טיסה עם חברות לחו"ל – איך תטוסו ותצליחו בכל זאת לחסוך?

היום כבר לא צריך להיות מיליונר כדי ליהנות מחופשות מפנקות בחו"ל. גם לא צריך שנה שלמה לחסוך לשם כך ולדחות את החופשה, כי מהיום חופשה בחו"ל הוא פינוק שכל אחת ואחת מכן יכולה להרשות לעצמה. אז למה לא לעשות את זה עם החברות הכי טובות? אין כיף גדול יותר מחופשת בנות מפנקת שבה תוכלו לעשות כל העולה על רוחכם וליהנות מהדברים הקטנים שנשים צריכות ואוהבות. בנות, הגיע הזמן להשאיר את בני הזוג לצפות בכדורגל ולצאת לחוויית נשים מעצימה בחו"ל. כיצד תעשו זאת בלי להיכנס להוצאות גבוהות ואפילו תוך כדי חיסכון כספי ניכר? על כך נספר לכם במאמר זה.

נצלו את הדילים החמים

חברות תעופה וחברות תיירות מציעות היום דילים לחוץ לארץ שפשוט קשה לעמוד בהם, אז למה לא לנצל אחד מהם כדי לצאת לחופשת הבנות האולטימטיבית. אם תרצו תוכלו ליהנות מדילים לטיסות סדירות או מדילים שכוללים גם חדר במלון. דילים אחרים מציעים גם העברות משדה התעופה ואפילו חצי פנסיון או פנסיון מלא במלון. שום דבר לא יחסר לכן בשביל הכיף הנשי שאתן הולכות לחוות לאחר שתרכשו את אחד הדילים.

השכירו סוויטה במקום כמה חדרי מלון

דרך נוספת להוזיל את עלות החופשה בחו"ל כדי שיישאר לכם יותר תקציב לקניות, היא להשכיר סוויטה אחת גדולה במלון במקום חדר לכל חברה או לכל שתי חברות. כך תוכלו גם להוריד את מחיר המחייה וגם ליהנות מלקום יחד בבוקר ולחזור יחד מבילוי. אין לכן סיבה לחשוש ממה שקשור לפרטיות, מכיוון שסוויטות מאפשרות את הפרטיות הדרושה לנופשות הודות לחלוקת הסוויטות לכמה חדרי שינה.

טוסו עם חברות LOW COST זולות או הזמינו טיסות צ'רטר

שיטה נוספת להוזיל את עלות החופשה היא לבדוק את מחירי הטיסות של חברות תעופה זולות המציעות טיסות לואו קוסט ליעדים מובחרים בעולם. מדובר על טיסות סדירות שבהן ישנם חוקים שונים במקצת לגבי בחירת המושבים וכמות המזוודות, אך בתמורה להוזלה משמעותית במחיר הכרטיס כדאי מאוד לשקול את האופציה הזו. טיסות צ'רטר היא דרך נוספת ומוכרת יותר להוזיל את מחיר החופשה בחו"ל. טיסות אלו ניתן להזמין כמו מראש וכך גם בדקה ה-90 במידה ואתן ספונטניות.

טוסו באמצע השבוע

שיטה שכל תייר מדופלם מכיר ואשר תמיד חוסכת הרבה כסף ומשאירה תקציב פנוי לבזבוזים היא לטוס באמצע השבוע. הזמינו טיסה שיוצאת ביום ראשון או שני וחוזרת עד יום שישי ומובטחת לכם הוזלה משמעותית של לפחות עשרים אחוזים. הדבר נכון לא רק לגבי הטיסות, אלא גם לגבי חבילות נופש שגם כן זולות משמעותית במידה ובוחרים לנפוש באמצע השבוע כאשר המלונות ריקים מנופשים. רק תבחרו איזו חופשה בא לכן ואת הדרך שבה הכי יתאים לכן להוזיל את העלות שלה ומובטח לכן כיף לא נורמאלי נטול גברים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *