סטיילינג של בשמים

כל אחד מעוניין להבטיח לעצמו שהבושם בו הוא יבחר יתאים בצורה מושלמת לאירוע אליו הוא הולך או לכל מטרה אחרת. התאמה זו תבוא לידי ביטוי במיזוג מושלם של הבושם עם הניחוח הטבעי של הגוף וכן התאמה הרמונית עם הביגוד, האיפור ושאר אביזרי האופנה שבונים את ההופעה החיצונית של אותו אדם.


בחירה נכונה ותדמית

התדמית שלכם נבנית באמצעות החלטות שונות אותן אתם מקבלים על עצמכם. יש אנשים שמחליטים לבחור בעצמם את הביגוד, הנעליים, האיפור והבישום באופן שיתאים לאותה תדמית בה הם מעוניינים ולשם כך הם מסתייעים בכל מיני כלים אינטרנטיים ופורטלים מקצועיים בהם יש מידע שעוזר להם בבחירת הבשמים המתאימים להם ופריטים נוספים. אחרים, בוחרים להסתייע באנשי מקצוע שונים שעוזרים להם לבנות את אותה תדמית בה הם מעוניינים באמצעות התאמה נכונה של הדברים. הבושם מהווה חלק בלתי נפרד מבניית התדמית ויכול להשפיע רבות על הרושם הראשוני של כל אחד שבא אתכם במגע.


מהו סטיילינג?

סטיילינג משמע יצירת אמירה אישית וסטייל אישי של אדם באמצעות, ביגוד, הנעלה, איפור, תסרוקת, אביזרי אופנה שונים ובשמים. כל אחד שמעוניין להרגיש ולהיראות "מיליון דולר" יפנה אל מומחה בתחום על מנת שיעזור לו להגיע לתוצאה הטובה ביותר. סטיילנג תמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהסגנון האישי שאדם מייצר לעצמו. סטייליסטים תמיד יכוונו את סגנון הלבוש וכל הקשור אל האופנה בהתאם למראה המיוחד שמתאים ספציפי לאותו אדם. בהתאם, לכל אדם יש את סוג הבשמים שמתאימים לו ויהוו חלק בלתי נפרד מעולם הריחות. אם אתם מעוניינים שאחרים ישייכו סוג זה או אחר של בשמים יוקרתיים אליכם, כמו למשל בושם Hermes או כל סוג אחר של בושם חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום סטיילינג של בשמים או לפנות אל אתר בו יש מידע שיכול לעזור לכם בבחירה הנכונה של הבשמים שמתאימים לכם ולסוג האירועים אליהם אתם מעוניינים ללכת.


סטיילינג בשמים ועוד- מה הוא כולל?

סטיילינג בשמים תמיד יכלול היכרות עם הקבוצות השונות אליהן משתייכים הבשמים, התאמה בין סוגי בשמים לסוגי אירועים, הכרת סוג העור והתאמת ניחוחות ואיפור לניחוח הגוף הטבעי של אותו אדם ועוד. חשוב להבין שהריח של האדם הוא חלק בלתי נפרד מאישיותו ומהתדמית המשויכת לו ולכן חשוב להתאים את הריח לכל אדם ספציפית. בנוסף, לכל אירוע ולכל רגע בחיים יש את הריח המיוחד שלו ולכן חשוב מאוד לבחור בושם שמשלב בין הריח שמתאים לאותו אדם והריח שמתאים לאותו אירוע. דבר נוסף אותו לא תמיד לוקחים בחשבון ועל כן מפספסים רובד שלם שיכול להשפיע בצורה ניכרת על האחר הוא שניתן לעצב מצב רוח באמצעות ניחוח של בושם. שכן, ריחו של בושם משפיע על התחושה של האדם ומשרה עליו בטחון מסוים, אווירה רומנטית, תשוקה ועוד. כל אלו יכולים לשמש אתכם בצורה ניכרת בעת ההחלטה האם לבחור בבושם זה או אחר.


בוחרים במשפחה הנכונה

אם בטבע אין לנו שום דרך לבחור את המשפחה אליה אנו מעוניינים להשתייך, לגבי בשמים הכללים שונים לחלוטין וכל אחד יכול לבחור במשפחת הבשמים שמתאימה לאירוע אליו הוא מתכנן ללכת, לעונת השנה, לסוג האירוע ולמצב הרוח שלו. בין משפחות הבשמים (7 משפחות עיקריות) ניתן למצוא את משפחת הפירות, משפחת הבשמים המרעננים עם הריחות של היערות והים, המשפחה הפרחונית, המשפחה העצית, האוריינטלית והמשפחה האלדהידית שמצליחה ליצור אשליה של הריחות הטבעיים של הטבע, אחד לאחד.

לסיכום, לבשמים יש השפעה רבה עלינו ולכן בחירה נכונה של בושם יכולה להשפיע בצורה חיובית על האנשים סביבנו. היכולת להתאים את הריח של הבושם למטרה שלנו היא דבר שכל אחד יכול לעשות אם הוא מכיר את הכללים החשובים של סטיילינג בשמים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *