תאונת טיפוח

יפה לט”ו באב

זאת לא אשמתי שגדלתי במושב. אף אחת מהבנות אצלנו לא התלבשה יפה או מרחה קרם פנים, שלא לדבר על להתלבט בין גווני צלליות. לא פלא שכשהגעתי לעיר הגדולה כולם שלחו מבט אחד וקבעו: “מושבניקית”. התעלמתי. אני בטח לא הדבר הכי יוצא דופן שעבר ברחוב דיזינגוף בשנים האחרונות. אני לא צריכה להיות כמו כולן – לי יש סגנון משלי.
אבל מה לעשות שמגיל מסוים הקמטים נעשים קצת יותר בולטים, בחורות פעורות עיניים חסרות אייליינר בנות 20 מגיעות אל העיר, וההבנה מחלחלת שאולי הגיע הזמן לעזור קצת לטבע. ואיזה זמן טוב יותר להתחיל לשפוך על עצמי חומרים כימיים מאשר ט”ו באב הבא עלינו לטובה? אחרי הכל החבר לא שם לב גם כשאני צובעת את השיער באדום, אז אולי איזה מהפך קטן יעשה לנו ט”ו באב רומנטי במיוחד. מותר לבחורה לפנטז.

תכנית שלושת השלבים

התחלתי בקטן: בושם ודיאודורנט.
קשרל
הוציאו גרסה אדומה של הבושם
Amor Amor
, בשם
Elixir Passion
, שמשמעותו “שיקוי תשוקה”. נשמע מבטיח. הבקבוק האדום מקסים, ולמרות השם המרמז על רקיחת עשבים מסתוריים תחת ירח מלא, את הריח דווקא אהבתי. הוא נעים, לא מתוק מדי ולא כבד, ונועד בבירור לשעות הלילה. אי לכך ובהתאם לזאת שפכתי קצת על עצמי כשהתכוננו לצאת, ובמפתיע, 10 דקות אחר כך כבר היינו במיטה. צירוף מקרים? תחליטו בעצמכן. אני בכל מקרה הייתי מאוד מרוצה. (490 ש”ח ל- 50 מ”ל).
בערב הבא, כששוב עשינו מאמץ הירואי לעזוב את הטלוויזיה ולצאת, הפעלתי את שלב 2 בתוכנית – הדיאודורנט.
Promesse
של קשרל הוא רול-און, ומרחרוח ראשוני נעים ופרחוני. הוא נוח ושקוף, כמו שאני אוהבת, ולא מלכלך את הבגדים. הפעם שום תירוץ לא עזר ואכן יצאנו מהבית. הדיאודורנט הפתיע והחזיק מעמד בגבורה בלילה שלם של אוגוסט תל אביבי דביק ולוהט. בקושי אפשר לבקש את זה מבחורים, שלא לדבר על דיאודורנט. יצאתי בהרגשה שכל עניין הטיפוח העצמי הזה זוכה להצלחה מרובה. (140 ₪).
כולי מעודדת המשכתי אל האתגר הבא. הגיע הזמן, החלטתי, לעזוב את השפתיים החיוורות ולהפוך לאישה חושנית ומפתה.
דיור
הוציאה את
נשיקות של אהבה
– סדרת שפתונים וגלוסים בגוונים ורודים-אדומים-סגולים, עם שמות כמו “אדום אש” ו-“ורוד מסטיק”, במיוחד בשביל הרומנטיקה והסקס אפיל ההכרחיים לחג האהבה. האודם נמרח בקלות והיה מבריק מספיק ונעים למדי ואחרי כמה ניסיונות גם הצלחתי להבין איפה הוא אמור להיות ואיפה לא. (102-153 ש”ח).

פאם פאטל

הגיע רגע האמת, האוורסט של האיפור – המסקרה. מספר רב של ניסיונות נגמרו באותה צורה – אני עם פנס שחור בעין מגששת אחרי הטישו. להגנתי ניתן לומר ש
Fatale
, המסקרה החדשה מבית לנקום, נועדה ליצור מראה הוליוודי של שנות ה-30, מה שאומר כמות וגודל ריסים המתאימים בעיקר לצעידה על השטיח האדום, תוך כדי שליחת חיוכים זוהרים לצלמים. המסקרה מבטיחה “נפח קטלני”, וקטלני זה בהחלט היה. היא צובעת את הריסים במסרק בעל 3 צדדים, הופכת אותם לארוכים, שחורים ועבים. כל זה כמובן בתנאי שהיא אכן מגיעה לריסים, ולא כמו במקרה שלי, לכל מקום אחר. (150 ₪).
מסקרה דורשת מיומנות, דבר שלא רוכשים ביומיים. אז החלטתי להשאיר אותה לפעם הבאה. גם ככה החבר היה המום מהאני החדשה שנחתה עליו. ניסיונות נוספים, קצת עזרה מחברות, ובעתה גברית טיפוסית, בהמשך.

תגובות

  1. מושבניקית תל-אביבית

    שנתיים נאבקתי באיילנר ובצלליות עד שיום אחד נעלם תיק האיפור וחיי חזרו למסלולם השפוי. ללא התעסקויות מיותרות בקרם מיוחד לעיניים ומאות שקלים שירדו לטמיון בכל ביקור תמים בסופר-פארם. השריד היחיד שנשאר מהתקופה המטופחת הוא הרוז’. קצת צבע ללחיים אף פעם לא מזיק.

  2. אלמוני

    מה זו הפרסומת המאוד לא סמויה הזו?
    נו באמת….

  3. לימור

    אהה… נו לעניין הפרסומות האלו. לא כזה עושה חשק בכל און לרוץ ולקנות.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *