מפעל הרומנטיקה אינסטנט בצפון הביא את דנה סער לשלוף את מוצרי הקוסמטיקה שקיבלה מאיתנו

תאונת טיפוח

הצימר של שמוליק

אני והחבר החלטנו קצת להשקיע ברומנטיקה ולנסוע לסוף שבוע בצפון. ציפורים מצייצות, צימר עם הרבה עץ, ג'קוזי סקסי, אוויר הרים צלול כיין, כל הסיפור. רק ברגע האחרון גיליתי שהמקום נמצא בישוב בגליל שכולו מורכב מאמנים טבעוניים. מיד קפצתי באושר – הנה סופסוף ההזדמנות לבלות קצת בקרב בני מיני, אוהבי בעלי חיים בחיים. האווירה האמנותית המובטחת גרמה לי לפנטז על עצמי יושבת בשדה ירוק, חרציות סביבי, מזמזת מנטרות, ומציירת אחו עם כבשים אורגניות שלא מפחדות להפוך לארוחת הערב. רצתי מיד לארון לחפש את השרוואלים ושמלות הכותנה המתנפנפות שלי מהודו – רוחנית או לא?
למרות שהדמיון שלי נוטה לעיתים (רחוקות) להתפרע קלות, עדיין הופתעתי לגלות שלא בדיוק הגענו למושבת האמנים/הקומונה הרוחנית שדמיינתי, בה כולם עושים יחד מדיטציית בוקר לצלילי "אוליבר שאנטי וחברים". לאורך כביש אחד ארוך התחבאו להם בתים בין העצים, שהמשותף לכולם היה שלטי "הצימר של שמוליק" ו"המסעדה בחצר של חדווה". רק מה? שמוליק וחדווה עצמם לא נראו לעין, וגם אף אחד אחר שפגשתי לא נראה כאילו הוא באמת גר שם. במקום ישוב-אמנים-שוחר-שלום קיבלתי מפעל רומנטיקה-אינסטנט ומסחטת כספים מתל אביבים מחפשי שלוות סופשבוע.

הופעה ראויה

כשעלתה השמועה באוזני שבמסעדה הקרובה ארוחת הערב היא במחיר 160 ₪ לאדם, כבר כמעט לא הופתעתי. לעומת זאת נתקלתי בבעיה, כיוון שכל מה שהיה לי בתיק היה כפכפי שורש ומכנס דייגים – לא בדיוק המראה שרציתי להציג לכל פליטי המרכז חובבי הסטייל. לא נשאר לי אלא לשלוף את מינימום האיפור שהבאתי ולנסות להביא אותה בהופעה ראויה.
לצללית
Ellipse
של לנקום יש את האריזה הכי מגניבה שראיתי בזמן האחרון. שני חלקי מתכת שנפתחים בהחלקה אחד על השני, ומספיק כבדים כדי לתת הרגשה של משהו ישן ומלכותי. הייתי כל כך מאושרת מהאריזה שרק שיחקתי בה כמה דקות, כאילו הייתי מארי אנטואנט בדרכה אל הנשף הראשון שלה. כשנרגעתי, גיליתי בפנים צללית כסופה מנצנצת, שאם שמים אותה בעדינות במקומות הנכונים מאירה את העיניים ונותנת מראה זוהר ומקסים. היא נמרחה בנוחות ולא ירדה מהר, וגם אחרי כמה שעות, הנצנוץ עוד נשאר (מחיר: 190 ₪. ציון: 5).
השפתון
Addict Lip Fluid
של
דיור
נתן לי עוד פוש חיובי בדרכי לפגוש את היקום. הוא בא במיכל של גלוס, נמרח בקלות עם ספוגית מריחה, קצת נצץ, ונתן פיניש קצת מבריק לשפתיים. הוא נראה טוב, היה נעים ועמיד יחסית, ובזאת עמד בדרישות שלי משפתון. הוא מגיע ב- 8 גווני ורוד, אדום וחום. (מחיר: 116 ₪. ציון: 4).
כשהייתי במצב יותר מתאים להופעה פומבית הסכמתי סופסוף לצאת לארוחת הערב, רק כדי לגלות שאי אפשר להתחמק מהגורל, וכמו תיירים בעולם כולו, גם אנחנו נצטרך לשלם מחירים מופרזים למנות קטנטנות. ובקשר לאוויר הנקי מזיהום – יותר מכל דבר אחר הוא היה קר, וגרם לי להתגעגע ללחות של תל אביב.

וג'קוזי כמובן

לקחתי בתוקף את החבר חזרה לצימר ומילאנו את הג'קוזי כדי להפשיר קלות. בזמן שהוא הדליק נרות ופיזר קצף אמבטיה (איזה רומנטי, הא?), התפניתי להשיל מעליי את הזוהר (והשרוואל) ולחזור למראה טבעי, שמתאים יותר לאור נרות ולסביבה רטובה. מסיר האיפור
Jojoba Pure
של
סופטאץ'
מכיל כל מיני תמציות צמחים, ויטמינים A+E, ועניינים טבעיים אחרים, ואפילו אין בו אלכוהול. אפנת הבריאות ששוטפת את העולם מגיעה אליי בימים אלה, ככה שאני כבר הייתי בעדו. הוא היה נוזלי מאוד ונספג במהירות בצמר הגפן, הוריד את האיפור ביעילות והשאיר את העור נעים. (מכיל: 200 מ"ל. מחיר: 72.99 ₪. ציון: 4).
באנחת רווחה שקעתי במים החמים, נתתי לבועות לעשות לי נעים ולחבר לעשות לי מסאז'. לארוחת בוקר הסתפקנו בקורנפלקס עם חלב, בציר 2006.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *