חמש אפליקציות מגניבות לנשים

לא ניתן כמעט בכלל לדבר על מוצרים שמיועדים לנשים מבלי לדבר על תרבות הצריכה או האופי המגדרי שהם נושאים. האפליקציות המובאות כאן לפניכן סובבות סביב אופנה, טיפוח, היכרויות ועוד, מה שיכול להראות ולהשתמע כלא פוליטיקלי קורקט מבחינה פמיניסטית, אך האפליקציות הנבחרות מדברות אולי על הנושא הפמיניסטי החשוב מכל – הרי הוא חירותה ועצמאותה הכלכלית של האישה, מה שמעניק לה את הכוח לשלוט על חייה, באיזו דרך שתבחר. הכירו את חמשת האפליקציות המגניבות עבורכן!


Pro finder – תיקונים ושיפוצים במרחק נגיעה במסך

זוכרות את הסצנה בה סמנתה מ- "סקס והעיר הגדולה" נהיית חולה והוילון שלה נופל ונהרס? במשך כל הפרק היא מוצגת בוכה וסובלת ומנסה לגייס את הפרטנרים המיניים שלה כדי שיעזרו לה לתקן את הוילון ללא הצלחה, ואז היא נזכרת שיש לה הרבה מאוד כסף. אפליקציית Pro finder, היא אפליקציה שמיועדת לאתר באופן מיידי את איש המקצוע הקרוב אליכן, בזמן תקלה לא צפויה בבית. כך, במקום להיות תלויה בגבר או לנסות ללמוד איך עושים זאת לבד, בלחיצה קלה באפליקציה ותמורת סכום כסף סביר, את מקבלת ראש שקט ובית נטול תקלות.


Style.com- להישאר מעודכנת דרך הסמארטפון

למרות שיש כיום גם הרבה גברים שמעריכים את המראה שלהם, עולם האופנה הוא תחום שהתפתח בטריטוריה נשית ומיועד ברובו המוחץ לקהל נשי. אופנה היא כבר מזמן לא רק יופי, אלא גם הרבה אופי ולכן נשים רבות רוצות להישאר מעודכנות ולראות מה חדש בתחום הזה. אפליקציית Style.com היא אפליקציה מגניבה ואיכותית הסוקרת את כל מה שחדש בעולם האופנה הבינלאומי ואת כל המותגים הנחשבים, כך שתוכלי תמיד להישאר שיקית וטרנדית!


StyleBook – שתדעי מה יש בארון שלך

אפליקציה זו, שמתאימה במיוחד למכשירי iphone 5s, היא אחת האפליקציות השימושיות ביותר לכל אישה, בעיקר בגלל שלרוב נשים נוטות לשכוח מה באמת יש להן בארון ואילו תלבושות מדליקות הן יכולות ליצור עם פריטים ששכחו שיש להן. האפליקציה מאפשרת לכן לצלם את פרטי הלבוש שברשותכן ולבצע התאמות ממוחשבות במקום לשבור את הראש לפני היציאה או בזמן ההתארגנות בבוקר.


Okcupid – אתר היכרויות איכותי

אתרי ההיכרויות כבר מזמן גילו את האפליקציות, ששדרגו אותם באמצעות טכנולוגיה של מיקום ומיידיות, אך ריבוי האתרים יכול ליצור שפע ולגרום לך למצב של "מרוב דובים לא רואים את היער". האפליקציה של אתר ההיכרויות Okcupid, היא אפליקציה נוחה ושימושית המאפשרת גם לראות מי מחובר, לצ'וטט ולשלוח מסרים איקונים. האתר נחשב לאיכותי מאוד בעיקר בגלל ההתאמות שנעשות בינך לבין מי שאת מחפשת, שמבוססות על סמך שאלות חשובות שעליך למלא בהתחלה.


סופר פארם – בסיסי ומשתלם

בין אם מדובר במוצרי טיפוח, היגיינה, בית המרקחת או מוצרי רחצה, הסופר פארם נחשב חווית שופינג יעילה ומדליקה. אבל וודאי, קרה לכן לא פעם, שחברה סיפרה על איזשהו מבצע מהסרטים שבדיוק פספסתן, ולכן האפליקציה של סופר פארם יכולה להיות מאוד משתלמת. מלבד העדכון השוטף במבצעים, האפליקציה מעניקה לכן קופונים, שמאפשרים לרכוש את המוצרים שאתן אוהבות בחצי מחיר, 1+1 ועוד שלל מבצעים שיעזרו לכיס ויהיו נעימים לגוף.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *