איך תגרמי לגבר שלך להיות מטופח

כנשים, אנו דואגות לטפח עצמנו לא מעט, בין אם מדובר במריחת קרם גוף עם ניחוחות נהדרים, שימוש בבשמים יוקרתיים וגם ביקור אצל מעצב השיער מספר פעמים בחודש. חשוב לנו לשמור על מראה מטופח, חשוב לנו להריח טוב וגם חשוב לנו להרגיש טוב עם עצמנו. וכמובן, בל נשכח את הגבר שלצדנו. גם אותו אנחנו רוצות לראות מטופח, גם ממנו אנו מצפות להריח מניחוחותיו של אפטר שייב איכותי וגם ממנו אנו מצפות שישקיע בעצמו.
אם הגבר שלך נוטה להזניח את עצמו, אם את מרגישה שיש לו פוטנציאל, אבל משום מה הוא לא יודע כיצד לממש אותו, הנה כמה טיפים עבורך, שיעזרו לך לעזור לו, ובעיקר יעודדו אותו לטפח את עצמו:


1. יום כייף בספא
– אין כמו יום כייף יחד עם בן הזוג, יום שכולו טיפולי ספא מהנים ומפנקים. אם את רוצה לעודד את הגבר שלך לטפח את עצמו, אם את מרגישה שהגיע הזמן שגם הוא, וממש כמוך, ישקיע בעצמו, התחילי בצעדים קטנים. הצעד הראשון הזה הוא טיפול נעים, ובעיקר – טיפול פנים, שעוזר להיפטר מעור יבש, עוזר להתמודד עם נזקי השמש ובעיות נוספות בעור. טיפול כזה, שמתאים הן לגברים והן לנשים, ומלבד היותו נעים מאד, יכול להיות טיפול שיקומי לכל דבר והצעד הראשון בדרך אל המראה המטופח והמושקע יותר


2. הפתיעי אותו במוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים
– בכל רשת מוצרי קוסמטיקה, כמו רשת ניו פארם למשל, תוכלי למצוא מגוון רחב מאד של מוצרים המיועדים לגבר. בין אם מדובר בקרם פנים, קרם גוף או מוצר אחר, תכשירים אלה עוזרים לטפל בבעיות עור שונות ובעיקר מהווים חלק בלתי נפרד מהטיפוח היומיומי. סביר שהגבר שלך פחות בקיא בתחום וגם לא יידע אילו מוצרים לרכוש עבור עצמו. עשי זאת במקומו, והפתיעי אותו בכמה מוצרי קוסמטיקה חדשים, שבהם הוא יוכל להשתמש במסגרת הטיפוח העצמי.


3. עודדי אותו להשקיע בעצמו
– גברים רבים מרגישים שלא בנוח לטפח את עצמם ואפילו להשתמש במוצרי קוסמטיקה שונים. רבים מהם מרגישים פחות גבריים, ובכלל, אינם זוכים גם לעידוד רב מצד החברה כולה, עידוד לטיפוח עצמי. תני לגבר שלך הרגשה שזה בסדר. הציגו לו קרמים שעוזרים לשמור על העור ולהתמודד עם בעיות הגיל. תוכלי למצוא בכל רשת ניו פארם או רשת דומה, יועצות טיפוח שתוכלנה לעזור לך וגם לבן זוגך לבחור את המוצר המתאים וגם ללמוד עליו ועל יתרונותיו.


4. אל תשכחי את עצמך
– כן, נחמד שהגבר שלצדך מטופח ומשקיע בעצמו, אבל אל תשכחי גם את עצמך. השקיעי בעצמך, טפחי את עצמך, צאי ליום של קניות והצטיידי בתמרוקים שונים שיעשו לך טוב, ויראו לגבר שלצדך את ההשפעה שלהם עליך. זוהי דוגמא אישית מצוינת, ודרך נפלאה להעביר את המסר.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *