא להשתעשע עם בן הזוג שלך." מכל מקום, החברה החליטה לדחות בינתיים את שיווק המוצר לקהל הרחב.

הבשורה האחרונה בתחום מגיעה מאוסטרליה. שלושה ממציאים אוסטרליים רשמו פטנט על "מערכת הדמיית אינטראקציה אנושית". המערכת כוללת בובת מין משוכללת בגודל טבעי, המדמה את המשתמש שמפעיל אותה באמצעות האינטרנט. להשלמת האשליה חובשים בני הזוג משקפי מציאות מדומה בשעת ההתעלסות עם הרובוטים המדמים. הבובות מכוסות חיקוי עור, מצוידות בחיישני תנועה ולחץ, והכול מחובר ל"יחידת אבר מין", המגיבה למשתמש.

הממציאים מסבירים שהנאהבים המקוונים יכולים גם לתכנת את המערכת כך שבני הזוג יידמו לסלברטיז החביבים עליהם. כלומר, משה יכול לתנות אהבה עם ג'ניפר לופז ורונית עם טום קרוז. הרי לנו הדמוקרטיזציה הסופית של האהבה. ובעצם, האין זה מתבקש שבכפר הגלובלי תהיה גם האהבה גלובלית והכול ישכבו זה עם זה?

בחלק הבא: אחרי סיגריה ומקלחת, אפשר להתפנות לשאלה: למה, בעצם, לעשות סקס עם מכונה?

מאמר זה מתפרסם במקביל גם ב"האייל הקורא"

שמעון גלבץ

מתרגם ובעל תואר שני בהיסטוריה של ארה"ב מאוניברסיטת תל אביב

תגובות

  1. גבירת הטירה

    קודם כל, מחמאה על המחקר ההיסטורי ועל המימצאים המפתיעים באמת.

    שנית, חבל שטרחת להכניס לעניין הזה גם פורנוגרפיה באינטרנט וסקס בחדרי צ'אט. צורות בילוי כאלו לא עונה להגדרה "סקס עם מכונה", אלא "סקס דרך מדיה". גם סקס טלפוני יכול היה להיכלל בהגדרה כזו, לצורך העניין. פורנוגרפיה באינטרנט היא בסך הכל דרך זמינה יותר להשיג גירויים ויזואליים, וסקס בצ'אטים הוא פעילות שנעשית מול עוד אדם, ולא מול מכונה. אם רצית להדגיש את העובדה שלאנשים אין בעיה כיום להגיע לפורקן מול מסך מחשב (תפאורה שלכאורה היא "לא סקסית"), יש בזה משהו, אבל כדאי היה להדגיש את הנקודה הזו ואותה בלבד.

    ושלישית, "מכונת הסקס הווירטואלית" היא מתיחה. לא היתה ולא נבראה.

    • שמעון גלבץ

      שלום גב' הטירה,

      השתמשתי במונח סייברסקס בהגדרה מכלילה ורחבה שהציע ריצ'רד גלין ג'ונס (עורך קובץ סיפורי מדע בדיוני שעוסקים בנושא) – במבט לאחור כל שילוב של מין וטכנולוגיה הוא סייברסקס. אכן אפשר גם לטעון שההגדרה רחבה מדי.

      באשר למכונת המין הווירטואלית virtual sex machine היא קיימת. את יכולה להיכנס לאתר ולרכוש. בגוף הכתבה קישורית לאתר המציג את המכונה. אין מדובר בכוננים שאחד הקוראים הזכיר באחת התגובות ל"נוירומנטיקה" חלק ב'.

    • שמעון גלבץ

      גב' הטירה

      והכי חשוב כמעט שכחתי: תודה על המחמאה.

      שמעון

      • שמעון שמעון…
        שוב אהבתי ואני דווקא שמח שהכנסה לעניין את הסייברסקס (צ'אטים וכי"וב)
        שלדעתי מהווה נקודה מאוד חשובה בשינוי התפיסה של השימוש במחשב
        כאמצעי מיני ודווקא האינטרנט פתח דרך להמצאות חדשות שאותן ציינת…
        רובוטים ושאר אנדרואידים עדיין קצת יותר רחוקים………וחבל
        בכל מקרה תמשיך עם העבודה הטובה וד"ש לגברת הטירה

        • חכם, תם, וזה שיודע לשאול

          וואוווווווו
          פרוזן, האם יש להסיק מדבריך שבובה מתנפחת היא אופציה רלוונטית לחדר המיטות?
          ובכלל בנים/בנות האם אתם רואים את עצמכם מזיינים בובה? אבל ממש!!!!
          והאם אתם חושבים/ות שזו אלטרנטיבה עדיפה מהדבר האמיתי?

          • אין פה עניין של אלטרנטיבות הכל עניין של אופציות או נניח אביזרי עזר
            הכוונה היא לאו דווקא ליצור תחליף – שלא תמיד הולם את המקור
            אלא לייצר גירויים חדשים – שהם מהווים אובייקט לכשעצמם הם לא
            יצליחו לחקות את המקור כמובן.
            העיניין פה הוא לא לזיין בובה- ןבטח שלא מתנפחת תסתכל קצת רחוק יותר
            אם ויברטור או צ'אט הוא דבר לגיטימי אז מה רע במוצר משופר
            עזוב כרגע את השחתת הערכים בלה בלה בלה…
            אל תהיה כזה קפוא (-;

            • חכם, תם, וזה שיודע לשאול

              איך אפשר לעזוב את השחתת הערכים
              ואני לא מסכימה שבסך הכל מדובר בשיכלול האיבזרים
              סרט אירוטי, פלייבוי, ויברטור הם עזרים לגירוי מיני – רילדול היא תחליף לדבר האמיתי – לפחות מתיימרת להיות
              אז בוא נקרא לילד בשמו….
              את רילדול אי אפשר להחזיק מתחת למזרון, צריך לפנות לה מקום – פיזי ואולי גם ריגשי??
              אולי זה לא לזיין אולי זה לעשות אהבה?
              נו, נראה אותך מפשיר אותי 🙂

              • חכם, תם, וזה שיודע לשאול

                …ומה דעתך על זה:
                איך תרגיש אם תגלה שבת זוגתך שוכבת איתך ומפנטזת על טום קרוז/בראד פיט….
                כנ"ל… מאוננת מול סרט אירוטי כשברקע שבועיים של התחמקויות מסקס
                כנ"ל מחביאה בארון את הדגם החדש של רילדול – הגירסה הגברית
                כנ"ל

                • חכם, תם, וזה שיודע לשאול

                  אופס לא סיימתי
                  מחביאה בארון את השכן מקומה ד'
                  מה זה בשבילך בגידה?
                  האם תיעלב באותה מידה מכל הסיטואציות?

                  • ראית פעם סרט כחול עם בחורה ??
                    יש לחברה שלך ויברטור??
                    יש הבדל עצום בין פנטזיות למימושן
                    וכולם מה לעשות…מפנטזים- צריך להכיר בעובדות
                    אין פה סוג מסוים של בגידה וכרגע העיניין הוא אינדיבידואלי
                    האם אתה יכול למצוא דרכים שונות ומגוונות לספק את עצמך ואת יצרייך
                    ז'סטין (דה סאד) ?? קראת?
                    אני לא עושה השוואות אבל בכל זאת
                    אם בחורה מאוננת עם ויברטור משוכלל מולי – אין זו בגידה בעיניי כלל וכלל לא
                    אני רואה בזה שיתוף יפה במין
                    ואם היא עושה זאת לבד אז לבריאות….
                    bless u!
                    (-;

                  • אופס לא סיימתי…
                    אני יודע שזה עצוב אבל את כבר שוכב עם מישהי והיא מפנטזת על מישהו אחר
                    אז סימן … שזה נגמר….למה למשוך סתם

                    • חכם, תם, וזה שיודע לשאול

                      ברור שכולנו מפנטזים….
                      והדוגמאות של ויברטור וסרט כחול באמת לא מטרידות אותי אבל חשבתי שאולי הם יבהירו שיש הבדל בין ויברטור/סרט כחול לבובת מין
                      לא תיעלב אם תיגלה שחברה שלך רכשה את רידול הגברי (ושוב, בניגוד כמובן לויברטור וסרט כחול) ?
                      זאת לא ביקורת אלא התעניינות (נאיבית אולי, אבל בכל זאת…)

                    • לא יודע…אולי

                    • אריאלה רביב

                      פנטזיות זה משהו שקורה ממש עמוק בראש. זה שאני מפנטזת על מישהו אחר לא אומר שהאהבה או מה שזה לא יהיה נגמרו, אלא שאני מפנטזת, עכשיו, על מישהו אחר. הרי אם אני שוכבת אתך אני לא צריכה לפנטז עליך ,אתה שם, לא?

                    • אני מניחה שזה תלוי אם את מפנטזת מהמקום של החוסרים או של המותרות. אצל רוב האנשים, נדמה לי, הפנטזיה באה מהמקום של החוסרים, ואז עצם הופעתה הוא אינדיקציה לאהבה שגוססת.

                    • well said…

                    • דולצינאה

                      ולי נדמה שחוץ מכמה אנשים מחוננים במיוחד הפנטזיות של רוב האנשים באים להם מסרטים רומנטיים וסרטי פורנו, ובגלל זה בעצם כולם נמצאים בחוסרים, כי בסרטים הכול תמיד גדול מהחיים. ההבדל האמיתי הוא בין מי שמבדיל בין מה שיכול לקרות במציאות ומה בסך הכול פנטזיה. ומי שמסוגל לעשות את ההבדל הזה יכול להתחיל גם להנות מהפנטזיות שלו בלי להתאכזב בגלל זה מהבן זוג. ולהנות מפנטזיה זה כמו לראות סרט פורנו/רומנטי טוב בהקרנה פרטית.

            • ..למה לעזוב את הערכים, פרוזן, למה?
              …בואו נהייה יצירתיים…
              …ומה אם נשתמש בבובה לצורכי סרוגייט? יש לך בעיה להגיע לאינטימיות (במובן הרגשי של המילה , ולא, פרוזן, לא לך ספציפית (: )-קנה מכונה וקבל סקס נטו! בעיות "אי אונות" מפחד לדעת אישה?-תתעמל קודם על אחת ממוכנת, תמיד תוכל לכבות את הכפתור! בא לך להיות רודן ושטלטן וגס רוח, אבל אתה-אתה גבר רגיש אתה, בעל נאמן מתחשב, אפילו שוטף את הכלים…עם רדת החשיכה (ובלי, למה להיות קיטשיים בכח), כשאישתך מתעקבת אצל חברה או אצל השד-יודע-מי ("מתעקבת" זה כבר פרט הכרחי, כאן בוא נדייק), אתה מוציא א-ו-ת-ה (איך מדגישים, לעזאזל, שמישהו כבר יענה לי) מהארון ועושה לה מה שבא לך ,איך שבא לך, כמה שבלך, כי היא שלך , שפחתך, היא מצייתת לך בלחיצת כפתור ( ואם פתאום תפסיק, תמיד אפשר להחליף)…נשמע לא רע, אה פרוזן, פנטזיה…
              …ופנטזיה, להבדיל מ"לפנטז", לא באה מחוסר, חבר'ה, היא תמיד שם…

              • לא יפה לצחוק על הקפואים…

              • לא יפה לצחוק על קפואים…
                בתור אחד שלא ניסה אף פעם את תענוגות המין עם בובות או דמויי נשים למינהם אז
                אני לא ממש יודע מהי ההרגשה ואני מעדיף נשים בשר ודם (כן כן עם שכל)
                אני פשוט חייב להתוודות שכל עיניין האהבה הקיברנטית מאוד קוסם לי ולאו דווקא
                במובן המיני אלא מעצם התופעה.

                • מי צוחק עליך, קפוא יקר !
                  כל מה שנכתב-נכתב בשיא הרצינות, סתם ניסיתי לא להיות יבשה ( הרי אני sea
                  אותי יותר מעניינת המשמעות הפילוסופית שמאחורי העיניין, וכן, גם אני עדיין לא ניסיתי ( יש דבר כזה לבנות בכלל? )
                  ד"א ממה שאני מתרשמת משיחותיי עם בני המין השני (איתכם הגברים, ז"א), יש רבים שאותם מעניינת דווקא הפנטזיה (וזה לא שהם מוותרים על המציאות ׁ:) ) , תראה את יצירות האומנות הכי מפורסמות, השירה וכו'…ואיזה אישה בשר ודם תוכל באמת להיות הגשמת פנטזיה, הרי הפנטזיה היא משהו לא ממשי, משהו שלא קיים במציאות, היא לא יכולה להיות האישה שחייה איתך כבר 20 שנה , תהייה יפה ככל שתהייה…

                  • ……..המים שלך הצליחו להפשיר את הקרח שבי
                    I"M SPEECHLESS
                    מסכים איתך יותר מדי!!!!

                    שאלה – מה יהיה כשלא לא תהיה פנטזיה??

                    • מה זאת אומרת לא תהייה, פנטזיה על אישה , היא תמיד שם גם כאשר בעליה כבר עבר מזמן את הגיל המאפשר להגשים אותה ( מצד שני, כמו שכבר אמרתי, למגשים פנטזיה זה להרוג אותה, כשהמציאות נכנסת בדלת-הפנטזיה מתנדפת…

  2. שמעון גלבץ

    לקורא שהתעניין בדואל הפרטי שלי ולכולם,

    האישה חשופת חזה החובשת משקפי שמש ומשתזפת בתצלום בעמוד הראשי אינה גברת כי אם בובת רילדול. קישורית לאתר RealDoll בגוף המאמר. באתר תמונות של "בובות אמיתיות" מכל הסוגים, כולל רילדול ממין זכר.

    • שמעון – נראה לי שאנשים הבינו שהתמונה היא של בובה !!!!
      ועוד משהו להוא שלא שואל (תקצר את השם עשה טובה)
      אני חושב … (לא בטוח….) שגבר אמיתי יכול לשמש תחליף די טוב לבובה
      אבל לפעמים גם הגבר לא מספיק וגם לאישה מגיע ויברטור הלא כן??
      ולא רק בעיתות מילואים…
      ושים לב למה שגברת רביב כתבה על הפנטזיות
      נראה לי שהיא מדברת בשם עצמה אבל זה יכול לכלול עוד
      כמה מבנות מינה…

  3. בובית

    אין ספק שאין כמו הדבר האמיתי. הגוף האנושי מלא התשוקה, החם והלוהט שפולט וגונח, מדיף ריחות , הדורש/ת להזין, לזיין להזדיין,לבעול, להיבעל מלא חיים – שהרי לשמם אנחנו כ"כ מיניים מלכתכילה!

    אבל, אני בהחלט רואה איך בעולמינו האינטראקטיבי, האוטומטיבי- פסיבי,בדידותיבי – חולה ועצוב
    אז תגעי בי זונת פלסטיק מושלמת שלי, תשאבי אותי מכוזונה. כל הנקבות הביצ'יות האלה בעבודה
    שלא משתינות לכיוון שלי (אני אפס) מי צריך ת'כלבות, מפנטז עלייך שעות, מביא ביד מתחת לשולחן, אני כ"כ חם, כזה בודד ומטומטם, השעמום הורג אותי ואת מתנפחת, נמתחת, גונחת
    פאק, הקומפקט דיסק המחורבן תקוע, אווהה, אהה..,אני גומר, גומר אותך ואת מתפוצצת, תחבקי
    אותי, תשירי לי, תחממי לי , ארוחה, חה חהה…, ביום שישי אני אקח אותך להורים, אמא תהיה כזאת גאה.. תמיד אמרה שבסוף אני אמצא בחורה יפה, יפה וטובה…אני אוהב אותך כל – כך,
    אני רוצה להתחתן איתך, תגידי כן, תגידי כבר זונה, תגידי לפני שאני מחליף אותך באחת המשוגעות האלו שרוצות ילדים. אני חייב לתקן ת'קומקט דיסק.

  4. אני חושבת שהשאלה האמיתית היא לא אם בובה יכולה להוות תחליף לפרטנר אמיתי, אלה האם נוצר כאן סוג חדש של ביטוי מיני, כמו שפורום הוא לא תחליף לשיחת סלון, אלה סוג תקשורת בינאישית אלטרנטיבית (וכשהוא בכל זאת גולש לרמה של שיחות עם החבר'ה, סימן שהנושא מיצה את עצמו ופשוט עוברים למאמר הבא).
    יתרון אחד ברור של בובת מין הוא שליטה טוטאלית על ה"פרטנר", העדר צורך בנתינה וזכות מלאה לסיפוק עצמי בלא הכרח לספק את הזולת. כאן לא תפסול ולא תפסל על חוסר התאמה, זה בטוח.

    • שמעון גלבץ

      שלום sea,

      אני מסכים ששתי הנקודות שהעלית חשובות ואני דן בהן בהרחבה בחלק ד' של המאמר. אשמח לשמוע את תגובתך עליהן בשבוע הבא.

      ובינתיים אני מזמין אותך להציץ בדיון הארוך שהתפתח ב"נוירומנטיקה" חלק ב' ב"אייל הקורא". אני בטוח שיהיה לך מה לתרום גם שם.

      שמעון

      • asfr_in_london

        טוב, ישבתי וקראתי וקראתי וקראתי והנה מה שאני אומר.
        בתור טכנו-סקסואל (כן, יש כאלה גם בארץ) אני חייב לומר לכם שלא ממש קלטתם את הקטע של כל הטכנו-סקסואלים. אנחנו נעים מגבול הרך מאוד ועד ה-HARD CORE. אני מכיר את החיבורים אם ROBOLOVER והוא ממש ה-HARD CORE של הטכנו-סקסואלים. אצל מרבית הסקסואלים הצורך המכני מהווה משחק מקדים בלבד, לדוגמא אני.
        אבל זה עניין של טעם ועוד.

        עכשיו, בואו ואספר לכם על עוד כמה דברים של טכנו-סקסואלים. אחד החלקים הקלים של הט"ס הוא משיכה לבובות ראווה. האם חשבתם פעם על כך, שאולי גם אתם ט"ס ?
        כעת אני פונה לבנות, כמה פעמים עמדתן מול חלון ראווה של חנות בגדים ואמרתן לעצמכן: "יו, כמה שהיא נראית טוב, למה אני לא יכולה להראות ככה ? למה החבר שלי לא יכול להראות כמו הבוב ההוא שם, מחוטב וחתיכי כזה ?", או באותה מידה להפך. אם קרה לכם, אז בירכותי, אתם טכנו-סקסואלים.

        • שמעון גלבץ

          שלום asfr לונדוני,

          למדתי מעט על התפיסה של הטכנו-סקסואלים ואני מתייחס לכך בחלק ד' של מאמרי. הבנתי גם שיש השוכבים עם בובות מין, ויש גם סרטים מסויימים שמדברים לליבם של טכנו-סקסואלים, אך האם יש עוד דברים ללמוד בנושא? לא לגמרי הבנתי את העניין ש"החלק המכני מהווה משחק מקדים בלבד". למיטב ידיעתי בובת המין המשוכללת ביותר היא רילדול, האם אתה מכיר בובות משוכללות עוד יותר? בקצרה, ספר לנו עוד.

        • בובית

          …asfr

          אני שואלת באמת מתוך סקרנות, האם באמת הצורך המכני מהווה אצלך משחק מקדים בלבד
          כלומר, אתה נשאב ע"י מכשיר מכני כלשהו או מתמזמז עם בובה מ-zara או משחק במשחק וירטואלי-סקסואלי כלשהו… ואז מה? אתה עוצר את עצמך שנייה לפני.. ו? רץ לבת הזוג או
          לחד פעמית הזיווג whatever…וממשיך משם.. או משתף אותה מלכתכילה או מספר לעצמך ולכולנו שזה באמת רק משחק ושעשוע לא רציני, משהו לגרות אותך לקראת הדבר האמיתי!!!
          שבעצם זה הדבר האמיתי שלך. כי לצד הקלילות שאתה מפגין לגבי הנושא, אתה טורח להמציא לזה קהילה וגם לתת לה שם (אני יודעת שלא אתה המצאת באופן אישי) ולפרט שיש כל מיני סוגי סוגים של טכנו-סקסואלים יותר רכים וממש hard-cores וגם נותן דוגמאות ומנסה "להאיר את עינינו" שאם פעם ראיתי בוב/ה בחלון ראווה ואמרתי שזה אחלה ד ג ם של גוף או התחרמנתי מהבובה , יותר מזה, חשבתי, הלואי שהחבר הקוף שלי יראה כמו הפלסטיק המדהים הזה ,אתה מחליט ע"פי כך שאני טכנו סקסואלית ומברך אותי על הצטרפותי למועדון! תודה(– )!!! עכשיו, אם אני אגיד לך ואו הבוב הזה מגרה אותי לאללה, אתה תשכנע אותי שאני ט"ס ואם אני אכחיש בתוקף אני אמצא את עצמי בסוף ב T.S.A – TECHNO SEXUAL ANONIMUS או משהו כזה
          בקיצור, אני באמת לא מנסה לשפוט אותך על העדפותייך המיניות, זה ענין אישי לחלוטין, לא משנה מה הדעות שלי או של כל אחד אחר בנושא ויש הרבה מה לאמר…לכאן ולכאן ולכאן ….
          מה שכן מעניין 1) הצורך הכמעט מיידי לשייך ולהשתייך לקבוצה. 2) עד לאן נמתחים גבולות המשחק המקדים במשחקים מהסוג הזה. ברור שזו שאלה קצת אישית ופרטית שאתה לא חייב לענות עליה בפורום הזה או בכלל.

          בברכת שנה חושנית וטובה!

    • SEA בהחלט הצלחת לחדד את דבריי

  5. עידן הדגדגן
    כל התנועה המתגהה בפלאיה הטכנולוגיה והופכת את הנשים לווגינות מהלכות, עדין שוכחים שמין זה לא רק חדירה ,מה עים משחק מקדים, ליטוף, חיבוק והסגריה שאחרי . נ.ב – ומתי רצים לספר לחברות.

  6. asfr_in_london

    היי בובית וכולם,

    טוב, אני מניח שאני חייב לכם קצת הסברים, הבהרות ובעצם הכי חשוב, מה אני מחפש בכל העניין הזה.

    אני קודם כל אתייחס לבובית, כי היא ממש לא קלעה לקטע. כאשר אני מתכוון למשחק מקדים, אני לא מתכוון לכך שאני מצד אחד מתחרמן על בובת ZARA ובצד השני הולך לעשות עם החברה, ממש לא נכון. הכוונה היא אחרת, יש פה ענין של משחק תפקידים לשני הצדדים, יש כאלו שהשוו את זה למשחקי BDSM ברמה מסויימת, שבהם יש שולט ונשלטת או להפך. אני יכול לומר שמסיבה בלתי ברורה, אחד הדברים שהכי מגרים אותי זה כאשר בחורה מבצעת חיקוי של בובת קפיץ. אם יתלוו לזה גם תלבושת מתאימה – חבל על הזמן. אבל אצלי זה חלק מקדים בלבד, זה מן משחק תפקידים כזה שאני אוהב לשחק, ואני מקווה למצוא מישהי שתשמח לשחק איתי אותו. אני יודע שאולי זה ישמע קצת מוגזם, אבל כאשר בחורה שיצאתי איתה ביקשה ממני שאני ארכב על גבה, ואקרא בקול "היי סוסי", אז זה לא יותר מוזר.

    עכשיו לשמעון, הבובה המשוכללת ביותר שקיימת, היא זו שנמצאת בתוככי הדמיון שלך ושל בת זוגתך. אני מכיר זוגות שהביאו את הפנטזיה כבר לרמת אומנות שלמה, בה הם יצרו לעצמם עולם שלם של דמויות אותן הם משחקים. בחלק מן העולמות הגבר הוא השולט, ובחלק אחר האישה היא השולטת. המורכבות והמשוכללות של ה"בובות" האלו הן הרבה יותר מאשר בובות ה-רילדול שהזכרת. הקשר בין רילדול לבין הטכנו-סקסואלים הוא מקרי לחלוטין, ואני מניח שתופתע לגלות, שמעט מאוד מהם הם בעלי בובות אלו. האמת היא, שהאנשים היחידים שאני מכיר שיש להם בובה כזו, הם לרוב זוגות נשואים (מחשבה קצת מפחידה, לא ?)

    בנוגע לסרטים, יש המון סרטים. חלקם נעשו במיוחד עבור הט"ס וחלקם הם פשוט סרטי קולנוע רגילים, שמכילים סצנות שגורמות לט"ס להתגרות. לדוגמא, אם מישהו מכם ראה את בליידראנר, לקראת סוף הסרט ישנה סצנה בה הריסון פורד מחפש בדירה את דריל האנה (פריס), היא מנסה להסתתר ממנו על ידי התחזות לבובת ראווה (להתאים עצמה לחדר). לחלק מן הט"ס הסצנה הזו מביאה את זה, כמו שלא תאמינו. אני לדוגמא מאוד התגריתי מסצינה קצרה בסרט "חלום אריזונה", בסצנה יש תחרות כשרונות, כאשר אחד המופעים הוא של בובת קפיץ שרוקדת. אבל כמו שכבר אמרתי, זה עניין של טעם.

    עכשיו, בובית אני ממש מצטער שמיהרתי לשייך אותך לקבוצה זו או אחרת, אני מניח שהדבר קרה מתוך היותי אנושי, אחרי הכל, ואנחנו נוטים לסווג כל דבר בחיים. בנוגע להעדפותי המיניות, אני הטרוסקסואל לכל דבר, לומר את האמת, אני לא כל כך מסכים להגדרה טכנו-סקסואל. אני מעדיף את ההגדרה, טכנו-פטישיסט, כי זה הרבה יותר מדויק. הרי, לא טוענים שאנשים שאוהבים S&M שיש להם העדפה מינית אחרת, זה פשוט ה-FETISH שלהם, וזה ה-FETISH שלי. בנוגע לסקס ווירטואלי, אני לא מאמין בדבר הזה בכלל ! לדעתי, האישית, אין כמו הדבר האמיתי, זה אף פעם לא יכול להתחלף. תסלחו לי על הקלישאה, אבל איך כמו ההרגשה של זוג ידך המלטפות את גופה של בת זוגתך.

    שלכם תמיד,
    asfr_in_london

    • העלית כאן פאראדוקס מעניין-בובה מכנית שבמקור נועדה לשמש תחליף לאישה האמיתית (כשהאחרונה משמשת פנטזיה), הפכה לנושא פנטזיה בעצמה ביחסים עם האישה האמיתית.
      ז"א במקום שבובוה תתחזה לאישה, אישה מתחזה לבובה…
      אנו חיים בעולם מוזר, כבר אמרתי?..

    • בובית

      פטישיסט יקר (או היי סוסי)..

      ראשית, לפני שאני מגיבה. אני רוצה להבהיר שכשדיברתי על העדפותייך המיניות לא התכוונתי לשום דבר אחר מלבד מה שעושה לך את זה, מה שמגרה אותך לכן היה לי קצת מוזר שציינת שאתה לפני הכל הטרוסקסואל, דיברתי על העדפה מינית ולא על נטייה מינית אבל זה לא משנה כעת, רק רציתי לתקן את הרושם.

      ובכן, אין ספק שיצאת הרבה יותר ברור אחרי שפירטת קצת יותר. אני אכן זוכרת היטב את סצנת
      ה"בובה" בחלום אריזונה (במקרה, זה בכלל אחד הסרטים האהובים עליי). זה די משעשע אותי
      וממש לא באופן מלגלג שהסצנה ההיא מעבירה בך רטטים. גם הזוגות הנשואים שמשתפים בובה
      (realdoll) במשחקי המין שלהם , נראה לי פחות "מפחיד" מכאלה שעושים את זה לבד.

      פה אני רוצה להגיב גם לsea בעניין הפרדוקס, אכן, שיכפלנו את עצמינו בצורת פלסטיק ואח"כ
      אנחנו "מחקים" את המוצר שיצרנו אך עדיין, שמעתי כבר על דברים הרבה יותר חולניים, מוזרים ויותר מכל מזיקים, מבלי ללכת רחוק מדי: HARD CORE S&M, פדופיליה ומבלי להשוות, הכנסת חרצני זיתים לחררי הגוף וכהנה וכהנה, משעשים יותר או פחות…
      דוקא הפנטזיה על אישה או גבר דמויי בובה הרבה יותר הגיונית,משחקי שליטה וחוסר שליטה
      כמו שasfr ציין. באיזשהו אופן דומה ולא דומה לקשירת העיינים או כבילה באזיקים.

      אז… האם יש אתר רשמי כזה או אחר שמתעסק במה שאתה מדבר עליו ט"ס, פ"ס או איך שלא תקרא לזה שאפשר להציץ בו? כי זה באמת מתחיל להיות "מוזר ומעניין"… ו… האם שמעון שוקד על שיעורי הבית ברגעים אלו ממש?…

      היו שלום.. בובית..(על קפיץ…?….–?–*** ?)

      • דווקא S&M נשמע מעניין, אולי לא בורסיה ה"כבדה" כי שמעתי שמתים מזה…
        אם זה רק אזיקים, קשירות והצלפות לא רציניות," אז כל המוסיף ( גיוון), הרי הוא מבורך" (יש ביטוי כזה, או שזו אני שהמצאתי אותו כרגע? ).

      • שמעון גלבץ

        היי בובית,

        שמעון לא עושה שיעורים ביום כיפור, רק גולש.
        שאלות ותשובות בענייני טכנו-סקסואליזם יש בקישורית בגוף במאמר, הנהי לנוחיותך:
        http://www.sexuality.org/l/fetish/robofaq.html

        גמר חתימה טובה

  7. asfr_in_london

    היי בובית (קפיץ?),

    לשאלתך, יש אתרים רבים הקשורים לנושא, אבל הייתי ממליץ לך להתחיל בקבוצת דיון שנקראת alt.sex.fetish.robots, ניתן למצוא אותה בכתובת הבאה:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&group=alt.sex.fetish.robots

    בנוסף, את יכולה ללכת לבדוק את המועדון ב-YAHOO, שם יש הרבה מועדונים שונים, אחד מהם נמצא תחת http://clubs.yahoo.com/clubs/asfr, אגב למי שעוד לא ממש קלט, ASFR משמעו alt.sex.fetish.robots, חברי הקבוצה אוהבים לכנות עצמם asfrians.

    עכשיו, אם כבר מדברים על מומחים לדבר, אז הייתי ממליץ לך לנסות לתפוס אדם בשם RobotDoll, הוא הסמכות הבלתי מעורערת ומנהל את אתר http://www.asfr.com, כמובן 🙂 הוא איש מאוד עסוק, אבל הרבה מאוד פעמים ניתן לתפוס אותו בדואל, או ע"י Yahoo Messanger.

    אני חייב להזהיר אותך בדבר אחד, חלק מהדברים המופיעים באתרים האלה אינם קשורים ישירות ל-ASFR, וחלקם מופיעים שם בגלל שהם מזכירים משהו שקשור ל-ASFR. חלקם עלולים לזעזע לפעמים, וחלקם עלולים להראות פשוט מטופשים (תאמינו לי, חלק מהדברים שם נראים לי אישית חולניים, אבל כל אחד וטעמו).

    שלך לעד,
    asfr_in_london

    נ.ב.
    אל תמתחי את המפתח יותר מדי, זה עלול לכאוב בסוף.

  8. האם מדובר בשמעון גלבץ מבציר טוב?

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *