הגיע הקיץ ועמו הצורך בהשלת העודפים המיותרים. הילי שרון מייעצת על זיעה מהסיבות הנכונות, וחושפת הכל על המסע לגזרה המשורטטת

הכיני גופך לקיץ

יש לי בעיה. אני אוכלת הכל. בשנה החולפת אני בוחנת מקרוב על עצמי את נושא החזירות והבהמתיות גם יחד. אני מסוגלת לבלוע קציצת בשר, לדחוף פנימה סלט מוקפץ וחצי ביצה קשה ותוך כדי גם להעביר ביקורת על טעמה של פשטידת אטריות אוורירית. כשמתפנה לי קצת מקום בחלל הפה, אני תולשת פיתה טרייה ומנגבת בשטרודל חם שמגיע עם הבזקים של קצפת קרירה.
קשה להיות יהודיה אמיתית ולהישאר בעלת גזרה משורטטת להפליא.
במיוחד עכשיו עם בוא ספטמבר השחור, שמביא עימו סופות של חתונות ומועדי ישראל. את יכולה להיחנק עם דיאטת כרוב סגול או להרעיב את עצמך בדיאטת מיץ גזר וקישוא. את אולי תרדי קילו או שניים וסוף סוף תהיי בעלת מראה ה"הירואין שיק", אבל התחת ישאר אותו תחת.

והמסקנה:
אין מנוס מפעילות ספורטיבית. על כל בגט עם שניצל וצ'יפס שאכלת, רדי מיד לחמישים כפיפות בטן.
אז מה כדאי לי ולמה?

1. מכון כושר

מתוך חולשת אופי וחוסר התמדה, בנות נוטות להירשם למנוי שנתי במכון כושר אבל מבקרות בו אחת לרבעון. ועד שהן כבר טורחות להגיע, הן מטפסות על אופני כושר, מדוושות עליו 4 דקות ומתעלפות מיד על הכידון.
אני למשל כזאת. כשאני הולכת עם חברה למכון כושר, אני תמיד עוצרת בחנות הספורט הסמוכה, מעלעלת בז'ורנאלים היוקרתיים, תולשת דוגמיות של קרם לחות, מודדת מגלשי סקי ומתהלכת הנה והנה בחוסר מעש רק כדי לבזבז זמן ולהימנע ממרחץ הזיעה שמצפה לי. אני שונאת להזיע. מעדיפה לשכב על ספת המשקולות עם בקבוק מים ולראות אם.טי.וי.
אופציית מכון הכושר מתאימה רק לזו האמיצה והמתמידה. לזו שלא אכפת לה שיתצפתו עליה כשפרצופה מכווץ מגודל המאמץ, שלגופה חולצה דביקה, והזיעה שופעת מבעד לצדדים.

2. אירובי

אם בעבר שיעור אירובי היה מסתכם בעיצוב קיפולי הבטן והישבן הנפול, היום בלי שיעור
בוקסינג
או שיעור
היפ-הופ
אין בכלל סיבה לטרוח להגיע לסטודיו.
אפקט המראות מקיר לקיר הוא טרגי בשיעור אירובי. שם את עוקבת בדריכות אחר השינויים המתחוללים בגופך. בדרך כלל הבננות החטובות של השיעור תופסות את מקומן בשורה הראשונה ולא מפסיקות להישיר מבט אל המראה, כשהן מלאות בשביעות רצון. לעולם לא אשכח איך אחת מחברותיי התקרבה יתר על המידה אל קדמת הראי והעבירה אצבע רועדת על קמט רוחבי שנסלל לה במצח. היא התחלחלה מבושה, החזירה את המזרן וניגשה מיד לבטל את המנוי.
מסכנה. רק בת עשרים וחמש.
לבעלות לב חזק אני ממליצה בחום על שיעור
ספינינג
, שיעור הדמיה של רכיבה על אופני שטח בתוך סטודיו. באימון ספינניג אפשר לשרוף עד אלף קלוריות ואף אחד לא לוטש אליך מבטים כי הוא שקוע בכאב הרכיבה של עצמו. האימון משלב אנרגיה קבוצתית אבל כל אחד מבצע את משימת הרכיבה על פי יכולתו האישית. יש שילוב של רכיבה בישיבה, בעמידה, קפיצות וספרינטים. תענוג גדול ואושר אמיתי. באמת.

3. בריכה

רק בבריכה את מגלה כמה המצב שלך מצוין לעומת שאר השחייניות.
אישית, אני מלאת הערצה לנשים המתהלכות בביקיני דקיק כשמחוג משקלן מצביע על למעלה מ-70 ק"ג. איזה אומץ!
פעם במלתחות של הבנות שמעתי את חברתי מחניקה צחוק מתגלגל. נטשתי את שקית הביסלי גריל המשפחתית שלי ובאתי לקראתה.
על מה הצחוק? לעסתי בלחישה. תראי את זאתי. היא הצביעה. ממש פרה. מולנו עמדה בריחוק בחורה מנומשת ועבת בשר שנראתה כמו עיר שחמוקיה חברו להם יחדיו. אוי את מרשעת, אמרתי. הסתכלת פעם על הציצים שלך? כמו שתי לשוניות של פחית קינלי.
היא נעלבה וקפצה למים.
בכל אופן, בנות, השחיה היא הדרך הטובה, הנעימה והקרירה ביותר להרזיה נכונה.
וגם אף אחד לא רואה לך את הגוף מתחת למים. יתרון מוחץ לביישניות שבינינו.

4. הגרסה המקוונת

אם את כלואה במשרה שכובלת אותך 13 שעות למשרד ואין לך זמן לחוגים, הגרסה המקוונת היא האופציה שנתפרה במיוחד לצרכייך.
האינטרנט מציע מבחר של אתרים עם תרגילי התעמלות בליווי תמונות והסברים.
יש אתרים שבונים עבורך תפריט דיאטתי אישי וממליצים על תרגילים המתאימים במיוחד למבנה גופך, כל זאת תוך כדי מעקב צמוד אחרי ההתקדמות היומית שלך. במהלך האימון היומי את תתפלאי בעצמך מה ניתן לעשות עם כיסא משרדי, המגש של דואר נכנס וחבילה של ניירות .A4

5. האופציה האופטימית

מגזיני האופנה הבריטיים זרקו השבוע פצצה מפתיעה לאוויר כאשר הודיעו כי החליטו להפסיק לפרסם תמונות של דוגמניות רזות מדי על עמודי הכרומו שלהם.
לפני שרוזאן בר בועטת את קייט מוס מעמוד הפרוצס הנוצץ, היא בטח תשמח לדעת שמחקר אמריקני חדש גילה כי נשים מלאות נהנות יותר מחיי מין, מאשר נשים רזות.
לדברי המדען האמריקני ג'יימס ווטסון: "רזון שווה לחוסר שביעות רצון, ומתחת למראה השדוף של הרזות, מסתתרת נשמה אומללה".
אז מה בעצם עדיף? להיות רזה, אומללה ולזייף במיטה? או להיות שמנה עם חיי מין סוערים?
אני מעדיפה להיות רזה. האומללות גם ככה שרירה וקיימת באופן טבעי.

תגובות

  1. עצלנית

    אוי, כמה שאת צודקת.
    כושר – סיוט עלי אדמות. אני מעדיפה להסתובב עם השומנים המיותרים ולהוסיף עוד כמה פסי השמנה, רק לא להטריח את עצמי לבקר במקדשי פולחן הגוף המייגעים האלו.
    ובהתאם לשמי אני בוחרת בגרסה המקוונת.

    • ובכן יש משהו נכון במה בכתבת. כשאני הולכת למכון אני באמת מוצאת את עצמי שואלת ב- 5
      דקות הראשונות על האופניים מתי זה ניגמר, בל מצאתי כמה שיטות כדי להעביר ת'זמן:
      ווקמן זה הכי טוב או מחשבות על איך הראה בעתיד במשך הזמן שבו אני מתפללת לעבוד טוב

  2. ענבל

    בימים אלו ממש אני מוצאת עצמי מתמודדת עם השאלה הלא נעימה בכלל, מה אעשה אחרי ספטמבר, כשהשחיה בבריכה כבר לא תהיה אופציה. המחשבה על עצמי חוזרת לסטודיו עם מדריכת אירובי קופצנית בעלת גזרה מושלמת, וכל המתלהבות האלה שמגיעות ראשונות כדי לדבר עם המדריכה ולתפוס מקום טוב מול המראה ואת המשקולות הכבדות לרגליים – היא מבעיתה ומחלחלת. מוטב לי להיות שמנה. אולי אז גם אדע טעמה של אורגזמה לראשונה בחיי.

    הבעיה עם ספורט, גיליתי לאחרונה לדאבוני הרב, שהוא כמו הכדורים האלה שאבא לוקח בשביל הלחץ דם. ברגע שמתחילים אי אפשר להפסיק. ולא כי אנחנו נהנות מזה נורא, ו"לרוץ זה באמת ממכר, את מוכרחה לנסות גם כן". פשוט כי מרגע שקיבלת את ההחלטה להפסיק להתעמל ועד שהגעת למשקל כדי לראות אם זה השפיע במשהו, סביר להניח שהספקת להעלות את כל מה שהורדת, ולא נותר לך אלא להסתכל במראה (בבית הפעם, כי למכון ההוא לא תחזרי כבר. לא נעים מהפקיד קבלה שמצקצק בלשונו) ולתהות אם גם קודם היה לך צלוליטיס, כי נדמה שעכשיו הוא יותר עם עננים.

    לפיכך, ועל מנת למנוע שלא להכנס למחויבויות לכל החיים שאיני מסוגלת לעמוד בהן, החלטתי שמלאה זה יפה. לא שמנה, רק מלאה. מספיק מלאה בשביל להנות מסקס, אבל גם מספיק יפה בשביל להנות מסקס…

    כתבה נהדרת, הילי. ממש ממש.

  3. נעמי

    הילילי
    נהנתי מאוד
    אני בעד הבריכה
    אבל סתם בשביל הכייף והמים הקרירים שמלטפים את הגוף

  4. אוי, בנות.
    אין יותר ממכר מכושר בייחוד אחרי שהצלחת לפתח שרירים בבטן ובידיים.
    תזיזו את התחת, ויאללה למכון. גם אתן תרגישו טוב יותר עם עצמכן.
    תעברו את המחסום הראשוני ומשם הדרך הרבה יותר קלה.
    מלבד האם.טי.וי אפשר לשטוף את העיניים בבחורים החסונים.
    וההערה אחרונה – שניצל, פיתה וצ'יפס? השתגעתן.

    • יושי פלד

      אני לא מבין מה אתן כל כך לחוצות על הקיץ.
      מי ששמנמנה בחורף גם שמנמנה בקיץ, ודווקא הבגדים האוריריים של הקיץ בדרך כלל יותר מחמיאים מהבגדים הצמודים של החורף.

    • נעמי

      כשאת אומרת
      שניצל?פיתה?צ'יפס? השתגעתן
      למה את מיתכוונת?

      • לפני שאתן בכלל מתחילות לפרוס ארבעים צ'קים למכון הכושר, אני מציעה לשנות את הרגלי האכילה.
        (מכורת ג'אנק לשעבר).

    • ניר השכן שלא ישן

      הילי בייבי.
      ממתי עודף שומן הפך להיות הבעיה שלך?
      את לפחות זוללת ללא הכרה אבל לא משמינה.
      איך מתקדם תהליך הפסקת העישון שלך?
      אולי בגלל זה את זוללת?

    • אמילי

      חבל על כל המאמץ, הזמן שאין והכסף – הבנתי שהכותבת סובלת, גם אחרי דיאטה רצחנית מתחת ענק – יחיסית. אני ממליצה בחום על ניתוח להשאיבת / הסרת שומן. אני עשיתי ואני מאושרת . אגב כשלמדתי את הנושא לפני שעשיתי את הניתוח התבררה לי עובדה מדהימה שלא סיפרו לנו אף פעם . השומן בירכיים (בתחת) הוא גנטי !! ואם מורידים אותו פעם אחת הוא לא יחזור יותר – זה בדוק

      • מיטל

        הצטברות תאי שומן בגוף מושפעת ממספר גורמים כמו תהליכים הורמונליים, הרגלי אכילה לא נכונים מתקופת הילדות, גורמים הורמונליים ובין השאר גם גנטיקה.במקרה הזה שומן המצטבר בטוסיק אינו יוצא דופן
        ובנוסף אצל נשים זה נובע מצורך ביולוגי
        נשים צריכות מאגרי אנרגיה לתקופת ההריון וההנקה ולכן מתהווה אצליהן שומן בטוסיקים .
        הפיתרון המומלץ הוא פעילות גופנית אירובית ותזונה נכונה.
        ניתוח לשאיבת שומן עשוי להשאיר פגמים אסתטיים במיוחד כאשר מדובר בטוסיק נפול.
        כמו כן, תאי השומן אינם נעלמים בשאיבה אלא מצטמקים, ולכן הם עשויים לחזור.

  5. יוני

    בנות יקרות!
    אם אתן חושבות שבעיית הגיזרה מציקה רק לכן הרי שטעות בידכן.גם אנו הבנים (ייתכן ולא כולם) מרגישים בקייץ כיצד "התפרענו" עם האוכל במהלך השנה, ובעיה זו מחריפה במיוחד אם אתה סטודנט שבו כל תק' המבחנים היא ארוחה אחת גדולה. ניתן לראות ואף להבין שבעית ההשמנה משותפת לשני המינים (עם קצת הקצנה מצד הבנות). ישנם כאלו שלא איכפת להם שהם שמנמנים/ שמנים ומרגישים טוב עם גופם וישנם כאלו שיבקרו במכון 4 פעמים בשבוע, וכל הזמן יבחנו את גופם כדי לבדוק האם הופיע עוד "ריבוע" בבטן או האם הם מסוגלים להרים עוד 10 קילו.לכן בננות וגם בנים (שנהנים מהמדור הנפלא) אוכל לאמר שאין חובה להרשם למכון כושר או לקאנטרי כדי לשמור על כושר ולאחר חודשיים להרגיש רע ונקיפות מצפון, שהכרטיס מעלה אבק אי שם בארון.יש צורך להבין שישנם אנשים עם מבנה גוף מלא או "עגלגל" שלמרות מה שלא יעשו הם תמיד יראו מלאים גם אם הורידו 5 קילו בדיטאת אבטיח (לא מומלץ לנסות). לעומתם, יש את בעלי המבנה הרזה אשר יאכלו סטייקים בוקר וערב יחד עם פאסטה ברוטב שמנת והם לא יעלו קילו אחד.כדי לשמור על משקל וגזרה טובה יש צורך לאכול 3 ארוחות ביום בשעות קבועות עד כמה שניתן, ובין ארוחה לארוחה ניתן לאכול פירות וירקות. חשוב לא לעשות דיאטת "כסאח" בסיגנון דיאטת חסה / עגבניות/ בצל ושאר מיני ירקות.יש להמעיט באכילת לחם ולחמניות אלא להשתמש בתחליפיהם, מופחתי הקלוריות. יש לאכול בצורה מאוזנת וקבועה כאשר אסור לוותר על ארוחת הבוקר שהיא החשובה ביותר.לסיכום, הכי חשוב להבין שה"צמיגים" לא נוצרים ביום אחד וכדי להוציא מהם את האוויר יש צורך בעבודה רבה וארוכת ימים כאשר רצוי להזיז את הגוף כמה שיותר ולא רק מהמקרר לטלוויזיה ובחזרה. קייץ מהנה לכולם. 🙂

  6. LOL, I'M AFRAID IT'S TOO LATE, NEXT YEAR START EXERCISING IN JANUARY

  7. חבר'ה,

    העמלות היא גם לנפש. לא רק לגזרה.
    והילי, את כותבת נהדר.
    והמסר הוא חשוב.

  8. קשה, מריר,מתסכל ומעצבן להיות בננה שעד גיל שלושים זללה בכל פה ובלי מחשבה תחילה, כי באופן טבעי לא חרגה מעולם מהתחום הלא-נזיל של ארבעים ושמונה קילו, חמישים גג.
    אם מישהו היה טורח ללחוש לי באוזן (האיבר היחיד שנשאר תמיד חטוב), שהריונות הם מכרה-זהב לייצור תאי-שומן, ושמהרגע הראשון שהתאים הממזרים האלה מתהווים ומתמקמים בגוף – דינם להתרחב ולהתכווץ לחילופין, אבל לעולם לא להיעלם – הייתי, אולי, משנה את הרגלי הבליסה בתקופות ההריון.

    אבל אף אחד לא לחש לי כלום, והמשכתי ללעוס (ולצערי גם לבלוע) כרגיל. בהתאם, התעגלתי בכל האזורים המועדים לפורענות והעליתי על עצמותי החטובות עשרים וחמישה קילו מיותרים אך סרבניים.

    ובכן בננות, לפניכן מקרה אופייני של נפש רזה בגוף שמן – סמל ההכחשה העצמית. עד היום, יותר מעשר שנים אחרי – אני לא מסוגלת להתרגל אל הדמות הנשקפת במבט חולף מכל מראה אקראית, והטראומה מתחדשת כל יום. זה קורה לי במיוחד ברחוב, למשל, כשאני צופה בחלחלה בחלונות ראווה, ורואה בהם אוהל מהלך שהוא לא-יכול-להיות אני. או כשגברים חולפים על פניי ברחוב וממשיכים להביט הישר נכחם, בלי להקדיש לי ולו הבהוב אחד קטן של מבט-הציידים שהורגלתי אליו בעברי הצנום.

    בשנה שעברה היה לי התקף של כוח רצון. תחילה עברתי דיקור דו-שבועי שתוך כמה שבועות כיווץ את ההיקפים בחמישה סנטימטר לפחות – אבל כיווץ במקביל את חשבון הבנק ותרם להרחבה משמעותית של היקף האוברדרפט. אז נרשמתי למכון כושר, התאמנתי במשך ארבעה חודשים רצופים שלוש פעמים בשבוע. אבל, כשהתחלתי להתחטב ואחרי הקילו השישי שנשר ממני – עזבה אותי רוח ההתמדה. אל תשאלו למה ואיך. אין לי תשובה וגם אין לי תקנה.
    הנסיגה היתה מיידית ומשמעותית, ובמהרה שוב הרגשתי וראיתי איך הכרס מתיישבת לי על הברכיים במצב ישיבה, נשפכת הצידה במצב של שכיבה, ומשתלשלת תחתיי במצב של על ארבע (התנוחה האופטימי-מאלית לשמנות עם תחת סקסי). וכמובן, בעמידה או הליכה היא מתנוססת וצועדת לפני קוממיות ולא-לתפארה, בגודל של חודש חמישי-שישי נצחי ששום שמלה מתנפנפת לא מצליחה להסתיר.

    ולא, אני לא לובשת ביקיני. גם לא בגד-ים שלם. פשוט מתנזרת מהתענוגות האהובים של בריכה ושל ים ומכל טיול שיש בו אפילו רמז (דקיק) לשכשוך חושפני בנוזל כלשהו.

    וההכחשה הכי הכחשתית היא, כמובן, הארון המתפקע מבגדים בנניים שאני שומרת ולא מתייאשת ובטוחה שברגע שארזה – ובסך הכול מה הבעייה, כאילו, לצעוד חמישה קילומטר ביום ולהפחית בצריכת קלוריות (אני הרי עושה את זה פעם פעמיים בחודש!) – שוב אשתחל בקלילות הבלתי נסבלת של הרזות אל תוך המכנסיים המדהימות, החולצות הצמודות והמיני הקצרצר (מיני-אז), שמחכים לזמנים רזים שלעולם לא יגיעו – כי אני הרי רזה! רזה!
    רזה בנשמה, שמנה בגוף. אוהבת לאכול ושונאת לזוז ומי שאוהב אותי – אוהב אותי גם ככה. רק אני לא.

    • יונתן דור

      1. למי שעדיין לא יודע: השמנת יתר היא ה-מחלה של המאה ה 21 בעולם המערבי. אכילה לא נכונה וחוסר פעילות גופנית הם מחוללי אסונות רבים. וזה משותף גם לבנים וגם לבננות!

      2. צודק מי שהזכיר ששינוי בהרגלי האכילה הוא החשוב ביותר. שום דיאטה לא יעילה. לאורך זמן, כוונתי.

      3. הסיפור האישי: בבקו"ם, אי שם בתחילת האייטיז, הרופא הצבאי שלח אותי להישקל פעמיים. הוא לא האמין לי שאני 58 קילו – כי נראיתי לו יותר כמו 38 קילו. הייתי דחליל. שחיף. שלד מהלך. פשוט היתה לי גישה משועממת לאוכל, ואת רוב שעות היום ביליתי במשחקי כדורגל..
      אבל אחרי הצבא זה השתנה באופן דרסטי. אם מישהו היה אומר לי שאחרי גיל 30 אני אתחיל לשמור על מה שנכנס לי לפה ואספור קלוריות – הייתי צוחק לו בפנים.
      אבל חילוף החומרים משתנה, וצורת החיים השתנתה. היום, בשביל שמשהו יגיע אלי הביתה, אני לא צריך לנסוע על אופניים ובטח שלא ללכת ברגל. אפילו לרדת במעלית ולנסוע באוטו אני לא צריך. לחיצת מקש במחשב או טלפון קצר, וכמעט כל דבר מגיע אלי במהירות, אל סף הדירה הממוזגת שלי.
      אני לא אוהב את העובדה שיש עלי 5-10 קילו מיותרים. אני מנסה להקפיד על התזונה, אבל כושר גופני? חבל על הזמן. אין צ'אנס להוציא אותי בחום הזה לאיזשהו מכון. מה שנשאר לי זה רק לנסות ולאהוב את עצמי ככה

      וגם לכן..

      • בד בבד עם העושר והנוחות שהתפתחו בתקופתנו,כן תופעות הלוואי הפוגמות כ"כ בחברה. נכון,האינטרנט והפיכת העולם לכפר גלובאלי מעניקה לנו יתרונות עצומים,אך לא ניתן להתעלם דווקא מהפן הפוגם באיכות החיים. כפי שצויין,בימינו באמת אין צורך לצאת מהבית בשביל קניות,עבודה,ואפילו- כמה עצוב,אפילו הצורך באינטראקציה עם אחרים בא על סיפוקו דרך המחשב. האמנם? האם מקשים ודמיון ווירטואלי מסוגלים להוות תחלופה הולמת לתקשורת אמיתית בין בני אדם? שאלה רטורית זו צריכה לתת לכולכם חומר מחשבה וקטליזטור עבורכם,הדבוקים למסך,להחליט שמהיום תתנו צאנס גם לעולם האמיתי,הטוטלי. כי לדעתי,להתמודד עם המיידי והאמיתי,כפי שהמציאות ברחוב ובחיים הנון-וירטואליים מציבים בפניכם- אלה החיים הטוטליים,והבאמת חסרי עכבות אותם אתם מבקשים.

    • שירלי

      כמה שאת צודקת.
      העיסוק והסבל היומיומי עם בעיית המשקל הוא קריטי למי שידעה מהו רזון בעברה.

    • פר-הפראזה

      תישתיש
      עזבי אותך מעזרים מיניים מעוררים ומדכאי תיאבון.
      אני אוהב אותך הרבה גם ככה.
      רק אל תגלי לבעלך.

  9. אחמד הערבי האמיתי

    שיואו כמה שהרקע הכחול מתאים לכתבה
    זה כמו לשוט בתוך בריכה
    זה עושה מרענן

    אז זה מה שהיה
    אני קצת נכה ממלחמה גיבור גדול
    אבל בסך הכול רק שריטה קטנה
    אבל זה מספיק לי להיכנס לבית הלוחם לבריכה שם
    לפני שנים החלטתי להשתתף עם ברוס ויליס בסרט
    הייתי צריך להוריד כמה קילו
    נכנסתי איזה חודשיים לבריכה שחיות גב
    יצר התחרותיות השתלט עלי
    חשבתי אחרי חודשיים אני יכול לקחת את כולם בשחיית גב
    אבל לא נעים להזמין נכה לתחרות
    בזווית העיין ראיתי את המתחרה שלי
    הזנקתי את שנינו
    בלב אמרתי ארבע בריכות
    נתתי את כול מה שהיה לי
    השגתי אותו אולי בעשרים סנטימטרים
    שמחתי נורא הייתי אלוף
    אמרתי שחיית גב זה החיים שלי עכשיו
    רציתי לראות לשניה את מי הבסתי
    הבטתי ואז ראיתי אותו יוצא מהבריכה
    בלי רגל ובלי יד
    מאז אני שונא ספורט שמשפר את הכושר

    יש ספר קוראים אותו אמריקה של הוצאת בבל
    כדאי לקרוא שם כמה קטעים על רצי מרתון
    על הסגפנות שבספורט שווה
    למרות שחלק מהספר די טרחני
    אבל שווה

  10. חגית גל

    ראשית עליי לציין כי אחרי תקופה של שחיה ממושכת והליכה לחדר כושר, אני נאלצת לומר כי בריכה היא האופציה הפחות טובה.
    בריכה (באופן קבוע) מביאה עלינו לטובה בושם חדש. אני אומרת שקלווין קליין צריך לעבוד על ליין חדש : "כלור מי".
    שנית – הבריכה תעשה לכן גב רחב וגדול. ממש כמו שרציתן כשפינטזתן על השמלות האווריריות של הקיץ, אלו עם החוטים הזעירים שמחזיקים אותן על הכתפיים…

    נוסף על ההתלבטות בין האפשרויות השונות (שהרי תמיד נגמרת בעוד עונה בה את מחזקת את מעמדך כבטטת ספה מיומנת) אני חייבת להתלונן על מצב הבשר באזור המרכז.
    הלא זוהי בעצם הבעיה הגדולה שלנו.
    לולא כל הכוסיות הצעירות והפוחזות שמסתובבות ללא הרף בין הרגליים שלנו, לא היינו מרגישות כלכך רע עם עצמנו.
    והאין זה אבסורד לחטוף דיכאון מלהשוות את גופנו לגופן הענוג של ילדות מגודלות בנות 17?
    אפילו אלה בנות ה20.
    בננות יקרות, בכל פעם שאתן הולכות ברחוב ועוברות מולכן גופות מעוררות קנאה כל שעליכן לעשות על מנת לשפר את מצב רוחכן הוא לסנן מבין השפתיים משוואה המחשבת את הזמן שנותר לילדות החצופות הללו להסתובב חצי ערומות בעיר.
    וזה הולך בערך ככה "חכי נראה איפה התחת שלך יהיה עוד 5 שנים".
    ותאמינו לי זה בדוק.
    כח הכבידה.

    • נעמי

      אנחנו האימהות אומרות
      חכי ניראה אותך אחריי שלוש לידות
      חוץ מזה
      הגב שלי היה רחב הרבה לפניי שהתחלתי לשחות
      אז אני לא בטוחה שזה ממש קשור

    • אני לא מבינה מאיפה הרוע והציניות שלך.
      מה הקטע? אז יש כוסיות שמסתובבות בעיר עם חולצות בטן, והן נראות רזות ממך.
      אז מה? יש חכמות ממני, עשירות ממני, גבוהות ממני. וגם ממך. את מאחלת רע לכל אלה?

  11. מי היה מאמין שאי פעם אתמכר למכון כושר??
    אני?? ?
    פאי,
    המלאה בחבורה,
    שתמיד הכריזה שאוכל זה הדבר העיקרי בחיים,
    שלאכול זה סקסי,
    שמסעדות הוא הבילוי המועדף עלי מכולם,
    ושאני נהנית מאמנות בישול יותר מסקס??
    (הגזמתי קצת,לא?? )
    אכן…
    לפני שלושה חודשים תפסתי את עצמי בידיים:
    אני אוהבת לאכול.נקודה.
    אז למה לא לשרוף את הקלוריות המיותרות??
    נרשמתי לחדר כושר.
    לא חשבתי שאי פעם אוציא כסף על ה"תענוג" הזה,
    כשאני גרה 5 מטר מהים, ויכולה לצעוד שם בחינם יום יום.
    מה אני אגיד??
    התמכרתי!
    יום יום, אחרי העבודה, אני מתייצבת בהליכון/אופניים/סטפר ומה שיהיה,
    ושורפת את האמא של האנרגיות במשך שעה/שעה וחצי,
    וחוזרת הביתה מאושרת,
    בלי טיפת רעב ומוכנה ומלאת אנרגיות להמשך היום.
    ואתמול,
    כשפגשתי את החבר'ה שלא ראיתי מזמן,
    שמעתי את ה…
    "יווווווו…..איך רזית!!!!!!!!"
    עם חיוך מרוח על הפנים,
    הלכתי הביתה לישון
    (והפעם לא לבד!!)
    כדאי!

  12. שוקי זקורי

    מספיק עם המלחמות האבודות. אנחנו רוצים אתכן בדיוק כמו שאתן!!,עם התחת הגדול ושאר המתנות הנדיבות שחלק לכן האל.

  13. חרק אירי

    באמת הגיע הזמן שתתחילו להזיז ת'תחת.

  14. הנסיכה

    שוקי ,
    זה עתה הצטרפת לקבוצה המהווה שביעית פורמיל מכלל הגברים בעולם.
    בקיצור אתה מיעוט, זעום.
    רוב בני מינך מעדיפית אותנו מכורות למכון כושר ומזמינות רק סלט (רצוי שגם נדע למי להכין קודם את הקפה) ובקיצור דקיקות עד אימה.
    לא יעזרו השיכנועים (יותר כיף שיש מה לתפוס…) וההתחנחנויות, בסופו של דבר אתם מעדיפים אותנו כוסיות, כן כ-ו-ס-י-ו-ת!
    שב נא בערב יום שישי אחד ותצפת באחד אתרי הבילוי המועדפים על גברים (לא משנה אם גילם הממוצע הוא 14 או 54) ותגלה שאתם מעדיפים אותנו רזות, חטובות,רצוי בלונדיניות ועם חזה גדול ובקיצור הגירסה המקומית של פמלה אנדרסון (אני רואה כאן כבר כמה גילגולי עיניים וצווחות "עוגן", אבל הכל כלל יש את היוצא מן הכלל, לא?

    גברים מעדיפים חטובות (בלונדיניות)
    הנסיכה

  15. הנסיכה

    ואנחנו גם לא בולעות, רק שתדע.
    את מנת הפרוטאינים היומית שלנו אנחנו מעדיפות בצורת סטייק מדמם או גלידת שמנת איכותית.

    • חרק אירי

      אולי את לא.ישנן כאלה שכן.לכי תביני…

      • זה שנותן למצוץ

        זה מה זה גרוע, הסטייטמנט שנתת עכשיו ("אנחנו לא בולעות").
        בשם מי את מדברת, בדיוק?

        אצלי – כולן בולעות.
        יונקות ובולעות.
        כל טיפה.
        וגם אני מלקק כל טיפה
        כשאני יורד

        ואני גם אוהב חזה גדול
        ענק
        ותחת כמו שצריך
        ומצדי
        שבחיים לא תתקרבו למכון כושר
        העיקר שתדעו להינות
        מסקס

    • מאירה

      טוב נו שכנעתם אותי .
      אז אולי אני יכולה לקבל המלצה על מכון כושר עם או בלי בריכה באיזור המרכז? אני כבר לא סטודנטית, אחרת התשובה הייתה ברורה.

    • מאירה

      בעצם אני רוצה שיהיו בו שיעורים כאלו גם, כמו ספינינג…

    • הבולעת וחצי

      דברי בשם עצמך

  16. רונית

    הילי לי היקרה,
    האפשרות היחידה והיעילה שממנה התעלמת היא סטודיו סי,
    אומנם אפשרות משעממת להחריד, אבל ,יתרונותיה לא יסולאו בפז:
    א. לקראת העשור השלישי לחייך את מכירה שרירים חדשים בגופך שהם הם האשמים במראנו העגלגל
    ב. אפשר להרדם תוך כדי שיעור
    ג. התוצאות!!!!!!!!, בתור אחת שרקדה 16 שנים ולא הגיעה לתוצאות הנ"ל, אני חייבת להודות (תוך כדי שנה…) שהתוצאות שוות כל מאמץ,
    העגלגלות הופכת להיות נוקשה ושווה

    ולא בנות, אין לי אחוזים ברשת!

    • נפגעת סטודיו סי

      כן זה נכון
      אבל!!!
      פיזיוטרפיסטים ועוד מזהירים שזו שיטה שמנוונת את הגב התחתון
      פוגעת בברכיים ויש לה עוד כל מיני חסרונות כאלה שכרגע אני לא זוכרת.
      אז כדאי לעסוק בה במידה בשילוב עם עוד פעילויות.

    • רוניתי, לא שאכפת לי סטודיו סי, הרי כל מה שמזיז אותנו זה אחלה. אבל מה לעשות כשהמדריכה הראשית (בסניף מסוים) היא אשתו של האקס המיתולוגי. ואז, לא מספיק שאני נראית כפי שאני נראית, (כי בזמני הוא טען שהוא אוהב מלאות המאנייק, אז השמנתי בלי חשבון ובסוף נשארתי עם הכל, לבד) אז גם אני צריכה לראות אותה חתיכה רזה ומאושרת אחרי לידה? מה זה פה, יום ההשפלות הבינלאומי?

    • מיומנה

      עלק אין לך אחוזים ברשת סטודיו סי.
      למה ליחצ"ן

    • מתעמלת לשעבר

      לי נהרסו שם הברכיים והגב גם יחד. חוץ מזה זה משעמם פחד ומהר מאד מאבדים את החשק להגיע….יותר עדיף מכון

    • אודה לך מאוד אם תגידי לי איפה יש סטודיו סי ואת מספר הטלפון
      כי את לא הראשונה שממנה אני מקבלת המלצה על הסטודיו הזה

      ולאותו עניין -אני לא שמנה אני יפה מלאה ואני כבר רגישלה להתבאס מלראות נערות בנות גילי
      (17) שנראות פיצוץ וכל הגברים מעדיפים לנטוש בהם עיניים מאשר בי.
      אצלי כל השומנים נאגרים בבטן העליונה וכפיפות בטן אני לא מצליחה להכריח את עצמי לעשות
      אז נשאר לי רק להשלים עם העובדה ש…….

  17. מיקו פנתריקו

    בסדר, הכיני גופך לקיץ, אבל מה עם החורף? מה אנחנו אמורים לישון עם דובוני קוטב עם פרוץ היורה? רבאק, לא מספיק אנחנו צריכים להתמודד עם זה שאתן לא מגלחות בגלל שמילא לא הולכים עם מכנסיים קצרים ו"תתרגל קצת לקוצים, נו" אז גם כרס של דוב אנחנו צריכים לקבל בהבנה, הזיזו את התחת נקבות!

    (ואגב, לרובנו לא אכפת ממש אם בנות הן טיפה שמנמנות, הכל בראש שלכן)

    • מיכל

      מיקו, השתגעת? אתה נותן לה להיכנס איתך למיטה עם שערות ברגליים?
      מילא שומנים. אבל שערות?
      איכס!

  18. בנות, בנות, מה זו התבוסתנות הזו? בכל פעם שאתן מסתכלות על המורה המדהימה שלכן לאירובי (אהלן, קרן) תזכרו שהיא לא כותבת בבננות ולא מנהלת מניות בקרן הון סיכון. ועוד נקודה למחשבה: בודאי שאני משתזפת בביקיני. נכון, יש פדיחה מסוימת ברגע הראשון (טוב, לא מדובר במאה קילו. מדובר בחריגה קלה של עשרה אחוז מעל הממוצע) אבל אח"כ זה עובר לכולם ואת בעצם נראית כמו הבחורה מהציורים של מונה וסזאן. ובכל אופן, כשאנחנו שזופות אנחנו נראות הרבה יותר רזות. (יאללה, איפה שמתי את בגד הגוף שלי?? והטייטס?? והסלט ירקות??).

    • אתי,
      השאלה היא אם לא אכפת לך להסתובב עם בקיני לצידן של שחיפות אמיתיות.

      • שירלי

        אני חושבת שהכוונה ברורה.

      • לא, בעיקר כאשר בעודי מסתובבת בחוף הים, אני חוזה בזוועות הפוש אפ, בשעה שבזכותם של הוריי (טוב, בזכות הגנטיקה ואמא) חסכתי ימבה כסף על הגדלה והעמדה (הבאסה היחידה בחוף הים היא שבעוד השחיפיות משתזפות מהר, לי יש יותר שטח לשזף…).

        • בועז כהן

          אפרופו פוש-אפ: ראיתי אתמול את "ארין ברוקוביץ'" עם ג'וליה רוברטס.
          מה אומר ומה אגיד? מעבר לסיפור וכו', רוברטס מנהלת שם שעתיים של מסע פירסום אגרסיבי לחזיות הפוש-אפ. לא ייאמן.

  19. ליאור

    – הפתרון המהיר להרזיה –

    נפרדתי מחבר לפני חודש ובעיקר נפרדתי מ-5 ק"ג עודפים (נכון שלא מה"תחת".. אבל בכל זאת)
    נראה לי הישג יפה ובעיקר לא קשה נורא, התאבון התנדף וכך גם המשקל.

    מקווה שעזרתי.

  20. אלמוני

    שדוף עושה לי את זה¡¡¡

  21. ההיא שהלכה

    הילי בייב ושאר מרעים.

    ההתחלה הייתה מבטיחה, יופי של פתיח. כמעט התפתתי לרדת לחמישים כפיפות בטן ולהוסיף בונוס מצב שניים עשרים פעמים, רק מיכולת השיכנוע שלך. אל תשאלי, ברגע האחרון תפסתי את עצמי מתכופפת ולא בכדי. שערוריה.
    אני לא רואה את עצמי הולכת למכון כושר (למרות שיש שם חתיכים הורסים, מיעוט אמנם, נוטפי זיעה, שחולצתם דבוקה לגופם וכתם זיעה נ-ו-ר-א-י מסתמן בענק באיזור בית השחי ופורץ מחוצה לו), זה פשוט לא עושה לי את זה. אני מתעללת בעצמי יופי גם ככה. לא מזמן צפיתי בניקולאס קייג' מתנשק עם מישהי אחרת, וכן, היא הייתה הורסת (אבל כמה יש מסוגה בגילנו כיום?), אז כל הערב סתמתי את הפה ורק קללתי אותה. יש לי רפרטואר מרשים של קללות בזכותה, רוצים הדגמה? עזבו, נוותר.
    אירובי – יותר מדי מראות, יותר מדי קפיצות (שלא קשורות למיטה ואוטומטית הופכות למוקצות מחמת המיאוס), יותר מדי נשים מכונסות תחת קורת גג אחת ויותר מדי (לקינוח) פגמים ויזואלים של "האני" המסוכסך גם ככה שלי.
    בריכה – סורי, הידרופובית לחלוטין. נמנעת ממגע עם מים, עם כלור ועם חיידקים. תודה.
    הגירסה המקוונת – אם כבר יש אתרים שעוסקים בדיאטות, בתרגילי כושר וכל הבלה-בלה-בלה הזה, אז קדימה לעבודה! רגע, הופה, שכחנו פרט חשוב. גם אם זה מקוון וירטואלית, זה עדיין גובל בהתעמלות מינימלית וסתימת פיות. יאק! במילים אחרות, רעיון טוב, אבל לא טוב דיה – NEXT
    וגם כן הבריטים האלה, כל שני וחמישי מוציאים חוקים חדשים. אני תוהה בקול, האם לממלכה המאוחדת אין דברים טובים יותר לעשות מאשר לחוקק חוקים אנטי מודלים לחיקוי. נכון, מדכא שקית מוס נראת כמו שנראתי בכיתה ג'ימל והמחנכת טרחה להזכיר לי, שממני לא ייצא כלום, אולי פושעת קטנה, אבל מכאן ועד חקיקה? אבוי. שיהיה.

    בכל, אני הולכת סומא אחריך, הילי. הופכת אותך מרגע זה ואילך למדריכה הרוחנית שלי, לא לפני שאני מעדכנת אותך, בלי ספורט, בלי זיעה ורצוי שתהיה ארוחת ערב רומנטית, בדאבל דייט, ושבן הזוג שתסדרי לי יראה ממש טוב, לפחות כמו ניקולאס אהובי.

    • LOL:)))))))))))))

      אלוהים. הרגת אותי.

      והנה מתתי ואינני עוד.

      והנה עוד אחד:

      LOL:)))))))))))))

      • ההיא שהלכה

        הו, את מכירה אותי, נפגשנו בנסיבות לא מחמיאות (כן, קראתי את מאמרך על סקס ברשת, כלומר על חוסר המין והחשק לעשות סקס אחר כך לעולם בגלל טראומות רשת).
        מה פתאום את לוקחת אותי לעשות ספורט באמצע יום הביל ולח, שגופי נדבק לציצים שלי, ועושה שם ברכיה אולימפית דה-לוקס ללא עזרת אדריכלים? זה נראה לך שפוי?
        וכרגע, רגשות אשם מציפים אותי, שהמוסף שעליי להגיש עוד היום לרפי מן (מ"כותרת", זוכרת אותו?) עדיין לא מוכן, כי אני מנסה להסביר לחבורת שמנמנות (כולל אותי, כן, מה לעשות, אני לא מושלמת) שספורט זה אבן הנגף בחיי, המכשול היחיד שמעולם לא הצלחתי לנצח. שאפילו בבגרות בספורט רימיתי בצורה ארסית לחלוטין, כי "נפלתי" ו"עקמתי" את הקרסול והפטור לא אחר להגיע.
        אני ממתינה בקוצר רוח (ולב מפרפר), שמישהו יאסוף את שברי נשיותי העגלגלה ויכניס אותי לדירת פאר, יפעיל מזגן ויזיין אותי בלי קשר לחמוקיי. (המאד לא חמקמקים).
        נו, שוין.
        וד"ש חמה מ-hagara הילי יקרה, ההיא שהלכה גם מסקס-עברי, כשהבינה שמשם לא תבוא ישועה.

        • נו, אז אולי תזדהי בשמך?
          מלהט הסקרנות נשרה לי טבעת הפירסינג מהפיטמה. ולא שיש לי פירסינג בפיטמה.
          מי זאת הגרה? המעצבת מהשדרה החמישית של פלשתין?
          רגע, את עובדת בדסק חדשות של מעריב? מיסרי נשיקה תולשת שפתיים לרפי העורך.
          אוף התבלבלתי.
          קדימה, הזדהי בשמך או ששילחי לי מייל.
          ויעלי, אם זאת את ואת עובדת עלי כהרגלך, קחי בחשבון שטינפתי לך את החצאית
          ושום ניקוי יבש לא יכול עליה. יהיה זיכרה ברוך של החצאית הזנותית שלך. בהמה!!!!

          • ההיא שהלכה

            אוף, נודניקית.
            בחיי אלוהים, בספר תורה שאני לא יעל (יש לה שם של כוסית מדי) ולי אין חצאיות זנותיות, רק חצאיות עם פאסון של פעם, עד הקרסוליים, להסתיר תחת ענק ורגליים גוציות.
            מה זה משנה מי אני?
            ותפסיקי לקלל, סאמק, את מעוררת בי שדים רדומים שהסתרתי יפה.
            אין לי כוח לכתוב לך דואלים ארוכים שינסו להסביר לך מי אני ולבטח לא תזכרי, אחרי הכל כולנו מתוייקים במאגרי הארכיון של הוירטואליה, שם כולם נפלו חלל לבליינד-דייט, שממנו יצאו בשן ועין. (מילא זיון, נאדה. אפילו זה לא היה).
            אז בואי אשאיר אותך עם סקרנותך המאד לא בריאה (תשאלי את רוי דולינר, הוא יאשש את דבריי) ואשאר באלמוניותי הידועה. חוץ מזה, את מפריעה לי למשוך את כל השווים שכותבים פה, אולי אמצא סוף סוף בעל. נודניקית, תפסיקי להלך לי בין הרגליים (שסוף סוף גילחתי, לדאבוני הקיץ צץ ללא התראה מוקדמת של ששה חודשים בכתב בשלושה העתקים, שהייתי יכולה להפיץ ברבים על השערוריה הנוראה).
            ואני לא יכולה למסור נשיקות לרפי על השפתיים, הוא המרצה שלי בקורס עריכה, למרות שיחסית לגילו הוא נראה לא רע, על אף הכרס שהחל לפתח לאחרונה. לעומת זאת, הייתי מוכנה לשכב עם רוני דניאל, סתם בשביל ליצור פה פרובוקציה קלילה. (לא שעשיתי זאת, סוטים).

            יאללה, הילי מותק, תני נשיקה בעכוזי המחוטב, על רגעים קטנים של גיחוך מהעבר ותמשיכי הלאה. את מוכשרת (כמעט כמוני) ואושר לכל.
            לו יהי, אמן ואמן, ובבניין ציון ננוחם.

            • אבל מי זה לעזאזל רוי דולינר?
              טוב. כך או כך, סרה ממני טעמה של הסקרנות ואני מתנחמת עתה ברביולי דלעת.

              ולכשתסיימי את הלימודים, תרימי טלפון, נסדר לך להיות כתבת לענייני פלילים.
              ומי שמציע לך ג'וב בסיקור התחום המוניציפלי, אני דורשת שתעמדי בסירובך העיקש, תתיזי לו יריקה על הזיפים בסנטר ותתקדמי הלאה.

              ואחתום במשפט ישן שהנפיק לחלוני אהבת חיי הוירטואלית:
              מכל מלמדי השכלתי ומעכוזי תצא תורה.

              ושלום.

        • רוברט

          יש לי מזגן. ואני אוהב בחורות לא ספורטיביות, בדיוק מהסיבה שאני אוהב
          לאכול עגל חלב.
          אין שרירים, יותר נעים ללעוס ולתפוס.
          ואני אשמח לעשות לך טוב
          את ב"מעריב", אמרת?

          • ההיא שהלכה

            אני לא מערבבת בשר וחלב, אמא לא מרשה לי ואולי בגלל זה אני לא מוצצת (חוץ מזה, יש פה אחת שכן, ונראת לי מאושרת לאללה).
            רוברט דארלינג, תוכל להסביר את פעולת הלעיסה והתפיסה? לי תמיד אמרו שצריך ללעוס כל ביס לפחות שלושים פעם ולתפוס את הפראייר הראשון ששוכב איתי חזק בידיים, לכפות את רגליו שלא יברח ולסמם אותו למשך שארית חייו, עד לחתונה.
            אחר כך נתחתן ונלך לעבר השקיעה המופלאה או שנלך מיד משם לרבנות ונתגרש?
            אני ממתינה לרזומה חוצב לבבות ומנענע אגן ירכיים. במילים אחרות, תשווק לי את עצמך (ורצוי שזה יהיה בזול. אתה יודע שבמדינה מתוקנת הנחה לסטודנטיות, רווקות וממורמרות היא אבן הייסוד של גיבוש זהותה).
            נשיקות.

          • אתה מבין, עגל חלב, זה לא רק עניין לשרירים, זה יותר עניין לטעם.
            בפילה, אין שריריות יותר מאשר בכל החלב של העגל שלך. אלא מה?
            עגל חלב, כמעט שאין לו טעם של בשר.
            אז למי, שלא באמת אוהב בשר, יש עגל חלב.

            בהתאמה, מה שאתה מחפש זה משהו שבין היתר מתאפיין ברדידות ובחוסר אופי.

            רוצה, אופי, רוצה הנאה – לך על מבכירה.
            רוצה את זה רך, לך על הפילה, רוצה את זה בשרי לך על הקוט דה ביף (פריים ריב)
            רוצה את זה שמן לך על האנטריקוט
            רוצה את זה משובח? – לא תקבל!!!

            בקיצור אם אתה משווה את האשה שברצונך לעגל חלב, חבל"ז זו לא תהייה מציצה שלא לדבר על יניקה

            :-))))

            • אל הפרחח, הבנתי אותך היטב, אני חושב. ואניעושה חושביםמחדש

              אל ההיא שהלכה, אם את לא מוצצת חבל על הזמן שלי ועל הזמן שלך ועל המזגן

              מסיבה פשוטה, שאני לא עושה הסכמים מוקדמים לפני שאני בא למיטה, אז זה אני עושה ואת זה אני לא עושה, לא בא עם רשימת דרישות כמו מכולת ולא רוצה שיבואו אלי עם "זה כן וזה לא" ועוד ועוד ועוד, סקס זה לא משא ומתן בין ישראל לפלשתינאים

    • סתם אחד

      אחותי- את מלכה! ואת זה עוד אומר זכר (אבל פמיניסט בסתרי ליבו)

  22. איפה הימים שהיינו הולכות כמה חברות עם ווקמן לאורך הטיילת
    רצות לאורך חוף הים ומשלמות כמה גרושים רק לחניה.

  23. בילבי

    אני לא יודעת מה איתכן בנות אבל אני עדיין מנסה והולכת למכון כושר אבל שום דבר לא קורה אבל עדיין לא התייאשתי. ולגבי סקס, רק לאחרונה גיליתי שיש גברים שמפנטזים על נשים שיש מה לתפוס אצלהם ולא על השדופות מהז'ורנלים וזה רק אומר שאנחנו יכולות להמשיך להיות מלאות ולהנות מסקס ועוד מהגברים החתיכים שבינהם!!!!

  24. החולה...

    תפסיקו כבר לברבר על ירידה במשקל ודיאטות למיניהן!
    תאכלו הכל!!!!
    והכי חשוב -תהיו בריאות!
    אני, שלמדתי על בשרי את מושג הדיאטה, אני כל-כך מעריכה את העובדה שמישהו מאחל לי בריאות…
    אני בולמית כבר יותר מ-3 שנים..שלוש שנים של ייסורים של הקאות של "להראות הכי טוב"…
    לראות להגיע לאידיאל: 90, 60, 90
    מגעילה אותי העובדה שאתם מדברים פה על איך לרדת במשקל!!
    אולי תתחילו לדבר על איך למשל להפסיק להקיא אחרי ששלוש נים לא הפסקתי בגלל מחשבות ורצון להיות כמו כל הדוגמניות הדקיקות האלה
    ועכשיו אני שוקלת 53
    לא ניראית בולמית
    כן, יש לי כמה קילו להוריד
    אבל אם אני אפסיק להקיא עכשיו—אני אעלה המון במשקל!
    אני אשאר חולה כל החיים
    ואף אחד לא יודע את זה
    אם מישהו מוכן לעזור לי בצורה דיסקרטית —אני אשמח
    אבל בנות יקרות, תלמדו מטעויות של אחרות–ותאכלו כמה שאתן רוצות!!!
    חיים פעם אחת
    החולה…

    • ליאל

      אם את צריכה מישהי לדבר איתה.. להתייעץ איתה.. או כל דבר אחר.. אז את תמיד יכולה לדבר איתי.. ואני ישמח לעזור לך בכל דבר שאני יוכל… (-:

  25. טובה'לה

    הי בנות ובנים,
    נהיניתי מהמאמר ומהתכתובת הענפה
    מנסיוני (וירדתי עד כה 14 קילו)הדרך הנכונה היא דלקמן ולפי סדר זה:
    1.תפירת רוכסן וירטואלי על הפה,יעני צמצום מסיבי של כניסת מזון בייחוד מסוג סוכרים ופחממימות,רצוי לעבור ל2 עד 3 ארוחות .מובן שרצוי להשבר מידי פעם כדי שהתשוקות
    יתמששו אבל לחזור למחרת לתלם.
    2.התעמלות ועוד התעמלות:ספיניניג,אירובוקס,עיצוב.אחרי הרבה ברורים הבנתי שזה עוזר בייחוד
    למוטיבציה ופחות לירידה במשקל (בערך 5% מהירידה זה בזכות האימונים וזה גם משהו,לא?)
    3.חברה תומכת(וזו ירדה 33 ק"ג שתבינו…………)מתחילת תוכנית האימונים והדיאטה אנחנו מחוברות הכי הדוק שאפשר.ומי שקצת מפשלת מקבלת שטיפה או עדוד לפי הצורך….
    4.לאלה מכן/ם שהן/ם אכלניים כפייתים רצוי להעסיק את הפה בתחליפים ,לדמיונכם הפרוע
    אני אסתפק במסטיקים וסיגריות(סגריה לפני שעור כושר ומיד אחריו קטע דפוק אבל יעיל.)

    טוב לגבי הקיץ עוד לא אהיה מוכנה…………אבל מי יודע ? אולי בקיץ הבא?

  26. לחכות ליום שימציאו מכונה ששורפת קלוריות כשאנחנו רואים טלויזיה, או ישנים.
    אמן.

  27. מושון והעפיפון

    לידעת כולםן:
    שרירים "תופסים" פחות מקום בגוף משומן, ועם זאת שורפים הרבה יותר קלוריות, כך שאדם שמתעמל ובונה שרירים חדשים, יהיה קל לו יותר לשרוף יותר ויותר קלוריות עם הזמן.
    ועל כן:
    אדם בעל אחוז שרירים גבוה יותר בגופו מאדם אחר ישרוף גם יותר קלוריות ממנו בכל מצב!

    לכן גם קל יותר לשרוף קלוריות ככל שמתאמנים יותר.

    רק רציתי שתדעו..

    נ.ב.:
    ספורט הוא דבר בריא, וחשוב מאוד לשלב פעילות ספוטיבית עם דיאטה ולא לסמוך רק על הדיאטה.

  28. הרזונת

    בתגובה לתוצאת המחקר של המדען האמריקני שנשים שמנות נהנות יותר ממין, אני חולקת על דעתו. אני בחורה רזה ונהנית ממין יותר מכל השמנות. מעניינת אותי הסיבה למה נשים שמנות נהנות יותר ממין. מה ההבדל בין רזה לשמנה במיטה ?

  29. כן כן אני יודעת שאני עונה אחרי 2000 שנות גלות אבל מה?

    האם חשבת לך ש"הטורקי" עם השליח החביב שלו לא ישאיר על גופנו סימנים?

    האם כבר פרח מזכרונך עניין הקונספירציה הדלה של יצרני הבגדים אשר החליטו שכך מי שעברה את גיל 22 ואת משקל ה 45 ק"ג לכל מטר רבוע בגופה אינה שווה עוד??

    אין לי כח לשוב ולדוש בעניים יקרתי אך ץץנחמי לך החורף שוב קרוב!!!

    חוץ מזה חשבתי לתומי שיש שווים במכון? בניגוד לסטודיו סי בו את רואה בנות רבות ..

    LOL

  30. נות יקרות (ובנים שנמצאים כאן במקרה…):
    אין מה לעשות עם "עודפי הייצור" למינהם!
    זה עצוב אבל נכון.
    אני מכירה מישהי, חברה שלי מהילדות הכה רחוקה, שהייתה בילדותנו העשוקה "עור ועצמות" – ממש מטאטא מהלך על שתיים, ומה לעשות שכשעזבנו את נוחות היסודי, היא העלתה פלא פלאים תוך זמן קצר מאוד והפכה לדבר מאוד ענקי.
    מאז שאני זוכרת את עצמי היא תמיד הייתה בבריכה, היא אפילו בעלת כמה וכמה מדליות עולמיות והיא מבלה יותר זמן בחדר הכושר של הנבחרת שחייה שבה היא נמצאת, ובאימוני שחיה מאשר כל דבר אחר (אפילו יותר מזמן השינה!!!).
    מה עוד? אותה בחורה לא אוכלת כ"כ הרבה, אפילו להפך – היא כמעט לא אוכלת כלום!
    זה עוזר? לא! לא! ושוב לא!
    גם הסטודיו סי הזה לא כ"כ אמין – הייתה לי מורה לחינוך גופני שהייתה בעלת מכון מהסוג הזה בידיוק, ובואו נגיד שזה לא היה הכי טוב – היא לא ידעה בכלל מה לעשות איתנו והתנהגה בכ"כ חוסר מקצועיות שפשוט חבל לדבר על זה.
    הדבר היחיד שהיא לימדה שעזר לי היה תרגיל להשטחת הבטן, וגם זה עכשיו בוגד בי!!!
    ובנים? אל תהיו כ"כ מריריות! נכון שבנים מסתכלים יותר על כוסיות ובנות עם חזה ענקי ומידת גוף של "ברבי" מינימום, אבל זה לא אומר שבנים (ואפילו שווים!) לא יעיפו מבט על מישהי "פונטיאלית" עם "קצת יותר" מבנות אחרות. להפך! חכו תראו איזה בנים שווים מכרה שלי מביאה לבית שלה, והיא לא בידיוק רזה (במילים עדינות…) והתחת שלה יכול דיי בקלות לשמש מטרה ענקית לנחיתת חלליות…
    אז תראו שמהגודל אי אפשר להפטר כך או כך פשוט תחיו עם זה ותקחו הכל באופטימיות יותר!!!
    ולסיכום: ניסית את אופציית החדר כושא וזה כל מה שיש לי לומר-
    הלכתי.שרפתי.פגשתי מישהו חתיך,יצאנו לאכול – וכך חזרו כל הקלוריות השרופות….
    אחרי הכל סקס לא שורף כ"כ הרבה קלוריות….

  31. מיטל

    אז יש לנו קצת "פולקעס" וקצת "תוחעס", אז מה?

  32. דורית

    אתם רוצות לרזות מהר ולרדת במשקל פשוט… תתאהבו… ומיד תרזו

  33. דורית

    אתם רוצות לרזות מהר ולרדת במשקל פשוט… תתאהבו… ומיד תרזו

  34. אורלי

    מה שבאמת צריך לעשות זה:
    1. פשוט מאד לא לאכול הרבה ולמי שאין כוח רצון מספיק חזק סימן שהיא לא רוצה
    2.לעשות כושר שזה אומר לעשות הליכות בערב או מוקדם בבוקר או להתעמל מול הטלוויזיה
    יש מספיק תוכניות כושר
    3.בהצלחה

  35. אז עכשיו הטרנד החדש זה התה הטיבטימרזהמשלשל. אל תנסו אפילו!!!
    או.קיי אז תיון או שניים, אבל השקית פשות ממכרת, וזה מזעזע ולא כיף לרוץ במנוסה אל בית השימוש.
    ואולי מצד שני- אין ברירה, ניסינו הכל, אולי האפשרות האולטימטיבית היא פשוט לעשות מכל יום-יום כיפור?? ??

  36. בהחלט כתבה נהדרת
    אבל לפני שרצים לבריכה כמה עצות: שחיית חזה לא רצויה לא שורפת קלוריות ומעקמת את הגב לגמרה… לא רצוי
    לעומת זאת,חתירה- סיבולת לב ריאה,שריפתקלוריות לא נורמלית ….שרירים….נו מור פולקס
    אבל
    צריך להתמיד
    פעם בשבוע לא עוזר מתוקות
    אני אמנם צעירה אבל בהחלט יש לי ניסיון
    אמא שלי מנהלת משרד עמוס עם הרבה עובדים ועבודה
    ומוצאת כל יום שעה שלמה של ללכת לבריכה ולשחות ולשחות
    כדאי מאוד
    שחייה והתמדה

  37. מיס בי'צ.

    השוביניזם בעיצומו:
    בנות בוכות איך קשה להן להיות שמנות, נותנות דרכים איך להיות רזות, מקטרות על אימת מכון הכושר, ובמקרה הטוב מנסות להשלים עם המצב.
    ואילו הבנים נותנים את אישורם או דעתם כיצד בנות צריכות להיראות, ומספרים בפ-י-ר-ו-ט מה הם מעדיפים ("אני אוהב שמנות, אני מעדיף חזה שטוח, אני אוהב אותן שדופות…")
    אז יש לי הפתעה: גם אני רוצה בן זוג משכיל, עשיר, יפה, מצחיק ומיוחד.
    אם אני כבר עושה שינוי בחיי, אני עושה אותו בשבילי- ובשבילי בלבד.
    תחשבו על זה.

  38. ישראלה

    היי חבר'ה!
    עם בוא הקיץ, המאמר השנון הזה שוב נעשה אקטואלי יותר מתמיד..
    רציתי להעיר הערה בונה- במאמר המליצו על מכון כושר כאופציה מועדפת לנשים המתמידות,משום שרוב הנשים מבקרות בו אחת לרבעון ,לטענת הכותבת. ובכן, זה לא מדויק. אני מתאמנת במכון כבר כמעט שנתיים, ובמרוצת הזמן "חקרתי"(שלא במתכוון) את כושר ההתמדה של הנשים המצטרפות לאימון. גיליתי, שבתחילה הן באמת מבואסות- כולן חטובות ועומדות במאמץ ו"אני כולי תשושה מהרמת חצי קילו"… אולם, הנשים הללו המשיכו להגיע למכון, התאמנו ע"פ יכולתן האישית בלבד,ובהדרגה פיתחו את כושרן הגופני. ההתעמלות עשתה להן רק טוב, והתחוור להן שהיקפן הצטמצמו לבלי הכר. עובדה זו מדרבנת אותן להתמיד באימונים. כך, יוחדר בך הרצון להתמיד, אפילו אם אינך מתמידנית מטבעך…לכו על זה!

    רציתי להעיר הערה- אם הינך אישה מלאה מטבעך,אל תשאפי להגיע למימדים של קייט מוס. ההתעמלות מסייעת להפטר משומן עודף, אך זה שלא עודף נשאר בגוף והחלוקה שלו מעוצבת יותר. אי לכך, אל תקחי את הדוגמניות כמדד. בסקר שערכתי לאחרונה בקרב חבריי בני המין השני, גברים לא אוהבים רזות!!! . אני אחזור על העובדה,כדי שזה יכנס לכן טוב טוב לראש-גברים לא אוהבים רזות!!!! –"על רזה אני מעדיף מלאה" אמר לי אחד החברים."למה?" שאלתי.-"כי רזות זה מגעיל"…
    שמעתן? תפנימו.

  39. אז ככה עד גיל 30 אנחנו מנסות להיות מושלמות
    כושר, אירובי, שחיה ובכלל
    לי זה עבד כל שנה ירדתי בחזרה לבגד ים חדש במידה 38
    בגיל 29 הודעתי לעצמי שדי מספיק
    אני אינטיליגנטית, יפה, מצחיקה , מעניינת ואני יכולה להרשות לעצמי לעלות מידה בלי להתרסק.
    אז עכשיו אני עם בגד ים מידה 42
    אמנם משוכנעת שיש בעיה במידות וזה בטח 40 (צוחקת) ואוהבת כל קפל שומן שלי
    אגב – אמא שלי היחדה שאומרת לי – את חייבת לרזות את ממש עגולה
    כל שאר העולם העביר אותי להגדרה המדהימה הבאה : סקסית.
    היינו אם הכושר הוא אהבה אז סבבה אבל אם הוא בשביל חיטוב מושלם אז עדיף לשבת בבית קפה פינתי ולבדוק את הסחורה הגברית שעוברת. שאת בחדר הכושר את לא חשופה למבחר כה גדול כמו בקפה אופנתי תל-אביבי.
    אור

  40. המומחית

    זו בעיה ברובו של עולם. אין מה להגיד.
    אבל אפשר להתמודד איתה קצת אחרת.
    קודם כל תקבעי לך יום, תאריך, שממנו את מתחילה דף חדש. פותחת בסגנון חיים חדש.
    וחשוב מאוד שתעשי את אך ורק בשביל עצמך. כי את מרגישה יותר טוב כשאת יודעת שאת נראית טוב. ולא מאף סיבה אחרת.

    אח"כ תתחילי בהדרגה לאכול יותר בריא. פחות מטוגנים, פחות שוקולדים. אבל לא דיאטת כסח. פשוט תאכלי בריא, ותרשי לעצמך חריגה אחת פעם בכמה ימים. איזה מגנום אחד או כמה קוביות שוקולד. אם את מרגישה צורך במתוק, תחליפי את זה בפרי, במעדן חלב.

    כל פעם שאת מתחילה לשכנע את עצמך שצלחת צ'יפס זה לא מה שיעשה אותך שמנה, תיזכרי בכל מה שעברת עד אותו יום ולמה התחלת בסגנון חיים חדש. תתאפקי. צריך המון כח רצון ותמיכה. ואם נשברת, לא נורא.
    אל תגידי לעצמך:"טוב, אם אכלתי כבר צ'יפס, אז יאללה נאכל גם שוקולד". לא. תעצרי שם.

    ועוד דבר שמאוד חשוב. תיידעי את כל המשפחה שלך בזה. שיתגייסו למענך. תעשי את את הקניות ותקני דברים בריאים. וגם – בלי פעילות גופנית, כל המאמץ לא שווה כלום. הרבה בחורות לא עושות עם עצמן כלום בגלל הטראומה משיעור אירובי עם חבורת דוגמניות. לרובנו לא נעים להשתתף בזה עם אחרות. אז קודם כל צריך שינוי בגישה. תעשי פעילות גופנית לא כי את חייבת, אלא בגלל ההרגשה הטובה שיש לך אח"כ. שאת גאה בעצמך.
    מה שטוב בשיעור אירובי, זה שזה מסגרת. חדר כושר זה דבר נורא כי את קובעת לעצמך את שעות האימון והן נדחות ונדחות ומצטצמות. חשוב מאוד להיות חלק ממסגרת. יש בזה איזה משהו מחייב. תחליטי שבשום אופן את לא מפסידה שיעור. ואם אין סיכוי שתצליחי להזיע מול היפהפיות הללו, שרק יזכירו לך מה המחוג הורה, תצרי לעצמך מסגרת. תציעי לחברה טובה או לאמא לצאת בקביעות פעמיים בשבוע להליכה. אל תייאשי. כל פעילות עדיפה על רביצה על הספה מול הטלויזיה.
    הרי למה בעצם אנחנו מתחילות לזלול? כי משעמם. אין מה לעשות. הגוף שלנו לוקח אותנו למקרר. כבר מתוך אינסטינקט. חשוב להעסיק את עצמנו. להרשם לקורסים, חוגים ופעילויות, גם שלא כרוכות במאמץ גופני. לפני שאת נוגסת באוכל תשאלי את עצמך אם את באמת רעבה.

    תהיי צמודה כל היום לבקבוק מים. תשתי המון. כל פעם שבא לך שוקולד- תשתי. נשמע מוזר אבל לפעמים הצמא הוא זה שיוצר בגרוננו את היובש והתשוקה לטעם בפה.

    תכיני לעצמך סלט גדול שעושה חשק. עם המון המון ירקות, תתבלי אותו.

    תעשי מזה דרך חיים. ואל תשברי. את מסוגלת!!!

  41. שירי

    מה עם התעמלות בבית, מול קלטות וידאו? זה זול, לא צריך להתלבש, לא צריך לארוז תיק, לא רואים את כל הכוסיות ואת כל המדכאות שעושות הכל יותר טוב ממך, אף אחד לא נמצא שם לצחוק עליך שאת מסתובבת שמאלה כשהכיתה מסתובבת ימינה.
    אני ממליצה על WINSOR PILATES או על THE FIRM BODY SCULPTING SYSTEM מספיק זול בשביל לנסות, מספיק יקר בשביל שיהיה לך לא נעים לא להשתמש, ויש לזה ציוד שאת לא יכולה להתעלם ממנו (כמו מהפניה מהרחוב שלך לרחוב של מכון הכושר).
    לדעתי, בניגוד לאמונה הרווחת, דווקא מאוד מתאים לעצלניות וחסרות מוטיבציה.

  42. תנסו להתקשר לרשת מועדוני ספורט she הם נמצאים בכפר-סבא, רעננה וצורן והם מדהימים. יש שם מלא חוגים לחיטוב, לכושר, לספינינג לריקוד והם עובדים לפי כרטיסיות- מומלץ

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *