איך תתאימי את עצמך לעונה הקרה

שמעת על בושם שיכול להיות יוקרתי, אך במציאות גילית שהבושם לא תואם לך בריח שלו? המסקנה היא ברורה, הוא פשוט לא בשבילך. כן, שוק הבשמים הוא שוק רווי בריחות ותשוקה וכשאנחנו רוצות לבחור לעצמנו את הבושם המתאים לנו ביותר כדאי שנתחשב במספר מרכיבים:
– הטעם האישי שלנו
– העונה הקרבה
– התקציב שבידנו
– האופנה העכשווית


הטעם האישי שלנו

ישנם בשמים רבים על המדפים בפארמים השונים וכל הזמן ממשיכים לפתח עוד ועוד ריחות שלהם. הכלל הראשון והחשוב ביותר בבחירת הבושם המתאים לנו הוא להקפיד שאנחנו נהנה ממנו. ישנן נשים אשר מתפשרות על בושם שאינו תואם את הטעם האישי שלהן והן עלולות לעתים אפילו לשים על עצמן ריחות שהן רגישות להם וזאת מתוך רצון להשתמש בבושם הכי אופנתי. חשוב מאד לזכור כי אנחנו הכי יפות כשנעים לנו ולכן הבושם שלנו צריך קודם כל להתאים לנו, לפני שאנחנו מבררות האם גם הסביבה שלנו אוהבת אותו. כמובן, מומלץ מאד לגשת לרכוש את הבושם עם בן זוג או חברה טובה אשר יוכלו גם הם לחוות דעה על הריח. דעה חיצונית תעזור לנו לבחור מבין המגוון הרחב של הבשמים הרבים אותם ניתן למצוא.


עונות השנה

הגוף שלנו מגיב אחרת לקרמים ולבשמים בעונות שונות של השנה. יכול להיות שעובדה זו תפתיע אותך, אך הבדלי הטמפרטורה בחוץ משפיעים על התגובה של העור שלנו ועל האפקט שיעשה הבושם אותו בחרנו. לכן, מומלץ מאד להצטייד במספר בשמים כשכל אחד מתאים לעונה אחרת או אירוע אחר. בקיץ יש לנו נטייה להזיע יותר מאשר בחורף וההזעה גורמת לבושם להתנדף, לכן בעונות החמות מומלץ מאד לבחור בבושם חזק יותר לעומת בושם שיכול להיות חלש יותר בעונות הקרירות. אם נלך עם אותו בושם לאורך כל השנה, נקבל כל פעם תגובה אחרת ויכול להיות שבאחת מהעונות לא נרגיש את ההשפעה שלו או לחלופין, נחוש אותו יתר על המידה.


תקציב

אין כל ספק כי התקציב שבידנו יקבע את הבושם שנוכל להרשות לעצמו. החדשות הטובות בעניין זה הן שישנו מגוון רחב של בשמים בשוק וכל הזמן מתווספים עוד ועוד בשמים חדשים. לכן, כל אחת יכולה להתפנק בבושם שמתאים לטעם האישי שלה ולעונת השנה המתקרבת ובכל תקציב שתחליט לרכוש איתו.


אופנה

גם לריחות יש אופנה, לא רק לבגדים. לכן, אם חשוב לך להיות מעודכנת ועכשווית, עלייך לשים לב לאופנה הקרבה. יכול להיות שזה הזמן המתאים לבושם מתוק או להפך, יכול להיות שהעונה הקרובה מזמינה אותך דווקא לשים על עצמך ריחות חריפים מעט. אם חשוב לך להיות מעודכנת ואופנתית את יכולה לעשות זאת לא רק דרך פרטי הלבוש שלך אלא גם דרך הבושם אותו תתיזי על עצמך במהלך היום.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *