המין הבלתי תלוי

תנו לגברים סיבה לחיות

עד לפני זמן לא רב ידענו שכדי להיות גבר נדרשת עדות נשית (“? what’s a man without a women”) וגם הפוך, אשה איננה אשה אלא אם אכן היא מממשת את מיניותה על ידי ההחדרות. תחילה ביססו הגברים את מיניותם על ידי שוביניזם, מאוחר יותר על ידי פאלוצנטריזם או פוסט שוביניזם מגובה בנאורות. המין השני, או כפי שהוא נהנה להכנות עד סוף המאה הקודמת: "המין האחר", אחראי כמעט באותה המידה ל"אחרותו" ולמניעים של אלה שביקשו לדרדרו או שכיוונו להגדרתו הדיכוטומית.
אולם, בימים אלה נראה כאילו תמו הימים הנוראים ההם ובפנינו עומד עידן חדש שמבקש לפרוץ, עידן דיגיטלי ונשי לחלוטין.
כפי שפורסם לא מכבר, הפריית ביצית ללא זרע הינה פעולה אפשרית לביצוע כבר בימים אלה ואם הדבר עדין אינו יעיל כל כך הרי שבעוד מספר חודשים הוא יהיה יעיל אף יותר משאר השיטות האנאלוגיות להפריה. אין ספק שלפחות ההפריה הפרימיטיבית שבהחדרה הגופנית של הזרע הגברי אל תוך הנרתיק המבויץ תחשב אקט מגוחך ואולי אף פסול מבחינה היגיינית או מוסרית. הפעילות המינית כפי שהיא מוכרת לנו היום עדין מתורצת לרוב כפעולת רבייה או כמעשה שיש בו פגם מוסרי כלשהו כאשר אין הוא מתורץ כך. החברה השמרנית נהגה מאז ומעולם להשמיץ ואף לפגוע באלו המבקשים לקיים את יחסיהם המיניים ללא אפשרות רבייה כלשהי. שלושת הדתות המערביות הראשיות, היהדות, הנצרות והאיסלם, טוענות ללא ליאות לחוסר המוסר המשווע וליחס אותו רוחש האל כלפי כל אלה אשר מקיימים יחסי מין ללא מטרת רבייה (וגם כנגד אוננות). דברם נתקבלו בקלות יחסית על ידי ההוכחה הטבעית או האלוהית שהראתה שאכן זוגות חד מינים אינם יכולים להתרבות בעצמם, ועל כן נכון יהיה להציגם כבלתי מוסריים ואף כמסוכנים וכטפילים חברתיים.
והנה היום, בעתיד המתהווה, יכולים זוגות לסביים להתרבות בעצמם וללא כל סיוע פלוצנטרי. לדת אין כעת סמכות כלשהי לקבוע "אי מוסריות" כנגדם ולמעשה אף לא כנגד שום אשה, אלה עברו כאלים של ממש אל המחוזות הבלתי תלויים של המין. במחוזות הללו, המין כמו הרבייה, הינם מעשה של מעבר למוסר ואף של מעבר לאדם. הנשים שעד כה נתפסו כאנדרדוג של המציאות האנלוגית הפכו כמעט בן לילה למין על שלראשונה עומד בזכות עצמו ללא כל תלות בגורם אחר. הפירמידה הבבלית של הגברים ומקדשי ההי טק קרסו על עצמם והחזירו לגברים רבים את ערכם הריאלי. נשות ההי טק, כמו גם הטכנולוגיה הדיגיטלית החולשת והביו טכנולוגיות, נותרו לבדן כמובילות חברתיות, אם לא בתחום הכלכלה אז לפחות בתחומים החברתיים והרוחניים. גם היום, עם ההתמוטטות ההולכת והמחמירה של הנאסד"ק ושווקי הטכנולוגיה העולמיים, אין לאיש ספק בדבר החשיבות הטכנולוגית ובדבר הקידום האבולוציוני של הדיגיטליזציה. העולם האנלוגי, כפי שכבר נכתב, קרס ואיתו קרסו אף סממנים תרבותיים רבים: השעון האנלוגי, הטלביזיה האנלוגית, קולנוע "איכותי"(שאינו הוליוודי), הספרות המודפסת, טלפון חוטי, קלטות, מכתבים, טייפים, וידאו, מוסיקת רוק, טראש, תאטרון, עיתונות, פשיזם, נאורות ומין גברי (שאינו הומוסקסואלי). במקום אלה קיבלנו: דיסקים לצריבה, טלביזיה לווינית- דיגיטלית, אינטרנט ומציאות חלופית, טלפונים סלולאריים, מוסיקה אלקטרונית, מטריקס ובלוק באסטרים, אי מיילים, mp3, טמגוצ'י וכן, גם את מין העל החדש- נשיות. נכון, המין ה"חדש" הזה איננו נתפס עדיין בצורה המשתמעת משורות אלו אך הנסיבות והאירועים שהתרחשו ועתידים להתרחש ישנו את פני החברה.
למעשה כבר בניתוק המיני יש משום עליונות. הגברים שהיו בעבר הגורם המרבה והמהווה התגמדו כעת לכדי אנרכוניזם ופרימיטיביות. הנשים לעומתם הצליחו להוות בזכות עצמן גורם כלכלי מוביל בתעשיות ה"חכמות" מבלי שהשתחררו לגמרי מהטלאי הנשי שלהן והדיכוטומיות הגבריות בעליל. ולמרות שתחילת המאבק הפמיניסטי היה אווילי ובסגנון של 'תנו לנשים לשחק בצעצועים הגבריים', ההמשך התהפך ל'תנו לגברים סיבה להיות'.
הגברים של ימינו עדין זוקפים לעצמם צורה מסוימת של רלוונטיות או "גבריות", אך כבר היום עם ההתחזקות של הגורמים ההומוסקסואלים ניתן לראות כיצד המאבק לרלוונטיות הולך ונהיה מגוחך יותר ויותר. הגברים, בדומה לנשים, העבירו את זירת הקרב למחוזות המיניים שלהם והם נזהרים ביותר שלא לפלוש לטריטוריות העצמאיות של הנשיות. אולם, בהיעדר "טבעיות" ואמונה נראה כי המאבק להישרדותם הסמיוטי של הגברים הוא קרב אבוד מראש, בדיוק כמו המאבק הפוליטי לשוויון זכויות בארץ.
הגוף הגברי נשאר כיום כתלוי על בלימה בשל רצונן הרומנטי של כמות זאת או אחרת של נשים ליחסי מין הטרוגניים. הגברים, במאבקם על הרלוונטיות, עושים הכל על מנת להסתיר את סודות המין או נכון יותר את כזבי המין: בהיותם מרכז כוחני ופוליטי נחסמים לשידור ערוצי פורנוגרפיה, פרסומות עירום ובעיקר נעלם מן העין "מין גברי". הפאלוס המאיים מוחבא בין כפלי הג'ינס ומתחת למעטה הקשוח של מה שטמון עמוק בזיכרון הקולקטיבי כגבריות. ובכן, בעוד שהשיח בנוגע לגבריות מושתק במכוון, השיח על הנשיות פורח ומתפתח לכדי כלל השיח ובהשתקה הזאת אין משום הקפאת השמרים אלא דווקא הוכחה להכחדת המין הראשון, המין ה"חזק", הגבריות.
לא צפוי שנראה בקרוב את מספר חברות הכנסת מתרבה באופן פלאי, וגם לא את מספר המנהלות בחברות ההי טק, או אפילו את מספר הכותבות בעיתונות הפופולרית. כל אלה הם מחוזות המשחק הגבריים, הנשים כבר ויתרו על הרעיון הכללי שבגבריות ושל חוקיהם, הן ייצרו חוקים חדשים, חוקים שאינם גבריים ומחוזות דיגיטליים בהם הגבריות איננה אפשרית.

החברה הנשית החדשה

קיי גרדנר, מוסיקאית ומלחינה פמיניסטית, חקרה רבות את הנושא ועל השינוי הקרב ובא היא מספרת: "הוא נוטה להתחיל במחווה, ולהבנות בהדרגה אחרי כל התווספות של סימן או מחווה". העולם הפוסט גברי לטענתה יתקיים בסופו של דבר מהמחווה לעולם הגברי כפי שהוא מוכר לנו היום. השינויים, מרחיקי לכת ככל שיהיו, ייצרו גשר עם העולם האנלוגי או הגברי ולמעשה יכללו בתוכם את העולם הגברי הישן כחלק מהחברה הנשית החדשה.
אז מה באמת הולך להשתנות?
טוב, קודם כל ישתנה השיח: כבר היום אפשר להרגיש כיצד משתנים מושגי שיח רבים, שוביניזם למשל הולך ומדרדר למעמד של אוטיזם ולעומתו מושג הפמיניזם נשאר נטוע איתן כגורם מבורך כחלק מהאזורים ה"נקיים" של השיח הנאור. הפאלוס של פרויד דורדר מ"יצירתיות" לרוע ואימה שיש להתרחק ממנו כמו מאש. בכלל, כל ייצוג גברי בשיח איבד את ערכו בתואנת מיניות ואילו הייצוג הנשי לפחות נשאר במקומו (של לאחר מלחמת המינים של ימי הפרחים העליזים בסיקסטיז) אם לא התווסף בפופולריות או בערכיות חדשה. האקדמיה לפחות ניקתה את עצמה עד היסוד מכל רפש גברי וקל להעריך כיצד "תתנקה" גם שאר החברה בעקבותיה.
את יתר השינויים יהיה קשה לתאר במסגרת הלשונית הקיימת שכן היא עדיין גברית במהותה, וכן גם מערכת הסימנים בה היא משתמשת. אך חלק מהשינויים יתהוו בוודאי על ידי טכנוקרטיה והשתלטויות מדיה למיניהן כחלק ממערכת פיקוח על ה"מחווה" לעולם הגברי הישן.

מה יהיה על הגבר

שני תרחישים אפשריים כאן. האחד: נוכחותו תהפוך עיוורת וחסרת מהות ועם זמן לא רב מדי הוא פשוט יעלם מהעולם הרלוונטי ולמעשה יחדל להתקיים (למשל בעזרת בקרה גנטית על מין הילוד). האפשרות השניה היא שהגבר יחדל אומנם להתקיים במישור הרלוונטיות אולם הנשים יפקחו עליו על מנת שלא יעלם כליל וכדי שישאר לספק את הדחפים המיניים שלהן.
ידוע לכל שהמערכת המינית של האשה מפותחת מזו של הגבר, ושאשה מסוגלת להגיע לסיפוק גם מבלי חדירה פיזית לגופה, מה גם שהטכנולוגיה מסוגלת להביא פתרונות יצירתיים לנושא ועל כן הגיוני יותר לקבל את התרחיש הראשון שבו תסתיים נוכחותו המיותרת של הגבר עלי אדמות.

ולסיום, תפילה קצרה

כגבר, בן אחד הדורות האחרונים של מיני, אינני כועס או מצר על הכחדתי, נהפוך הוא, אני מברך על התהליך האבולוציוני שעתיד להתרחש. אני מקבל בהכנעה את היעלמותי הקרבה ומשתדל למלא את זמני בסגידה מתמדת לאדון המתחזק והגודל. אני זועק ,בצורה אווילית משהו, על היותי רלוונטי, על היותי מין אך בשום פנים אינני נאבק. המאבק בנשיות הוא המאבק באנושיות כפי שהיא אמורה להראות וכפי שהיא אכן תראה. הנשיות היא הצורה הראויה היחידה לחיים אנושיים על פני כדור הארץ ומחוצה לו. ועל כן לא נותר לי אלא ללחוש תפילה קצרה: "מי ייתן ותבוא גם נשיות עלי."

תגובות

  1. ולהיפך.

    ואם לצטט מ"Need"'
    של PICTURE CENTER

    WITHOUT MY DARKNESS
    YOUR STAR
    WOULDN'T SHINE

    • סנופקין מפהק

      גם אחרי שאחרון הזרגים יושם אחר כבוד בצנצנת של נפטלין, עדיין ישארו שני תפקידי מפתח גבריים שלעולם לא יזכו לתחליף, דיגיטלי, מכני או סינטטי:

      *להכניס ולהוציא חפצים משונים לבוידעם*, או למדף העליון של הארון שאף אחד אף פעם בחיים ממילא לא מסתכל מה יש שם וזה גם לא משנה לאף אחד חוץ מלאשה שאיתו.
      גלחו את ראשיכן, מלאו את המתחת של הציפרניים בשחור והשמינו כאוות נפשכן –
      ההנדסה הגנטית עוד לא הצליחה לייצר את זו שתניף מעל ראשה את החפצים האלה, המיותרים כל כך, פנימה והחוצה, למעלה ולמטה, עד אין קץ.

      *להיות מושא לטענות בתחום ההבנה, הרגישות והביצוע*, בכל פורום המכיל יותר מאשר אשה אחת, ובמקרים קשים ניתן להסתפק אף בפחות מכך. אני פשוט לא מצליח להעלות בדעתי, (שעירה ומוגבלת ככל שתהייה), איך תוכל האחת לקטר לרעותה על השלישית, שאינה זוכרת את יום הולדתה, או על איזשהו מכשיר עינוג מיני שאינו מספק את צרכיה.
      זה פשוט לא אותו דבר, וגם לא יכול להיות.
      עוד לא נולד המכשיר, התחליף, או האשה, שידעו לשבת עם הבעה כלבית ומטופשת, כאותו הגבר הנקלע שלא בטובתו ל*שיחה*.

      אז תנוח דעתך, רע.
      עוד רבה הדרך להחלפתנו.
      ועכשיו, אלך לי לעשות משהו מועיל בשבילה, כמו לנקות את הבפנים של שקע החשמל בכניסה לסלון.

      • מי שראה את ההצגה "ליזיסטראטה" של תאטרון ירושלים ידע על מה אני מדבר – ראיתם פעם אישה שמצליחה לפתוח את הפקקים של בקבוקי היין ושאר הצנצנות בעצמה?… 🙂

        • zot sheomeret

          yes. you just take a sharp pointed knife and with a quick slash break a hole on the lid. then you open quickly. all men i gave them jars to open were twisting and twisting to show their muscels.

        • אז לך תצפה ב"ליזיסטראטה 2000" של הקאמרי ותקבל תמונה קצת יותר מעודכנת של המצב.

        • אינדי_גו

          ובכן, לפקקים של בקבוקי יין ישנו החולץ הקודח הנחמד, זה שזרועותיו מתרוממות, ולגבי מכסים של צנצנות – כמישהי שגרה לבד נתקלתי פה ושם בקושי הזה, וכשהייתי בארה"ב נתקלתי בפתרון פשוט בסופרמרקט: שתי פיסות גומי מחוספס במיוחד. באחת מחזיקים את הצנצנת, בשניה אוחזים במכסה, ו….קסם. אין צורך בגברים!

          • סנופקין

            חלזון מתכתי עם ידיות¬ ושתי פיסות גומי מחוספס®
            אין תחליף יותר טוב מזה לגבר®
            לפחות בשביל מי שהאפליקציה הגברית היחידה עבורה היא פתיחת בקבוקים וצנצנות®®

            • לסנופ (והפעם בעברית )
              ואני לא קונה חלזונות כאלו כי:
              כמה כייף להזדיין בלי לעשות ילדים
              כמה טוב שיש במי להתנגב מהדמעות
              והכי טוב שיש את מי להאשים בדברים הקטנים (אלה שלממשלה אין פתרונות בשבילם)
              אז הלאה המספידות
              כי איברים רוטטים מגומי
              are not my cup of tea
              חזק ואמץ

      • zot sheomeret

        first, theres always the chair.
        second, girls can listen better then guys and identify better and show emotional support. when i tell my guy something he sees it from his point of view wich is always with many ideas to change me or my additude or all kinds of solutions i don't need. i need just for sombody to listen to me and identify. that is a thing only girls can do.

        • סנופקין

          בנות, לפחות סטרייטיות, לא חושבות שאת באה אליהן בטענות, ושעלולות להיות מופעלות כלפיהן סנקציות כלשהן.
          בנים, מטבעם, כל כך רגילים כנראה להיות במצב של התגוננות, שהם מייד מרגישים מותקפים וצריכים לפעול לתיקון מיידי של המצב.
          בכנות, נראה לי שפועל כאן אינסטינקט קדמוני, בדיוק כמו כלב הנשכב על גבו ומרים את רגליו, ובכך עוצר את יריבו מלהזיק לו, הדמעות הנשיות פועלות כמו טריגר שרוב הזכרים אינם מסוגלים לעמוד בפניו.
          אז בטח שהם מנסים מייד לעזור, לשקם, לשנות, לפייס, מה שתרצי, רק תפסיקי כבר את הבכי היפה הזה!

          • zot sheomeret

            my dear, for years now i find that it is almost impossible for me to ever cry. maybe it is the socialization that almost all men go through from a very early age, that crying is a sign of weekness, that finally got to me. and i don't know if it is good or not

            • סנופקין

              וכן הלאה¬ אבל הרתיעה של גברים ממראה האשה הבוכה אינה קשורה לדעתי להקשר של חולשה¬ אלא יותר למנגון חזק מאוד של דחף להגן¬ או נטרול עצמי של אגרסיה®
              כל כך הרבה פעמים היא אמרה שהיא בוכה בשיחות שלנו לא מתוך צער ולא מתוך כאב¬ אלא מתוך כעס ותסכול¬ ובכל זאת¬ מעולם לא יכולתי להתייחס לזה ככה
              אז לא שלמדתי להיות רשע גדול ולהתעלם¬ אבל כן למדתי להגיש בשקט חבילת טישו¬ ולשמוע מה יש לה להגיד®
              הניתוח בהחלט הצליח¬ רק שהחולה הזה¬ מה לעשות¬ מת¬ עם תעודת פטירה מהרבנות®

              • דחף להגן על מי? על עצמך או עליה?
                למה להגן? מפני מה?

                • סנופקין

                  דמעות מייצגות עבורנו מצב של מצוקה, שלכאורה דורש התערבות והגנה שלנו.
                  אשה בוכה, היא מותקפת, היא בצרה, כואב לה, קרה לה משהו, טראח – טריגר.
                  המבוכה והבלבול מתחילים כשהבכי הזה מופנה אלינו, כשנדמה לנו או כשנותנים לנו את התחושה שאנחנו אחראים לזה.
                  אז מתחיל דיסוננס לא קטן, בין הרצון להגן ולהפסיק את הבכי, לבין חוסר הנכונות להודות באחריות לו.
                  אולי אפשר להשוות את זה לזקפה לא רצונית?
                  בשביל גבר, זה סתם עניין חסר חשיבות. אשה שתראה אותו מולה, מן הסתם תסיק מסקנות אחרות. והרי לך תופעה פיזיולוגית, שכל אחד מקבל באופן שונה ומותנה.
                  או שלא?

        • why don't you just DUMP him?! and then find a girl/ woman to be with
          then you'll feel better

  2. גם היסטריה היא דבר לגיטימי. אפשר להתווכח עם מה שמוצג כאן כעובדות. אבל למה צריך להתווכח עם מאמר שכתוב עד כדי כך רע?

    כל אדם כותב, אפילו גבר, זכאי להגהה.

  3. גבירת הטירה

    אני רוצה לענות, ואי אפשר – תן לי כוח. מאיפה אתחיל?

    המאמר שלך, רע יקר, מלא חורים תיאורטיים מכל הסוגים האפשריים (של מי התיאוריה על האנלוגי והדיגיטלי? או שהיא פיתוח שלך בעקבות הוגים מוכרים?)

    מלא טענות לא מנומקות (האקדמיה ניקתה עצמה מכל רפש גברי?? )

    מלא היקשים הפוכים (נשים בהיי טק? זה לא אומר שהן "השתלטו", זה אומר מקסימום שהמשכורות ירדו)

    מלא היתממות וסנסציה בגרוש, בעיקר כשאתה ממעיט בחשיבותו של הדחף המיני עבור האדם, וגוזר מזה שהעולם יתמלא בלסביות משוכפלות (זה איום זה?)

    מלא חוסר הבנה של הקשרים היסטוריים (הפאלוס של פרויד יתקשה מאוד לחזור למשמעותו המקורית , בטח בתקופה שלנו. מה לעשות, עברו יותר ממאה שנה. דברים משתנים)

    והכי בסיסי, יש כאן קפיצה למסקנות מופרכות – העובדה שה*שיח* הגברי נעלם לא אומרת שה*דובר* עצמו נעלם, לא אומרת שהגברים מיותרים. לא אומרת כלום בעצם, כמו המאמר שלך.

    אבל כל זה באמת לא בשביל להתנצח, רק בשביל לומר שנורא חבל שהמאמר שלך לוקה בכגון אלה. ולמה חבל? כי כבר שמעתי את הטענה – הראויה והמעניינת – שהשיח הגברי הלך לאיבוד איפשהו. מי ייתן וייכתב מאמר שידון בדיוק בזה. מי יכתוב על זה? לא ראיתי אף אחד. רק תלונות בחדרי חדרים. כל כך רוצים לומר את זה, אבל משום מה כבדי פה ולשון. אולי תתחילו בכתיבה אוטומטית, זכרים מתלוננים יקרים, ותראו איך זה זורם?

    *תגידו משהו, לעזאזל, במקום לגרבץ ולהתלונן שלא נותנים לכם לפתוח את הפה. ותנמקו גם כן, אם אפשר.*

    בינתיים, אין הרבה על מה לדון. ואני חייבת לסיים כי הלסביות קוראות לי, הגיע הזמן לנקות את הרצפה במברשת שיניים. ואם לא עושים מה שהן רוצות – חבל"ז.

  4. עדיגי

    ואז תדע גם לנסח כמו שצריך.

    עדיגי וכאב הראש.

  5. החבר של שלי.

    אבל האשמה בהכחדות של המין הגברי נובעת לא מהנשים, אלה מאיתנו, הגברים. הקושי שלנו בלהגדיר את מהות הגבריות ואת תפקידי המגדר שלא ביחס לנשים זה הגורם להיכחדותינו. כן, אני מסכים שהגברים הם המין הנחות יותר, תמיד היינו, היכולת להחדיר דברים לתוך דברים אחרים (סקס, ציד,מלחמות) אינה מראה על יכולות מפותחות. ונכון, תמיד אנחנו מפסידים לנשים שבחיינו, אבל זה רק באשמתנו הבלעדית.

    • גבירת הטירה

      זה העיקר באמת – להגדיר שלא ביחס לנשים. הגברים המתלוננים פתאום מוצאים את עצמם באותה בעיה שבפניה עמד (עומד?) גם הפמיניזם – למנצוא הגדרה עצמית שהיא לא ביחס למישהו אחר. אז נכון שהיו פה מאמרים של "בנות, אתן קצ'קעס ואני אגרסיבי", אבל כולם היו "ביחס ל".

      הייתי רוצה לקרוא מכתב אישי שגבר כתב לחבר שלו. פרקי יומן של גבר (ולא של מיקי יובב, שהוא ביחס ל..), סתם הגיג גברי שלא קשור לכלום. משהו. מגילת עצמאות. משהו.

      • סנופקין

        אולי תוכלי למצוא בכל מני מגזינים וסיפורים אומואים?

        • גבירת הטירה

          למה אומואים, נשמתי? הכוונה שלי היא לא להפריד לגמרי את הזהות העצמית הגברית מהיחס לאישה – אלא לחפש איפה הזהות הזאת מתקיימת כשהיא לעצמה. ולמה? כי יש לי הרגשה איפשהו ש…

          זה הולך ככה: יש נשים שנתלות בגברים וביחס לגברים לשם הגדרת הזהות שלהם (מה שנתפס בדרך כלל כתלות, חוסר עצמאות וניג'סיות במקרה הגרוע). גברים שעושים את זה (ביחס לנשים) נראים אולי מאוד סקסיים, אבל בעיקרון הבעיה אותה בעיה – כשאני לעצמי מה אני?

          גבר שכל הגדרת זהותו ה*גברית* מסתכמת באיך הוא מתייחס לנשים, בעצם עושה רדוקציה של הזהות הזו. מכאן אולי גם הפחד של כותב המאמר – "אם הזרע שלי לא יהיה נחוץ יותר, גם אני לא אהיה נחוץ". זה פחד שלדעתי שנינו הסכמנו שהוא מופרך. אבל ממה הוא נובע? מהשלכת כל עצם הגבריות על הרגע שבו הזין פוגש בנקב הנשי (מוצא אחרון של גברים נבוכים ומבוהלים בעידן הפוסט-משהו? אולי).

          ומה אני מחפשת? מול כל התלונות האלה, לבדוק איפה יש דפוסי חשיבה גבריים, דרכי פעולה גבריות, שלא נשענים רק על הרגע הזה. שהם לכשעצמם. אותם צריך להדגיש עכשיו, אחרת הגברים נופלים שוב לאותה רדוקציה, לאותו מילכוד – "זה רק אני והזין שלי".

          (עולה לי המחשבה שדברים כאלה כבר שמענו וראינו הרבה בהיסטוריה, והם שהשתיקו את השיח הנשי כל כך הרבה זמן. אבל אם יש לגברים משהו חדש להגיד בתחום הזה, יאללה קדימה גו גו גו, יש לכם חלון הזדמנויות).

    • zot sheomeret

      i would love to hear the story behind the sentence that we always loose to the women in our lives. please please tell….

  6. רם-און אגמון - מגיב בקיר

    הרומאים נהגו להגיד: "גברים להנאה נשים לרביה". התפקידים של המינים בחברה האנושית כפי שהוגדרו ע"י התרבות המערבית, היא אחת הגישות שהאנושות פיתחה. היא לא היחידה.
    המאמר הזה מנסה לקשר בין פיתוחים מדעיים, שינויים חברתיים ויצרים קדמוניים. זה אולי חביב בתור שיחת סלון, אבל העירוב כשלעצמו הוא חסר תכלית. גברים ונשים לא מגדירים את עצמם בשל פיתוח זה או אחר, ותנועות חברתיות, חזקות ככול שיהיו, לעולם לא יהיו חזקות יותר מיצרים בסיסים המועברים בגנים.
    ההבדל היחיד הוא שכיום אנשים מודעים יותר לנטיות המיניות שלהם. אבל הרוב המוחלט הוא עדיין הטרוסקסואלי באופן מובהק, שום פיתוח מדעי, שום תורה חברתית – פילוסופית לא תוכל לגבור על האהבה הבסיסית והמשורשרת בין גבר לאישה. ההגדרה של הגברים ושל הנשים לא נובעת אחד מהשני, אלא פשוט מהיותם בעלי חיים הנקראים "אדם" חלקם מסוג נקבה וחלקם מסוג גבר.

  7. zot sheomeret

    not so fast budy, i wish everything was or was progressing so fast as you describe.
    ho how much i wished that

  8. ענן-סגול

    לכל הגברים החוששים סיפור קטן.
    מגדלי היענים בארץ ניסו לפתח הליך רביה מלאכותי לצפרים אלו ועד היום לא צלחו.
    אז היה ניסוי ראשוני שעדין לא הסתיים ומה שידוע היום שאחוז ההצלחה בשיבוט קרוב
    לאחוז "שלם" . לפיכך לא נראה לי שבדורנו החשש האפוקליפטי הזה יתממש.
    מלבד זאת איך יתמודדו הנשים עם אינסטינקט נשי קריטי והוא החובה לחנך את הגבר.
    ללא אובייקט כזה הלא הוא הגבר הן תתמוטטנה.
    התעודדו עוד חזון למועד.

  9. לוכד עריקים במיל'

    רע יקר: נגיד שהמצאנו רחם מלאכותי. אנחנו כבר לא צריכים נשים לרביה.
    האם מישהו כאן ירצה לחיות בעולם ללא נשים?!
    למה אתה חושב שנשים ירצו לחיות בעולם ללא גברים?
    הצורך במין השני כל כך מוטבע בנו עמוק שאין שום סיכוי שנוותר עליו.
    בקשר להומואים/לסביות ,לכל כלל יש יוצא מן הכלל.

    • מרלין מונרו

      צודק! כשאני נמצאת עם גבר, זה לא בגלל שאני רוצה להביא ממנו ילדים (לפחות לא כרגע), אלא כי כייף לי שיש לי עם מי לישון בלילה, לאכול ארוחת בוקר בשבת, ולרכל איתו על כל החברים הדביליים שלנו ביחד. ולא, הכלבה שלי, או החברות שלי לא יכולות להיות תחליף. לגמרי לא. עם כל הכבוד לקידמה, הייתי שמחה אם המדענים האלה שיושבים שם וחושבים איך להפריד בין נשים לגברים, יצליחו למצוא תרופה לאיידס/סרטן, לפני שכולנו נמות פה.

  10. דוקטור

    מתי תבינו נשים לעולם לא יוותרו על זין אמיתי כי זאת תמצית חייהם

    • דאבל די

      תתפלא.

      • סנופקין

        שימי לב¬ דאבל די÷

        הוא לא כתב ¢תמצית ×חייהן×¢¬ אלא ×חייהם׬ עם מ§ סופית®
        דוקטורים הם אנשים מאוד חכמים¬ והם לומדים המון זמן במקום הזו¬ נו¬ איך זה נקרא®
        אני לא מאמין שמדובר בשגיאת כתיב®
        אז הכוונה היא כנראה  לתמצית חייהם של הגברים¬ לא של הנשים®

  11. משהו חשב שאפשר להמציא גם רחם אלטרנטיבי ,ואז גם לא יצטרכו נשים !!!

    וחוץ מזה לא נמאס לכם מהמלחמה המטופשת בזאת , במקום לריב תתחילו לבלות , לעשות חיים …..

  12. הח"מ ד"ר מבקש להביא לידיעת הקוראים הנאמנים מספר עובדות מעניינות:

    א. כל האמור בנוגע לאפשרות הרבייה החד הצדדית הינה בעייתית במקרה הטוב וצרה צרורה במקרה הגרוע. האמור בכל הקשור להזרעה מלאכותית עדיין תחת מחקר אינטסיבי במיוחד לאור הפגמים הרבים בילודים!!!.
    ב. משכך פני הדברים, מרבית ההזרעות מיועדות לנשים נשואות שאינן הרות (מיעוט שבמיעוט הינן זוגות מאותו מין – רק בארה"ב ודנמרק), וכל זאת לאחר שחותמים על הסרת אחריות מהרופאים שביצעו ההזרעה.
    ג. כפי הנראה (גם זה עדיין לא וודאי) לתהליך הרבייה הטבעי יש מנגנון חיסוני המגן על עובר, תהליך אותו עדיין לא מצאו בהזרעה המלאכותית.
    ד. בכל הזרעה מלאכותית מושמדים (מדוללים – תלוי במינוח) עוברים, משמע בכל תהליך כזה מתבצע רצח, מבחינה מוסרית, כאשר מדובר באישה נשואה (עפ"י החוק הבינלאומי) אסור לסרב לסרב לדילול (לרצח) הואיל שכף המאזניים נוטה לחיים, לא כך פני הדברים בבני זוג מאותו מין, שם הפרוצדורה שונה, אלא אם פונדקאית מעורבת, ושב התהליך שונה לחלוטין.
    ה. ידוע מזה שנים רבות, כי תוחלת החיים של מין יחיד נמוכה ב- 40% מתוחלת החיים של שני מין שונה (ניסויים בעכברים, כלבים ויונקים נוספים). מכאן, המסקנה התנכית.. לא טוב היות האדם לבדו. המשמעות האסימפטוית היא הכחדה טוטאלית תוך שתי דורות של מין יחיד.

    בברכה ד"ר ג'והן דו

    • טרילי

      *א.* נשים שעברו הזרעה מלאכותית נמצאות במעקב צמוד הרבה יותר מנשים שהרו בצורה טבעית. נוסיף לכך את העובדה שתרומת הזרע עוברת בדיקות מקיפות יותר מההשפרצה הטבעית והלללללו פחות פגמים.
      ולא נכנסת לויכוח על המוסריות שבהנדסה גנטית, שים לב בשלב זה אני עדיין משתדלת לענות בצורה עניינית, הסיכות גם תורן יגיע.

      *ב.* לא ברור לי מה אתה בדיוק טוען כאן, אני רק אציין שאפילו בארצנו החשוכה בכל כך הרבה מובנים, יכולה כמעט כל אישה רווקה יהיו העדפותיה המיניות אשר יהיו לקבל תרומת זרע.

      *ג.* תפנה אותי למאמר המדעי ה"לא ודאי" הזה, אני אפנה אותך לחמישה אחרים, הפוכים במסקנותיהם.

      *ד.* זכותך לחשוב שדילול עוברים הוא רצח, יש שיחשבו אחרת. לא מתווכחת.
      חייבת לציין שלא ברור לי התהליך הלוגי שבסופו הגעת למסקנה שזכותה של אישה סטרייטית נשואה לרצוח, ואילו אישה שאינה נשואה אינה זכאית "לזכות" זו.

      *ה.* לא מכירה הרבה זנים של עכברים, כלבים או יונקים אחרים שהם מין יחיד אני רק אומר שאם אתה מהווה אקזמפלר לאיזשהו "מין אחר", ובכן, *שני* דורות הם הרבה יותר מדי זמן לחכות.

    • בקשר ל"רצח", אני מקווה שאתה לא באמת חושב שהעוברים הקטנים, שהם רק שני תאים מופרים הם בני אדם נושמים וחיים. לוקח תשעה חודשים עד שהתאים האלה הופכים לתינוקות קטנטנים ומתוקים.
      כמו שהפלה עד חודש שלישי, היא לא רצח, כיוון שזה עדיין אוסף תאים והגוף אגב, מגיב לזה כמו אל תאים סרטניים שתוקפים אותו. אבל מעצם היותו גופנו המשוכלל, הוא לא הורג אותם ולא מת מהם.
      ובנושא הדילול, רופאים הרי ממליצים לנשים לדלל את העוברים כי אם לא יש סכנה לאישה ולעוברים.

  13. לא לציפור

    ואילו אני כבר ראיתי
    נשים רבות
    שאהבו גם ללקוק נשים במיטתן
    ורכשו ויברטור משוכלל במיטב כספן

    *ועם זאת
    ואף על פי כן*

    לא ויתרו על זין אמיתי, פועם ונושם, חי והולם
    בתוכן
    מזמן לזמן

  14. לא לסבית

    יופי, כולם עוסקים בדברים השוליים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. אני מצטטת: שאשה מסוגלת להגיע לסיפוק גם מבלי חדירה פיזית לגופה.
    הלו?? !!!!!!!!!!! בעיקר, בעיקר ללא חדירה פיזית לגופה.
    בואו נהיה כנות לרגע ונגיד להם את האמת: זה שאתם נכחדים זה בגלל שאתם לא יודעים לזיין!
    גם הטובים שבכם.

    • ניקיטו

      לא לסבית יקרה.

      זה שאנחנו נכחדים זה בגלל שאנחנו לא יודעים לזיין?
      1. היית עם כל הגברים בעולם שאת יודעת שכולנו לא יודעים לזיין? (קטנוני, אני יודע, אבל מה שאני מנסה להגיד זה שלא בטוח שהגבר שהכי נהנית ממנו במיטה הוא טוב. יכול להיות שהיה לך מזל מחורבן עם הפרטנרים שלך)
      2. יש נשים (ואני לא רומז שאת כזו כלל וכלל) שפשוט "לא יודעות" להגיע לאורגזמה. גם לא לבד. ולא משנה גם אם יבוא גבר שמספק 15 עשרה נשים לארוחת בוקר.

      • קוקיה

        אז ככה. אני לוקחת את האורגזמה שלי בידי ובאמצעים אחרים. הסיבה שנשים לא יודעות להגיע לאורגזמה היא לא כל כך תמימה כמו שאתה מציג אותה. סתם, בחורה פתאום לא יודעת להגיע לשיא היסטרי של החיים שלה? נשמע הגיוני נכון? אז הסיבות הן הרבה יותר גרועות ונעוצות בכך שגברים שבויים בתפיסות חדירה מסורתיות שלא משרתות את מטרות שני הצדדים (כי גם לכם נקודת הג'י לא משתתפת באקט בחדירה).
        בנוגע למדגם, מבחינה סטטיסטית אין לי מה לדאוג שכן מדובר במדגם רחב ביותר.

  15. רע יקר,
    כל כך אופייני לגבר לכתוב את היללות האלה.
    אחרי שנים של דיכוי גברי, הנשים מרימות טיפה את הראש ודורשות שיוויון זכויות (לא עליונות) , ואתם מתחילים לבכות "אוי, הן מרימות את הראש, אולי עכשיו לא יצטרכו אותנו, אבל אנחנו כל כך חמודים". למה אתם כל כך חוששים לזכריותכם? מה זה החוסר ביטחון הזה?
    אנחנו כן נצטרך אותכם, אתם חיוניים לסטרטיות שבינינו כמו שאנחנו נחוצות לכם. אכן "לא טוב היות האדם לבדו", כפי שכבר נאמר ואנחנו זקוקות לכם ליותר מאשר רבייה, אז די עם הבכי וההיסטריה ודי עם התחזיות האפוקליפטיות!

    • את המאמר הזה, כתבו נשים. רע רק העתיק ונתן לזה התייחסותו.
      בכל אופן, הוא לא מתבכיין. סתם צוחק על השטויות האלה, בדיוק כמוך…:)

  16. אלמוני

    מספיק כבר לילל, אם הגברים יכחדו רק הנשים יסבלו מזה.

  17. היילי וגילי

    אתם שעשיתם מאתנו זונות
    ובכל זאת כנראה שיש צדק בעולם
    אין כמו הדבר האמיתי (אבל רצוי שיהיה באמת אמיתי)
    בקיצור ולעניין -אם תשתפרו את התנהגותכם
    מבטיחות לשקול את השרדותכם בשנית

  18. אום שום כלום

    למי שמעונין, היום ב"הארץ", בגלריה, כתבה מענינת על הספרות הנשית הבלתי תלויה. הכתבה מספרת על ההצלחה העולמית של הספרות הנשים שדוחקת לאלתר את הספרות הגברית רק משום שהיא איננה נשית. הנשים של היום חזקות יותר מאי פעם וגם התמכרותן לזין הגברי תפסק בקרוב. יחי הויברטור ותחי והלשון!

  19. דיאנה

    בכיליון עיניים חיכיתי לה וידעתי שתגיע, כי אני עוסקת במחקר בדיוק בנושא הזה.
    כל שכתבת נכון, פרט לכמה תיקונים קטנים לדעתי:
    א. המין הגברי עתיד להימחק, אבל לא לעולמים, בשל האפשרויות החדשות
    לשיבוט בני אדם, תמיד ניתן יהיה להחזיר את הגבר לחיים לאחר מאות ואלפי שנים בעזרת תאים מוקפאים.
    ב. חברה של נשים לא בהכרח תהיה חברה טובה יותר. זאת השאלה שאני כרגע
    מנסה לחקור אותה ולעבוד עליה, והמסקנות שהגעתי אליהן עד כה לא אופטימיות במיוחד.
    בנשים יש רוע ואכזריות שמקננים גם בגברים, חברה נשית לא תהיה נקייה וטובה ונעלה יותר. זהו המיתוס הגדול שיש לשבור אותו.

  20. אם לא שמעת, הצליחו גם לגדל עובר בלי רחם
    המין הגברי חזק יותר ולכן לא יימחק
    הכל פיקציה של כלבות פמניסטיות

  21. דניאלי

    אני מסכים עם הכל, אבל…
    רק לא עם הכחדה

    בבקשה תשאירו כמה מאיתנו

    אני למשל מוכן לעמוד בכלוב במוזיאון, שתראו לנכדותיכן, הנה זה פעם היה יצור שנקרא גבר.

    • You so cute….. and I know it's the stage for feminist moments, but I believe "boys will be boys" and men will stay men. have you seen two lesbians fight?? !!!!!
      it ain't pretty…….

  22. Deepthoughts

    מספר נקודות מעניינות שחמקו מעיניי המחבר/המגיבים/בות הנאורים/רות:
    (אוי, כמה קשה להיות פוליטיקלי קורקט בימינו – מה שמעלה את הציפיה למילון העברי השלם המחודש של העלמה חצצית שושנה שיצא בקרוב בהוצאת עמית עובדת – תתכוננו לשבור את השיניים)
    הרשו לי להאיר את עיניכם/ן: (למען הצל את השרת מעומס יתר, כל התיחסות מעתה תהיה לקוראות. עמכם הגברים הסליחה, אני צריך לחשוב על העתיד – זה נקרא הישרדות)
    1. לאלו מכן המצפות בכיליון עיניים להפריה/הזרעה מלאכותית יש לי לומר רק דבר אחד:
    מגיע לכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תהנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (זו ממש חוויה מרנינת נפש ורומנטית לעין ערוך (או אין ארוך) מהדרך המקובלת כיום (מה גם שלא מזיעים))
    2. במילא נמאס לנו לשטוף כלים. (מאמר מוסגר)
    3. העלמות המין הגברי היא צעד נוסף במגמת החזרה אל הטבע, ואל החיים הפשוטים והטובים של פעם. החברה תהיה מנומסת יותר, נאורה יותר ובהחלט רגישה יותר. (שמעתי על רעיון להגדרת איזורי בכי במסעדות ובנייני משרדים, שיכללו ערכות טישו ואיפור) המגמה לא תעצור שם: תשכחו ממכוניות, מטוסים, אניות ומיבשי שיער – מי ירכיב ויתקן אותם? אני כבר רואה בעיני רוחי את כביש תל אביב – ירושלים מתמלא תוך מספר שבועות בעשרות מכוניות תקועות – רק מפני שלא היה מי שיחליף גלגלים… (כן, כן, אני יודע – יבואו מספר פמיניסטיות ויאמרו שנשים יכולות לעשות את כל הדברים האלו – אבל, (ואם תחשבו על כך תראו שאני צודק) אלו הן בדר"כ התיאורטיקניות החסודות שלא יודעות לעשות דבר מכל אלו. הפיתרון המתבקש: יוקם גזע של נשים עובדות, (אח… הנדסה גנטית – יופי של דבר) שיוכלו לפתור את כל הבעיות הנ"ל.
    4. מסכנות, אני כבר מדמיין את גזע נותנות השירותים חוזרות הביתה בסוף יום עבודה – בגדים מלוכלכים, זיפי זקן, כרס קטנה, מתישבות מול הטלויזיה בבגדי עבודה עם שישית בירות, משחררות את הכפתור במכנסיים ורואות את אלה בנדי בטלויזיה. אך אבוי – איך אפשר להרגע בלי לגרבץ מעט? המממ….. טוב, אפשר אני מניח להשתיל להן משהו לשחק איתו.
    5. אני רואה מספר בעיות הילכתיות סבוכות. לדוגמא: ילד שנולד… סליחה, ילדה שנולדת לשתי אמהות, האחת יהודיה והאחרת לא – האם היא יהודיה? פרויקט של שכתוב ספרי הקודש יכול לקחת שנים.

    לסיכום:
    אלו היו מספר נקודות שעלו בראשי כרגע, אולם בודאי יש עוד רבות.
    בקשתי אליכן: הניחו לנו להזדקן בכבוד
    אחרינו המבול

    • מי שלא תהיה, Deepthoughts, תודה על הצחוק שהוצאת ממני.
      ולא, לא בגלל שאני חרד ל"הכחדות המין הגברי", הרי זו שטות, אלא בגלל שזה נכון… כמובן, חוץ מההגזמות, שאני בטוח שגם אתה יודע שהן שטויות..
      הנדסה גנטית….זה היה גדול..:)

  23. עידו הרטוגזון

    עוד כתבה מבריקה מבית היוצר של רע עמית. אכן ניתוח מרתק לתופעה שאני באופן אישי חרד ממנה עד מאוד. יישר כוח!

    בברכה,
    עידו הרטוגזון

  24. המלאך

    טוב לאחר מחשבה רבה אני עונה לכם ובמיוחד לכן טוב אז ככה זה הולך אני תמיד טענתי וזה הוכך שאישה היא יותר חזקה מאשר הגבר היות והמבנה הפזיולגי שלה שונה מאשר של הגבר ואני לא אכנס פה לניתוח פזיולוגי היות וזה לא המקום וזאת לא המטרה. כמו כן אין אפשרות למין אחד לשלוט כמו אגדה היוונית שכל אחד מחפש את החלק האבוד שלו …. מה לעשות זה קורה וככה זה יהיה כל החיים אתה מחפש את החלק האבוד שלך גם אם אתה הומו-לסבי.

  25. המלאך

    טוב לאחר מחשבה רבה אני עונה לכם ובמיוחד לכן טוב אז ככה זה הולך אני תמיד טענתי וזה הוכך שאישה היא יותר חזקה מאשר הגבר היות והמבנה הפזיולגי שלה שונה מאשר של הגבר ואני לא אכנס פה לניתוח פזיולוגי היות וזה לא המקום וזאת לא המטרה. כמו כן אין אפשרות למין אחד לשלוט כמו אגדה היוונית שכל אחד מחפש את החלק האבוד שלו …. מה לעשות זה קורה וככה זה יהיה כל החיים אתה מחפש את החלק האבוד שלך גם אם אתה הומו-לסבי.

  26. ניקיטו

    יכול להיות שזה יקרה

    יכול להיות שלא

  27. אלמוני

    אני בהחלט הייתי שמח להיות אחד הגברים האחרונים…
    רק אני ומיליוני פמיניסטיות מורעבות למין…

  28. אין תחליף לייצור בשר ודם ולא יועילו כל האמצאים המלאכותיים שיש כיום ושיהיו בעתיד.
    הפינוק לשכב ליד מישהו חם ולא איזה רובוט משוכלל ככל שהייה ללטף לנשק לחי רכה ולא מתכת או תחליף , גם הוויברטור שחשבו שזנ התחליף האידיאלי , מתחיל להיעלם מהנוף ,הוא נישאר רק אצל נשים חולניות או שלא יכולות למצוא גבר ,

    בתודה יעקב

    • yaakov, you are a real genious. would you like to take me out on a date?

      one of those few sick women who still have a vibrator.

      how can someone be so stupid? is it painful?

    • את מנסה לדבר פה עם נאציות קרות, שונאות גברים ומסריחות בדם ובנפש

      הפמינזם עבר את הנאציזם מבחינת שטיפות המוח ושיטות התעמולה השטניות שלו

  29. יפעת ש.

    גם לי עלה הרעיון שהמין הגברי עומד להכחד. זה אמנם מדע בדיוני, ואין לנו מושג מה יקרה, אבל האבולוציה משחקת תפקיד חשוב. אם התפקיד שלנו עלי אדמות הוא להתרבות, ואם אשה מסוגלת להתרבות בלי סיוע של זרע גברי, אז אולי הטבע מנסה להגיד לנו משהו…
    לפי חוקי האבולוציה מה שאינו נחוץ נכחד, לא?

    לא נעים.

    🙂

  30. אלי חשש

    הפסיכולוגית שלי אומרת: "התחושות המגלומניות שאתה מרגיש, הן הקצנה, זה בא כראקציה על כל השנים של הדיכוי", היא מוסיפה ואומרת:"אל תדאג זה בסדר, זה צפוי, זה יתאזן בסוף". אני משלם לה והולך

  31. המחשבה שניתן להסתפק בזוג סוללות ,במקום גבר מעצבנת אותי , גבר הוא בן זוג המלווה אותי ברגעים היפים והקשים כאחד. ולא רק אמצעי לסיפוק תאוותי המיניות .

  32. אי..טי..

    טעות לעולם חוזרת…
    במסגרת ההתנהגות האנושית הלא ברורה ממבט רחוק והברורה אף פחות מקרוב ישנן כמה אמיתות מעניינות:
    בדרך לאיזון תמיד ישנן עליות וירידות, אין ספק שהכוח הראשוני הגברי יצר בעולמנו הדל לא מעט דברים רעים ולא מעט דברים טובים. בין הדברים הלא טובים הייתי מונה את השוביניזם שבדרכו השלילית כפי שניתן לראות הולך ונכחד, בין הדברים הטובים הייתי מתעכב על אותה טכנולוגיה ושאר התפתחויות שכנראה למין הגברי יש חלק חשוב ומרכזי בגילויין (טסטוסטרון בשילוב של חיפוש עצמי בלתי מתפשר…). דוקא בתקופה זו אנו עדים לחיזוק חיובי בכוחן של הנשים . כמו שהיה אצל הגבר כך יהיה אצל האישה. אין לשכוח שכוח רב (כפי שברור שיש לנשים כפי שיש לגברים…)עלול להשחית -כפי שכבר ניכר בפרסומות ובשאר מיני מאמרים וכו'.
    עם זאת לדעתי מה שקורה הוא לא שלב בהשתלטות הנשית על העולם אלא צעד בדרך לאיזון אמיתי ולשלימות. עם כל הכבוד למין (ובהחלט יש…)אין דברים רבים שיחליפו חום אמיתי וקשר אמיתי בין גבר לאישה. אז……..תמשיכו כפי שאתן כי אתן אחלה…וזהו….

  33. לא שם זין

    לסביות סטרייטיות כולן זונות !
    יעשו הכל בשביל כסף ותשומת לב!
    אלה ימחקו אותנו ? רק חנאג' כמוך , בכיין , ימחק אותנו !
    בלי הגברים על כדוה"א הן היו מציירות עוד על קירות של מערות!
    גזע לא יצירתי ונחות טכנולוגית – ולזה לא יעזור כלום!
    שיח נשי ? סוף כל סוף עושות כסף ממה שהן טובות בו – לזיין ת'שכל.
    משאיר להן תדיבורים חופשי – יש לי עבודה אמיתית לעשות!

  34. אין לי מה להוסיף

  35. פמינזם הוא בעצם הנאציזם של המאה ה-21:
    הרי בלי גברים לא היה עולם, לא הייתה טכנולוגיה, לא היה מדע, לא הייתה רפואה
    לא היה כלום! הרי תסתכלו מסביבכם – מי בנה את כל הבניינים, הכבישים, פסי הרכבת,
    קווי החשמל, הטלפון, צינורות המים? מי המציא, פיתח בנה וממשיך לבנות את הכל?
    נשים? לא – גברים! כל הנסיון הזה להשפיל עד היסוד את המין הגברי באופן הכי
    כוללני שאפשר, כל הזמן רק להדביק להם תוויות שליליות ולבחון אותם רק לפי המיעוט
    השלילי בזמן שהוא קיים גם בנשים!

    את, הפמניסטית שונאת הגברים הממוצעת בטח מאוד אוהבת להגיד "אני לא צריכה
    גברים" אבל מי יתקן לך את האוטו כשיתקלקל? מי יעביר לך רהיטים כבדים? מי
    ישפץ לך את הבית? מי יעשה עבורך את כל העבודות הקשות, המסוכנות והשחורות? מי מעביר פצועים ונפגעים בזמן פיגוע? נשים? לא – גברים!

    גברים נלחמו, עבדו קשה כל חייהם ונלחמו כדי שלכן הנשים יהיה עולם ומה אתן
    עושות בתמורה? ממציאות תיאוריות שטניות וזדוניות שמדברות על נחיתות הגבר!
    שום דבר לא השתנה – הגברים ממשיכים לעבוד ולתחזק את העולם והנשים ממשיכות
    רק להתלונן, לצחוק על הגברים ולחפש עוד דרכים לנצל אותם!

    פמינזם מבחינתי משול לנאציזם ומי שלא מסכים – חי בשקר.

    ג'ק

  36. מלחמה ביולוגית פמינסטית:

    "נשים טובות יותר בביצוע שתי פעולות בו זמנית"

    "נשים מזיעות הרבה פחות מגברים"

    "היכולת השכלית של האישה עוברת בהרבה את היכולת השכלית של הגבר"

    "נשים נוהגות טוב יותר מגברים"

    "רמת הקורדנאציה של הנשים גבוהה יותר"

    "בנות מתפתחות שכלית ורגשית בגיל מוקדם יותר"

    "נשים עולות על גברים ברוב תחומי ההשכלה הגבוהה"

    "שיווי המשקל של האישה הוא הרבה יותר מפותח בגלל מבנה הגוף
    שלה"

    "המוח של האישה מפותח יותר"

    "כישורי התיקשורת של האישה גבוהים יותר"

    "רק גברים הם עיוורי צבעים"

    אלה רק חלק קטן מההצהרות הסקסיסטיות והכוללניות שנחשבות היום כ"עובדות
    מדעיות" ש"בלתי ניתן לחלוק עליהן" – מאין "קודש הקודש" (למי שחשב
    שבעולם החילוני הריאלי אין אמונה "דתית" פאנטית – טעות גדולה!)

    חשוב להבין שבמיוחד ב-30 השנה האחרונות בהן המדע התפתח באופן מאוד דראסטי
    בכל התחומים, הפמינזם השתלט באופן מוחלט על כל התחומים, בעיקר המדעי חברתי
    (סוציולוגיה) וכמו תמיד – באופן מונופוליסטי – לפמינזם יש בלעדיות על כל
    מחקר, כל תחום, כל טענה, כל "ממצא" שעוסק בהבדלים בין גברים לנשים.

    אני אישית מאמין שמבחינה ביולוגית-אבולוציונית, יש איזון בין גברים לנשים
    והם משלימים אחד את השני בכל תחום. אני מאמין שבסה"כ נשים וגברים שווים לטוב
    ולרע רק שהפמינזם ההרסני דואג באופן עקבי, אינטנסיבי ושיטתי להרוס ולהפר את
    האיזון בין גברים לנשים!

    דוגמא טובה לכמה אסור (ואני מדגיש את המילה אסור) לחלוק על קו המחשבה האחיד
    והתפיסה המדעית העכשווית לפיה הנשים הן מין עליון, היא הלינץ' שהיה לפני כשנתיים
    בתוכנית פופולטיקה בה הביאו מדען שטוען שמבחינה ביולוגית, נשים נחותות מגברים.

    מיותר לציין שכולם "קרעו" אותו לגזרים, כולל אנשים בעמדות מפתח שאמרו לו "אתה בן
    אדם מסוכן, אתה צריך לשבת בכלא". למה הם עשו את זה? אינני מתכוון ללינץ', אני מתכוון
    למה מלכתחילה בכלל נתנו לו במה?

    ההסבר הוא פשוט : כדי לנפנף בו ולהשתמש בו עבור התעמולה הפמינסטית של "תראו כמה גברים
    מתאכזרים כלפי נשים".

    כמו שהתחלתי לציין, היום יש אינסוף מחקרים מדעיים ו"עובדות" כביכול שגברים נחותים
    מנשים (למשל תיאוריה לפיה האישה היא האדם הכי מפותח באבולוציה האנושית) ואף אחד
    לא מעז להטיל ספק באובייקטיביות של הטענות ה"מדעיות" האלה! מדוע? כי כל דבר שהוא
    טוב לנשים הוא קודש קודשי הקודשים, לא משנה כמה הוא מזיק לגברים!

    דיברתי פעם עם סטודנטית ואמרתי לה "המדע מנסה להוכיח שהנשים עליונות מגברים"
    והיא השיבה "קראתי גם מחקרים נגד נשים". מעניין שהיא השתמשה במילה "נגד נשים",
    כלומר מחקר שמוכיח לאישה יש עליונות מהגבר הוא "לגיטימי, ענייני" ו"עובדה שאין לחלוק
    עליה אבל – כשמישהו מנסה להביא דיעה מנוגדת לחלוטין, לפיה לגבר יש עליונות על האישה,
    פתאום זה בכלל לא טענה, זה "נגד נשים"!

    המסקנה שלי מכך היא שלמרות שיש כנראה מיעוט מדעי שמנסה להוכיח את ההיפך מהתיאוריה הפמינסטית
    לפיה האישה עליונה מבחינה ביולוגית וגנטית, לא רק שמיעוט זה נמחץ ונרמס תחת הטרנד (האופנה)
    המקובל כיום להוכיח את עליונותן של הנשים, אלא מדובר בעוד כלי שבו משתמשות הפמינסטיות
    כדי לנגח את הגברים "תראו, הגברים הלוזרים האלה מנסים לפברק כל מיני מחקרים נגד נשים".
    זה נכון אגב לגבי כל תחום, לא רק ביולוגיה.

    אין לכם מושג כמה פעמים שמעתי "הוכיחו כבר שהמוח של האישה מפותח יותר", היום זה נחשב כ"עובדה"!

    יצא לי לדבר עם סטודנט לביולוגיה משבדיה ושם הם הגיעו למסקנה שבתוך 50 עד 100 השנה הגברים
    ייכחדו וייעלמו מהעולם, מפני ש"הוכח שגברים הם פגומים מבחינה גנטית".

    מי לא שמע על ד"ר אורלי לחם קפלן ועל המחקר ה"מהפכני" שלה לפיו יהיה ניתן להביא ילדים
    (ממין נקבה בלבד) ללא גברים, "מה שמבטל את חשיבות מחצית האוכלוסייה" כפי שנאמר ונכתב
    בכל אמצעי התיקשורת. המדענית טענה שהמחקר "נועד לעזור לגברים עקרים" אבל זהו בלוף כי
    למדע יש גב חזק ואיתן לגבי כל תחום במדע שמקדם את עליונות האישה!

    אותה מדענית היא שונאת גברים מקצועית שעושה את זה בצורה מרוכזת וסמויה. אני לא יודע
    אם ראיתם את הראיון שהיה לה בתוכניתה של שלי יחימוביץ' (שלי יחימוביץ' התרגשה מאוד
    ואפילו התנצלה בפניה "סליחה שאני…") – היא דיברה בהתנשאות גועלית, היא כל הזמן
    הזכירה את שמה של שלי בתשובותיה, אבל כאשר היא פנתה בתשובה לרופא אורח (גבר) שהיה
    בתוכנית, היא שאלה אותו באופן מזלזל "תזכיר לי את שמך…?". השיא היה לקראת סוף
    הראיון בו היא ענתה עם חיוך מרושע וזדוני "מלחמות דואגות לאיזון…", כלומר זה
    שגברים מתים במלחמות זה מה שתורם לעולם שבו יש פחות גברים! זה ממש כמו שאגיד "אונס
    ופגיעה בנשים זה גם סוג של איזון"!

    הפמינסטיות נלחמו וממשיכות להילחם נגד שיטה לפיה ניתן לבחור מין הוולד כי הן חוששות
    שבאמצעות שיטה זו, יהיה חלילה איזון בעולם (כיום אין איזון, רק 47 אחוז מהעולם הם גברים
    והמספרים רק הולכים ונופלים). הן מצהירות בגלוי "צריך שיהיו יותר נשים בעולם".

    לפי האידיאולוגיה הפמינסטית, עולם אידיאלי יהיה עולם בו יהיו 90 אחוז נשים ו-10 אחוז גברים
    ומבחינה השיטה – זה בדיוק מה שקורה וזה הכיוון!

    המחקר של אורלי לחם קפלן לא נולד ביום אחד, מימיו הראשונים של הפמינזם, הוצהר בגלוי
    ש"הגברים הם פגם ביולוגי", "תאונה של הטבע", "עובר פגום שהתפתח יתר על המידה", לפי הספרות
    הפמינסטית קלאסית, גבר מכונה "הפלה מהלכת". והנה, הגענו לתקופה שמבחינה רעיונית תפיסתית,
    הכחדת הגברים נתפסת לגיטימית, אפשרית, בלתי נמנעת ואפילו רצויה!

    אני מודה שאני לא מבין בביולוגיה אבל אין ספק שיש פולטיקה מאוד מכוערת, מאוד לא מקצועית,
    לא מוסרית, לא אנושית (שמזכירה משטר שעדיף שאת שמו הארור לא אזכיר) מאחורי ה"מדע" של היום!

    השאלה פה היא לא האם גברים ייכחדו או לא, והשאלה היא לא האם נשים יילכו להביא ילדים בשיטה
    של ד"ר לחם קפלן רק כדי להוכיח ש"לא צריך גברים בעולם" – מדובר במלחמה פסיכולוגית חברתית
    תעמולתית, מעמד הגבר הולך ויורד הרבה מתחת לאפס בזמן שמעמד האישה נוסק!

    בריאות האישה : אנשים חושבים בטעות שהסיבה שיש יותר דגש על בריאות האישה זה בגלל התוספת
    של תחום הגניקולוגיה, המבנה המורכב יותר של גוף האישה וכו' אבל זוהי טעות גדולה מפני
    שהמשמעות של בריאות האישה היא שלנשים מגיעים שירותי בריאות מתקדמים יותר! למה?
    כי נשים צריכות לחיות טוב יותר והרבה יותר זמן (עובדתית, תוחלת של הנשים גבוהה קרוב
    ל-10 שנים מתוחלת חייהם של הגברים!).

    מקובל מאוד להאשים את הגברים, להגיד "גברים מתים כי הם צורכים אלכוהול, אוכלים כמו חזירים,
    לא עוסקים בפעילות גופנית" או "גברים עושים רק מלחמות ומתים בגלל המלחמות של עצמם"
    זה בלוף גזעני, סקסיסטי ופאשיסטי – החברה המודרנית היא זאת שבוחרת להשמיד את הגברים!

    עובדתית גברים מתים יותר מהתקפי לב וזה לא מפתיע בהתייחס לכמות הלחצים, העומסים, הנטל והרדיפה
    נגד גברים בחברה שלנו שגורמת להם לחץ דם גבוה, עומסים קיצוניים על הלב, על כלי הדם,
    הגוף של הגבר בחברה מודרנית הוא כמו מנוע שמתחמם ועובד יותר מדי קשה עד שהוא נשרף!

    ראיתי בתוכנית ערב חדש לפני מספר שנים מומחה לקרדיולוגיה שהתבדח "גברים מתים יותר מהתקפי
    לב כי זאת אפלייה מתקנת על כך שאין מספיק נשים בכנסת". רק עצם העובדה שאדם בעמדה כ"כ
    חשובה, שחיי אלפי ועשרות אלפי גברים נמצאים בידיו ובידי המערכת שבה הוא עובד, יכול להרשות
    לעצמו ללעוג לנושא כ"כ רציני וכאוב, כבר מוכיחה שהמערכת משוחדת לטובת הפמינזם הקיצוני
    שמטרתו השמדת הגברים נטו!

    ההתמקדות הסקסיסטית בבריאות האישה נובעת ממדיניות השמדה ברורה, כל בעיה שיש לנשים –
    ניתנת לפתרון וכל בעיה שיש לגברים – סופנית ואין מה לעשות נגדה.

    אם נשאיל לרגע את אחד האמירות מספרו של ג'ק קאמר – "להגיד שגברים מתים בגיל צעיר יותר
    כי יש להם כרומוזם Y ואין מה לעשות נגד זה – כמו להגיד שנשים נפגעות מסרטן השד כי
    יש להן שדיים ואין מה לעשות נגד זה".

    עובדתית, מדע הרפואה התקדם מאוד בנושא טיפול בסרטן השד – למעלה מ-90 אחוז מהנשים שורדות,
    בזמן שאין שום שינוי לטובה בסוגים אחרים של סרטן. זה מצביע על כך שהחברה בחרה להתמקד
    באופן סלקטיבי בבריאות של סקטור אחד על חשבון הזנחת בריאותו של סקטור אחר!

    שמתם לב לקפמיין של "שבוע המלחמה בסרטן"? למעלה מ-90 אחוז מהדגש הוא על נשים כקורבן
    וסרטן השד!

    אבל המלחמה הביולוגית-מדעית פמינסטית לא נגמרת כאן, יש בארה"ב כבר בית חולים ממשלתי
    שמטפל רק בנשים (תאר לעצמך, נפגע ראש שמצבו קריטי ואין הרבה זמן להצילו, ייצטרך
    למות כי בית החולים הקרוב לא מטפל בגברים!). ואני אפילו לא רוצה להיכנס למשאבים הכספיים
    וכוח האדם שמושקעים בנושא בריאות האישה לעומת בריאות הגבר!

    חבר'ה, תתעוררו, משמידים אותנו!

    ג'ק

  37. שונא שונאי גברים

    הוא הוכיח שתופעות ותפיסות גזענות נאציות לא נעלמו מהעולם אלא רק השתלטו עליו!

  38. שונא שונאי גברים

    הטקסט המסריח הזה הוא פיתוח של תורתה של ולרי סלואנס, רוצחת פמינסטית
    פסיכופאטית שאת ספרה לומדים עד היום באוניברסיטאות!

    http://www.ai.mit.edu/~shivers/rants/scum.html

  39. גבר חסוי

    הגברים לא עומדים להיכחד; מחירם רק יאמיר כמו כל סחורה שחסרונה מורגש בשוק. הטבע יצר יותר נשים מגברים כדי שרק הטובות בינהן תיזכנה לחיות בחברת גבר ולגדל בעזרתו את ילדיהן בביטחון ובהשפעה טובה.לשם כך המציאה הביולוגיה סערת רגשות ביוכימית במוחנו, המכונה אהבה. היום כמו בעבר יש נשים שאינן יכולות למשוך גבר איכותי ,ולהחזיק בו משך תקופת חיים משמעותית. לרוב הן מקוננות שאין היצע של גברים טובים עבורן. לעתים קרובות הן פמיניסטיות שמשתכרות היטב ומוציאות את מיטב כספן על קרמים נגד קמטים. מבחינה ביולוגית הגנים שלהן אינם טובים מספיק כדי לזכות לשכפול בעזרת גבר ,ודרכו של עולם היא להכחיד דווקא אותן, בדרך ההסתברות הסטטיסית של הגנטיקה!!!!
    באשר למגמות של הטבע ברור שאישה זקוקה לגבר כדי לחיות יותר ,וטוב יותר. יש ראיות מדעיות מוצקות לכך . זרע הגבר נספג בגופה של האישה ותורם לבריאותה רבות. נוכחות הגבר בחיי האישה חושפת אותה לפרומונים שלו שחיוניים לחייה התקינים. דברים דומים ניתן כמובן לומר גם על חיוניות האישה בחיי הגבר. אגב בשתי מלחמות העולם הגדולות הוכחדו קרוב למאה מיליון גברים בעיקר. הפלא הגדול והלא מוסבר עדיין הוא שנשים ילדו בשנים שאחר כך מיליוני גברים נוספים כדי להחזיר את מספר הגברים לרמה סבירה של כמעט חצי מהאוכלוסיה. אם הגבר כה מיותר לאישה ; מדוע היא באופן אבולוציוני מולידה עוד גברים כאשר מיליונים מהם הושמדו? כניראה שהאבולוציה מבינה יותר טוב מנשים מסויימות מה טוב לאישה!!!!
    אגב למרות שאתן הנשים מתלוננות עלינו ללא גבול. אתן חסרות אונים בלעדינו .זה כה ברור
    ומוטב לא להשחית מילים על כך. אני אישית לא פוחד לחיות בעולם שבו יהיו 10 נשים פנויות לכל גבר! ברור שאף אישה לא תטען בפני שיש לה כאב ראש.כפי שנשים כבר נאבקו עלי במצב הנוכחי.אני בטוח שתחרות הנשים על קרבתי רק תהיה חריפה יותר. ככלל ירידה במספר הגברים הזמינים והכשירים רק תחדד בפני הנשים את הצורך לחפש את הזרע והגבר הטובים ביותר האפשריים כדי לשרוד בדורות הבאים. כלומר להשתפר יותר ,ולהיות בררניות במובן החיובי של המילה.כלומר להתאמץ יותר ביצירת קשר בר קיימה עם גבר איכותי המסייע להעברת הגנים שלהן לדור הבא, תוך ביצוע שידרוג איכותי. הטענה המרכזית כנגד שימוש בבנק הזרע היא ; ש"הפריות רבות ללא תלות בהשרדות המתאימים יותר" עלולה לפגום לאורך הדורות פגמים נוראיים בגזע האנושי!!! התהליך הניתוחי הזה אינו תענוג,כרוך בסיכון בריאותי ניכר לאישה. יש בו שיעור הצלחה בלתי מספק. ומידת ההצלחה מבחינת שיעור הפגמים בעוברים שהניב אינו שווה ללידה ספונטנית שנוצרה בין גבר ואישה מאוהבים!!! נשים רבות אינן מצליחות כלל להרות בדרך זו.
    באשר "לנשים בעלות קורדינציה טובה יותר". כן בגלל זה הן מרבות לבחור מקצועות כגון טייס קרבי, ולחימה בסיירת. "נשים טובות יותר במתימטיקה". ודאי בגלל זה הן לרוב עוסקות בפיזיקה גרעינית, קבלנות בניין ,ושאר ירקות. מרבית "העובדות הכאילו מדעיות" הללו הומצאו על ידי פמיניסטיות ונשים מתוסכלות שגם המציאו ניסויים מופרכים כדי לייצר עובדות התומכות בדעתן המגוחכת. אפשר להפריך את מרבית ה"עובדות" הללו בקלות יתרה. נכון יש נשים מוכשרות מאוד שאפילו נערצות עלי אישית. אני בוטח באישה שמטיסה מטוס שאני טס בו. אני מפקיר את חיי בידי אישה שמנתחת אותי כדי לרפא אותי. אבל נשים כאלו אינן מסוג הנשים המטופשות שסבורות כי מוטב להן לחיות בעולם שיש בו רק נשים. אני גאה מאוד שאישה כזו מחפשת את קרבתי ואין בי שמץ של שובינזם. אני כמובן מעריך אישה איכותית כאשר אני פוגש אחת כזו.עצתי לנשים היא שלא לחכות ליום בו הגברים יהיו מיעוט קטן המוחזק רק לסיפוק גחמות נשיות נדירות. זה יהיה יום שחור לנשים .

  40. אני מסכים איתך גבר!!!!!! כל הכבוד!

  41. פשוט שקלת ערמות של מילים השחטת אותם ויצרת כלום, כדי שתמשיכי לחפש גבר הרי ברור שלא מצאת אחד….

  42. למה את מזלזלת באחרים? חסר לך קצת בטחון עצמי.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *