טיפים למכירת הרכב באינטרנט

בעבר הלא רחוק, כדי למכור את הרכב שלכם ביד שנייה הייתם צריכים להדפיס מודעה יפה, לנקות את הרכב טוב-טוב, להדביק את המודעה על שני החלונות האחוריים ועל השמשה האחורית, ולהחנות במקום אסטרטגי בו עוברים המונים יום-יום.

היום העולם השתנה במהירות, ובכל יום נסגרות עשרות עסקאות מכירת רכב ברשת האינטרנט, בלי שהמוכר והקונה יוצאים מהבית, אלא בכדי להיפגש לנסיעת המבחן, ולאחר מכן בדואר לצורך העברת התשלום והבעלות.
אם גם אתם מחפשים למכור את הרכב שלכם בקלות ובמהירות, להלן מספר טיפים אשר יכולים להפוך את החיים שלכם לקלים יותר, לחסוך לכם זמן וכסף, ולוודא כי אתם לא מתעכבים עד שיתחלף השנתון, ושהרכב יאבד שוב מערכו.

הכנה מוקדמת – לפני המודעה

1. תמונות מוכרות – יותר מהכול, בייחוד היום כשאתרי האינטרנט מתוחכמים ומאפשרים המון פונקציונאליות, עוד להרבה פני שהקונה לוחץ על המודעה, הוא רואה אם יש בה תמונות. הסטטיסטיקות מראות בבירור כי מודעות עם תמונות מוכרות יותר מהר, ונצפות הרבה יותר פעמים. צלמו את הרכב מזוויות שונות, והשקיעו בתמונות איכותיות. אם אינכם בעלי עין טובה לתמונות, זה הזמן להזמין לכוס קפה חבר שמבין בזה יותר, שידאג שהתמונות שלכם ימכרו בשבילכם.
2. קראו מודעות אחרות – הכירו את הניסוחים השונים, וכך תוודאו שהמודעה שתנסחו תהיה הולמת, ייצוגית ומלאה בפרטים הנכונים.
3. שבו ועשו רשימת יתרונות של הרכב שלכם. ככל שיש בו יותר פרטים קטנים שעושים את ההבדל, כך הקונה הפוטנציאלי ירגיש שמדובר במציאה. אפילו אם מדובר בדברים פעוטים במיוחד, מחקרים מוכיחים שוב ושוב שאנו פועלים לפי דברים שהם מעבר לרציונל. לא לחינם מבצע של 19.99 נראה לנו טוב יותר בהרבה ממחיר "רגיל" של 20 שקלים בלבד, וזה אפילו כאשר אנו יודעים במאה אחוז ומבינים לגמרי כי אין כל הבדל בין השניים.

רשימת הטיפים למכירת הרכב שלכם אונליין:

4. אל תתעצלו, והשקיעו במספר מודעות – הרשת מלאה באתרי יד-שנייה, ואין סיבה שתבחרו באחד בלבד. השקיעו מעט זמן ושימו מספר מודעות, במספר מוקדים שונים. לא לחינם נתבע המונך "שלח לחמך על פני המים", וככל שתשקיעו ביותר מוקדים, כך המכירה תהיה מהירה ופשוטה יותר.
5. השקיעו במלל – לא מדובר בהרבה מלל, אלא בטקסט מדויק ונכון. אל תשמיטו פרטים, ודאגו לתת לקונה הפוטנציאלי כמה שיותר תשובות, כדי שכל מה שהוא יצטרך לעשות זה להתקשר אליכם לקבוע פגישה לראות את הרכב.
6. הקפיצו את המודעה – כמוכם יש אלפים שמנסים למכור את הרכב דרך האינטרנט, ובכל יום עולות עשרות אם לא מאות מודעות חדשות לרשת. כדי שמודעה תמכור, יש צורך ראשוני ובסיסי במיוחד – שיראו אותה. אם המודעה שלכם נדחקת לתחתית הרשימה בעקבות מודעות אחרות וחדשות יותר, מומלץ כי תשקיעו מעט מרץ פעמיים שלוש ביום כדי להקפיץ את המודעה חזרה לראש הרשימה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *